nee, maar wel uit die tijd en ook wel van een band.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Komt me wel bekend voor, maar een naam...?
Ik ga even voor moeder A, Sue Saad?
quote:Coming down from Downpatrick
Stopping off at St. John's Point
Out all day birdwatching
And the craic was good
Wat van wie?quote:I know this ain't no time to be talking.
Yo baby, I'll understand it if you keep on walking.
It's not like I liked you anyway,
It's the way that you swag it and sway.
Reminds me of a girl I used to know back in the bay.
quote:Now come here and don't get mad
I gave her all that I thought I had
I must live my life alone and never kiss anyone else on the cyclone
As crazy as it seems
I'm having recurring dreams
You are not there but she is, so now split
In dat geval: "Coney Island Girl" - Fun Lovin' Criminals.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
In dat geval: "Coney Island Girl" - Fun Lovin' Criminals.
In dat geval: RobDrieesen +1quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
In dat geval: "Coney Island Girl" - Fun Lovin' Criminals.
Josh Homme (QOTSA) + Dave Grohl (Foo Fighters) + John Paul Jones (Led Zeppelin) = Them Crooked Vulturesquote:
quote:The original plan had been to use many different drummers on the album, including Grohl, but he was so enthusiastic about the material that he persuaded the band to let him do the whole thing. The album was accompanied by a tour of the United States, Europe and Australia in 2003/2004, with ex-Prong drummer Ted Parsons on board.
dat was inderdaad een Killing Joke albumquote:
en dan had je Eleven er nog bij kunnen doen voor vast livelid Alain Johannesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:01 schreef robdriessen het volgende:
Josh Homme (QOTSA) + Dave Grohl (Foo Fighters) + John Paul Jones (Led Zeppelin) = Them Crooked Vultures
Yep. Dat was een mooie avond in de Melkweg toen. 19/08/09, ik heb het zwarte polsbandje nogquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:19 schreef ranja het volgende:
[..]
en dan had je Eleven er nog bij kunnen doen voor vast livelid Alain Johannes
daar was ik niet bij, wel op Lowlands en later in HMHquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:29 schreef robdriessen het volgende:
Yep. Dat was een mooie avond in de Melkweg toen. 19/08/09, ik heb het zwarte polsbandje nog
Sound City film al gezien? Ik nog niet, ben wel benieuwd. Misschien dit weekend.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:30 schreef ranja het volgende:
[..]
daar was ik niet bij, wel op Lowlands en later in HMH
nee, nog niet. ik wacht wel tot de dvd ergens goedkoop ligtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:35 schreef robdriessen het volgende:
Sound City film al gezien? Ik nog niet, ben wel benieuwd. Misschien dit weekend.
en werd, als gezicht, vooral bekend als lid van OLaBOLA?quote:Roberto Jacketti & the Scooters
Julya Lo'ko
Angela Groothuizen
Van Dik Hout
Marco Borsato
JAAP!
Bill van Dijk
Jan Akkerman
Bob Fosko
Ro & Paradise Funk
Maarten van Roozendaal
Anouk
De Raggende Manne
Billy the Kid
Ilse de Lange
Golden Earring
Daniël Boissevain
Volumia!
Rob de Nijs
K-Otic
Kinderen Voor Kinderen
Wipneus en Pim
De Boswachters
Kane
Planteydt
Ten Sharp
Revelation Time
Beatrice van der Poel
Pythagoras
The Official Tribute To The Blues Brothers
Die ken ik niet, het gaat hier om een erg goede organist: NB.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:19 schreef MadMaster het volgende:
Die indo bassist waarvan ik de naam niet weet...
Dat was zijn (gitaar)vriendje (Ro & Paradise Funk, Raggende Manne, OLaBOLA) tot het tien jaar terug finaal misging en meteen het einde van OLaBOLA inluidde, dat toen erg op de goede weg was een wereldact te worden.quote:
Je kent Robert-Jan Stips niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:36 schreef robdriessen het volgende:
Ik pas. Qua orgel kom ik niet verder dan Rogier van Otterlo en de mannen van Orgel Vreten
Tuurlijk. Stom. En wie ben ik om Sven Hammond ook tijdelijk te vergeten? Ik schaam mij.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent Robert-Jan Stips niet?
Ook een orgelende bandhoer, maar aangezien Nits niet in het rijtje staat, valt die sowieso af...
Thijs van Leer, Cor Stein.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tuurlijk. Stom. En wie ben ik om Sven Hammond ook tijdelijk te vergeten? Ik schaam mij.
Nico Barends Brandsen ?quote:
quote:is the debut song by the British rock band
, released 12 May 1967. The single reached number one in the UK Singles Chart on 8 June 1967, and stayed there for six weeks. Without much promotion, it reached No. 5 on the US charts, as well. One of the anthems of the 1967 Summer of Love, it is one of fewer than 30 singles to have sold 10 million (or more) copies worldwide.
Het vurig brandende schaamrood op de kaken van cafca is wat dat betreft afstraffing genoeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:53 schreef MadMaster het volgende:
Da's wel heel coulant bij zo'n klassieker...
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:38 schreef robdriessen het volgende:
Tja, wat nu? Ach, laat ik niet coulant zijn.
quote:was formed in 1986 by Robert Hampson (vocals, guitar), with his then girlfriend Becky Stewart on drums. Bex was soon replaced by John Wills (The Servants) and Glen Ray, with James Endeacott on guitar.[1][2] Initially releasing records on their own Head label, their first release was 1987's '16 Dreams', with debut album Heaven's End following later that year
goed ideequote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:56 schreef robdriessen het volgende:
We zijn een dag verder, hint of nieuwe vraag Bartrid?
Oeps helemaal vergetenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:56 schreef robdriessen het volgende:
We zijn een dag verder, hint of nieuwe vraag Bartrid?
Die was wel genomineerd ja, maar heeft het niet gewonnen.quote:
Die heet in 't echt Adelequote:
En ook die is Engels...Maar we kennen de artiestennaam van Elizabeth Woolridge Grant toch wel?quote:
Eeh..neequote:Op zondag 24 februari 2013 11:58 schreef bartrid het volgende:
[..]
En ook die is Engels...Maar we kennen de artiestennaam van Elizabeth Woolridge Grant toch wel?
Zo'n goeierd was 't niet..quote:
Gloeiende, gloeiende, krijg ik die klok op mijn poten...quote:
Bam to Bam Bam?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van welke boyband kenden we René Klijn van 'Mr. Blue'?
quote:Martin Glover, also known as(born 27 December 1960) is a record producer and a founding member and bassist of Killing Joke.
toch Flood !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |