SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Meh.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
boilesen fit wint moeiteloos van blind
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
boilesen fit wint moeiteloos van blind
Nou ik vind dit wel leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Escha moet weer krulletjes.
Oke dat is goed, want feitelijke onjuistheden betreur ik ten zeerstequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
sorry man, ik zal het voortaan goed doen.
Als jij het zegt, dan moet het wel zo zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Het is TTTTRRRRRRRRRRR!!!
Klopt, dat duo is onderschat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is leuker met Emile erbij
Ach welnee man. De r's zijn de briefjes die door dat apparaat gaan en de t's daarna zijn die schotjes die terugklappen na het briefje. Na het laatste briefje klapt het schotje nog één keer terug dus 'rt' en niet 'tr'.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Het is TTTTRRRRRRRRRRR!!!
Snel die pitstop doen!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Moet er niet nog een reclameblok komen? Moet verdomme pissen.
Geniet er van man.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Moet er niet nog een reclameblok komen? Moet verdomme pissen.
Ah donderstraal een end op joh, waardeloze gozer!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ach welnee man. De r's zijn de briefjes die door dat apparaat gaan en de t's daarna zijn die schotjes die terugklappen na het briefje. Na het laatste briefje klapt het schotje nog één keer terug dus 'rt' en niet 'tr'.
Niet afgemaaktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:41 schreef Evertjan het volgende:
Ed de Goeij die heeft de bassie en adriaan university gedaan
reclameblokquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb de tv te snel uitgezet. Is het nou afgelopen of het laatste reclameblok?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ah donderstraal een end op joh, waardeloze gozer!
Die vind ik ook zo irritantquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Kunnen ze die reclame van Tic Tac niet weghalen?
irritant, en ook kutquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die vind ik ook zo irritant
Die vind ik nog meevallen, die van Eneco is vervelend.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Kunnen ze die reclame van Tic Tac niet weghalen?
Mwaaaa zal nooit die houdbare goal van Branco vergeten tegen Brazilië, WK94 in Amerikaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef MolFan het volgende:
De Goeij dat was een zeer zeer goede keeper vroegerIemand zn docu weleens gezien of groot interview? Die man was echt sick goed
Nee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:45 schreef VMSDKR het volgende:
Die chick in die Nescaféreclame lijkt me niet het type waar je je voor moet schamen the morning after.
Je mag toch niet liegen in reclames?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en dan vergeten ze ook nog "lekker", dat zou nog rullevant zijn
Ze noemden het ook uniek. Nou, uniek zeg.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Je mag toch niet liegen in reclames?
Is geen koffie. Is surrogaat rommel met gifstoffen en andere troep.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Nee.
Ze is ook veel te lekker om reclame te maken voor die gore instant-koffie.
ey joh niet zo grappig doen mafkees!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je last van menstruatie pijn of zo? Je doet zo verzuurd.
Nou, wat wil je horen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:48 schreef no1uknow het volgende:
Ik vind de show toch wel een beetje tegenvallen. Begon leuk maar valt nu wel tegen, zouden toch genoeg wedstrijden zijn gespeeld die besproken kunnen worden zou je zeggen.
Lul donderstraal toch op manquote:
Mijn ogen hebben geen edx-ray visionquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Was Edje hier nog niet herkend trouwens?
MESSI MESSIquote:
Ah daar is ie alquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan vergeet Steve in dit rijtje
Als ik iets in de krant gooi neemt Johan alle credits en pleurt hij het op de buis, nu snap ik hoe de redacteuren zich voelen.quote:
Dat is denk ik nog slechter dan als een patatje spelen.quote:
Maar is als een patatje speciaal spelen dan juist beter of nóg slechter?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is denk ik nog slechter dan als een patatje spelen.
Patat speciaal staat gelijk met als een krentebol spelen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:57 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maar is als een patatje speciaal spelen dan juist beter of nóg slechter?
quote:
Magnifieke show.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit echt een fenomenale topshow, de beste van 2013.
Jan Boskampquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
Wie *SNUIFFFFF* is er nou te gast vol-*SNUIFFFFF*-gende keer?
Deze show is leuk genoeg om een paar keer helemaal terug te kijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:03 schreef Keukendrol het volgende:
Moeite waard om terug te kijken? Heb alleen laatste 5 minuten kunnen zien.
Ja, toen ik er op klikte bedacht ik me eigenlijk dat ik liever op 9 had gestemd.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:04 schreef Confetti het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)deugende_man___.html
![]()
Begin en einde was episch, middenstuk bovengemiddeld. Topshow!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:04 schreef satecl het volgende:
Ik kom net thuis van training.. Terugkijken waard?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
Al die 10en. Topshow, maar legendarisch is het nu ook weer niet.
Sorry, dan heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou. Ik heb hem uit een SC OP waar iedereen het kon zien.
Dus... sukkol
Als je traceert welke deugniet een 1 heeft gegeven aan deze uitzending beloof ik je te vergeven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, dan heb ik niks gezegd.
Al deed ik dat technisch gezien al niet.
Die verdient een flinke koek.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je traceert welke deugniet een 1 heeft gegeven aan deze uitzending beloof ik je te vergeven.
Fons Spoorenquote:
Dat was een Belg dan denk ik want daar is een 1 het hoogste cijferquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je traceert welke deugniet een 1 heeft gegeven aan deze uitzending beloof ik je te vergeven.
Het was Davy.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Martijn en Robert.quote:
Ik heb er ook meer dan 100 na meer dan 9 jaar wangedrag, 141 is best knap!quote:
GGMM is discreet ondeugend.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb er ook meer dan 100 na meer dan 9 jaar wangedrag, 141 is best knap!
DIngen ontsporen wel vaker als jij een grap tracht te maken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
Dit topic heeft een vreemde wending gekregen.
Niemand hoeft te betalen om hun aantal notes te zien, dombo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Danny zal wel blij zijn dat hun nu niet hoeven te betalen om hun notes te weten.
True.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DIngen ontsporen wel vaker als jij een grap tracht te maken.
Aantal kan je sowieso al zien zonder te betalenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Danny zal wel blij zijn dat hun nu niet hoeven te betalen om hun notes te weten.
Nee, is dat een nieuw typetje van ze?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ken je 'De vieze man' van Van Kooten & De Bie?
GGMM niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Madvillain is ook een typetje met zijn masker.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
En terecht.
Typetjes en sketches zijn doorgaans te triest voor woorden.
De TV-kantine
Ja jemig.. dat ga je toch niet met Koot & Bie vergelijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
En terecht.
De TV-kantine
Hij heeft het mij in vertrouwen verteld maar ik ga het nu toch de wereld in brengen: het is geinspireerd op het spannende leven van onze geliefde moderator.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dombo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
En terecht.
De TV-kantine
Dat is geen televisieprogramma.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Madvillain is ook een typetje met zijn masker.
"Ja maar jij"quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is geen televisieprogramma.
Niet dat jij over muziek recht van spreken hebt, aangezien je ICP-fan bent.
[ afbeelding ]
Je neemt het nogal serieus op. Ik merk dat het een zware dag was. Sorry man.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Ja maar jij"
Daarbij raakt het kant noch wal, want ik stelde Van Kooten & De Bie wel leuk te vinden
VBL / Duitse Bundesliga 12/13 #4 Dortmund :')quote:
Toen de Duitsers in 1945 ook geen aandacht kregen in eigen land kwamen zij ook al hiernaartoe, dit is geen toeval meer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Duitse Bundesliga 12/13 #4 Dortmund :')
Je kreeg daar geen reacties dus probeer je het nu hier?
http://www.wikikids.nl/Tweede_Wereldoorlogquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toen de Duitsers in 1945 ook geen aandacht kregen in eigen land kwamen zij ook al hiernaartoe, dit is geen toeval meer.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.wikikids.nl/Johan_Derksen
Het basismateriaal van vele werkstukken en spreekbeurten van basisschoolkids
quote:hij heeft zelf ook gevoetbald: als profvoetballer bij o.a. Veendam, MVV en Haarlem. Een tijdje combineerde hij dit met zijn werk bij de krant. Hij schreef er onder diverse pseudoniemen en menigmaal deed hij verslag van wedstrijden waaraan hij zelf had meegedaan. Het zal wel niemand verbazen, dat hij in die verslagen zelf steevast tot de uitblinkers behoorde.
Ik leer er ook nog dingen vanquote:
quote:Zijn haarmode heeft hij sinds de jaren zestig van de vorige eeuw (toen iedereen lang haar had) niet veranderd en dat is des te opvallender, omdat veel mensen tegenwoordig geheel kaal door het leven gaan
Het is een apart stukje.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik leer er ook nog dingen van
[..]
Dit is veel beter dan wikipedia.quote:Wat Johan Derksen echter van die andere onderscheidt, is zijn bijzondere humor. Je kunt gerust zeggen dat het televisieprogramma "Voetbal International" eigenlijk de "Johan Derksen Show" is. Het is rondom hem gebouwd en de overige vaste gasten aan tafel zijn inwisselbaar voor willekeurige andere, hoe hard ze soms ook schreeuwen en om hun eigen grappen lachen.
Ik zou als ik een keurige leraar was zo'n blaag meteen een voldoende geven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Onze keurige leraar is een leraar wiskunde, die wil waarschijnlijk wat nummers zien, bijvoorbeeld 21 = 5.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
http://www.wikikids.nl/Kraai
Zit wel een liefhebber daar.
Gek genoeg is de Engelse Wikipidedia de uitgebreidste van alle versies.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Meer dan waard. Inclusief een spanning tussen Derksen en Genee als in de oude dagen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:39 schreef -J-D- het volgende:
Net terug van NEC, morgen eens terugkijken
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
http://www.wikikids.nl/Kraai
Zit wel een liefhebber daar.
Deze site brengt alles zeer realistisch, bijvoorbeeld de afgunst van de andere achterbakse sterren toen VI de ring won.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Gek genoeg is de Engelse Wikipidedia de uitgebreidste van alle versies.
[..]
Meer dan waard. Inclusief een spanning tussen Derksen en Genee als in de oude dagen.
Ik wil niet scoren, ik wil goedkoop scoren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:45 schreef DrDentz het volgende:
Ja dat had ik wel door maar ik reageerde niet op jou, jij kwam er weer even snel tussen want jij moet weer scoren.
eventueel met oud zeer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil niet scoren, ik wil goedkoop scoren.
Zou Boskamp 'm kennen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
als er iemand meeleest die in groep 8 zit:
dit lijkt me een goed onderwerp.
http://www.wikikids.nl/Bayasgalan_Garidmagnai
Lelijk getal, 13. Binnenkort weer eens gezamenlijk zonder combiregeling een uittopic bezoeken?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik laat mij met mijn 13 positieve notes altijd braaf door de suppoosten naar de uitgang begeleiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat stukje was weer eens ouderwets topvermaakquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:21 schreef ArannaeCor het volgende:
Topshowtje, het begin was geweldig en de discussie tussen Johan en Wilfred was ook top.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:17 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Lelijk getal, 13. Binnenkort weer eens gezamenlijk zonder combiregeling een uittopic bezoeken?
Een revival van het Haline Reijn Babe topic wellicht? Zometeen komt Johan bij de zapserviceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil niet scoren, ik wil goedkoop scoren.
Kon je daar niet om lachen dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 03:11 schreef Cara het volgende:
behalve dat stukkie met van Geel heb ik het gewoon aan een stuk door met een grijns uitzitten kijken. topshow
Volgende week vrijdag weer Bossiequote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:55 schreef Ambrosius het volgende:
Net teruggekeken, prima showtje weer. Zoals altijd eigenlijk met Boskamp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |