quote:
Hij leek me ook niet zo moeilijkquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1 single in 155 uitgaven met allemaal verschillende meisjesnamen...
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Poppulluppee...quote:Op maandag 18 februari 2013 17:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tom Waits - Blue Valentine
had Burnett zeker moeten weten, 1 van zijn favorieten
Jamaar dat zou dan only Shallow geweest zijn en niet Only Shallow.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:46 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ik zag de aanwijzing Valentine en de S van Shallow...
Van wie was die cd-single ook alweer met 100+ bonustracks...?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Titels en teksten zijn ook geen specialiteit van het huis...quote:Op maandag 18 februari 2013 17:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jamaar dat zou dan only Shallow geweest zijn en niet Only Shallow.
Wel een applaus en een Seth Gaaikema Award 2013-nominatie waard...quote:Op maandag 18 februari 2013 17:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jamaar dat zou dan only Shallow geweest zijn en niet Only Shallow.
Vragen over The Police heb ik ook vaak fout...quote:Op maandag 18 februari 2013 17:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tom Waits - Blue Valentine
had Burnett zeker moeten weten, 1 van zijn favorieten
Het hoeft niet altijd moeilijk te zijn, toch?quote:
Beefheart of Zappa volgens mij. Flo & Eddie toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:40 schreef WeezerButler het volgende:
inderdaad. De "leiders" van the Turtles ; Howard Kaylan and Mark Volman stapten na de Turtles in een ander muzikaal project waarmee ze misschien wel bekender werden. Welke groep is dat ?
Wat mij betreft mag je verder...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 06:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Beefheart of Zappa volgens mij. Flo & Eddie toch?
I agree with this comment.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je verder...
Wie heeft een MacDonald's op slot gekregen tijdens een concert?quote:geeft op 1 maart een optreden in het Staples Center, op voorwaarde dat de eetgelegenheden enkel vegetarisch voedsel serveren. De zanger is al jarenlang veganist en dierenactivist. Een soortgelijk verzoek van ex-Beatle Paul McCartney werd eerder nog afgewezen.
Morriseyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Wie heeft een MacDonald's op slot gekregen tijdens een concert?
Dacht dat Dikeb dat zelf had uitgebracht/ingezongen, maar er blijkt dus een speciaal groepje voor opgericht te zijn...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:25 schreef bartrid het volgende:
dat zijn de fast food rockers met de fast food song
Mumford & Sonsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:31 schreef bartrid het volgende:
De Brit Awards komen eraan, mag ik van jullie 3 van de 5 genomineerde bands voor `British group'?
Inderdaad. Wat eenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |