Oh, leuk.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die worden alleen naar selectieve mensen geDMd.
Lijkt me niet de activiteit bij uitstek als je met een groep bent, maar het is een optie.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
is argo 'm nou weer gepeerd? ik wil pics van die boy, en van jou dima.
Ik kan niet poolenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Lijkt me niet de activiteit bij uitstek als je met een groep bent, maar het is een optie.
[..]
Ik ook.
Dat is niet erg, dan kan ik je laten zien hoe het moet terwijl ik je ondertussen betast.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kan niet poolen
En het is inderdaad verdacht stil wat Argo betreft. En dat terwijl ik zometeen weg moet. Dan loop ik alle foto's mis
Nee ik geef geen pics aan mannen das mijn nummer 1 prioriteit.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
argo, beter sta je nu plaatjes te schieten in allerlei wulpse poses.
het topic loopt uit de klauwen anders.
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee ik geef geen pics aan mannen das mijn nummer 1 prioriteit.
wel aan vrouwen?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Als je nu toch homo blijkt te zijn ga ik wel een beetje huilen.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
argo, beter sta je nu plaatjes te schieten in allerlei wulpse poses.
het topic loopt uit de klauwen anders.
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als je nu toch homo blijkt te zijn ga ik wel een beetje huilen.
Wat is deze?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Met vrouwen vind ik het niet zo raar als met mannen.quote:
Kom op je wilde toch monnik worden?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef Argo het volgende:
![]()
![]()
[..]
Met vrouwen vind ik het niet zo raar als met mannen.
ik beloof dat ik er niet op zal fappenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef Argo het volgende:
![]()
![]()
[..]
Gedraag je man. Wij mannen kunnen toch ook wel beoordelen of jij een hete boy bent of niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef Argo het volgende:
![]()
![]()
[..]
Ja maar dat is anders.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Kom op je wilde toch monnik worden? [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
......quote:Op zondag 17 februari 2013 18:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik beloof dat ik er niet op zal fappen
ok 1 keertje ofzo
Maar ik vertrouw mannen niet...quote:Op zondag 17 februari 2013 18:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Gedraag je man. Wij mannen kunnen toch ook wel beoordelen of jij een hete boy bent of niet?
Neequote:Op zondag 17 februari 2013 18:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders.
[..]
......
[..]
Maar ik vertrouw mannen niet...
hij denkt dat we allemaal spontaan hommo worden van hem. dit belooft watquote:Op zondag 17 februari 2013 18:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Gedraag je man. Wij mannen kunnen toch ook wel beoordelen of jij een hete boy bent of niet?
Ja volgens mij is Argo behoorlijk sexy.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
hij denkt dat we allemaal spontaan hommo worden van hem. dit belooft wat
Dat valt reuze mee hoor....quote:Op zondag 17 februari 2013 18:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja volgens mij is Argo behoorlijk sexy.
Nou ok met jou wil ik het nog wel op een akkoordje gooien, jij hebt mij nooit persoonlijk aangevallen. Maar de rest vertrouw ik niet.quote:
Myron kun je ook vertrouwen hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 18:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Nou ok met jou wil ik het nog wel op een akkoordje gooien, jij hebt mij nooit persoonlijk aangevallen. Maar de rest vertrouw ik niet.
Bedankt Meloewa.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:57 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb ook argos fotos gezien , maar na wat voor topics die aanmaakt is die niet bepaald lelijk
Oke stuur dan, ik zit in spanning.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Nou ok met jou wil ik het nog wel op een akkoordje gooien, jij hebt mij nooit persoonlijk aangevallen. Maar de rest vertrouw ik niet.
broek op de enkelsquote:
Ben ook wel benieuwd naar jou op foto.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:57 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb ook argos fotos gezien , maar na wat voor topics die aanmaakt is die niet bepaald lelijk
Ik ook naar jou, wisselen?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar jou op foto.
Mij ook niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:54 schreef Argo het volgende:
[..]
ik ook naar jouquote:
Gay orgie geworden.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vreemde gewaarwording dit. FOK!kers die aan het bietsen zijn voor pics van een andere mannelijke FOK!ker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |