reclameblokquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb de tv te snel uitgezet. Is het nou afgelopen of het laatste reclameblok?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ah donderstraal een end op joh, waardeloze gozer!
Die vind ik ook zo irritantquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Kunnen ze die reclame van Tic Tac niet weghalen?
irritant, en ook kutquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die vind ik ook zo irritant
Die vind ik nog meevallen, die van Eneco is vervelend.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Kunnen ze die reclame van Tic Tac niet weghalen?
Mwaaaa zal nooit die houdbare goal van Branco vergeten tegen Brazilië, WK94 in Amerikaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef MolFan het volgende:
De Goeij dat was een zeer zeer goede keeper vroegerIemand zn docu weleens gezien of groot interview? Die man was echt sick goed
Nee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:45 schreef VMSDKR het volgende:
Die chick in die Nescaféreclame lijkt me niet het type waar je je voor moet schamen the morning after.
Je mag toch niet liegen in reclames?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en dan vergeten ze ook nog "lekker", dat zou nog rullevant zijn
Ze noemden het ook uniek. Nou, uniek zeg.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Je mag toch niet liegen in reclames?
Is geen koffie. Is surrogaat rommel met gifstoffen en andere troep.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Nee.
Ze is ook veel te lekker om reclame te maken voor die gore instant-koffie.
ey joh niet zo grappig doen mafkees!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je last van menstruatie pijn of zo? Je doet zo verzuurd.
Nou, wat wil je horen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:48 schreef no1uknow het volgende:
Ik vind de show toch wel een beetje tegenvallen. Begon leuk maar valt nu wel tegen, zouden toch genoeg wedstrijden zijn gespeeld die besproken kunnen worden zou je zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |