Boeit niet iedereen die daar werkt stond daar naar werk te vragen, misschien ook wel onzeker enzo. Ze weten wel ongeveer hoe het moet voelen, neem ik aan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan sta ik daar weer zo onzeker niet uit me woorden te komen
nou enquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan sta ik daar weer zo onzeker niet uit me woorden te komen
Jij moet leren kusquote:
Denk wel dat je eerder aangenomen wordt als je er gewoon heen gaat.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Bedankt voor je sollicitatie.
We zullen je sollicitatie zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.
Boek uitlezen. En ik sta al onvoldoende voor Frans. #YOLO.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gewoon niet leren toch? yolo
Uhuquote:
Misschien moet ik daar nog op gesprek gekomenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Denk wel dat je eerder aangenomen wordt als je er gewoon heen gaat.
Ja dat kloptquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik wat nieuw fap materiaal
beetje onvoldoende staan is ook voor loser gewoon helemaal onvoldoende ga voor die een yoloquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Boek uitlezen. En ik sta al onvoldoende voor Frans. #YOLO.
Ja, als ik de kans had om haar te ontmoeten dan had ik die genomen maar het moet maar zo.quote:
Stuur haar een fanmail.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, als ik de kans had om haar te ontmoeten dan had ik die genomen maar het moet maar zo.
Zo jammer dat ze niet weet van mijn bestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |