Martijn en Robert.quote:
Ik heb er ook meer dan 100 na meer dan 9 jaar wangedrag, 141 is best knap!quote:
GGMM is discreet ondeugend.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb er ook meer dan 100 na meer dan 9 jaar wangedrag, 141 is best knap!
DIngen ontsporen wel vaker als jij een grap tracht te maken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
Dit topic heeft een vreemde wending gekregen.
Niemand hoeft te betalen om hun aantal notes te zien, dombo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Danny zal wel blij zijn dat hun nu niet hoeven te betalen om hun notes te weten.
True.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DIngen ontsporen wel vaker als jij een grap tracht te maken.
Aantal kan je sowieso al zien zonder te betalenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Danny zal wel blij zijn dat hun nu niet hoeven te betalen om hun notes te weten.
Nee, is dat een nieuw typetje van ze?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ken je 'De vieze man' van Van Kooten & De Bie?
GGMM niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En terecht.quote:
Madvillain is ook een typetje met zijn masker.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
En terecht.
Typetjes en sketches zijn doorgaans te triest voor woorden.
De TV-kantine
Ja jemig.. dat ga je toch niet met Koot & Bie vergelijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
En terecht.
De TV-kantine
Hij heeft het mij in vertrouwen verteld maar ik ga het nu toch de wereld in brengen: het is geinspireerd op het spannende leven van onze geliefde moderator.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dombo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
En terecht.
De TV-kantine
Dat is geen televisieprogramma.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Madvillain is ook een typetje met zijn masker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |