SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Meh.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
boilesen fit wint moeiteloos van blind
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
boilesen fit wint moeiteloos van blind
Nou ik vind dit wel leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Escha moet weer krulletjes.
Oke dat is goed, want feitelijke onjuistheden betreur ik ten zeerstequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
sorry man, ik zal het voortaan goed doen.
Als jij het zegt, dan moet het wel zo zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Het is TTTTRRRRRRRRRRR!!!
Klopt, dat duo is onderschat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is leuker met Emile erbij
Ach welnee man. De r's zijn de briefjes die door dat apparaat gaan en de t's daarna zijn die schotjes die terugklappen na het briefje. Na het laatste briefje klapt het schotje nog één keer terug dus 'rt' en niet 'tr'.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Het is TTTTRRRRRRRRRRR!!!
Snel die pitstop doen!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Moet er niet nog een reclameblok komen? Moet verdomme pissen.
Geniet er van man.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Moet er niet nog een reclameblok komen? Moet verdomme pissen.
Ah donderstraal een end op joh, waardeloze gozer!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ach welnee man. De r's zijn de briefjes die door dat apparaat gaan en de t's daarna zijn die schotjes die terugklappen na het briefje. Na het laatste briefje klapt het schotje nog één keer terug dus 'rt' en niet 'tr'.
Niet afgemaaktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:41 schreef Evertjan het volgende:
Ed de Goeij die heeft de bassie en adriaan university gedaan
reclameblokquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb de tv te snel uitgezet. Is het nou afgelopen of het laatste reclameblok?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ah donderstraal een end op joh, waardeloze gozer!
Die vind ik ook zo irritantquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Kunnen ze die reclame van Tic Tac niet weghalen?
irritant, en ook kutquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die vind ik ook zo irritant
Die vind ik nog meevallen, die van Eneco is vervelend.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Kunnen ze die reclame van Tic Tac niet weghalen?
Mwaaaa zal nooit die houdbare goal van Branco vergeten tegen Brazilië, WK94 in Amerikaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef MolFan het volgende:
De Goeij dat was een zeer zeer goede keeper vroegerIemand zn docu weleens gezien of groot interview? Die man was echt sick goed
Nee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:45 schreef VMSDKR het volgende:
Die chick in die Nescaféreclame lijkt me niet het type waar je je voor moet schamen the morning after.
Je mag toch niet liegen in reclames?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en dan vergeten ze ook nog "lekker", dat zou nog rullevant zijn
Ze noemden het ook uniek. Nou, uniek zeg.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Je mag toch niet liegen in reclames?
Is geen koffie. Is surrogaat rommel met gifstoffen en andere troep.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Nee.
Ze is ook veel te lekker om reclame te maken voor die gore instant-koffie.
ey joh niet zo grappig doen mafkees!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je last van menstruatie pijn of zo? Je doet zo verzuurd.
Nou, wat wil je horen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:48 schreef no1uknow het volgende:
Ik vind de show toch wel een beetje tegenvallen. Begon leuk maar valt nu wel tegen, zouden toch genoeg wedstrijden zijn gespeeld die besproken kunnen worden zou je zeggen.
Lul donderstraal toch op manquote:
Mijn ogen hebben geen edx-ray visionquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Was Edje hier nog niet herkend trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |