Ik had een 2,4 voor het laatste proefwerk #YOLOquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
beetje onvoldoende staan is ook voor loser gewoon helemaal onvoldoende ga voor die een yolo
Ja, heb het al een keer gekekenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
oow oke dan
Snap jij de film trouwens?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dus hier blijven en mij helpen afleiden.
Ik lijk wel een beetje op haar, stuur mij maar anders een fanmailquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wauw, 4 weken wachten op een antwoord van haar antwoord machine omdat ze geen tijd heeft enzo
Jaaaaaaaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Komt die uit je map met internet replies?![]()
!
Neen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
sta het raar bij een solicitatie als dit op heb geschreven
wat is je motivatie om hier te werken?
geld
Als je 18+ bent ok?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik lijk wel een beetje op haar, stuur mij maar anders een fanmail
He jij bent mij gaan daten. Dus wie is hier nou aparter, jij of ik?quote:
Jij bent mij gaan daten en ik bleef bij je uit medelijden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
He jij bent mij gaan daten. Dus wie is hier nou aparter, jij of ik?
waddanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ow ik heb een grote fout gemaakt
het is wel eerlijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
sta het raar bij een solicitatie als dit op heb geschreven
wat is je motivatie om hier te werken?
geld
Dat zal 't 'm wel wezen jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij bent mij gaan daten en ik bleef bij je uit medelijden.
eerst op gesprek he oelenwapperquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oke goed ik denk dat ze me dan wel aannemen
Fans doen rare dingenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zei fanmail, niet iets van seks
Ik snap er niet heel erg veel vanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, heb het al een keer gekeken
ik schreef gewoon: ik zou graag wat geld bij willen verdienenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
het is wel eerlijk natuurlijk.
en als je heel poeslief en positief enzo gaat doen omdat het daar zo tof etc. is, klopt natuurlijk niet en dat weten zij ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |