Aha oké. Nouja ieder z'n ding, ik zou het verschrikkelijk vinden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, ik woon in de achterhoek
[..]
Zo'n 1.5 jaarEn tegen de tijd dat we daadwerkelijk gehokt zijn, gaat het al langzaam richting 2 jaar. Ik vind het prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand bezwaar tegen gifjes nee toch?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
Maar even serieus, hoe kom ik bij mijn fotoboek?
Ik ga nu via msacras' fotoboek naar mijn fotoboek
Hij gaat volgend jaar beginnen met de PABO en ik aan mijn studie aan de uni, dus wat dat betreft zijn we wel weer in dezelfde fase. Ik heb aardig wat meegemaakt, waardoor ik mezelf niet beter dan de gemiddelde tiener wil noemen, maar ik ben absoluut niet zo'n typisch giecheltutje.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:55 schreef msacras het volgende:
Tsja, ik zou het niks vinden, zo'n groot verschil... Maar het hangt er ook wel vanaf hoe volwassen jullie beide zijn, en hoe jullie jullie dagen opvullen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:58 schreef JRRY het volgende:
Als ze maar onder spoilers blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand bezwaar tegen gifjes nee toch?
samengevat: ziekenhuis, mogelijk blinde darm onsteking, volgende week terugkomen, continu pijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
wat dan?
of wil je er niet over praten
okeuj deze is wel leuk he, met Azealia Banksquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Als ze maar onder spoilers blijven
Oh ja, dat scheelt wel ja. Nee dat heb ik ook, ik ben vrij volwassen voor mijn leeftijd. Mijn ex was 3 jaar ouder, maar terwijl ik nog gewoon op school zat had hij een tussenjaar en werkte alleen ('s nachts) dus dat werkte niet altijd even goed.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij gaat volgend jaar beginnen met de PABO en ik aan mijn studie aan de uni, dus wat dat betreft zijn we wel weer in dezelfde fase. Ik heb aardig wat meegemaakt, waardoor ik mezelf niet beter dan de gemiddelde tiener wil noemen, maar ik ben absoluut niet zo'n typisch giecheltutje.
We waren ook niet op zoek naar een rijtjeshuis in een kindvriendelijke woonwijk ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Aha oké. Nouja ieder z'n ding, ik zou het verschrikkelijk vinden.Na m'n vwo ga ik lekker op kamers en een studentenleven hebben en carrière maken, dat settelen komt wel als ik 30 ben.
I knowquote:
Wat een omwegquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Gewoon op de fobo hoofdpagina. Aan de linkerkant staat "je bent nu ingelogd als EugeneKrabs"
en dan op je naam klikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
AAAAH ZE IS GEWOON TE GEWELDIG![]()
Alsnog haha. Leuk voor jullie hoor, maar ik moet er niet aan denken. Vastigheid, bah.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
We waren ook niet op zoek naar een rijtjeshuis in een kindvriendelijke woonwijk ofzoGewoon studentenkotje deluxe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |