SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Piye op 17-02-2013 18:00:45 ]If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Heb jij misschien ideeën voor een nieuwe slowchat ergens deze mensen lijken wel erg geïnteresseerd. Eigenlijk oneerlijk om er niets mee te doen..quote:
We hebben een heel mooi SC topic onderin staan met allemaal lieve mensen die elkaar onderling ook voor van alles uitmaken, eigenlijk hetzelfde als dit meet topic.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Heb jij misschien ideeën voor een nieuwe slowchat ergens deze mensen lijken wel erg geïnteresseerd. Eigenlijk oneerlijk om er niets mee te doen..
quote:
Utrecht is prima.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Utrecht is gewoon het midden van Nederland. Niet iedereen gaat naar Zeeland komen voor jou natuurlijk.
Rotterdam?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Utrecht is gewoon het midden van Nederland. Niet iedereen gaat naar Zeeland komen voor jou natuurlijk.
Ja je kan pas wat plannen als je weet hoeveel mensen er komen natuurlijk etc.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Check m'n mooie poll dan die ik voor jullie meet heb gemaakt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Nog steeds denken dat er via een centraal topic een meet geregeld kan worden.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja je kan pas wat plannen als je weet hoeveel mensen er komen natuurlijk etc.
quote:
Dat had je niet moeten zeggen. Die vagien wordt van mij.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nog steeds denken dat er via een centraal topic een meet geregeld kan worden.Als het gebeurt, is het achter de schermen. Of niet. Ik zet mijn moeders vagina in op dat laatste.
Jippiequote:Op zondag 17 februari 2013 16:20 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik kom ook als in rotterdam worden gedaan
Wanneer ben je weer in Nederland?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:31 schreef CristinaYang het volgende:
Waarom haat iedereen nou zo de hele tijdik ga er gewoon zijn hoor!
7 Zelfs als je die FOK!wartopics meetelt.quote:
Dus eigenlijk zit je ons op te jutten om zelf ook verstek te laten?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In mei pas. Begin mei. Tot die tijd wil ik wel Skype meeten ofzo
en dat voor zoiets denkbeeldigsquote:Op zondag 17 februari 2013 16:42 schreef Piye het volgende:
[..]
7 Zelfs als je die FOK!wartopics meetelt.
quote:
Ik heb jullie erbij gezet.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:42 schreef HilaryBanks het volgende:
ik kom mee. ik join britneycheers. (we zijn vriendinnen in real life)
Ach misschien dat het deze keer anders gaat dan die andere keren?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:44 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
en dat voor zoiets denkbeeldigs
volgens mij is het utrecht gewordenquote:
Utrecht is het geworden, toch?quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:47 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Utrecht is het geworden, toch?
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
volgens mij staan er sowieso 3 of 4 kloontjes in die lijst.
denk je dat er 10 mensen komen, zijn het er maar 4 of 5, samen met hun alter ego's
Nee ik wil er wel echt graag bij zijn! Maar dan moet de datum dus iets later worden dan april... Of we doen een herhaling in mei waar ik bij ben, dat kan ookquote:Op zondag 17 februari 2013 16:42 schreef Piye het volgende:
[..]
7 Zelfs als je die FOK!wartopics meetelt.
[..]
Dus eigenlijk zit je ons op te jutten om zelf ook verstek te laten?
Oke, maak tegen die tijd weer een topic dan.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee ik wil er wel echt graag bij zijn! Maar dan moet de datum dus iets later worden dan april... Of we doen een herhaling in mei waar ik bij ben, dat kan ook
Hoezo wil jij zo graat meeten eigenlijk? Ik ken je totaal niet uit KLB eerlijk gezegd, of is dit een kloon?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee ik wil er wel echt graag bij zijn! Maar dan moet de datum dus iets later worden dan april... Of we doen een herhaling in mei waar ik bij ben, dat kan ook
Daarom wil ze dus zo graag meeten. Ze heeft nog goede hoop.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoezo wil jij zo graat meeten eigenlijk? Ik ken je totaal niet uit KLB eerlijk gezegd, of is dit een kloon?
Schattige naïviteitquote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Daarom wil ze dus zo graag meeten. Ze heeft nog goede hoop.
Niet al je sociale activiteiten opzij zetten om te kunnen meeten.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoezo wil jij zo graat meeten eigenlijk? Ik ken je totaal niet uit KLB eerlijk gezegd, of is dit een kloon?
quote:
je bent te laat, alle vechttopics met internethelden zijn al volgespamdquote:Op zondag 17 februari 2013 17:43 schreef Skol het volgende:
Kom jullie wel even met een paar man in elkaar rammen.
Ik kom hier ongeveer een jaar, alleen ik lurk vooralquote:Op zondag 17 februari 2013 17:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Vooral naar mij zeker?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kom hier ongeveer een jaar, alleen ik lurk vooralMaar ben zo nieuwsgierig naar iedereen!
Als het echt doorgaat (en de datum me uitkomt natuurlijk), kom ik wel.quote:
FOK'ers hebben allemaal lang vettig haar en doen allemaal een ICT studie.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kom hier ongeveer een jaar, alleen ik lurk vooralMaar ben zo nieuwsgierig naar iedereen!
ik ben eigenlijk best wel benieuwd wie er achter dit grote intellect schuilgaat, maar volgens mij ben je zo'n wietrokende surinamer in het echtquote:Op zondag 17 februari 2013 17:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Als het echt doorgaat (en de datum me uitkomt natuurlijk), kom ik wel.
Ja ditmaal eigenlijk ook wel. Beter dan vanmorgen eigenlijk, alleen verveel ik me vaak Pharkie.quote:
Jeej! Gezelligquote:Op zondag 17 februari 2013 17:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Als het echt doorgaat (en de datum me uitkomt natuurlijk), kom ik wel.
Van de foto's die ik tot nu toe heb gezien valt dat reuze mee.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
FOK'ers hebben allemaal lang vettig haar en doen allemaal een ICT studie.
dit klinkt als mijquote:Op zondag 17 februari 2013 17:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
FOK'ers hebben allemaal lang vettig haar en doen allemaal een ICT studie.
Je kent mij al?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk best wel benieuwd wie er achter dit grote intellect schuilgaat, maar volgens mij ben je zo'n wietrokende surinamer in het echtzou wel echt baas zijn
je bent echt een wietrokende surinamer?quote:
Ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
je bent echt een wietrokende surinamer?
dafuqquote:
Nou verdorie wat een negativiteit Frank. En dat terwijl er nog wel champagne voor je komt.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo zo, deeltje vier. Les die wie hieruit kunnen trekken is dat we in het vervolg zoiets niet meer hoeven te openen, vruchtbaar wordt het nooit. Al wist ik dat eigenlijk wel van te voren.
Er kwam me zelfs een mod aan de tand voelen waarom ik een tr maakte. Maar dat het een slowchat zou worden waas duidelijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo zo, deeltje vier. Les die wie hieruit kunnen trekken is dat we in het vervolg zoiets niet meer hoeven te openen, vruchtbaar wordt het nooit. Al wist ik dat eigenlijk wel van te voren.
Het ging dan ook meer om de voorpret. Maar zeg nooit, nooit.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou, gisteren had ik beloofd te komen en dat was ook na een flesje champagne, ik kan er niet meer zo goed tegen. Maar nu ik zo kijk kom ik met de schrik vrij geloof ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou verdorie wat een negativiteit Frank. En dat terwijl er nog wel champagne voor je komt.
Ach, we hebben er mooie stemmen aan overgehouden.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Er kwam me zelfs een mod aan de tand voelen waarom ik een tr maakte. Maar dat het een slowchat zou worden waas duidelijk.
Dat is ook wel weer zo, het was even wat weekendvermaak.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Het ging dan ook meer om de voorpret. Maar zeg nooit, nooit.
Hier kan vast ooit nog wel iets van terecht komen.
Dit is volgens mij jouw eerste positieve reactie in deze topicreeks, fijn is ditquote:Op zondag 17 februari 2013 18:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Het ging dan ook meer om de voorpret. Maar zeg nooit, nooit.
Hier kan vast ooit nog wel iets van terecht komen.
Echt he. Deze meet komt er dus echt wel, want ik wil de vagina van feyenoordfan92 z'n moeder hebben.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou verdorie wat een negativiteit Frank. En dat terwijl er nog wel champagne voor je komt.
Jij had ook nog een voice opname beloofd!quote:Op zondag 17 februari 2013 18:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, gisteren had ik beloofd te komen en dat was ook na een flesje champagne, ik kan er niet meer zo goed tegen. Maar nu ik zo kijk kom ik met de schrik vrij geloof ik.
[..]
Ach, we hebben er mooie stemmen aan overgehouden.
[..]
Dat is ook wel weer zo, het was even wat weekendvermaak.
Klopt daar moet ik nog even naar kijken maar met die headset lukt het me niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij had ook nog een voice opname beloofd!
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Echt he. Deze meet komt er dus echt wel, want ik wil de vagina van feyenoordfan92 z'n moeder hebben.
Toen ik Piye een wietrokende surinamer noemde; dat was niet positief?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is volgens mij jouw eerste positieve reactie in deze topicreeks, fijn is dit
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Echt he. Deze meet komt er dus echt wel, want ik wil de vagina van feyenoordfan92 z'n moeder hebben.
Die moeder moet minstens een jaar of 40 zijn, dus dat is echt zo'n cougarquote:Op zondag 17 februari 2013 18:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Daarom moeten we ook eerst een activiteit doen. En daarna gewoon vet veel zuipen, dan komt iedereen wel los.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Toen ik Piye een wietrokende surinamer noemde; dat was niet positief?
Ik ben altijd alleen wat huiverig, omdat er bij zulke meets nooit echt veel te vertellen valt als iedereen daar eenmaal is.
ik wil met jou ook wel gewoon een activiteit doen.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daarom moeten we ook eerst een activiteit doen. En daarna gewoon vet veel zuipen, dan komt iedereen wel los.
Hihiquote:Op zondag 17 februari 2013 18:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik wil met jou ook wel gewoon een activiteit doen.
Met een beetje geluk zelfs een jaar of 50.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:15 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Die moeder moet minstens een jaar of 40 zijn, dus dat is echt zo'n cougar
Vervelende is, dat activiteiten moeilijk te plannen zijn als je niet helemaal zeker bent hoeveel mensen komen. Daarnaast had je het ook over stappen, maar hoe gaat iedereen terug naar huis als de treinen niet meer rijden?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daarom moeten we ook eerst een activiteit doen. En daarna gewoon vet veel zuipen, dan komt iedereen wel los.
Als we in Amsterdam gaan stappen kunnen er sowieso 3 - 5 mensen bij mij slapen.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:17 schreef Piye het volgende:
Volgens mij zijn er trouwens best wat mensen die serieus willen komen. Het is meer de "KLB-meets gebeuren toch nooit" mentaliteit waardoor mensen twijfelen.
[..]
Met een beetje geluk zelfs een jaar of 50.
[..]
Vervelende is, dat activiteiten moeilijk te plannen zijn als je niet helemaal zeker bent hoeveel mensen komen. Daarnaast had je het ook over stappen, maar hoe gaat iedereen terug naar huis als de treinen niet meer rijden?
swsoquote:Op zondag 17 februari 2013 18:18 schreef G.R.S. het volgende:
Als je plant, doe maar zomer, kan ik tenminste nog ff ripped worden
Wie zijn er eigenlijk allemaal serieus? Want het lijkt me dan waarschijnlijk productiever als die mensen contact via PM met elkaar opzoeken.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:17 schreef Piye het volgende:
Volgens mij zijn er trouwens best wat mensen die serieus willen komen. Het is meer de "KLB-meets gebeuren toch nooit" mentaliteit waardoor mensen twijfelen.
Ik, maar dan wel in de zomer.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wie zijn er eigenlijk allemaal serieus? Want het lijkt me dan waarschijnlijk productiever als die mensen contact via PM met elkaar opzoeken.
Ik. Dus ik denk dat ik straks inderdaad maar wat mensen ga DMen ofzo..quote:Op zondag 17 februari 2013 18:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wie zijn er eigenlijk allemaal serieus? Want het lijkt me dan waarschijnlijk productiever als die mensen contact via PM met elkaar opzoeken.
Nou CristinaYang in ieder geval. Smack10 ook wel had ik het idee. Argo en Dima natuurlijk. GRS en Hugh_Myron misschien? Ambipur ook dacht ik. Haan33 pm'de mij dat hij ook wel wil. En jij natuurlijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mogen ONS's mee?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als we in Amsterdam gaan stappen kunnen er sowieso 3 - 5 mensen bij mij slapen.
Eens je kan ook nu een meet en van de zomer een.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou CristinaYang in ieder geval. Smack10 ook wel had ik het idee. Argo en Dima natuurlijk. GRS en Hugh_Myron misschien? Ambipur ook dacht ik. Haan33 pm'de mij dat hij ook wel wil. En jij natuurlijk.
Maar sowieso als de planning is om pas in de zomer te meeten, valt er nu niet zo gek veel te bespreken lijkt mij.
jij niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou CristinaYang in ieder geval. Smack10 ook wel had ik het idee. Argo en Dima natuurlijk. GRS en Hugh_Myron misschien? Ambipur ook dacht ik. Haan33 pm'de mij dat hij ook wel wil. En jij natuurlijk.
Maar sowieso als de planning is om pas in de zomer te meeten, valt er nu niet zo gek veel te bespreken lijkt mij.
Aha helder.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan moeten we met deze groep toch gewoon plannen gaan maken?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Geen kontje he.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
swso
kunnen wij allemaal stiekem foto's nemen van je squatkontje
Wat zijn ONS's?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:22 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Mogen ONS's mee?![]()
Ja ik ook wel (al ben ik nog steeds huiverig over wat ik aan ga treffen, maar jaquote:Op zondag 17 februari 2013 18:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
jij niet?
volgens mij ben jij echt chill
One night stands.quote:
Ik ben wel beetje auti.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:24 schreef Piye het volgende:
Ja ik ook wel (al ben ik nog steeds huiverig over wat ik aan ga treffen, maar ja ). En ben ik ook best wel.
heb al die mensen uit jouw lijstje al gezien, behalve argo en dima en het valt best mee met het paardenstaartgehaltequote:Op zondag 17 februari 2013 18:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja ik ook wel (al ben ik nog steeds huiverig over wat ik aan ga treffen, maar ja). En ben ik ook best wel.
Van binnen zijn we dat allemaal.quote:
Oke.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
heb al die mensen uit jouw lijstje al gezien, behalve argo en dima en het valt best mee met het paardenstaartgehalte
Nee dan ga je maar gewoon lekker met hen mee naar huis, daar begin ik niet aan. Mag ik die chick zeker de volgende ochtend het huis uit schoppen...quote:Op zondag 17 februari 2013 18:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja ik ook wel (al ben ik nog steeds huiverig over wat ik aan ga treffen, maar ja). En ben ik ook best wel.
[..]
One night stands.
Gezellig samen een ontbijtje maken voor je logees. Is toch heerlijk man.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee dan ga je maar gewoon lekker met hen mee naar huis, daar begin ik niet aan. Mag ik die chick zeker de volgende ochtend het huis uit schoppen...
Oke dan maar een FOK!orgie.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee dan ga je maar gewoon lekker met hen mee naar huis, daar begin ik niet aan. Mag ik die chick zeker de volgende ochtend het huis uit schoppen...
Dima en Argo zijn wel baas.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
heb al die mensen uit jouw lijstje al gezien, behalve argo en dima en het valt best mee met het paardenstaartgehalte
ik weet niet precies wat ik me bij jou moet voorstellen, waarom heb je geen pics?quote:
Dit inderdaad, Argo! Ik heb gehoord dat jij wel een mooie jongen bent, dat maakt nieuwsgierig he.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik weet niet precies wat ik me bij jou moet voorstellen, waarom heb je geen pics?
Dit heb ik ook gehoord.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit inderdaad, Argo! Ik heb gehoord dat jij wel een mooie jongen bent, dat maakt nieuwsgierig he.
geen pics, omdat we er dan achter komen dat 'ie een buffe gast is en z'n hele trol-act naar de knoppen gaat.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit inderdaad, Argo! Ik heb gehoord dat jij wel een mooie jongen bent, dat maakt nieuwsgierig he.
Waar zijn jouw pics trouwens?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
cristinayang is een mooi blondje met stevige tieten. dat zegt wel genoeg, denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik ooit wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik weet niet precies wat ik me bij jou moet voorstellen, waarom heb je geen pics?
Ik kan je wel dmn maar....quote:Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Valt mee.quote:
Buffed ben ik niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:30 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
geen pics, omdat we er dan achter komen dat 'ie een buffe gast is en z'n hele trol-act naar de knoppen gaat.
Hihi wat ben je een lieverd vandaagquote:Op zondag 17 februari 2013 18:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
cristinayang is een mooi blondje met stevige tieten. dat zegt wel genoeg, denk ik.
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:32 schreef G.R.S. het volgende:
argoDat lijkt meer op een verlichtingsfilosoof uit de 17e of 18e eeuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
stuur eens dan, krijg jij er een van mijquote:
love is in the air.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hihi wat ben je een lieverd vandaag
Oh, leuk.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die worden alleen naar selectieve mensen geDMd.
Lijkt me niet de activiteit bij uitstek als je met een groep bent, maar het is een optie.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
is argo 'm nou weer gepeerd? ik wil pics van die boy, en van jou dima.
Ik kan niet poolenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Lijkt me niet de activiteit bij uitstek als je met een groep bent, maar het is een optie.
[..]
Ik ook.
Dat is niet erg, dan kan ik je laten zien hoe het moet terwijl ik je ondertussen betast.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kan niet poolen
En het is inderdaad verdacht stil wat Argo betreft. En dat terwijl ik zometeen weg moet. Dan loop ik alle foto's mis
Nee ik geef geen pics aan mannen das mijn nummer 1 prioriteit.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
argo, beter sta je nu plaatjes te schieten in allerlei wulpse poses.
het topic loopt uit de klauwen anders.
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee ik geef geen pics aan mannen das mijn nummer 1 prioriteit.
wel aan vrouwen?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Als je nu toch homo blijkt te zijn ga ik wel een beetje huilen.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
argo, beter sta je nu plaatjes te schieten in allerlei wulpse poses.
het topic loopt uit de klauwen anders.
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als je nu toch homo blijkt te zijn ga ik wel een beetje huilen.
Wat is deze?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Met vrouwen vind ik het niet zo raar als met mannen.quote:
Kom op je wilde toch monnik worden?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef Argo het volgende:
![]()
![]()
[..]
Met vrouwen vind ik het niet zo raar als met mannen.
ik beloof dat ik er niet op zal fappenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef Argo het volgende:
![]()
![]()
[..]
Gedraag je man. Wij mannen kunnen toch ook wel beoordelen of jij een hete boy bent of niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef Argo het volgende:
![]()
![]()
[..]
Ja maar dat is anders.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Kom op je wilde toch monnik worden? [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
......quote:Op zondag 17 februari 2013 18:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik beloof dat ik er niet op zal fappen
ok 1 keertje ofzo
Maar ik vertrouw mannen niet...quote:Op zondag 17 februari 2013 18:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Gedraag je man. Wij mannen kunnen toch ook wel beoordelen of jij een hete boy bent of niet?
Neequote:Op zondag 17 februari 2013 18:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders.
[..]
......
[..]
Maar ik vertrouw mannen niet...
hij denkt dat we allemaal spontaan hommo worden van hem. dit belooft watquote:Op zondag 17 februari 2013 18:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Gedraag je man. Wij mannen kunnen toch ook wel beoordelen of jij een hete boy bent of niet?
Ja volgens mij is Argo behoorlijk sexy.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
hij denkt dat we allemaal spontaan hommo worden van hem. dit belooft wat
Dat valt reuze mee hoor....quote:Op zondag 17 februari 2013 18:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja volgens mij is Argo behoorlijk sexy.
Nou ok met jou wil ik het nog wel op een akkoordje gooien, jij hebt mij nooit persoonlijk aangevallen. Maar de rest vertrouw ik niet.quote:
Myron kun je ook vertrouwen hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 18:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Nou ok met jou wil ik het nog wel op een akkoordje gooien, jij hebt mij nooit persoonlijk aangevallen. Maar de rest vertrouw ik niet.
Bedankt Meloewa.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:57 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb ook argos fotos gezien , maar na wat voor topics die aanmaakt is die niet bepaald lelijk
Oke stuur dan, ik zit in spanning.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Nou ok met jou wil ik het nog wel op een akkoordje gooien, jij hebt mij nooit persoonlijk aangevallen. Maar de rest vertrouw ik niet.
broek op de enkelsquote:
Ben ook wel benieuwd naar jou op foto.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:57 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb ook argos fotos gezien , maar na wat voor topics die aanmaakt is die niet bepaald lelijk
Ik ook naar jou, wisselen?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar jou op foto.
Mij ook niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:54 schreef Argo het volgende:
[..]
ik ook naar jouquote:
Gay orgie geworden.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vreemde gewaarwording dit. FOK!kers die aan het bietsen zijn voor pics van een andere mannelijke FOK!ker.
het wordt bij die meet toch al een sausage-festquote:
Piye en ik gaan meisjes hosselen op locatie om bij ons te gaan aansluiten ja toch.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
het wordt bij die meet toch al een sausage-fest![]()
kun je net zo goed alvast wennen
Als ik dit zo lees gaat het meer een sausagefest worden dan een meet inderdaad.quote:
I'm out.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees gaat het meer een sausagefest worden dan een meet inderdaad.
Tja, als mensen opeens slaapplaatsen gaan aanbieden.. beetje vreemd. Iedereen weet dat KLB'ers maagden zijn. Zoiets kan nooit goed komenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
het wordt bij die meet toch al een sausage-fest![]()
kun je net zo goed alvast wennen
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vreemde gewaarwording dit. FOK!kers die aan het bietsen zijn voor pics van een andere mannelijke FOK!ker.
Sowieso.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Piye en ik gaan meisjes hosselen op locatie om bij ons te gaan aansluiten ja toch.
Wat denk jij dat daar gaat gebeuren?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:04 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tja, als mensen opeens slaapplaatsen gaan aanbieden.. beetje vreemd. Iedereen weet dat KLB'ers maagden zijn. Zoiets kan nooit goed komen
daarom juist, omdat het maagden zijn. die proberen doorgaans toch niksquote:Op zondag 17 februari 2013 19:04 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tja, als mensen opeens slaapplaatsen gaan aanbieden.. beetje vreemd. Iedereen weet dat KLB'ers maagden zijn. Zoiets kan nooit goed komen
Met z'n allen op CristinaYang duiken natuurlijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat denk jij dat daar gaat gebeuren?Dat wordt gewoon vanuit de slaapzak met mobiel nachtbaggeren
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat denk jij dat daar gaat gebeuren?Dat wordt gewoon vanuit de slaapzak met mobiel nachtbaggeren
ik ook, maak je dus maar geen zorgenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:08 schreef Argo het volgende:
Ik ben wel blij dat ik niet de enige maagd hier ben, Dima is het gelukkig ook.
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:08 schreef Argo het volgende:
Niet weten dat alle FOK!ers maagd zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:08 schreef Argo het volgende:
Maar als ze gaan zoenen...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
daarom juist, omdat het maagden zijn. die proberen doorgaans toch niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Maar als ze gaan zoenen...die stap kunnen we gewoon overslaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
Alleen CristinaYang gaat echt. De rest trollt de boel bij elkaar.quote:
volgens mij ook, jaquote:Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Alleen CristinaYang gaat echt. De rest trollt de boel.
Dan word er wellicht alsnog flink gevochten om Cristina.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Alleen CristinaYang gaat echt. De rest trollt de boel bij elkaar.
Als meet in Maastricht is kom ik ookquote:Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Die ken ik nietquote:Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef Piye het volgende:
[..]
waarom ga jij niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:13 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Die ken ik nietWens jullie wel heel veel plezier (voor die die echt gaan dan
)
Juist door dit soort opmerkingen gaat iedereen twijfelen. Ik ga niet meer nu.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef Piye het volgende:
[..]
alsof je zou komenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Juist door dit soort opmerkingen gaat iedereen twijfelen. Ik ga niet meer nu.Fuck deze.
Maastricht meet ben ik ook wel voor. We moeten een Limburg+Noordbrabant meet doen.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Als meet in Maastricht is kom ik ook
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Juist door dit soort opmerkingen gaat iedereen twijfelen. Ik ga niet meer nu.Fuck deze.
Ik ga geen pic posten, ik wil wel sturen als ik ook pic terug krijg.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:15 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
alsof je zou komengasten die niet eens een pic durven posten maar ondertussen wel naar een meet gaan
is goed, stuur maarquote:Op zondag 17 februari 2013 19:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ga geen pic posten, ik wil wel sturen als ik ook pic terug krijg.
Ik zie jou al voor me als je ui, een keiharde baas.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ga geen pic posten, ik wil wel sturen als ik ook pic terug krijg.
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zie jou al voor me als je ui, een keiharde baas.
Dat hoef je mij niet te vertellen. Zo heb ik alweer enige tijd geleden het meest erge foute seksfilmpje gekeken waar ik nachten van wakker heb gelegen, maar goed dat is weer een ander verhaal waar ik verder niet ga over uitweiden.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:05 schreef Piye het volgende:
[..]
De nieuwsgierigheid wint het soms van de heteroseksualiteit.
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen. Zo heb ik alweer enige tijd geleden het meest erge foute seksfilmpje gekeken waar ik nachten van wakker heb gelegen, maar goed dat is weer een ander verhaal waar ik verder niet ga over uitweiden.
Lijkt me niet zo'n goed plan.quote:
Mensen die over iets beginnen, dat interesse wekt en daarna niet erover doorgaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen. Zo heb ik alweer enige tijd geleden het meest erge foute seksfilmpje gekeken waar ik nachten van wakker heb gelegen, maar goed dat is weer een ander verhaal waar ik verder niet ga over uitweiden.
Link?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
lijkt me ook wel wat, ja. wanneer kun je?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo'n goed plan.Dan heb ik liever 1 op 1 ontmoetingen.
Sorry.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Weid gerust uit hoor Frank.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Helemaal mee eensquote:Op zondag 17 februari 2013 19:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo'n goed plan.Dan heb ik liever 1 op 1 ontmoetingen.
Die blokkekop van jou zie ik al op een afstandquote:Op zondag 17 februari 2013 19:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Als die meet in Utrecht is ga ik wel even van een afstandje kijken en foto's maken en dan hier plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
Nee ik wil niet alleen zijn met onbekende mannenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:17 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
lijkt me ook wel wat, ja. wanneer kun je?
Wie heb jij allemaal gemeet?quote:
Alleen chroestjov heb ik gemeet.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee ik wil niet alleen zijn met onbekende mannen
[..]
Wie heb jij allemaal gemeet?
Volgens mij weleens in een topic verteld. Niets voor jou in ieder geval, geloof mequote:Op zondag 17 februari 2013 19:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Mensen die over iets beginnen, dat interesse wekt en daarna niet erover doorgaan.
Was een 'grapje' in een mail en aangezien ik niet veel van computers weet opende ik dat dus thuis.quote:
Sinep en Gulmuz maar die laatste zag mij van een afstandje en ik hem nietquote:Op zondag 17 februari 2013 19:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Alleen chroestjov heb ik gemeet.
jij?
Zoiets staat me wel bekend in het geheugen maar weet het niet meer 100%.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij weleens in een topic verteld. Niets voor jou in ieder geval, geloof me.
[..]
Was een 'grapje' in een mail en aangezien ik niet veel van computers weet opende ik dat dus thuis.
hehe, ja ik heb ook wel meerdere fokkers gezien maar hun mij nietquote:Op zondag 17 februari 2013 19:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Sinep en Gulmuz maar die laatste zag mij van een afstandje en ik hem niet
Oh die ken ik beiden nietquote:Op zondag 17 februari 2013 19:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hehe, ja ik heb ook wel meerdere fokkers gezien maar hun mij niet
Manianman gezien, uh die ericosmanndaarom anonimiteit
Lekker stalken terwijl hun jou niet kunnen zien/herkennen.
En hoe wist je dat hun het waren?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hehe, ja ik heb ook wel meerdere fokkers gezien maar hun mij niet
Manianman gezien, uh die ericosmanndaarom anonimiteit
volgens mij zou ik jou wel herkennen op straat, ondanks dat ik je gezicht maar half gezien heb.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:22 schreef Meloewa het volgende:
Je krijgt picca als ik jouw picca ook krijg ja tochquote:Op zondag 17 februari 2013 19:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zie jou al voor me als je ui, een keiharde baas.
Mwaaaa ik weet dat best snel en zeker, kwam gewoon allemaal overheen met de informatie op her forum. Ik wist sowieso al het een en ander over manianman omdat hij nogal open is op forum en ericosmann wist ik ook meer dan hij dacht,quote:
Ja waar is hij eigenlijk? Ik zie hem nooit meer op FOK!quote:
Slowchat en dm. Hoewel ik hem ook al lang niet meer gesproken heb.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja waar is hij eigenlijk? Ik zie hem nooit meer op FOK!
Meloewa vrijdag toch toch toch?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mwaaaa ik weet dat best snel en zeker, kwam gewoon allemaal overheen met de informatie op her forum. Ik wist sowieso al het een en ander over manianman omdat hij nogal open is op forum en ericosmann wist ik ook meer dan hij dacht,
Liefje mss?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja waar is hij eigenlijk? Ik zie hem nooit meer op FOK!
hopeloijk niet, maar boeit me niet als mensen me kennen hoor. Maar dan zoek ik het graag wel zelf op. Ik word niet graag gezien als ik dat zelf niet door heb, met chroestjov zag hij mij ook maar dat wilde ik zelf dat is anders dan ongewild herkend worden dat lijkt me kut.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
volgens mij zou ik jou wel herkennen op straat, ondanks dat ik je gezicht maar half gezien heb.
Ik ben blij dat er iemand is die voor de gevaren waarschuwt.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef Robophatt het volgende:
Meetings zijn gevaarlijk met mensen van het internetj e wet nooit wie er echt op het internet zit en wie nep is dadeijk komen er verkrachters en dan denk je was ikm aar nooit naar die meeting gegaan nee mij niet gezien hoor ik weet wat ervna kom
Ik ben verkracht door Ikjijallebei. Was best lekker. Verkrachting is ondergewaardeerd.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef Robophatt het volgende:
Meetings zijn gevaarlijk met mensen van het internetj e wet nooit wie er echt op het internet zit en wie nep is dadeijk komen er verkrachters en dan denk je was ikm aar nooit naar die meeting gegaan nee mij niet gezien hoor ik weet wat ervna kom
Ja dit is ook wel weer zo, voor je het weet lig je in stukjes gesneden in de kofferbak van een FOK!er.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef Robophatt het volgende:
Ja ik las wel zoiets van een leuke meid die hij had ontmoetquote:
Dat doe ik graag! Veel mensen weten niet waar ze aan beginnen als ze mensen ontmoeten op internet, levensgevaarlijk zeg ik je kijk maar op sbs6 bij achter gesloten deuren daar is dat ook altijd!quote:Op zondag 17 februari 2013 19:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er iemand is die voor de gevaren waarschuwt.
Ja maar jij bent een man dat is andersquote:Op zondag 17 februari 2013 19:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben verkracht door Ikjijallebei. Was best lekker. Verkrachting is ondergewaardeerd.
volgens mij heb je niet veel om je voor te schamen, dus ik snap het probleem niet zoquote:Op zondag 17 februari 2013 19:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hopeloijk niet, maar boeit me niet als mensen me kennen hoor. Maar dan zoek ik het graag wel zelf op. Ik word niet graag gezien als ik dat zelf niet door heb, met chroestjov zag hij mij ook maar dat wilde ik zelf dat is anders dan ongewild herkend worden dat lijkt me kut.
deel 5quote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef Argo het volgende:
Verdomme eht topic is al weer bijna gedaan, waar moet ik dan heen.
Behalve mijn topics inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
volgens mij heb je niet veel om je voor te schamen, dus ik snap het probleem niet zo
Mag niet van ome Pharkus.quote:
De KLB SC. Zetten jullie met de mensen die hier posten het gewoon daar door.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef Argo het volgende:
Dat je van.. http://vocaroo.com/i/s158f9k3lJ9iquote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef Argo het volgende:
Wat is er dan met manianman?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Behalve mijn topics inderdaad.ik hoef geen manian>man twee te worden
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat je van.. http://vocaroo.com/i/s158f9k3lJ9i
Het klooster is tof Ludo, ik ga er ooit heen.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat je van.. http://vocaroo.com/i/s158f9k3lJ9i
dat is weer een heel ander kliekje die alleen maar daar post. dat is niks aan dan.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De KLB SC. Zetten jullie met de mensen die hier posten het gewoon daar door.
Precies zo werkt het niet. Je kan niet zomaar met z'n allen naar de SC verkassen. Dat is niet ons volk.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dat is weer een heel ander kliekje die alleen maar daar post. dat is niks aan dan.
Ja er moet een toegankelijke sc komen, die toegankelijk is! Met echte klb posters, die wat in de klb sc zitten hebben geen recht van bestaan eigenlijk. De echte klb kern heeft geen thuis.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dat is weer een heel ander kliekje die alleen maar daar post. dat is niks aan dan.
Niet zo autistisch doen. Ze zijn best lief.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Precies zo werkt het niet. Je kan niet zomaar met z'n allen naar de SC verkassen. Dat is niet ons volk.
Er moet gewoon een echte sc komen voor de klb kern, niet z'n klb sc waar 4gag plaatjes en gifjes worden gepost met een groepje waar we niet tussen komen.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet zo autistisch doen. Ze zijn best lief.
Vorige keer hadden ook ooit een keer mensen hun gesprek in de SC doorgezet. Vraag maar aan Meloewa en Rosepetals die hoorden ook bij dat clubje toen. Dus het kan.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
maar zo werkt het niet, ze doen aan groepsvorming en we kennen elkaar niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet zo autistisch doen. Ze zijn best lief.
Hij heeft ook best veel topic gemaakt, maar ook best privé dingen erin gewoon openlijk foto in zijn FoBo zou ik niet doenquote:
Ja dat was een gezellig uurtje.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vorige keer hadden ook ooit een keer mensen hun gesprek in de SC doorgezet. Vraag maar aan Meloewa en Rosepetals die hoorden ook bij dat clubje toen. Dus het kan.
Maar Frank, waarom geen klb sc voor de echte klb kern. Ik voel me net een Jood zonder land, en het is ingenomen door wat mensen die nooit in klb posten. Kunnen mods niets bedenke nog een sc erbij?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vorige keer hadden ook ooit een keer mensen hun gesprek in de SC doorgezet. Vraag maar aan Meloewa en Rosepetals die hoorden ook bij dat clubje toen. Dus het kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |