Begin en einde was episch, middenstuk bovengemiddeld. Topshow!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:04 schreef satecl het volgende:
Ik kom net thuis van training.. Terugkijken waard?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
Al die 10en. Topshow, maar legendarisch is het nu ook weer niet.
Sorry, dan heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou. Ik heb hem uit een SC OP waar iedereen het kon zien.
Dus... sukkol
Leroy Ferquote:
Als je traceert welke deugniet een 1 heeft gegeven aan deze uitzending beloof ik je te vergeven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, dan heb ik niks gezegd.
Al deed ik dat technisch gezien al niet.
Die verdient een flinke koek.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je traceert welke deugniet een 1 heeft gegeven aan deze uitzending beloof ik je te vergeven.
Fons Spoorenquote:
Dat was een Belg dan denk ik want daar is een 1 het hoogste cijferquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je traceert welke deugniet een 1 heeft gegeven aan deze uitzending beloof ik je te vergeven.
Het was Davy.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |