quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
Hallo jongelui.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe er snel centjes te verdienen zijn.
Jullie hebben vast winstgevende leuke ideeën.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kontje verkopen achter 't station.
Gewoon, precies zoals ik het zeg.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien?
Je begrijpt dat ik jullie taal niet vloeiend spreek.
Ik denk toch dat het in mijn tijd een andere betekenis had.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon, precies zoals ik het zeg.
Op jouw knieën zitten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het in mijn tijd een andere betekenis had.
Hoe kan ik nog zitten nadat mijn kont is verkocht?
Bedankt, maar ik denk dat ik eerst verder zoek naar andere ideeën.quote:
Wiens kloon ben jij dushi?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik denk dat ik eerst verder zoek naar andere ideeën.
Heb je toevallig een idee met betrekking tot krabburgers?
Ik ben niet gekloond voor zover ik weet.quote:
Grappig hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik ben niet gekloond voor zover ik weet.
Ten tijde van mijn geboorte was het nog niet mogelijk om krabben te klonen denk ik.
En ik weet niet wat je bedoelt met dushi, maar het klinkt als 'sushi' en daar ben ik niet zo'n fan van.
De laatste keer dat iemand me ervan beschuldige dat ik niet de echte Eugene Krabs was, vond ik niet zo prettig.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
Hallo jongelui.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe er snel centjes te verdienen zijn.
Jullie hebben vast winstgevende leuke ideeën.
Hallo, ja ik ben thuis, en nee.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
Hallo msacras.
Ik las dat je in het ziekenhuis ligt, gaat het al beter?
Eng dat je alles weetquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
Hallo msacras.
Ik las dat je in het ziekenhuis ligt, gaat het al beter?
Jij mag hem hebben hoorquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik ben niet gekloond voor zover ik weet.
Ten tijde van mijn geboorte was het nog niet mogelijk om krabben te klonen denk ik.
En ik weet niet wat je bedoelt met dushi, maar het klinkt als 'sushi' en daar ben ik niet zo'n fan van.
Sowieso hij is faaluserquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eng dat je alles weet
[..]
Jij mag hem hebben hoor
Weten ze al wat je precies hebt?
Wie is faaluser?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Sowieso hij is faaluser
Nou maar dit is een fout van Beach, die tolereer ik niet.
En nee, wellicht een beginnende blindedarmontsteking die nog niet helemaal te zien is, maar verder niet.
Als het een blindedarmonsteking is, zou het toch pijn moeten doen wanneer je bijvoorbeeld over een hobbel rijdt met de ambulance?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:43 schreef msacras het volgende:
[..]
En nee, wellicht een beginnende blindedarmontsteking die nog niet helemaal te zien is, maar verder niet.
Welkom in NLquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:41 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik ben in NL en over een kwartier ga ik even weg met wat mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |