Ik wil niet scoren, ik wil goedkoop scoren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:45 schreef DrDentz het volgende:
Ja dat had ik wel door maar ik reageerde niet op jou, jij kwam er weer even snel tussen want jij moet weer scoren.
eventueel met oud zeer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil niet scoren, ik wil goedkoop scoren.
Zou Boskamp 'm kennen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
als er iemand meeleest die in groep 8 zit:
dit lijkt me een goed onderwerp.
http://www.wikikids.nl/Bayasgalan_Garidmagnai
Lelijk getal, 13. Binnenkort weer eens gezamenlijk zonder combiregeling een uittopic bezoeken?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik laat mij met mijn 13 positieve notes altijd braaf door de suppoosten naar de uitgang begeleiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat stukje was weer eens ouderwets topvermaakquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:21 schreef ArannaeCor het volgende:
Topshowtje, het begin was geweldig en de discussie tussen Johan en Wilfred was ook top.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:17 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Lelijk getal, 13. Binnenkort weer eens gezamenlijk zonder combiregeling een uittopic bezoeken?
Een revival van het Haline Reijn Babe topic wellicht? Zometeen komt Johan bij de zapserviceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil niet scoren, ik wil goedkoop scoren.
Kon je daar niet om lachen dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 03:11 schreef Cara het volgende:
behalve dat stukkie met van Geel heb ik het gewoon aan een stuk door met een grijns uitzitten kijken. topshow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |