Even gecheckt en dat is 'I hope you choke', dusquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zit nu met Mr Greed van John Fogerty in mijn hoofd, maar die bedoel je vast niet.
Nee, ik had hem opgezocht. Ik wilde MM het punt geven, dacht dat hij hem wel goed zou hebben. Vandaar ook mijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:43 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Excuus ! Sloppy start van de dag.
Cafca +1
Ik heb het gisteren met m'n suffe kop gewoon niet goed gelezen of verkeerd getypt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, ik had hem opgezocht. Ik wilde MM het punt geven, dacht dat hij hem wel goed zou hebben. Vandaar ook mijnals 1e reactie....
Wat op zich al een hint is...quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:43 schreef Gambolputty het volgende:
Opgezocht, denk dat 75% het nummer hier wel kent maar ik trek de band niet
nou, wat Gamboputty niet trekt. Dan wordt de keus al wat groterquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:43 schreef robdriessen het volgende:
Een band die mensen niet trekken.... Blof, Kane of Nickelback?
Toch wel mooi, vind ik...quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:52 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Radiohead - Exit Music (for a Film).
Wie?quote:was an English rock and roll singer-songwriter and guitarist. He was best known as an early collaborator of The Beatles, (though the record was labelled as being with "The Beat Brothers"), one of two non-Beatles (the other being Billy Preston) to receive label performance credit on a record with the group, and the only non-Beatle to appear as lead singer on a Beatles recording which charted as a single.
quote:was Ringo Starr's alias on The Beatles 1967 album Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band, often credited as a concept album.
is only mentioned in the title song and, implicitly, as the singer of the segued-into "With a Little Help from My Friends", and even more implicitly, in the title song reprise.
It is sometimes rumored thatis in fact
Campbell, supposedly a replacement for Paul McCartney after his "death".
was later mentioned in Ringo's 1973 hit "I'm the Greatest", written by John Lennon: "Yes, my name is
/ You know it has been for so many years."
In the 1978 RSO movie Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band, a character calledis played by Peter Frampton.
In the 1968 animated movie Yellow Submarine, John asks Jeremy "Who in theare you?" Additionally, in Yellow Submarine when the Beatles dress up as the band,
is John Lennon as shown when the Beatles point at
and John removes his disguise.
BlueChicagoMoon + 1quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De welbekende band uit Tokyo...
n00bie +1quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tho Who, Oasis en Johnny Marr & the Healers
Diezelfde vent weer van daarnet, nu wint 'ie weer een puntquote:
Nee...quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:16 schreef cafca het volgende:
Charles & Eddy? In reactie op Flo & Eddy van gisteren?
quote:They are best known for their #1 single,, which was released in 1993. With no other major chart activity after
they are considered a one hit wonder.
Mij eerlijk gezegd ook niet, maar ik hoopte dat iemand anders het wel wist.quote:
*kwartje valt*quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef MadMaster het volgende:
Nee, die niet...
Hun individuele artiestennamen zijn "DC the Brain Supreme" en 'Steve Roll'n"...
Met in de clip al dan geen cameo van Obama...quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
*kwartje valt*
Tag Team (van Whoomp! There it is)
Correctquote:
Argh, vanochtend het lijstje gezien. Wat kan ik me nog herinneren?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:52 schreef Arn0 het volgende:
Om in de actualiteit te blijven: Graag 10 namen die dit jaar op Pinkpop staan. 10de krijgt het punt.
Yep, staan er allemaalquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:58 schreef bukgeit het volgende:
Kings of Leon, QOTSA, Green Day, Alt-J, Vaccines, Triggerfinger
Antwoord: de Macarena.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:16 schreef bukgeit het volgende:
Hier komt zo meteen de slechtste vraag ooit te staan.
Jacco Kartner, toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:23 schreef MadMaster het volgende:
Wat is de artiestennaam van Vader Abraham?
Een mens heeft wel eens vreemde hersenkronkels...quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wacht in spanning af, maar slechter dan die Judith Osborne-vraag van MM kán bijna niet.
cafca +1quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:38 schreef cafca het volgende:
Mam, weet jij nog wanneer ik voor het eerst een boterham met kaas gegeten heb?
Er is zoveel verdriet..quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:42 schreef MadMaster het volgende:
Het gaat maar door, ongelofelijk...
quote:Klaarblijkelijk wordt een dik deel der dichters gedragen door zonnebrillen
Daar doe ik lekker niet aan mee
Cambodja, cambodnee
Japan, neepan
Nepal, japal
India, indinee
Nieuw Guinea, nieuw gujanee
Indonesie, indojasie
Kenia, keninee
Tunesie, tujasie
Jamaica, neemaica
Libanon, libaqui
Columbia, columbinee
Bolivia, bolivinee
Korea, korenee
Nederland, jaderland
Drs. P. ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:43 schreef cafca het volgende:
En van wie is onderstaande tekst dan:
[..]
Ja/ nee geen mening.quote:
De portier van Paradiso, en de drummer van de band waar Madmaster nu een vraag over gaat stellenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ton Lebbink, was dat nou Ti Ta Tovenaar of de presentator van Wie van de Drie?
Ik weet nog wel een meebrullende tattoo artiest uit de Jordaan...quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tssk, straks krijgen we nog vragen over de glazenhaler in De Vriendschap in Wadway.
Moet deze hoes niet omgedraaid?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Coverart van welke single van wie?
Nee, da's de vraag niet...quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:14 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden wie de kunstenaar is, maar da's de vraag niet
Zeefdruk, met single samen ingelijst, hangt bij ons thuis aan de muur (en dan niet omgedraaid)...quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een gokje op Oh Kut van Brood & Deelder lijkt me wel op zijn plaats, hoor Rob.
Ik wilde bijna "iets van Kutschurft" gokken, maar goed fatsoen hield me tegen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een gokje op Oh Kut van Brood & Deelder lijkt me wel op zijn plaats, hoor Rob.
Vervolgvraag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |