Bohhquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nog een dan speciaal voor jou:
Nou oke.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Wij trachten je binnen 5 werkdagen te laten weten of je wordt uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek.
Aangezien de communicatie omtrent de selectieprocedure via e-mail verloopt, verzoeken wij je regelmatig je e-mailbox te controleren. Afhankelijk van de gekozen veiligheidsinstellingen kan het zijn dat de e-mail in je `Ongewenste e-mail` / `Spam` map terecht komt. Controleer dus ook deze mappen.
Wij willen je alvast hartelijk bedanken voor de getoonde interesse in onze organisatie.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoi ik ken je niet, even voorstellen
Jeremy, jij?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoi ik ken jou ook niet.
Msacras, aangenaam.
Hoi, arachide.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hallo ik ben Eugene, en jij?
dus het is niet acuut verder, dat je niet meteen geopereerd wordt?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Gebeurd ook, ik heb nu gewoon sterke pijnmedicatie en sta gewoon streng onder controle. Maar ik mag wel thuis zijn, ergens volgende week terug in het ziekenhuis.
Oke ik mag jou wel, hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi, arachide.
Mijn hobbies zijn schilderen, karaokebars veroveren en roddelen.
18quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke ik mag jou wel, hoe oud ben je?
JRRY hosselaarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke ik mag jou wel, hoe oud ben je?
Dankje, doe ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ok, sterkte.
Hou ons maar op de hoogte..
cuuuuuuuuuuuuuuuuuuute! Laat je niet door leeftijd uit het veld slaan, mijn vriend is 25, ik 18, gaat ook pirmaquote:
quote:
Nee, het is niet zeker wat het is. Ze denken een sluimerend/beginnende blindedarmontsteking maar het zou ook iets anders kunnen zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dus het is niet acuut verder, dat je niet meteen geopereerd wordt?
ouwe sokquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:28 schreef arachide. het volgende:
ik wil godverdomme nog steeds typen dat ik 17 ben, tering, ik ga al meer richting de 19
Mijn vriendin is ook 16.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
cuuuuuuuuuuuuuuuuuuute! Laat je niet door leeftijd uit het veld slaan, mijn vriend is 25, ik 18, gaat ook pirma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |