Wat ongelooflijk liefquote:Op zondag 21 april 2013 11:11 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
De eerste keer dat ze in Amsterdam was ging ze ook al met haar hele groep dansers door de stad op de fiets. Beviel blijkbaar goed. Toffe vrouw zonder last van sterallures. Haar manager stond gewoon in de rij van het Anne Frank Huis om kaartjes voor de groep te kopen voordat ze op de fiets aankwamen. Toen we melden dat hij zo door mocht lopen waren ze zo blij dat we 10 kaarten voor haar concert kregen
Die vallen best mee. Hij droogt vast leuk op.quote:Op maandag 22 april 2013 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Deze misschien iets beter?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze zien er al een stuk natuurlijker uit, zoals Perez met hem zit. Nu heeft hij ook wel een erg typische 'cartoon' kop.quote:Op maandag 22 april 2013 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel beterquote:Op maandag 22 april 2013 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het spijt me maar Debbie lijkt wel een vent met een pruik.quote:Op maandag 29 april 2013 12:33 schreef bloempje-moi het volgende:
Paris Jackson en moeder Debbie Rowe. Fijn dat dat meisje contact heeft met haar moeder.
[ afbeelding ]
wat een schattigheid!!quote:Op zondag 28 april 2013 00:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Julian Feugo Thickeen pap
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, wat ziet vader er weer heerlijk uitquote:
Nou he, ik zou wel net als Harper even op zn arm willen zitten!quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Damn, wat ziet vader er weer heerlijk uit
Normaal heb ik niks met meneer Beckham, maar ik zou geloof ik net zo als Harper lachen op de eerste foto...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou he, ik zou wel net als Harper even op zn arm willen zitten!
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik krijg bij Harper altijd zo'n passief idee... Dat hangt daar altijd maar een bietje te hangen en laat zich van alles aanleunen.
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Nou, ik kon een lach niet onderdrukken toen ik las over een peuter die zich alles wel erg makkelijk laat aanleunen!
Die broekquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:05 schreef Karina het volgende:
Will Smith met zoon Jaden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Volgens mij lacht hij Jaden uitquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]Je ziet het Wil ook denken op die eerste foto
Beetje een Bieber broek he?quote:
Mooie pleister heeft David om z'n vinger. Heeft Harper zeker uitgekozen....quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk om foto's van Harper te zien, ze scheelt een paar dagen met mijn zoontje
Deze is ook sweet.
[ afbeelding ]
Jemig, Nina lijkt weinig veranderd sinds haar "roemruchte" jaren!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:03 schreef Turbomuis het volgende:
Nina Hagen met dochter Cosma Shiva
[ afbeelding ]
En met zoon Otis
[ afbeelding ]
Oh echt! Leuk voor ze.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:59 schreef Mylene het volgende:
Ik weet niet of jullie Little People weleens hebben gezien, omdat het niet lukte om zelf kinderen te krijgen hebben ze er eentje uit China geadopteerd die dezelfde aandoening als zij hebben.
Filmpje van TMZ: http://www.tmz.com/category/little-people
[ afbeelding ]
Hier (onderaan de link) is een filmpje en doet ze iets behalve hangenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Snap ik!
Maar ik zie haar eigenlijk nooit iets "doen" en dan niet in de zin van boodschappen of grasmaaien, maar naar iets graaien, of zwaaien of kraaien of lachen ofzo... Thangt daar maar zo een beetje te wobbelen bij de een of de ader.
Die van Beckham? Niet dat ik weet?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
harper is toch gemaakt met kunstmatige inseminatie?
is heel normaal hier hoor?!quote:Op zondag 21 april 2013 21:56 schreef June. het volgende:
[..]
Ik zie ze nooit eigenlijk, behalve bij Duitsers die over de grens komen
Ik zie ze in het westen meer dan in het zuidelijkste zuiden (allemaal NL).quote:Op zondag 21 april 2013 21:56 schreef June. het volgende:
[..]
Ik zie ze nooit eigenlijk, behalve bij Duitsers die over de grens komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |