Oke, maak tegen die tijd weer een topic dan.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee ik wil er wel echt graag bij zijn! Maar dan moet de datum dus iets later worden dan april... Of we doen een herhaling in mei waar ik bij ben, dat kan ook
Hoezo wil jij zo graat meeten eigenlijk? Ik ken je totaal niet uit KLB eerlijk gezegd, of is dit een kloon?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee ik wil er wel echt graag bij zijn! Maar dan moet de datum dus iets later worden dan april... Of we doen een herhaling in mei waar ik bij ben, dat kan ook
Daarom wil ze dus zo graag meeten. Ze heeft nog goede hoop.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoezo wil jij zo graat meeten eigenlijk? Ik ken je totaal niet uit KLB eerlijk gezegd, of is dit een kloon?
Schattige naïviteitquote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Daarom wil ze dus zo graag meeten. Ze heeft nog goede hoop.
Niet al je sociale activiteiten opzij zetten om te kunnen meeten.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoezo wil jij zo graat meeten eigenlijk? Ik ken je totaal niet uit KLB eerlijk gezegd, of is dit een kloon?
quote:
je bent te laat, alle vechttopics met internethelden zijn al volgespamdquote:Op zondag 17 februari 2013 17:43 schreef Skol het volgende:
Kom jullie wel even met een paar man in elkaar rammen.
Ik kom hier ongeveer een jaar, alleen ik lurk vooralquote:Op zondag 17 februari 2013 17:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Vooral naar mij zeker?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kom hier ongeveer een jaar, alleen ik lurk vooralMaar ben zo nieuwsgierig naar iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |