I knowquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar jij woont al in een wereldstad.
Naar Lille en Barcelona volgend jaar, en ik geloof ook naar een keer naar Parijs, telt dat ook?quote:
Zij is zo tof en ze komt op szigetquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:46 schreef JRRY het volgende:
Ik vind dit zo tof nummer
Azealia Banks
Wat is dat voor achterlijks.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij ons niet, onze school wil dat N ook echt N is en M echt M. Dus alle leuke vakken kunnen niet met technische vakken. Heel flauw.
Ook tofquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
I know
[..]
Naar Lille en Barcelona volgend jaar, en ik geloof ook naar een keer naar Parijs, telt dat ook?
Ze komt ook naar zo'n festival hier dichterbij ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zij is zo tof en ze komt op sziget
Ik wil weer, maar ik kan niet
Als je eenmaal naar sziget bent geweestquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze komt ook naar zo'n festival hier dichterbij ofzo
Ik wil dat ze in NL doorbreekt, weg met Nicki Minaj
Leuke (matige) filmquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Kent iemand de film die zo op rtl5 komt? Untraceable heet het.
cool dat je gaat samenwonenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je eenmaal naar sziget bent geweestMaar ik denk dat er dit jaar echt geen festival in zit, ik ga samenwonen (niet haten.)
Ouiiiiii! Omdat afstand echt fucking kut isquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
cool dat je gaat samenwonenmet vriendje xd?
Woon je in een achterhoek ofzo ;pquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ouiiiiii! Omdat afstand echt fucking kut is
Wow das wel vroeg haha, hoe lang hebben jullie al?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je eenmaal naar sziget bent geweestMaar ik denk dat er dit jaar echt geen festival in zit, ik ga samenwonen (niet haten.)
Hey waarom reageer jij dan nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Wow das wel vroeg haha, hoe lang hebben jullie al?
Ik ga wel Lowlands dit jaarEn met een beetje geluk ook weer pinkpop, parkpop, etc
Te moe.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hey waarom reageer jij dan niet
druk levenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Te moe.
1 tab open hebben en moeten antwoorden kost me al moeite, serieus.
Ik moet nog op zoveel mensen antwoorden, maar ik heb er de kracht niet voor.
Oh, nja ik heb in ieder geval je pagina geF5'dquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Te moe.
1 tab open hebben en moeten antwoorden kost me al moeite, serieus.
Ik moet nog op zoveel mensen antwoorden, maar ik heb er de kracht niet voor.
Ja, ik woon in de achterhoekquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Woon je in een achterhoek ofzo ;p
Maar het is wel vroeg hoor, op je 18e/19e al samenwonen.
Zo'n 1.5 jaarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Wow das wel vroeg haha, hoe lang hebben jullie al?
Ik ga wel Lowlands dit jaarEn met een beetje geluk ook weer pinkpop, parkpop, etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |