Ja ik ook wel (al ben ik nog steeds huiverig over wat ik aan ga treffen, maar jaquote:Op zondag 17 februari 2013 18:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
jij niet?
volgens mij ben jij echt chill
One night stands.quote:
Ik ben wel beetje auti.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:24 schreef Piye het volgende:
Ja ik ook wel (al ben ik nog steeds huiverig over wat ik aan ga treffen, maar ja ). En ben ik ook best wel.
heb al die mensen uit jouw lijstje al gezien, behalve argo en dima en het valt best mee met het paardenstaartgehaltequote:Op zondag 17 februari 2013 18:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja ik ook wel (al ben ik nog steeds huiverig over wat ik aan ga treffen, maar ja). En ben ik ook best wel.
Van binnen zijn we dat allemaal.quote:
Oke.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
heb al die mensen uit jouw lijstje al gezien, behalve argo en dima en het valt best mee met het paardenstaartgehalte
Nee dan ga je maar gewoon lekker met hen mee naar huis, daar begin ik niet aan. Mag ik die chick zeker de volgende ochtend het huis uit schoppen...quote:Op zondag 17 februari 2013 18:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja ik ook wel (al ben ik nog steeds huiverig over wat ik aan ga treffen, maar ja). En ben ik ook best wel.
[..]
One night stands.
Gezellig samen een ontbijtje maken voor je logees. Is toch heerlijk man.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee dan ga je maar gewoon lekker met hen mee naar huis, daar begin ik niet aan. Mag ik die chick zeker de volgende ochtend het huis uit schoppen...
Oke dan maar een FOK!orgie.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee dan ga je maar gewoon lekker met hen mee naar huis, daar begin ik niet aan. Mag ik die chick zeker de volgende ochtend het huis uit schoppen...
Dima en Argo zijn wel baas.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
heb al die mensen uit jouw lijstje al gezien, behalve argo en dima en het valt best mee met het paardenstaartgehalte
ik weet niet precies wat ik me bij jou moet voorstellen, waarom heb je geen pics?quote:
Dit inderdaad, Argo! Ik heb gehoord dat jij wel een mooie jongen bent, dat maakt nieuwsgierig he.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik weet niet precies wat ik me bij jou moet voorstellen, waarom heb je geen pics?
Dit heb ik ook gehoord.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit inderdaad, Argo! Ik heb gehoord dat jij wel een mooie jongen bent, dat maakt nieuwsgierig he.
geen pics, omdat we er dan achter komen dat 'ie een buffe gast is en z'n hele trol-act naar de knoppen gaat.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit inderdaad, Argo! Ik heb gehoord dat jij wel een mooie jongen bent, dat maakt nieuwsgierig he.
Waar zijn jouw pics trouwens?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
cristinayang is een mooi blondje met stevige tieten. dat zegt wel genoeg, denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik ooit wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik weet niet precies wat ik me bij jou moet voorstellen, waarom heb je geen pics?
Ik kan je wel dmn maar....quote:Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Valt mee.quote:
Buffed ben ik niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:30 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
geen pics, omdat we er dan achter komen dat 'ie een buffe gast is en z'n hele trol-act naar de knoppen gaat.
Hihi wat ben je een lieverd vandaagquote:Op zondag 17 februari 2013 18:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
cristinayang is een mooi blondje met stevige tieten. dat zegt wel genoeg, denk ik.
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:32 schreef G.R.S. het volgende:
argoDat lijkt meer op een verlichtingsfilosoof uit de 17e of 18e eeuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
stuur eens dan, krijg jij er een van mijquote:
love is in the air.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hihi wat ben je een lieverd vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |