Welk profiel doe je?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef arachide. het volgende:
A
[..]
4e is chill, beetje niksen, beetje hangen, beetje sexdrugsrock'nrolllllll en de 5e is kut, 6e is weer beetje niksen, beetje hangen, beetje shisha, beetje roken en zeiken over examens en leerplichtambtenaren.
Ja het was saai, zonder schooltrips enzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
De derde ben ik alweer vergeten.
Hoezo kansloos?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ga je dochter Parel maar wat minder kansloos maken
4e was ook zonder schooltrips voor ons.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja het was saai, zonder schooltrips enzomaar wel makkelijk.
Ze word gepest door haar vriendinnen, is lomp en dik en lelijk enzo, ik zag gisteren nog op tv.quote:
straks springt ze nog voor de trein.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze word gepest door haar vriendinnen, is lomp en dik en lelijk enzo, ik zag gisteren nog op tv.
Ik ga dit jaar naar Berlijn, en in de 6e naar Romequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
4e was ook zonder schooltrips voor ons.5e was wel tof, want Rome
en 6e gaan we altijd met iedereen naar Berlijn
BESTE. REIS. EVER!
je hebt geen treinen in spongebobquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
straks springt ze nog voor de trein.
Oh, ja als je toch van profiel wisselt dan is de 4e wel makkelijk om te doen jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik deed tot de 5e (eerste keer) NG en daarna deed ik de 5e en 6e CM/EM. Tekenen
Zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hey dat lijkt heel erg op de school van m'n zusquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
4e was ook zonder schooltrips voor ons.5e was wel tof, want Rome
en 6e gaan we altijd met iedereen naar Berlijn
BESTE. REIS. EVER!
Ze is niet depressief hoor, en we hebben hier niet eens treinen, enkel bussen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kom je niet tegenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:43 schreef msacras het volgende:
Ik ga over 2 weken met school naar Berlijn.
Ja rooie bussen met ronde raampjes.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ze is niet depressief hoor, en we hebben hier niet eens treinen, enkel bussen.
noesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik kom je niet tegenIk ga ergens in april.
Bij ons niet, onze school wil dat N ook echt N is en M echt M. Dus alle leuke vakken kunnen niet met technische vakken. Heel flauw.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh, ja als je toch van profiel wisselt dan is de 4e wel makkelijk om te doen jaDat dat nog kan bij jullie, zo laat wisselen. Maar ehm, NG met tekenen kan toch ook gewoon samen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |