quote:
Maar denkt ze dan helemaal niet aan ons?quote:Halle Berry wants no trouble for celeb kids
New York, April 2 (IANS): Oscar-winning actress Halle Berry wants to block photographers from capturing unauthorised pictures of celebrity children, reports nypost.com.
She is reaching out to her famous friends, including Ben Affleck and Jennifer Garner, for the initiative, said a source.
Berry, who lost a court battle to ex-boyfriend Gabriel Aubry to move her daughter Nahla to France where they have strong anti-paparazzi laws, wants to lobby for a legal ban on pictures of young children of celebrities here in the US.
Weird.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:24 schreef Mylene het volgende:
Perez Hilton en zijn zoontje.
[ afbeelding ]
Ach de 1 heeft een chiwawa.... de ander een living dollquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:38 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het valt me nog mee.. Hij ondersteunt iig het hoofdje.. Vind t eigk ook wel lieve foto'squote:Op dinsdag 2 april 2013 20:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij houdt hem aldoor zo vreemd vast,. Net of 'ie nog niet weet hoe je een baby vasthoudt.
Vind de matching PJ's wel leuk,.
Ik word er ook aardig naar vanquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:38 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat, er lijkt iedere keer een stukje geborgenheid te missen, en dat is wat foto's met zulke kleintjes heel onnatuurlijk maakt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij houdt hem aldoor zo vreemd vast,. Net of 'ie nog niet weet hoe je een baby vasthoudt.
Vind de matching PJ's wel leuk,.
De juwelier waar mijn dochter gaatjes heeft laten prikken op haar 5de verjaardag doet ook baby`s vanaf 6 wekenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef Lovechild het volgende:
Over zo jong oorbellen: ik vraag me af waar ze die dan hebben laten prikken. Bij de juweliers waar ik met mijn meiden ging (ze waren resp 6 en 4) werd er echt gevraagd hoe oud ze waren. Mijn jongste was eigenlijk te jong maar haar eigen bevestiging dat ze het zelf wilde was goed. En ik woon nog wel in Den Haag, zou ik ze toch moeten weten te vinden
Wat een cutie!quote:Op zondag 7 april 2013 11:32 schreef Turbomuis het volgende:
Buddy, het zoontje van Jamie Oliver:
[ afbeelding ]
Dat jaquote:
Ben ik mee eens. zat ook al eens te kijken naar die ene foto. Lijkt erop dat de kleine het down syndroom heeftquote:
over de beeb van perez hiltonquote:Op zondag 7 april 2013 22:58 schreef phony1234 het volgende:
[..]
Ben ik mee eens. zat ook al eens te kijken naar die ene foto. Lijkt erop dat de kleine het down syndroom heeft
Vind ik ook. Het is wel over de top maar hij lijkt super trots en gelukkig.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:25 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Het valt me nog mee.. Hij ondersteunt iig het hoofdje.. Vind t eigk ook wel lieve foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |