Ik ben ook 16 hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Owjee ik dacht dat jij al 17 was![]()
Nu ben ik niet de enige 16-jarige jeuh
Enne, wat voor muziek luister je naar enz, heb je een baan, zit je nog op school?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb wel eens foto's van jou gezien volgens mij, ik dacht dat jij mijn leeftijd was.
Jij ook heh.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga saints row 3 spelen veel pelzier nog jullie
-> foboquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Enne, wat voor muziek luister je naar enz, heb je een baan, zit je nog op school?
Bijna!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Owjee ik dacht dat jij al 17 was![]()
Nu ben ik niet de enige 16-jarige jeuh
Dat kan, dat zegt iedereen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb wel eens foto's van jou gezien volgens mij, ik dacht dat jij mijn leeftijd was.
Ik heb ook een zwak voor Rihanna. Maar vooral voor haar nummers van voor 2010-2011, dus niet haar laatste twee albums.quote:
vwoooooo hi5quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:33 schreef arachide. het volgende:
Voor de muziek dan![]()
Ik zit in mijn examenjaar van vwo (woehoooooooooooe.) en hierna ga ik naar Rotterdam verhuizen! En ik werk bij de de mac
Vroeger wel beyonce, nu niet meer.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb ook een zwak voor Rihanna. Maar vooral voor haar nummers van voor 2010-2011, dus niet haar laatste twee albums.
En Beyoncé. Jij ook?
Welk jaar zit je?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
vwoooooo hi5
ik weet alleen nog niet of ik volgend jaar wel red, het gaat best wel bergafwaards. ik haalde laatst een onvoldoende xd
Klopt, ik ben te lui om nieuwe foto's te makenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:35 schreef msacras het volgende:
Volgensmij is je fobo een beetje verouderd arachide
Nah mijn liefde voor B zal altijd blijvenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vroeger wel beyonce, nu niet meer.
4e is chill, beetje niksen, beetje hangen, beetje sexdrugsrock'nrolllllll en de 5e is kut, 6e is weer beetje niksen, beetje hangen, beetje shisha, beetje roken en zeiken over examens en leerplichtambtenaren.quote:
Nee de 3e was een beetje niksen, moet nu wel meer werken hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef arachide. het volgende:
A
[..]
4e is chill, beetje niksen, beetje hangen, beetje sexdrugsrock'nrolllllll en de 5e is kut, 6e is weer beetje niksen, beetje hangen, beetje shisha, beetje roken en zeiken over examens en leerplichtambtenaren.
4e is juist kut.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef arachide. het volgende:
A
[..]
4e is chill, beetje niksen, beetje hangen, beetje sexdrugsrock'nrolllllll en de 5e is kut, 6e is weer beetje niksen, beetje hangen, beetje shisha, beetje roken en zeiken over examens en leerplichtambtenaren.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Klopt, ik ben te lui om nieuwe foto's te maken
De derde ben ik alweer vergeten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee de 3e was een beetje niksen, moet nu wel meer werken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |