Antwoord: de Macarena.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:16 schreef bukgeit het volgende:
Hier komt zo meteen de slechtste vraag ooit te staan.
Jacco Kartner, toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:23 schreef MadMaster het volgende:
Wat is de artiestennaam van Vader Abraham?
Een mens heeft wel eens vreemde hersenkronkels...quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wacht in spanning af, maar slechter dan die Judith Osborne-vraag van MM kán bijna niet.
cafca +1quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:38 schreef cafca het volgende:
Mam, weet jij nog wanneer ik voor het eerst een boterham met kaas gegeten heb?
Er is zoveel verdriet..quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:42 schreef MadMaster het volgende:
Het gaat maar door, ongelofelijk...
quote:Klaarblijkelijk wordt een dik deel der dichters gedragen door zonnebrillen
Daar doe ik lekker niet aan mee
Cambodja, cambodnee
Japan, neepan
Nepal, japal
India, indinee
Nieuw Guinea, nieuw gujanee
Indonesie, indojasie
Kenia, keninee
Tunesie, tujasie
Jamaica, neemaica
Libanon, libaqui
Columbia, columbinee
Bolivia, bolivinee
Korea, korenee
Nederland, jaderland
Drs. P. ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:43 schreef cafca het volgende:
En van wie is onderstaande tekst dan:
[..]
Ja/ nee geen mening.quote:
De portier van Paradiso, en de drummer van de band waar Madmaster nu een vraag over gaat stellenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ton Lebbink, was dat nou Ti Ta Tovenaar of de presentator van Wie van de Drie?
Ik weet nog wel een meebrullende tattoo artiest uit de Jordaan...quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tssk, straks krijgen we nog vragen over de glazenhaler in De Vriendschap in Wadway.
Moet deze hoes niet omgedraaid?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Coverart van welke single van wie?
Nee, da's de vraag niet...quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:14 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden wie de kunstenaar is, maar da's de vraag niet
Zeefdruk, met single samen ingelijst, hangt bij ons thuis aan de muur (en dan niet omgedraaid)...quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een gokje op Oh Kut van Brood & Deelder lijkt me wel op zijn plaats, hoor Rob.
Ik wilde bijna "iets van Kutschurft" gokken, maar goed fatsoen hield me tegen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een gokje op Oh Kut van Brood & Deelder lijkt me wel op zijn plaats, hoor Rob.
Vervolgvraag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |