Ergens geef ik je groot gelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Alsnog haha. Leuk voor jullie hoor, maar ik moet er niet aan denken. Vastigheid, bah.
ooh vet weer een festival waar ik niet heen kanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://www.rockwerchter.be/nl
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ergens geef ik je groot gelijk
Ik wil daar ook naar toe. Fucking expensivequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh vet weer een festival waar ik niet heen kan
Maar wel Azealia Banks.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil daar ook niet naar toe. Fucking expensive
en Phoenix, Arctic Monkeys, Blur, Kings of Leon, 30 seconds to mars en andere vettequote:
die boeien me niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
en Phoenix, Arctic Monkeys, Blur, Kings of Leon, 30 seconds to mars en andere vette
ooh vet nog zoiets waar ik niet heen gaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:09 schreef msacras het volgende:
Had ik al verteld dat ik in de zomer naar LOWLANDS ga
Wat romantischquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:14 schreef msacras het volgende:
Ok. een meisje dat ik op social media zie langs komen:
---
*naam van haar vriendje* is mijn held. Mijn haar stond in de fik (doordat ik in een kaarsje hing met me haar) en toen sloeg hij t uit! Bedankt schatje
---
![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:14 schreef msacras het volgende:
---
*naam van haar vriendje* is mijn held. Mijn haar stond in de fik (doordat ik in een kaarsje hing met me haar) en toen sloeg hij t uit! Bedankt schatje
---
![]()
altijdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:16 schreef Dientje12 het volgende:
De enige echt echte enige echte ben ik, zoals altijd de enige eckten hoort bijde eckten
Dat is toch lief.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:14 schreef msacras het volgende:
---
---
![]()
Blur, waaaaaaat! Fuck it, dan maar geen behang! Ik ga naar blur verdommequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
en Phoenix, Arctic Monkeys, Blur, Kings of Leon, 30 seconds to mars en andere vette
Ik ken Blur niet, ik ken wel Rihannaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Blur, waaaaaaat! Fuck it, dan maar geen behang! Ik ga naar blur verdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |