Is goedquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kunnen we die ook een keer samen gaan kijken
->
Hoiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:19 schreef msacras het volgende:
fipo hihi en goeie foto in de OP!
edit oh en ook sepo hihaho
Ik ken de vorige niet maar deze is een beetje raar ja ;squote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja echt heel leuk ja.
Wel weer jammer van deze OP foto dan, die oude was goed.
Wow ok.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja klopt, en dat doet het ook. Eigenlijk doet het altijd pijn
Maar het ligt iets gecompliceerder
Gebeurd ook, ik heb nu gewoon sterke pijnmedicatie en sta gewoon streng onder controle. Maar ik mag wel thuis zijn, ergens volgende week terug in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wow ok.
Moet er niet iets aan gedaan worden?
Lurkerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hallo ik ben Eugene, en jij?
Ik vind jou echt een gierigaard, ik vind jou stom door jou kijk ik geen Sponsbob meerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ok, sterktequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Gebeurd ook, ik heb nu gewoon sterke pijnmedicatie en sta gewoon streng onder controle. Maar ik mag wel thuis zijn, ergens volgende week terug in het ziekenhuis.
Ik wel ik wel ik wel yesssquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Wel op mn fobo kijken maar niks achterlaten
Bohhquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nog een dan speciaal voor jou:
Nou oke.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Wij trachten je binnen 5 werkdagen te laten weten of je wordt uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek.
Aangezien de communicatie omtrent de selectieprocedure via e-mail verloopt, verzoeken wij je regelmatig je e-mailbox te controleren. Afhankelijk van de gekozen veiligheidsinstellingen kan het zijn dat de e-mail in je `Ongewenste e-mail` / `Spam` map terecht komt. Controleer dus ook deze mappen.
Wij willen je alvast hartelijk bedanken voor de getoonde interesse in onze organisatie.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoi ik ken je niet, even voorstellen
Jeremy, jij?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoi ik ken jou ook niet.
Msacras, aangenaam.
Hoi, arachide.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dus het is niet acuut verder, dat je niet meteen geopereerd wordt?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Gebeurd ook, ik heb nu gewoon sterke pijnmedicatie en sta gewoon streng onder controle. Maar ik mag wel thuis zijn, ergens volgende week terug in het ziekenhuis.
Oke ik mag jou wel, hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi, arachide.
Mijn hobbies zijn schilderen, karaokebars veroveren en roddelen.
18quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke ik mag jou wel, hoe oud ben je?
JRRY hosselaarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke ik mag jou wel, hoe oud ben je?
Dankje, doe ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ok, sterkte.
Hou ons maar op de hoogte..
cuuuuuuuuuuuuuuuuuuute! Laat je niet door leeftijd uit het veld slaan, mijn vriend is 25, ik 18, gaat ook pirmaquote:
quote:
Nee, het is niet zeker wat het is. Ze denken een sluimerend/beginnende blindedarmontsteking maar het zou ook iets anders kunnen zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dus het is niet acuut verder, dat je niet meteen geopereerd wordt?
ouwe sokquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:28 schreef arachide. het volgende:
ik wil godverdomme nog steeds typen dat ik 17 ben, tering, ik ga al meer richting de 19
Mijn vriendin is ook 16.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
cuuuuuuuuuuuuuuuuuuute! Laat je niet door leeftijd uit het veld slaan, mijn vriend is 25, ik 18, gaat ook pirma
Serieus? Ik heb wel eens foto's van jou gezien volgens mij, ik dacht dat jij mijn leeftijd was.quote:
Ik ben ook 16 hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Owjee ik dacht dat jij al 17 was![]()
Nu ben ik niet de enige 16-jarige jeuh
Enne, wat voor muziek luister je naar enz, heb je een baan, zit je nog op school?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb wel eens foto's van jou gezien volgens mij, ik dacht dat jij mijn leeftijd was.
Jij ook heh.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga saints row 3 spelen veel pelzier nog jullie
-> foboquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Enne, wat voor muziek luister je naar enz, heb je een baan, zit je nog op school?
Bijna!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Owjee ik dacht dat jij al 17 was![]()
Nu ben ik niet de enige 16-jarige jeuh
Dat kan, dat zegt iedereen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb wel eens foto's van jou gezien volgens mij, ik dacht dat jij mijn leeftijd was.
Ik heb ook een zwak voor Rihanna. Maar vooral voor haar nummers van voor 2010-2011, dus niet haar laatste twee albums.quote:
vwoooooo hi5quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:33 schreef arachide. het volgende:
Voor de muziek dan![]()
Ik zit in mijn examenjaar van vwo (woehoooooooooooe.) en hierna ga ik naar Rotterdam verhuizen! En ik werk bij de de mac
Vroeger wel beyonce, nu niet meer.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb ook een zwak voor Rihanna. Maar vooral voor haar nummers van voor 2010-2011, dus niet haar laatste twee albums.
En Beyoncé. Jij ook?
Welk jaar zit je?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
vwoooooo hi5
ik weet alleen nog niet of ik volgend jaar wel red, het gaat best wel bergafwaards. ik haalde laatst een onvoldoende xd
Klopt, ik ben te lui om nieuwe foto's te makenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:35 schreef msacras het volgende:
Volgensmij is je fobo een beetje verouderd arachide
Nah mijn liefde voor B zal altijd blijvenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vroeger wel beyonce, nu niet meer.
4e is chill, beetje niksen, beetje hangen, beetje sexdrugsrock'nrolllllll en de 5e is kut, 6e is weer beetje niksen, beetje hangen, beetje shisha, beetje roken en zeiken over examens en leerplichtambtenaren.quote:
Nee de 3e was een beetje niksen, moet nu wel meer werken hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef arachide. het volgende:
A
[..]
4e is chill, beetje niksen, beetje hangen, beetje sexdrugsrock'nrolllllll en de 5e is kut, 6e is weer beetje niksen, beetje hangen, beetje shisha, beetje roken en zeiken over examens en leerplichtambtenaren.
4e is juist kut.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef arachide. het volgende:
A
[..]
4e is chill, beetje niksen, beetje hangen, beetje sexdrugsrock'nrolllllll en de 5e is kut, 6e is weer beetje niksen, beetje hangen, beetje shisha, beetje roken en zeiken over examens en leerplichtambtenaren.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Klopt, ik ben te lui om nieuwe foto's te maken
De derde ben ik alweer vergeten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee de 3e was een beetje niksen, moet nu wel meer werken hoor
Welk profiel doe je?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef arachide. het volgende:
A
[..]
Ja het was saai, zonder schooltrips enzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
De derde ben ik alweer vergeten.
Hoezo kansloos?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ga je dochter Parel maar wat minder kansloos maken
4e was ook zonder schooltrips voor ons.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja het was saai, zonder schooltrips enzomaar wel makkelijk.
Ze word gepest door haar vriendinnen, is lomp en dik en lelijk enzo, ik zag gisteren nog op tv.quote:
straks springt ze nog voor de trein.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze word gepest door haar vriendinnen, is lomp en dik en lelijk enzo, ik zag gisteren nog op tv.
Ik ga dit jaar naar Berlijn, en in de 6e naar Romequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
4e was ook zonder schooltrips voor ons.5e was wel tof, want Rome
en 6e gaan we altijd met iedereen naar Berlijn
BESTE. REIS. EVER!
je hebt geen treinen in spongebobquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
straks springt ze nog voor de trein.
Oh, ja als je toch van profiel wisselt dan is de 4e wel makkelijk om te doen jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik deed tot de 5e (eerste keer) NG en daarna deed ik de 5e en 6e CM/EM. Tekenen
Zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hey dat lijkt heel erg op de school van m'n zusquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
4e was ook zonder schooltrips voor ons.5e was wel tof, want Rome
en 6e gaan we altijd met iedereen naar Berlijn
BESTE. REIS. EVER!
Ze is niet depressief hoor, en we hebben hier niet eens treinen, enkel bussen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kom je niet tegenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:43 schreef msacras het volgende:
Ik ga over 2 weken met school naar Berlijn.
Ja rooie bussen met ronde raampjes.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ze is niet depressief hoor, en we hebben hier niet eens treinen, enkel bussen.
noesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik kom je niet tegenIk ga ergens in april.
Bij ons niet, onze school wil dat N ook echt N is en M echt M. Dus alle leuke vakken kunnen niet met technische vakken. Heel flauw.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh, ja als je toch van profiel wisselt dan is de 4e wel makkelijk om te doen jaDat dat nog kan bij jullie, zo laat wisselen. Maar ehm, NG met tekenen kan toch ook gewoon samen?
I knowquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar jij woont al in een wereldstad.
Naar Lille en Barcelona volgend jaar, en ik geloof ook naar een keer naar Parijs, telt dat ook?quote:
Zij is zo tof en ze komt op szigetquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:46 schreef JRRY het volgende:
Ik vind dit zo tof nummer
Azealia Banks
Wat is dat voor achterlijks.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij ons niet, onze school wil dat N ook echt N is en M echt M. Dus alle leuke vakken kunnen niet met technische vakken. Heel flauw.
Ook tofquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
I know
[..]
Naar Lille en Barcelona volgend jaar, en ik geloof ook naar een keer naar Parijs, telt dat ook?
Ze komt ook naar zo'n festival hier dichterbij ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zij is zo tof en ze komt op sziget
Ik wil weer, maar ik kan niet
Als je eenmaal naar sziget bent geweestquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze komt ook naar zo'n festival hier dichterbij ofzo
Ik wil dat ze in NL doorbreekt, weg met Nicki Minaj
Leuke (matige) filmquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Kent iemand de film die zo op rtl5 komt? Untraceable heet het.
cool dat je gaat samenwonenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je eenmaal naar sziget bent geweestMaar ik denk dat er dit jaar echt geen festival in zit, ik ga samenwonen (niet haten.)
Ouiiiiii! Omdat afstand echt fucking kut isquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
cool dat je gaat samenwonenmet vriendje xd?
Woon je in een achterhoek ofzo ;pquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ouiiiiii! Omdat afstand echt fucking kut is
Wow das wel vroeg haha, hoe lang hebben jullie al?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je eenmaal naar sziget bent geweestMaar ik denk dat er dit jaar echt geen festival in zit, ik ga samenwonen (niet haten.)
Hey waarom reageer jij dan nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Wow das wel vroeg haha, hoe lang hebben jullie al?
Ik ga wel Lowlands dit jaarEn met een beetje geluk ook weer pinkpop, parkpop, etc
Te moe.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hey waarom reageer jij dan niet
druk levenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Te moe.
1 tab open hebben en moeten antwoorden kost me al moeite, serieus.
Ik moet nog op zoveel mensen antwoorden, maar ik heb er de kracht niet voor.
Oh, nja ik heb in ieder geval je pagina geF5'dquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Te moe.
1 tab open hebben en moeten antwoorden kost me al moeite, serieus.
Ik moet nog op zoveel mensen antwoorden, maar ik heb er de kracht niet voor.
Ja, ik woon in de achterhoekquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Woon je in een achterhoek ofzo ;p
Maar het is wel vroeg hoor, op je 18e/19e al samenwonen.
Zo'n 1.5 jaarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Wow das wel vroeg haha, hoe lang hebben jullie al?
Ik ga wel Lowlands dit jaarEn met een beetje geluk ook weer pinkpop, parkpop, etc
Aha oké. Nouja ieder z'n ding, ik zou het verschrikkelijk vinden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, ik woon in de achterhoek
[..]
Zo'n 1.5 jaarEn tegen de tijd dat we daadwerkelijk gehokt zijn, gaat het al langzaam richting 2 jaar. Ik vind het prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand bezwaar tegen gifjes nee toch?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
Maar even serieus, hoe kom ik bij mijn fotoboek?
Ik ga nu via msacras' fotoboek naar mijn fotoboek
Hij gaat volgend jaar beginnen met de PABO en ik aan mijn studie aan de uni, dus wat dat betreft zijn we wel weer in dezelfde fase. Ik heb aardig wat meegemaakt, waardoor ik mezelf niet beter dan de gemiddelde tiener wil noemen, maar ik ben absoluut niet zo'n typisch giecheltutje.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:55 schreef msacras het volgende:
Tsja, ik zou het niks vinden, zo'n groot verschil... Maar het hangt er ook wel vanaf hoe volwassen jullie beide zijn, en hoe jullie jullie dagen opvullen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:58 schreef JRRY het volgende:
Als ze maar onder spoilers blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand bezwaar tegen gifjes nee toch?
samengevat: ziekenhuis, mogelijk blinde darm onsteking, volgende week terugkomen, continu pijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
wat dan?
of wil je er niet over praten
okeuj deze is wel leuk he, met Azealia Banksquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Als ze maar onder spoilers blijven
Oh ja, dat scheelt wel ja. Nee dat heb ik ook, ik ben vrij volwassen voor mijn leeftijd. Mijn ex was 3 jaar ouder, maar terwijl ik nog gewoon op school zat had hij een tussenjaar en werkte alleen ('s nachts) dus dat werkte niet altijd even goed.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij gaat volgend jaar beginnen met de PABO en ik aan mijn studie aan de uni, dus wat dat betreft zijn we wel weer in dezelfde fase. Ik heb aardig wat meegemaakt, waardoor ik mezelf niet beter dan de gemiddelde tiener wil noemen, maar ik ben absoluut niet zo'n typisch giecheltutje.
We waren ook niet op zoek naar een rijtjeshuis in een kindvriendelijke woonwijk ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Aha oké. Nouja ieder z'n ding, ik zou het verschrikkelijk vinden.Na m'n vwo ga ik lekker op kamers en een studentenleven hebben en carrière maken, dat settelen komt wel als ik 30 ben.
I knowquote:
Wat een omwegquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Gewoon op de fobo hoofdpagina. Aan de linkerkant staat "je bent nu ingelogd als EugeneKrabs"
en dan op je naam klikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
AAAAH ZE IS GEWOON TE GEWELDIG![]()
Alsnog haha. Leuk voor jullie hoor, maar ik moet er niet aan denken. Vastigheid, bah.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
We waren ook niet op zoek naar een rijtjeshuis in een kindvriendelijke woonwijk ofzoGewoon studentenkotje deluxe.
Ergens geef ik je groot gelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Alsnog haha. Leuk voor jullie hoor, maar ik moet er niet aan denken. Vastigheid, bah.
ooh vet weer een festival waar ik niet heen kanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://www.rockwerchter.be/nl
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ergens geef ik je groot gelijk
Ik wil daar ook naar toe. Fucking expensivequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh vet weer een festival waar ik niet heen kan
Maar wel Azealia Banks.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil daar ook niet naar toe. Fucking expensive
en Phoenix, Arctic Monkeys, Blur, Kings of Leon, 30 seconds to mars en andere vettequote:
die boeien me niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
en Phoenix, Arctic Monkeys, Blur, Kings of Leon, 30 seconds to mars en andere vette
ooh vet nog zoiets waar ik niet heen gaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:09 schreef msacras het volgende:
Had ik al verteld dat ik in de zomer naar LOWLANDS ga
Wat romantischquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:14 schreef msacras het volgende:
Ok. een meisje dat ik op social media zie langs komen:
---
*naam van haar vriendje* is mijn held. Mijn haar stond in de fik (doordat ik in een kaarsje hing met me haar) en toen sloeg hij t uit! Bedankt schatje
---
![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:14 schreef msacras het volgende:
---
*naam van haar vriendje* is mijn held. Mijn haar stond in de fik (doordat ik in een kaarsje hing met me haar) en toen sloeg hij t uit! Bedankt schatje
---
![]()
altijdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:16 schreef Dientje12 het volgende:
De enige echt echte enige echte ben ik, zoals altijd de enige eckten hoort bijde eckten
Dat is toch lief.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:14 schreef msacras het volgende:
---
---
![]()
Blur, waaaaaaat! Fuck it, dan maar geen behang! Ik ga naar blur verdommequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
en Phoenix, Arctic Monkeys, Blur, Kings of Leon, 30 seconds to mars en andere vette
Ik ken Blur niet, ik ken wel Rihannaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Blur, waaaaaaat! Fuck it, dan maar geen behang! Ik ga naar blur verdomme
Ik hoop het ook gquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jah g..
Beter komt snel de volgende
Huilen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ken Blur niet, ik ken wel Rihanna
ik had het niet over twdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zei ik net toch g..
jij bent echt een domme nigger..
Ohhhhhhquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:21 schreef Beach het volgende:
[..]
ik had het niet over twd
plus pleonasme
Beach doet niet aan voorstellenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hallo.
Ik ben Eugene, en jij?
Halloquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hallo.
Ik ben Eugene, en jij?
Oh oke.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Beach doet niet aan voorstellen
Check zn usernaam
Ja, een koreaanse godin met cup dquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh oke.
Iemand zei dat ie eigenlijk een meisje is ofzo.
Ikkequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
wie zal vandaag nummer 1 zijn?
watquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh oke.
Iemand zei dat ie eigenlijk een meisje is ofzo.
Waar wedden we om?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
zullen we wedden van niet
ik ben sof. ik ben nieuw hier. Wat betekent TT?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hallo.
Ik ben Eugene, en jij?
hypoquote:
Hoi ik ben Hypo en ik kom je leven verpesten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hallo.
Ik ben Eugene, en jij?
Topictitelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben sof. ik ben nieuw hier. Wat betekent TT?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoi ik ben Hypo en ik kom je leven verpesten.
Mono!quote:
Sukkelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet niet dacht niet dat ik zover zou komen
ik hoop met je mee hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik hoop dat bas me wil aannemen
ah okequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Topictitel
Dat wist ik ook niet eerst.
Ik wil jouw compliment geen eens.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
we wedden om een complimentje
hallonquote:
Oke liefste bff.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
Nee hoor jer, liefje, ik ben er nog
Wat wil jij dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil jouw compliment geen eens.
Wiens veld mag ik doorploegen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hey
heb je je velden al bezaaid?
ga dan zelf luie donderquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:32 schreef JRRY het volgende:
Mijn moeder heeft geen boodschappen gedaan vandaag, er is geen lekker drinken en geen chips.
ken ik eigenlijk niet. ff luisterenquote:
lui dus!!!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee 's nachts zijn hier de winkels gesloten en overdags was ik weg xd
Watjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik ga niet om geld wedden
Daarom mis ik in Nederland zoiets als de Tesco.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee 's nachts zijn hier de winkels gesloten en overdags was ik weg xd
Ah gedoe waar je niks aan kan doen en chagrijnig enzo van wordt zeker.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Weenie. Gewoon gedoe. Zoals altijd zeg maar.
Mooi. Denk ik.
Is niet haalbaar, misschien in A'dam.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Daarom mis ik in Nederland zoiets als de Tesco.
Een supermarkt die 24/7 open is
hm okequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee juist niet. Echt, als de AH nog open zou zijn, ik zou gaan echt.
ja dat lijkt me erg handigquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Daarom mis ik in Nederland zoiets als de Tesco.
Een supermarkt die 24/7 open is
ja ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah gedoe waar je niks aan kan doen en chagrijnig enzo van wordt zeker.
Dank je, maar mijn gedachten zijn nu even bij jouw welzijn.
niet op geletquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar zij als persoon is wel leuk he.
schattig gezichtje enzo
Kutgevoel gaat wel over. Denk aan M tochquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja ooken gewoon zonder reden zo'n kut gevoel en alles.
Aww liev.
Heb je 'em wel helemaal geluisterd/gekeken ;Pquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Kutgevoel gaat wel over. Denk aan M toch
Zo bedoelde ik het nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]Kutgevoel klinkt dubbelzinnig nu
![]()
heuh was jij niet nieuwquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
misschien dat ie ooit terugkomt wanneer de code herschreven is...
is kloonquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
heuh was jij niet nieuw
i don't get it.
geluisterd bijna helemaal, gekeken, drie seconde ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heb je 'em wel helemaal geluisterd/gekeken ;P
Echt, als ik een eigen top40 had stond ie bij mij op #2 en Bad op #1
jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ahw wilde je kijken of er mensen over je aan het roddelen waren?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik praat dagelijks over supersofquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik had hetzelfde gedaan denk ikquote:
Eigenlijk vond ik m'n oude username gewoon niet mooiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
heuh was jij niet nieuw
i don't get it.
ja inderdaad je kan ook gewoon naar Tims pohi kijkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik praat dagelijks over supersof
cuz i want it bad i want a bad girl baby badquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
geluisterd bijna helemaal, gekeken, drie seconde ofzo
ja mijn badlied
in het nederlands uitspreken wel
neequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
denk je dat bad vd heijden contant geld wil geven aan mij
neequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Beetje maarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Breng ik je nu in verlegenheid
bad bad badquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
cuz i want it bad i want a bad girl baby bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |