het wordt bij die meet toch al een sausage-festquote:
Piye en ik gaan meisjes hosselen op locatie om bij ons te gaan aansluiten ja toch.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
het wordt bij die meet toch al een sausage-fest![]()
kun je net zo goed alvast wennen
Als ik dit zo lees gaat het meer een sausagefest worden dan een meet inderdaad.quote:
I'm out.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees gaat het meer een sausagefest worden dan een meet inderdaad.
Tja, als mensen opeens slaapplaatsen gaan aanbieden.. beetje vreemd. Iedereen weet dat KLB'ers maagden zijn. Zoiets kan nooit goed komenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
het wordt bij die meet toch al een sausage-fest![]()
kun je net zo goed alvast wennen
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vreemde gewaarwording dit. FOK!kers die aan het bietsen zijn voor pics van een andere mannelijke FOK!ker.
Sowieso.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Piye en ik gaan meisjes hosselen op locatie om bij ons te gaan aansluiten ja toch.
Wat denk jij dat daar gaat gebeuren?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:04 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tja, als mensen opeens slaapplaatsen gaan aanbieden.. beetje vreemd. Iedereen weet dat KLB'ers maagden zijn. Zoiets kan nooit goed komen
daarom juist, omdat het maagden zijn. die proberen doorgaans toch niksquote:Op zondag 17 februari 2013 19:04 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tja, als mensen opeens slaapplaatsen gaan aanbieden.. beetje vreemd. Iedereen weet dat KLB'ers maagden zijn. Zoiets kan nooit goed komen
Met z'n allen op CristinaYang duiken natuurlijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat denk jij dat daar gaat gebeuren?Dat wordt gewoon vanuit de slaapzak met mobiel nachtbaggeren
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat denk jij dat daar gaat gebeuren?Dat wordt gewoon vanuit de slaapzak met mobiel nachtbaggeren
ik ook, maak je dus maar geen zorgenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:08 schreef Argo het volgende:
Ik ben wel blij dat ik niet de enige maagd hier ben, Dima is het gelukkig ook.
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:08 schreef Argo het volgende:
Niet weten dat alle FOK!ers maagd zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:08 schreef Argo het volgende:
Maar als ze gaan zoenen...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
daarom juist, omdat het maagden zijn. die proberen doorgaans toch niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Maar als ze gaan zoenen...die stap kunnen we gewoon overslaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
Alleen CristinaYang gaat echt. De rest trollt de boel bij elkaar.quote:
volgens mij ook, jaquote:Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Alleen CristinaYang gaat echt. De rest trollt de boel.
Dan word er wellicht alsnog flink gevochten om Cristina.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Alleen CristinaYang gaat echt. De rest trollt de boel bij elkaar.
Als meet in Maastricht is kom ik ookquote:Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Alleen CristinaYang gaat echt. De rest trollt de boel bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |