quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hoe blij zou jij kijken als je elke keer besprongen werd door fotografen als je met je kind over straat liep
quote:
Als eerste denk ik nu aan die (kleinere, althans in lengte) broer van Nick, grappigquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:38 schreef JaneDoe het volgende:
camden van nick en vanessa lachey
[ afbeelding ]
Hmm... het zijn net volwassenen... Net of Knox met de autosleutel loopt en elk moment de auto open klikt!quote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef kvd het volgende:
Knox en Vivienne Jolie-Pitt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hmm... het zijn net volwassenen... Net of Knox met de autosleutel loopt en elk moment de auto open klikt!
Ik zag op een Engelse site iemand zeggen dat het knulletje eigenlijk alleen nog maar een sigaret nodig had die bungelt in een mondhoek. Beetje sneu om een stel kleuters zo volwassen te kleden.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hmm... het zijn net volwassenen... Net of Knox met de autosleutel loopt en elk moment de auto open klikt!
Het bovenste deel van het gezicht is van Beyonce maar het onderste deel is helaas van Jay-Z...echt precies dezelfde mondquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:05 schreef JaneDoe het volgende:
en de laatste post wat voor Blue Ivy
[ afbeelding ]
Dat mondje is echt Jay Z ja. Als pasgeborene was dat nauwelijks, misschien trekt het wel weer bij.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:57 schreef Queens het volgende:
[..]
Het bovenste deel van het gezicht is van Beyonce maar het onderste deel is helaas van Jay-Z...echt precies dezelfde mond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
hoezo helaas? is toch gewoon een leuk kindje ondanks het mondje van dr papaquote:Op maandag 18 februari 2013 12:57 schreef Queens het volgende:
[..]
Het bovenste deel van het gezicht is van Beyonce maar het onderste deel is helaas van Jay-Z...echt precies dezelfde mond
Vind het hier wel weer meevallenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:57 schreef Queens het volgende:
[..]
Helaas omdat Jay-Z geen mooie man is!quote:Op maandag 18 februari 2013 15:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoezo helaas? is toch gewoon een leuk kindje ondanks het mondje van dr papa
Hier valt het inderdaad wel mee, maar het kan natuurlijk nog alle kanten op joh met babies.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:49 schreef kvd het volgende:
[..]
Vind het hier wel weer meevallen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolang het maar niet deze kant opgaatquote:Op maandag 18 februari 2013 15:52 schreef Queens het volgende:
[..]
Hier valt het inderdaad wel mee, maar het kan natuurlijk nog alle kanten op joh met babies.
Die onderste, ik pies bijna in m'n broekquote:Op maandag 18 februari 2013 16:00 schreef kvd het volgende:
[..]
Zolang het maar niet deze kant opgaat
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die onderste, ik pies bijna in m'n broek
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:00 schreef kvd het volgende:
[..]
Zolang het maar niet deze kant opgaat
[ afbeelding ]
blue ivy misstaat dat dat mondje anders nietquote:Op maandag 18 februari 2013 15:51 schreef Queens het volgende:
[..]
Helaas omdat Jay-Z geen mooie man is!
Harperquote:Op maandag 18 februari 2013 16:19 schreef kvd het volgende:
Ik ga niet een hele rij foto's plaatsen, maar er is weer een leuk artikel met Beckham foto's
Een paar uit de serie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de geinteresseerden onder u:
http://www.dailymail.co.u(...)urning-New-York.html
Dat filmpje in het artikel is ook leuk. Kleine Harper heeft straks echt 4 vaders waar ze niks van mag om haar te beschermen.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:19 schreef kvd het volgende:
Ik ga niet een hele rij foto's plaatsen, maar er is weer een leuk artikel met Beckham foto's
Een paar uit de serie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de geinteresseerden onder u:
http://www.dailymail.co.u(...)urning-New-York.html
Wat een schatje.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:49 schreef kvd het volgende:
[..]
Vind het hier wel weer meevallen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat trekt vast nog wel bij. De oudste heeft toch wel weg van Maxima en de jongste heeft wel een leuk smoeltje.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:47 schreef Ireth het volgende:
A, A en A in de sneeuw
[ afbeelding ]
A. mag géén sneeuwbal gooien naar de fotografen van paps...
[ afbeelding ]
Toch apart hoe mensen dingen zien. Ik vind Amalia sprekend op WA lijken en Ariane heeft meer weg van Maxima. Alexia is twee druppels water Maxima in mijn ogen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat trekt vast nog wel bij. De oudste heeft toch wel weg van Maxima en de jongste heeft wel een leuk smoeltje.
De dochter van prinses Laurentien heeft meer pech.
Wow wat een mooi meisje. En ondanks wat trekken van Angelina Jolie: wat een dochter van haar vader!quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:01 schreef Mani89 het volgende:
Shiloh nu weer meer Shiloh dan John.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik WimLex hoorde zeggen dat ze geen sneeuwbal mocht gooien naar de pers omdat dat haar de rest van haar leven zou achtervolgen... Iemand anders dat ook gehoord?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:47 schreef Ireth het volgende:
A. mag géén sneeuwbal gooien naar de fotografen van paps...
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik WimLex hoorde zeggen dat ze geen sneeuwbal mocht gooien naar de pers omdat dat haar de rest van haar leven zou achtervolgen... Iemand anders dat ook gehoord?
Treurig, eigenlijk, dat zo'n jong meisje daarmee geconfronteerd wordt. Ze mag geen sneeuwbal gooien omdat ze koningin zal worden...quote:
Nee treurig dat de pers altijd alles tot in den treuren opblijft rakelen en je dat schijnbaar op een gegeven moment zat wordt gezien Alexander zijn ingrijpen nu.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Treurig, eigenlijk, dat zo'n jong meisje daarmee geconfronteerd wordt. Ze mag geen sneeuwbal gooien omdat ze koningin zal worden...
En dat absoluut ook.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:19 schreef laziness het volgende:
Nee treurig dat de pers altijd alles tot in den treuren opblijft rakelen en je dat schijnbaar op een gegeven moment zat wordt gezien Alexander zijn ingrijpen nu.
Die worden op de lange duur ook gewoon donkerharig, hoor.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:33 schreef OliviaV het volgende:
Ik vind het wel grappig dat die meiden zo blond zijn terwijl Maxima van nature erg donker is. Vaak overheerst donker toch, maar hier dus niet!
Was Leni nou ook van Seal? Wel toch?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:03 schreef Karina het volgende:
Heidi Klum met dochter Leni
[ afbeelding ]
En met de hele familie:
[ afbeelding ]
Nee, die is van Flavio Briatore. Anders was ze ook wel ietsjes donkerder geweest.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:06 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Was Leni nou ook van Seal? Wel toch?
Ja, na even googlen heb ik het gevonden ja, ik vond het ook al zo vreemdquote:Op zondag 24 februari 2013 13:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, die is van Flavio Briatore. Anders was ze ook wel ietsjes donkerder geweest.
Maar hij is wel officieel haar vader, hij was bij de geboorte en heeft haar later geadopteerd.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, die is van Flavio Briatore. Anders was ze ook wel ietsjes donkerder geweest.
Maar wat een mooi kindjequote:Op woensdag 27 februari 2013 07:54 schreef kvd het volgende:
Het kind is pas 5 maanden en siert nu al op de covers van cd's
[ afbeelding ]
Wat een mooi gephotoshopt kindjequote:Op woensdag 27 februari 2013 09:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar wat een mooi kindje
Dan nog. Hij zal er heus niet eens drastisch anders uitzien irl.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:54 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Wat een mooi gephotoshopt kindje
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:46 schreef bloempje-moi het volgende:
Paris Jackson met kort haar en tattoo
[ afbeelding ]\
Edit: die met tattoo lukt niet. Zie hier http://www.telegraaf.nl/p(...).html#!kalooga-10957
Wow wat een verandering!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:46 schreef bloempje-moi het volgende:
Paris Jackson met kort haar en tattoo
[ afbeelding ]\
Edit: die met tattoo lukt niet. Zie hier http://www.telegraaf.nl/p(...).html#!kalooga-10957
Dat kinnetje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:46 schreef Turbomuis het volgende:
Snooki als baby en zoon Lorenzo nu
[ afbeelding ]
Wat een mooi meisje zo, maar dat oma Jackson haar zo over straat laat gaan in dat shirtje had ik dan weer niet verwachtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:47 schreef hexje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
God die Amber wordt ook steeds bruinerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Hihi Harper doet me een beetje denken aan Leah van Amber & Gary (Teen Mom).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bruin? Oranje! Jezusquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:06 schreef June. het volgende:
[..]
God die Amber wordt ook steeds bruiner
Lijkt mij niet, dit is een oude foto....Amber zit in de gevangenis en daar zit ze nog wel evenquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:06 schreef June. het volgende:
[..]
God die Amber wordt ook steeds bruiner
Afgelopen november in de gevangenis:quote:Amber Portwood of Teen Mom entered into an Indiana prison in June of this year after refusing to complete a drug rehabilitation program. Amber had been on probation stemming from a drug possession arrest and prior violation last year; and while most would have opted to stay in treatment, Amber chose to go to jail after fearing her drug use had spiraled completely out of control.
Now fans have begun wondering when Amber will be released from jail and able to go back to her life as mommy to her young daughter Leah. While one report claimed she would be a free woman as of June 2017, this is incorrect. Amber has stayed out of trouble so far and that means her release date has already been moved forward. For each “good day” an inmate serves, they are rewarded a day of freedom, and Amber is even eligible to apply for certain programs which will make her release even sooner.
Amber is missing out on so much right now. Just days ago, her daughter turned four years old and Amber missed it. Unfortunately, she’ll be missing a few more, and all the growing and learning her daughter is doing in the mean time. However, luckily for Amber, she may only miss two more birthdays.
If Amber Portwood remains on her best behavior and signs up for any eligible learning programs, she will be released as early as December 2014. So far, she’s done well and has even joined the choir and began writing a book about her life. As long as she stays focused, she will be eligible for the earliest possible release date which is key for any mother.
Ik zag het alquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Mikey is een dochter volgens dit artikel.
http://mommybrown.com/new(...)on-undisputed-truth/
Die schoenen komen tot haar kniequote:
Valt toch wel mee als ik haar rechter (voor ons linker) ben zie?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die schoenen komen tot haar knie
Wel leuk David in spijkerbroek
Oh zijn het laarzen, dat is wat anders.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:01 schreef kvd het volgende:
[..]
Valt toch wel mee als ik haar rechter (voor ons linker) ben zie?
Zijn trouwens kaplaarzen, geen schoenen
ja toch? of zie ik het verkeerd?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zijn het laarzen, dat is wat anders.
Schattig joch, ietsjes (...) overstyled.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:53 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Rachel Zoe met zoon Skyler
Haha net of ze foundation bij hem aan brengtquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:53 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Rachel Zoe met zoon Skyler
Wat is er mis met hoge schoenen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zijn het laarzen, dat is wat anders.
Vertederend lelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Perez & zijn zoontje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat het zo lekker comfortabel is, schoenen tot je knieën, als 1-jarige die net loopt.quote:
Een regenlaars heeft nog een functie als het met bakken naar beneden komt, daar ging het om. Die wordt niet elke dag gedragen, zoals met een veterlaars wel had gekund.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:06 schreef Pvoesss het volgende:
Als iets niet slim is voor de voetjes is het wel regenlaarzen![]()
En juist niet met 1.. of als ze net lopen.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:22 schreef Skaai het volgende:
Nondeju wat een pedagogische wereldverbeteraars hier zeg. Die Beckhams hebben al 3 gezonde jongens op de wereld gezet dus weten ze ongetwijfeld wel wat goed is voor kleine kinderen, en dan gaat men hier vallen over de kaplaarsjes van dochterlief. Alsof ze net als haar moeder de hele fricking dag op stiletto's loopt.
En Perez Hilton ziet er eng normaal uit, maar dat komt vast omdat ik hem gewend ben met een pens en hysterisch gekleurd haar![]()
Dit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:52 schreef Felixa het volgende:
Hij is wel heel erg blij met zijn nieuwe accessoire.
Wie is de moeder?quote:
Ok. thanx.quote:
Dat zijn die met lampjes toch?quote:
regenboog gympies ik zie geen lampjes, of bedoel je op dr neus van de schoen? ik zie wel iets van strass steentjes.quote:
Ik dacht dat het Skechers gympies waren, die hebben soms lampjes die oplichten als je gaat lopen, maar geen idee of het die ook exact zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:59 schreef Dandilion het volgende:
[..]
regenboog gympies ik zie geen lampjes, of bedoel je op dr neus van de schoen? ik zie wel iets van strass steentjes.
Wat een irritant ogend kind zeg.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:58 schreef anynamy het volgende:
Iemand heeft er geen zin meer in....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anja van Alessandra Ambrosio
Compleet offtopic...maar ik vulde vandaag je naam in als woord bij wordfeud...werd niet geaccepteerd hahahaquote:Op maandag 25 maart 2013 14:33 schreef Skaai het volgende:
Wow, Edie Falco met dat bruine lange haar. Ik moet ff wennen, die blonde korte kop staat haar ook erg goed
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een irritant ogend kind zeg.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Perez & zijn zoontje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een kutspel!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:38 schreef kvd het volgende:
[..]
Compleet offtopic...maar ik vulde vandaag je naam in als woord bij wordfeud...werd niet geaccepteerd hahaha
Haha kind is lijkbleek in vergeleken met hunquote:Op maandag 25 maart 2013 20:36 schreef bloempje-moi het volgende:
Barbie en familie. Kind heeft al oorbellen, nu de zonnebank nog.![]()
[ afbeelding ]
eerder zo'n reborn gevalquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:05 schreef June. het volgende:
Het lijkt net alsof ze een baby born pop vasthoud
Heeft dat kindje nou ook oorbellen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:43 schreef Godtje het volgende:
Gisele
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vaderquote:
Phyllonquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:09 schreef Karina het volgende:
Doutzen en familie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn de Beckhams echt een leuk gezin met elkaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:25 schreef alors het volgende:
[..]
Oh wat is ze knap daaren papa mag er ook zijn
Toch grappig, je ziet aan de kleding waarschijnlijk door wie ze aangekleed is (of met wie ze tijd doorbrengt).quote:
Op die onderste foto is het net of dat kind een piemeltje heeft...quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:43 schreef Godtje het volgende:
Gisele
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet dat het een mega vooroordeel is en dat ze misschien echt wel gelukkig wordt. Maar toch als ik haar zie vind ik het zó zielig dat ze in zo'n gezin geboren is. Moet je die foto zien. 10-0 achter.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:36 schreef bloempje-moi het volgende:
Barbie en familie. Kind heeft al oorbellen, nu de zonnebank nog.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd een beetje "kamper" overkomen, zulke kleine kinderen met oorbellen. Waarom niet gewoon wachten tot ze wat ouder zijn en ze gewoon zelf kunnen kiezen of ze oorbellen willen of niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind trouwens echt niks mis met kleine kindjes met oorbellen, houden ze niks aan over hoor.
Tjah en het zou maar net gaan ontsteken en heel veel pijn blijven doen..quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind trouwens echt niks mis met kleine kindjes met oorbellen, houden ze niks aan over hoor.
Het zijn idd altijd de kinderen die Shania-Shaniqua-Deshantelle-Kelly heten. En ook in deze; Anssssjelinaaaquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:49 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje "kamper" overkomen, zulke kleine kinderen met oorbellen. Waarom niet gewoon wachten tot ze wat ouder zijn en ze gewoon zelf kunnen kiezen of ze oorbellen willen of niet.
Jup, die prikken ook meteen goud zodra ze kunnen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Of kinderen uit een andere cultuur. Mijn Somalische buurvrouw liet haar dochtertje ook met 6 maanden schieten, bij Molukkers zie ik het ook erg vaak, het is niet altijd pauper hoor ( in dit geval wel natuurlijk).
Ik zou het kind sowieso wat aantrekken. Vooral met die zieke lui die rondwaren. Brrr.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Toch zou ik als ik Gisele was dat kind gewoon wat aantrekken als je weet dat er foto's van je gemaakt worden overal. Gewoon omdat...
Maar dat kind van Barbie heeft een enge vierkante platte kop joh!
Zolang ze in Scheveningen/Duindorp/Dûh Haag zitten is ze nooit een missfitquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik weet dat het een mega vooroordeel is en dat ze misschien echt wel gelukkig wordt. Maar toch als ik haar zie vind ik het zó zielig dat ze in zo'n gezin geboren is. Moet je die foto zien. 10-0 achter.
Ja!quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:12 schreef alors het volgende:
Die kinderen van Heidi kunnen zo de H&M catalogus in.
Ja, die springt er wel uit. Ik ken die hele Jenna niet en Gray vind ik maar een sneue naam maar wat een dotjequote:Op donderdag 28 maart 2013 09:31 schreef Suusje79 het volgende:
Wat een heerlijk vrolijk kind van Jenna von Oy!
Iets met dominant en recessief. En iets met kinderen.. die vaak blond zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:33 schreef OliviaV het volgende:
Ik vind het wel grappig dat die meiden zo blond zijn terwijl Maxima van nature erg donker is. Vaak overheerst donker toch, maar hier dus niet!
Dat weet je niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:21 schreef female81 het volgende:
[..]
Die worden op de lange duur ook gewoon donkerharig, hoor.
Bij de meeste in hun kinderjaren blonde mensen verandert dat door de jaren heen (zeker als het met donkere ogen gepaard gaat, zoals hier het geval is).
Echt een lief smoeltje inderdaad! Ze lijkt precies op haar moeder!quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:31 schreef Suusje79 het volgende:
Wat een heerlijk vrolijk kind van Jenna von Oy!
Ik heb dat met het besnijden van baby-piemeltjes..... dat zou een beslissing moeten zijn die iedere man zelf kan maken, ipv van dat die beslissing voor je gemaakt wordt asl baby....... maar aan de andere kant... als je het als baby doet herinner je de pijn toch niet... zelfde met gaatjes in de orenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:11 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Tjah en het zou maar net gaan ontsteken en heel veel pijn blijven doen..
Ik vind dat echt een keus die het kind zelf moet kunnen maken
Dat vind ik nou precies iets heel anders. Besnijden is ergens goed voor, kan zelfs medisch zeer wenselijk zijn, gaatjes in de oren is alleen maar voor de mooi (of 'mooi')quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:15 schreef anynamy het volgende:
[..]
Ik heb dat met het besnijden van baby-piemeltjes..... dat zou een beslissing moeten zijn die iedere man zelf kan maken, ipv van dat die beslissing voor je gemaakt wordt asl baby....... maar aan de andere kant... als je het als baby doet herinner je de pijn toch niet... zelfde met gaatjes in de oren
Mijn zussen zijn in Indonesie geboren en kregen ook vrijwel meteen oorbelletjes. Ik ben hier geboren en mijn moeder wilde dat dus ook bij mij maar men vond dat ik nog te klein was (ik heb het over de jaren 60). Ik ben dus achteraf wel blij dat het niet is gedaan, want ik hou helemaal niet van sieradenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd op m'n tiende nog gedwongen oorbellen te nemen door m'n moeder. Ik begon al te gillen als ze erover begon. Achteraf blij dat ze me in de houdgreep heeft genomen, heb nu een oorbellenverslaving
quote:
Maar denkt ze dan helemaal niet aan ons?quote:Halle Berry wants no trouble for celeb kids
New York, April 2 (IANS): Oscar-winning actress Halle Berry wants to block photographers from capturing unauthorised pictures of celebrity children, reports nypost.com.
She is reaching out to her famous friends, including Ben Affleck and Jennifer Garner, for the initiative, said a source.
Berry, who lost a court battle to ex-boyfriend Gabriel Aubry to move her daughter Nahla to France where they have strong anti-paparazzi laws, wants to lobby for a legal ban on pictures of young children of celebrities here in the US.
Weird.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:24 schreef Mylene het volgende:
Perez Hilton en zijn zoontje.
[ afbeelding ]
Ach de 1 heeft een chiwawa.... de ander een living dollquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:38 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het valt me nog mee.. Hij ondersteunt iig het hoofdje.. Vind t eigk ook wel lieve foto'squote:Op dinsdag 2 april 2013 20:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij houdt hem aldoor zo vreemd vast,. Net of 'ie nog niet weet hoe je een baby vasthoudt.
Vind de matching PJ's wel leuk,.
Ik word er ook aardig naar vanquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:38 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat, er lijkt iedere keer een stukje geborgenheid te missen, en dat is wat foto's met zulke kleintjes heel onnatuurlijk maakt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij houdt hem aldoor zo vreemd vast,. Net of 'ie nog niet weet hoe je een baby vasthoudt.
Vind de matching PJ's wel leuk,.
De juwelier waar mijn dochter gaatjes heeft laten prikken op haar 5de verjaardag doet ook baby`s vanaf 6 wekenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef Lovechild het volgende:
Over zo jong oorbellen: ik vraag me af waar ze die dan hebben laten prikken. Bij de juweliers waar ik met mijn meiden ging (ze waren resp 6 en 4) werd er echt gevraagd hoe oud ze waren. Mijn jongste was eigenlijk te jong maar haar eigen bevestiging dat ze het zelf wilde was goed. En ik woon nog wel in Den Haag, zou ik ze toch moeten weten te vinden
Wat een cutie!quote:Op zondag 7 april 2013 11:32 schreef Turbomuis het volgende:
Buddy, het zoontje van Jamie Oliver:
[ afbeelding ]
Dat jaquote:
Ben ik mee eens. zat ook al eens te kijken naar die ene foto. Lijkt erop dat de kleine het down syndroom heeftquote:
over de beeb van perez hiltonquote:Op zondag 7 april 2013 22:58 schreef phony1234 het volgende:
[..]
Ben ik mee eens. zat ook al eens te kijken naar die ene foto. Lijkt erop dat de kleine het down syndroom heeft
Vind ik ook. Het is wel over de top maar hij lijkt super trots en gelukkig.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:25 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Het valt me nog mee.. Hij ondersteunt iig het hoofdje.. Vind t eigk ook wel lieve foto's
quote:Op zondag 7 april 2013 18:23 schreef dennis83 het volgende:
Zoon Phyllon van Doutzen Kroes en Sunnery James
http://instagram.com/p/Xx5VXwyfOy/#
Dat leert ze wel van hem ja. Goed voorbeeld heeft Halle weer uitgekozen.....quote:Op maandag 8 april 2013 22:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
Olivier wordt gebitchslapped door Nahla
Aaaw! Lijkt net zo´n Indiaans boefje!quote:Op zondag 7 april 2013 18:23 schreef dennis83 het volgende:
Zoon Phyllon van Doutzen Kroes en Sunnery James
http://instagram.com/p/Xx5VXwyfOy/#
waarom heeft ze nog een tuitbeker?quote:Op maandag 8 april 2013 22:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
Olivier wordt gebitchslapped door Nahla
2 redenen: Ze kan èn door blijven drinken èn ze morst niet als Olivier weer gaat vechten in haar bijzijn.quote:
Blijft vreemd...quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:24 schreef Mylene het volgende:
Perez Hilton en zijn zoontje.
[ afbeelding ]
bijzonder dat die kinderen zo in de luwte blijven!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:01 schreef kvd het volgende:
Anna Paquin en Stephen Moyer (Sookie en Bill van True Blood) en hun tweeling (namen en sexe onbekend, vermoedens zijn jongen en meisje)
[ afbeelding ]
Haar nagels matchen met de baby.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Holly Madison met Rainbow Aurora
[ afbeelding ]
Wat een lekker ding die Milan! Lijkt sprekend op Shakira.quote:Op maandag 8 april 2013 22:46 schreef Mylene het volgende:
Ben Alleck en zijn zoontje Samuel.
[ afbeelding ]
Met zijn vrouw en dochters.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gerard Pique, man van Shakira, en hun zoontje Milan.
[ afbeelding ]
Kan wel zijn, maar dat maakt het nog steeds geen beautiesquote:Op maandag 18 februari 2013 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat trekt vast nog wel bij. De oudste heeft toch wel weg van Maxima en de jongste heeft wel een leuk smoeltje.
De dochter van prinses Laurentien heeft meer pech.
wat een beauty. En omg: ze is van oktober 1997!quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:01 schreef Karina het volgende:
Heather Locklear met dochter Ava
[ afbeelding ]
Shakira met Milan
[ afbeelding ]
Dat hoeft ook niet, ze zijn prinsesjes, geen model.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:50 schreef totebel het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar dat maakt het nog steeds geen beauties
Ja, cuteQquote:
Aan de slag dan greysquote:Op woensdag 17 april 2013 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, cuteQ
Heb het idee dat die jongens echt goed opgevoed worden.
En ik wil ook een Flynn![]()
Inderdaad! Zelfs bruine laarzen aan!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:08 schreef Mariposas het volgende:
[ afbeelding ]
Pink met dochter Willow in Amsterdam. Ziet er volledig geïntegreerd uit.
Jaa ik ookquote:
Behalve het helmpje bij Willowquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:08 schreef Mariposas het volgende:
[ afbeelding ]
Wat leukquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:08 schreef Mariposas het volgende:
[ afbeelding ]
Die jongens maken ook zo'n lekkere steady indrukquote:Op woensdag 17 april 2013 09:57 schreef Starlie het volgende:
Hoe lief is dit!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met mams:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:08 schreef Mariposas het volgende:
[ afbeelding ]
Echt? Wat doet zij op de fiets in Amsterdam?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:08 schreef Mariposas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ze was hier voor haar tournee, ze gaf gisteren een concert in de Ziggo Dome. Denk dat ze gewoon even vanaf haar hotel een fietstochtje gingen maken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Echt? Wat doet zij op de fiets in Amsterdam?
De eerste keer dat ze in Amsterdam was ging ze ook al met haar hele groep dansers door de stad op de fiets. Beviel blijkbaar goed. Toffe vrouw zonder last van sterallures. Haar manager stond gewoon in de rij van het Anne Frank Huis om kaartjes voor de groep te kopen voordat ze op de fiets aankwamen. Toen we melden dat hij zo door mocht lopen waren ze zo blij dat we 10 kaarten voor haar concert kregenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:48 schreef Mariposas het volgende:
[..]
[..]
Ze was hier voor haar tournee, ze gaf gisteren een concert in de Ziggo Dome. Denk dat ze gewoon even vanaf haar hotel een fietstochtje gingen maken.
Meer: http://www.dailymail.co.u(...)pirit-Amsterdam.html
VET!quote:Op zondag 21 april 2013 11:11 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
De eerste keer dat ze in Amsterdam was ging ze ook al met haar hele groep dansers door de stad op de fiets. Beviel blijkbaar goed. Toffe vrouw zonder last van sterallures. Haar manager stond gewoon in de rij van het Anne Frank Huis om kaartjes voor de groep te kopen voordat ze op de fiets aankwamen. Toen we melden dat hij zo door mocht lopen waren ze zo blij dat we 10 kaarten voor haar concert kregen
Die helmpjes zie je hier toch ook wel?quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:28 schreef June. het volgende:
[..]
Behalve het helmpje bij WillowMaar zonder vind ze misschien een stap te ver
Ik zie ze nooit eigenlijk, behalve bij Duitsers die over de grens komenquote:Op zondag 21 april 2013 21:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Die helmpjes zie je hier toch ook wel?
Dat kind wordt ook alleen maar in rare posities gefotografeerd, heb hem er nog nooit leuk op zien staan.quote:
Jaquote:Op maandag 22 april 2013 14:17 schreef June. het volgende:
[..]
Dat kind wordt ook alleen maar in rare posities gefotografeerd, heb hem er nog nooit leuk op zien staan.
Wat ongelooflijk liefquote:Op zondag 21 april 2013 11:11 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
De eerste keer dat ze in Amsterdam was ging ze ook al met haar hele groep dansers door de stad op de fiets. Beviel blijkbaar goed. Toffe vrouw zonder last van sterallures. Haar manager stond gewoon in de rij van het Anne Frank Huis om kaartjes voor de groep te kopen voordat ze op de fiets aankwamen. Toen we melden dat hij zo door mocht lopen waren ze zo blij dat we 10 kaarten voor haar concert kregen
Die vallen best mee. Hij droogt vast leuk op.quote:Op maandag 22 april 2013 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Deze misschien iets beter?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze zien er al een stuk natuurlijker uit, zoals Perez met hem zit. Nu heeft hij ook wel een erg typische 'cartoon' kop.quote:Op maandag 22 april 2013 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel beterquote:Op maandag 22 april 2013 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het spijt me maar Debbie lijkt wel een vent met een pruik.quote:Op maandag 29 april 2013 12:33 schreef bloempje-moi het volgende:
Paris Jackson en moeder Debbie Rowe. Fijn dat dat meisje contact heeft met haar moeder.
[ afbeelding ]
wat een schattigheid!!quote:Op zondag 28 april 2013 00:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Julian Feugo Thickeen pap
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, wat ziet vader er weer heerlijk uitquote:
Nou he, ik zou wel net als Harper even op zn arm willen zitten!quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Damn, wat ziet vader er weer heerlijk uit
Normaal heb ik niks met meneer Beckham, maar ik zou geloof ik net zo als Harper lachen op de eerste foto...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou he, ik zou wel net als Harper even op zn arm willen zitten!
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik krijg bij Harper altijd zo'n passief idee... Dat hangt daar altijd maar een bietje te hangen en laat zich van alles aanleunen.
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Nou, ik kon een lach niet onderdrukken toen ik las over een peuter die zich alles wel erg makkelijk laat aanleunen!
Die broekquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:05 schreef Karina het volgende:
Will Smith met zoon Jaden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Volgens mij lacht hij Jaden uitquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]Je ziet het Wil ook denken op die eerste foto
Beetje een Bieber broek he?quote:
Mooie pleister heeft David om z'n vinger. Heeft Harper zeker uitgekozen....quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk om foto's van Harper te zien, ze scheelt een paar dagen met mijn zoontje
Deze is ook sweet.
[ afbeelding ]
Jemig, Nina lijkt weinig veranderd sinds haar "roemruchte" jaren!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:03 schreef Turbomuis het volgende:
Nina Hagen met dochter Cosma Shiva
[ afbeelding ]
En met zoon Otis
[ afbeelding ]
Oh echt! Leuk voor ze.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:59 schreef Mylene het volgende:
Ik weet niet of jullie Little People weleens hebben gezien, omdat het niet lukte om zelf kinderen te krijgen hebben ze er eentje uit China geadopteerd die dezelfde aandoening als zij hebben.
Filmpje van TMZ: http://www.tmz.com/category/little-people
[ afbeelding ]
Hier (onderaan de link) is een filmpje en doet ze iets behalve hangenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Snap ik!
Maar ik zie haar eigenlijk nooit iets "doen" en dan niet in de zin van boodschappen of grasmaaien, maar naar iets graaien, of zwaaien of kraaien of lachen ofzo... Thangt daar maar zo een beetje te wobbelen bij de een of de ader.
Die van Beckham? Niet dat ik weet?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
harper is toch gemaakt met kunstmatige inseminatie?
is heel normaal hier hoor?!quote:Op zondag 21 april 2013 21:56 schreef June. het volgende:
[..]
Ik zie ze nooit eigenlijk, behalve bij Duitsers die over de grens komen
Ik zie ze in het westen meer dan in het zuidelijkste zuiden (allemaal NL).quote:Op zondag 21 april 2013 21:56 schreef June. het volgende:
[..]
Ik zie ze nooit eigenlijk, behalve bij Duitsers die over de grens komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |