volgens mij heb je niet veel om je voor te schamen, dus ik snap het probleem niet zoquote:Op zondag 17 februari 2013 19:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hopeloijk niet, maar boeit me niet als mensen me kennen hoor. Maar dan zoek ik het graag wel zelf op. Ik word niet graag gezien als ik dat zelf niet door heb, met chroestjov zag hij mij ook maar dat wilde ik zelf dat is anders dan ongewild herkend worden dat lijkt me kut.
deel 5quote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef Argo het volgende:
Verdomme eht topic is al weer bijna gedaan, waar moet ik dan heen.
Behalve mijn topics inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
volgens mij heb je niet veel om je voor te schamen, dus ik snap het probleem niet zo
Mag niet van ome Pharkus.quote:
De KLB SC. Zetten jullie met de mensen die hier posten het gewoon daar door.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef Argo het volgende:
Dat je van.. http://vocaroo.com/i/s158f9k3lJ9iquote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef Argo het volgende:
Wat is er dan met manianman?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Behalve mijn topics inderdaad.ik hoef geen manian>man twee te worden
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat je van.. http://vocaroo.com/i/s158f9k3lJ9i
Het klooster is tof Ludo, ik ga er ooit heen.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat je van.. http://vocaroo.com/i/s158f9k3lJ9i
dat is weer een heel ander kliekje die alleen maar daar post. dat is niks aan dan.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De KLB SC. Zetten jullie met de mensen die hier posten het gewoon daar door.
Precies zo werkt het niet. Je kan niet zomaar met z'n allen naar de SC verkassen. Dat is niet ons volk.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dat is weer een heel ander kliekje die alleen maar daar post. dat is niks aan dan.
Ja er moet een toegankelijke sc komen, die toegankelijk is! Met echte klb posters, die wat in de klb sc zitten hebben geen recht van bestaan eigenlijk. De echte klb kern heeft geen thuis.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dat is weer een heel ander kliekje die alleen maar daar post. dat is niks aan dan.
Niet zo autistisch doen. Ze zijn best lief.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Precies zo werkt het niet. Je kan niet zomaar met z'n allen naar de SC verkassen. Dat is niet ons volk.
Er moet gewoon een echte sc komen voor de klb kern, niet z'n klb sc waar 4gag plaatjes en gifjes worden gepost met een groepje waar we niet tussen komen.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet zo autistisch doen. Ze zijn best lief.
Vorige keer hadden ook ooit een keer mensen hun gesprek in de SC doorgezet. Vraag maar aan Meloewa en Rosepetals die hoorden ook bij dat clubje toen. Dus het kan.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
maar zo werkt het niet, ze doen aan groepsvorming en we kennen elkaar niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet zo autistisch doen. Ze zijn best lief.
Hij heeft ook best veel topic gemaakt, maar ook best privé dingen erin gewoon openlijk foto in zijn FoBo zou ik niet doenquote:
Ja dat was een gezellig uurtje.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vorige keer hadden ook ooit een keer mensen hun gesprek in de SC doorgezet. Vraag maar aan Meloewa en Rosepetals die hoorden ook bij dat clubje toen. Dus het kan.
Maar Frank, waarom geen klb sc voor de echte klb kern. Ik voel me net een Jood zonder land, en het is ingenomen door wat mensen die nooit in klb posten. Kunnen mods niets bedenke nog een sc erbij?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vorige keer hadden ook ooit een keer mensen hun gesprek in de SC doorgezet. Vraag maar aan Meloewa en Rosepetals die hoorden ook bij dat clubje toen. Dus het kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |