Die blokkekop van jou zie ik al op een afstandquote:Op zondag 17 februari 2013 19:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Als die meet in Utrecht is ga ik wel even van een afstandje kijken en foto's maken en dan hier plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
Nee ik wil niet alleen zijn met onbekende mannenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:17 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
lijkt me ook wel wat, ja. wanneer kun je?
Wie heb jij allemaal gemeet?quote:
Alleen chroestjov heb ik gemeet.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee ik wil niet alleen zijn met onbekende mannen
[..]
Wie heb jij allemaal gemeet?
Volgens mij weleens in een topic verteld. Niets voor jou in ieder geval, geloof mequote:Op zondag 17 februari 2013 19:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Mensen die over iets beginnen, dat interesse wekt en daarna niet erover doorgaan.
Was een 'grapje' in een mail en aangezien ik niet veel van computers weet opende ik dat dus thuis.quote:
Sinep en Gulmuz maar die laatste zag mij van een afstandje en ik hem nietquote:Op zondag 17 februari 2013 19:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Alleen chroestjov heb ik gemeet.
jij?
Zoiets staat me wel bekend in het geheugen maar weet het niet meer 100%.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij weleens in een topic verteld. Niets voor jou in ieder geval, geloof me.
[..]
Was een 'grapje' in een mail en aangezien ik niet veel van computers weet opende ik dat dus thuis.
hehe, ja ik heb ook wel meerdere fokkers gezien maar hun mij nietquote:Op zondag 17 februari 2013 19:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Sinep en Gulmuz maar die laatste zag mij van een afstandje en ik hem niet
Oh die ken ik beiden nietquote:Op zondag 17 februari 2013 19:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hehe, ja ik heb ook wel meerdere fokkers gezien maar hun mij niet
Manianman gezien, uh die ericosmanndaarom anonimiteit
Lekker stalken terwijl hun jou niet kunnen zien/herkennen.
En hoe wist je dat hun het waren?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hehe, ja ik heb ook wel meerdere fokkers gezien maar hun mij niet
Manianman gezien, uh die ericosmanndaarom anonimiteit
volgens mij zou ik jou wel herkennen op straat, ondanks dat ik je gezicht maar half gezien heb.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:22 schreef Meloewa het volgende:
Je krijgt picca als ik jouw picca ook krijg ja tochquote:Op zondag 17 februari 2013 19:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zie jou al voor me als je ui, een keiharde baas.
Mwaaaa ik weet dat best snel en zeker, kwam gewoon allemaal overheen met de informatie op her forum. Ik wist sowieso al het een en ander over manianman omdat hij nogal open is op forum en ericosmann wist ik ook meer dan hij dacht,quote:
Ja waar is hij eigenlijk? Ik zie hem nooit meer op FOK!quote:
Slowchat en dm. Hoewel ik hem ook al lang niet meer gesproken heb.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja waar is hij eigenlijk? Ik zie hem nooit meer op FOK!
Meloewa vrijdag toch toch toch?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mwaaaa ik weet dat best snel en zeker, kwam gewoon allemaal overheen met de informatie op her forum. Ik wist sowieso al het een en ander over manianman omdat hij nogal open is op forum en ericosmann wist ik ook meer dan hij dacht,
Liefje mss?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja waar is hij eigenlijk? Ik zie hem nooit meer op FOK!
hopeloijk niet, maar boeit me niet als mensen me kennen hoor. Maar dan zoek ik het graag wel zelf op. Ik word niet graag gezien als ik dat zelf niet door heb, met chroestjov zag hij mij ook maar dat wilde ik zelf dat is anders dan ongewild herkend worden dat lijkt me kut.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
volgens mij zou ik jou wel herkennen op straat, ondanks dat ik je gezicht maar half gezien heb.
Ik ben blij dat er iemand is die voor de gevaren waarschuwt.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef Robophatt het volgende:
Meetings zijn gevaarlijk met mensen van het internetj e wet nooit wie er echt op het internet zit en wie nep is dadeijk komen er verkrachters en dan denk je was ikm aar nooit naar die meeting gegaan nee mij niet gezien hoor ik weet wat ervna kom
Ik ben verkracht door Ikjijallebei. Was best lekker. Verkrachting is ondergewaardeerd.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef Robophatt het volgende:
Meetings zijn gevaarlijk met mensen van het internetj e wet nooit wie er echt op het internet zit en wie nep is dadeijk komen er verkrachters en dan denk je was ikm aar nooit naar die meeting gegaan nee mij niet gezien hoor ik weet wat ervna kom
Ja dit is ook wel weer zo, voor je het weet lig je in stukjes gesneden in de kofferbak van een FOK!er.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef Robophatt het volgende:
Ja ik las wel zoiets van een leuke meid die hij had ontmoetquote:
Dat doe ik graag! Veel mensen weten niet waar ze aan beginnen als ze mensen ontmoeten op internet, levensgevaarlijk zeg ik je kijk maar op sbs6 bij achter gesloten deuren daar is dat ook altijd!quote:Op zondag 17 februari 2013 19:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er iemand is die voor de gevaren waarschuwt.
Ja maar jij bent een man dat is andersquote:Op zondag 17 februari 2013 19:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben verkracht door Ikjijallebei. Was best lekker. Verkrachting is ondergewaardeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |