Jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat zal 't 'm wel wezen ja
Welterusten tot morgen
Prima beschrijving lijkt mij.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik schreef gewoon: ik zou graag wat geld bij willen verdienen
Heb je op een vacature zelf gesolliciteerd of heb je je gewoon a.h.w. aangemeld?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik schreef gewoon: ik zou graag wat geld bij willen verdienen
vacature als vulploegmedewerker vanaf 14 jaarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heb je op een vacature zelf gesolliciteerd of heb je je gewoon a.h.w. aangemeld?
Zoek op Google voor uitleg, want ik snapte het eerst ook nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap er niet heel erg veel van
Eigenlijk kijken we nu trouwens samen film he
Zo lang je me maar niet gaat stalken vind ik alles goed.quote:
Ja mag dat al bij 14?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
vacature als vulploegmedewerker vanaf 14 jaar
vakkenvullen mag gewoonquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja mag dat al bij 14?Is wel erg jong vind ik xd
Het is net inception 2.0quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zoek op Google voor uitleg, want ik snapte het eerst ook niet
Romantisch
[..]
Zo lang je me maar niet gaat stalken vind ik alles goed.
Volgens mij heeft een vriend van mij het ook, tenminste, dat verwacht ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zijn er meer mensen die dat hebben? Ik vond het wel apart
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:16 schreef Hypocriet het volgende:
oké ik ga Frans lezen en dan slapen. Tot morgen kus.
Dat kon ik niet opschrijvenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:16 schreef nodig het volgende:
Omgevallenflats zijn jointjes moeten gefinancieerd worden.
Inception heb ik nooit gekekenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is net inception 2.0
Ja he, even een kaarsje aan doen
Ik ga er een topic over openen met die vraag!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een vriend van mij het ook, tenminste, dat verwacht ik
Huh wat?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat kon ik niet opschrijven
Kunnen we die ook een keer samen gaan kijkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Inception heb ik nooit gekeken
Ja klopt, en dat doet het ook. Eigenlijk doet het altijd pijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Als het een blindedarmonsteking is, zou het toch pijn moeten doen wanneer je bijvoorbeeld over een hobbel rijdt met de ambulance?
Zo bepalen ze het soms in ieder geval..
Verder weet ik er niet zoveel van.
* EugeneKrabs gaat eventjes wat krabburgers eten.
waar wel linkje doen hequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ga er een topic over openen met die vraag!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |