Nee, dat was Why does my heart feel so bad.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
was dit het zielige clipje met het getekende mannetje en hondje die uiteindelijk maar naar de maan verhuisde?
deze dusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nee, dat was Why does my heart feel so bad.
Jep. Betere plaat, uit een veel betere tijd (90'squote:
Doet me altijd denken aan de verkorte versie van dit nummer:quote:
Bah...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
Gestylde nonchalantie:
[ afbeelding ]
Kom nou eens met een plaatje van een vent waarvan jij gaat soppen?quote:
ik luister aandachtig naar het nieuws.quote:
Neu, niet nodig. Gewoon, normaal, geen onnozele poespas is voor mij voldoendequote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kom nou eens met een plaatje van een vent waarvan jij gaat soppen?Ik kan jouw smaak echt niet inschatten
Omschrijf "normaal" en "gewoon"quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, niet nodig. Gewoon, normaal, geen onnozele poespas is voor mij voldoende
Waarom vind je dat zo interessant om te weten? Dat is het namelijk totaal nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omschrijf "normaal" en "gewoon"
Jawel, ik ben oprecht geïnteresseerd in jequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom vind je dat zo interessant om te weten? Dat is het namelijk totaal niet
Hoe zwaar ik soms ook door de bagger moet, ik verlies nooit m'n hoopquote:
Hoop doet levenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe zwaar ik soms ook door de bagger moet, ik verlies nooit m'n hoop
Hoeft niet, doe geen moeite. Ik red me primaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jawel, ik ben oprecht geïnteresseerd in je
Maar je bent een gesloten boek
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoeft niet, doe geen moeite. Ik red me prima
Ik mis jouw vrolijke humeurquote:
quote:
Ik niet. Een dagje heerlijk van je af bekken is ook niet verkeerdquote:
Nope, Arrow. Alleen een klein draagbaar klere-radiootje tot m'n beschikking hier.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
zo ff een nonchalante vlecht in mijn haar gelegd
neuh mijn hele haar in een vlecht. Dit is nog te gestyled.quote:
Ik een rommelig knotje. Zonder elastiekje of speldjes of wat dan ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
zo ff een nonchalante vlecht in mijn haar gelegd
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
alleen dan iets netter.
Moet het ook zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
het moet gestylede zijn![]()
Vind ik gewoon
ik niet, maar zo interessant is het niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan de drang om te klikken weerstaan
schuif de schuld maar weer op een ander.quote:
Ik ontkracht enkel dat er sprake was van typ(e)werkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
schuif de schuld maar weer op een ander.
Een Lauren Verster vlechtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
alleen dan iets netter.
Lauren Versterquote:
Zo vreemd is dat toch niet? Je bent een zeer doorgewinterde gebruiker van het product tenslotte.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Geniaal![]()
Ik krijg een enquete over studentenov, terwijl ik al 1,5 maand geen studentenov meer heb.
Dat wel, maar vraag 3 is gelijk: welk studentenov heeft u momenteel. Ja niets meer dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat toch niet? Je bent een zeer doorgewinterde gebruiker van het product tenslotte.
bijnaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
laat iemand het weten als dit schijt nummer van metallica afgelopen is?
Ik ook, bleah!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
owh maar crazy vind ik ook vreselijk.
Is het ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:27 schreef minthy het volgende:
Nog best te kanen, dat spul van Subway
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ga mijn naaimachine onder het stof vandaan halen. Want werken aan mijn scriptie gaat niet gebeuren vandaag.
Jurkje maken
Ik wist het nietquote:
Subway is goed voer!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:27 schreef minthy het volgende:
Nog best te kanen, dat spul van Subway
Ik heb er 1 op loopafstand van m'n huisquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wist het niet![]()
Sinds een paar maanden zit er een vestiging onder mijn kantoor, nog aardig lang kunnen ontwijken...
Echt? Ik zou dan dagelijks daar gaan etenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wist het niet![]()
Sinds een paar maanden zit er een vestiging onder mijn kantoor, nog aardig lang kunnen ontwijken...
Doet hij niet aan. Sander of Paul zullen er wel zitten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:56 schreef ddx het volgende:
Zou Rob zo nog komen/alleen maar de top 100 nummers draaien ?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:57 schreef alors het volgende:
[..]
Doet hij niet aan. Sander of Paul zullen er wel zitten.
Laatst met een lijstje was ie er wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:57 schreef alors het volgende:
[..]
Doet hij niet aan. Sander of Paul zullen er wel zitten.
Ja zat ik me ook te bedenken, welke lijst was dat dan, 90s? Die lijst is dan ook wel weer 10x beter en meer des Robs dan deze lijst.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Laatst met een lijstje was ie er wel.
Top SR? Weet niet meer precies.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ja zat ik me ook te bedenken, welke lijst was dat dan, 90s? Die lijst is dan ook wel weer 10x beter en meer des Robs dan deze lijst.
Naaien is een kunstquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
ja ik naai de verkeerde onderdelen op elkaar
Ohquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Niet heel snel, want ik quote 'm bijna een minuut nadat jij 'm postte
Dat is nou Jelmer. En aangezien de cam niet op de dienstdoende dj staat, moet Rob er wel zijn, want die wil niet op de cam.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:09 schreef ddx het volgende:
Ik zie anders nog geen Rob op de webcam, geen idee wie het is maar volgens mij gewoon leerling dj ofzo ?
Klopt waquote:
jewel, maar vandaag zijn de instructies in het spaans en daar ben ik niet goed in.quote:
Ik bedoel die met die rood/grijze trui.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:16 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is nou Jelmer. En aangezien de cam niet op de dienstdoende dj staat, moet Rob er wel zijn, want die wil niet op de cam.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Echt? Ik zou dan dagelijks daar gaan eten.
Ook weer ingeschakeld hier, vakantie.
Oh ja die zit er altijd bij, zal wel productie doen of stage lopen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:18 schreef ddx het volgende:
[..]
Ik bedoel die met die rood/grijze trui.
Jelmer zag ik net ook langslopen idd.
Datquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
L'Amour Toujours
Goede herinneringen.
Weten we al.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
GIGI![]()
![]()
Het meisje waar ik destijds verliefd op was, was helemaal gek op dit nummer
Johnny Cashquote:
quote:
Inb4 grappen over 'extra lange'.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:19 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik weet nu de weg, dus ik vrees... Maar gut, zo'n extra lange krijg je toch nooit weg? Ik had al moeite met een halve
FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Nou... Nee....quote:
Hier GBTTZquote:
Ik ook, alleen Eddie en Gigi even meegepikt, 90s playlist met nu Even Flow.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:23 schreef D. het volgende:
[..]
Zit jij stiekem naar echte muziek te luisteren?
ze kwamen hier afgelopen jaar op het bevrijdingsfestival een uur te laat en ze vonden zichzelf o zo geweldig.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hier GBTTZ![]()
Wat een topband is dat![]()
Saaiste band die ik ooit live heb gezien ookEn ik heb zelfs Gordon een keer live gezien
Dat laatste vooral jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ze kwamen hier afgelopen jaar op het bevrijdingsfestival een uur te laat en ze vonden zichzelf o zo geweldig.
Terecht!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Blijkbaar populairder dan Viva la Vida.
Ik heb ze op Parkpop gezien... kansloze kneuzenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ze kwamen hier afgelopen jaar op het bevrijdingsfestival een uur te laat en ze vonden zichzelf o zo geweldig.
Ja, nu Yellowquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:23 schreef D. het volgende:
[..]
Zit jij stiekem naar echte muziek te luisteren?
Ja, en? Ik heb een pinpas, maar daarover hoor je mij toch ook niet pochen??quote:
Als er niets op de bank staat heb je niets aan zo'n pasquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en? Ik heb een pinpas, maar daarover hoor je mij toch ook niet pochen??
Geen klachtenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef D. het volgende:
[..]
Als er niets op de bank staat heb je niets aan zo'n pas
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veel mooier worden ze vanmiddag niet..
.
.
.
.
Dat is mijn ultieme MAVO plaat, hele weg in de bus naar werkweek dat nummer gedraaid.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:29 schreef alors het volgende:
Ik zag Freestyler staan maar ik dacht altijd dat dat 90s was, is het ook, maar hier pas in 2000 uitgekomen.
Eén luisterbeurt heeft je toch moeten overtuigenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:31 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, omdat het blijkbaar moet:
Johnny Cash
Niets moetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:31 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, omdat het blijkbaar moet:
Johnny Cash
Het lijkt wel een normale 3FM dagquote:
Ophangen zulke lui.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
En dan heb je altijd van die mongolen die Johnny Cash coveren
Heiligschennis
Dan luister je selectief.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het lijkt wel een normale 3FM dag
Het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Heiligschennis
Walgelijk. Gladjakkerijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Heiligschennis
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:38 schreef Pino112 het volgende:
Het lijstje van Stenders
http://go.3fm.nl/zeroes-r(...)tenders-Zeroes-lijst
ik kras mee. Ergens moet de cd ook nog wel liggen. Grijs gedraaid toen, gelukkig duurde mijn donkere puberperiode slechts 3 maandenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
Wie krast er mee?
* SilentChaos krast
Stiekem wel een mooi nummer
Ik heb nog steeds een zwak voor de metal e.d. op deze wereldquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik kras mee. Ergens moet de cd ook nog wel liggen. Grijs gedraaid toen, gelukkig duurde mijn donkere puberperiode slechts 3 maanden
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:47 schreef Pino112 het volgende:
Domien doet 1-4 vannacht![]()
.
Oa Chagall is te gast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet stiekem, gewoon een mooi nummerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
Wie krast er mee?
* SilentChaos krast
Ik... Ik mis gvd alle leuke rellen de laatste dagenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
Wie krast er mee?
* SilentChaos krast
Leuke rellen? De enige echte rel van deze week is die met GMquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik... Ik mis gvd alle leuke rellen de laatste dagen![]()
Zal je zien dat er komend weekend een zee van rust hangt over het forum
Jazeker, want ik ga weer de jungle inquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, er heerst er nog eentje, maar die hoeft niet hierquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leuke rellen? De enige echte rel van deze week is die met GM
Zie je wel? Het westenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jazeker, want ik ga weer de jungle in
Linkjes, namen, rugnummers. Nu.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, er heerst er nog eentje, maar die hoeft niet hier
ik zit op mijn kamertje dit weekend ipv bij mijn ouders. Dus genoeg gezelschap van mijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Je probeert een rel te starten?quote:
ik dacht dat je een rust weekend had? of zijn de plannen weer gewijzigd?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jazeker, want ik ga weer de jungle in
Nope, ik ben duidelijk genoeg. Nee blijft nee in dezenquote:
Yay!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik zit op mijn kamertje dit weekend ipv bij mijn ouders. Dus genoeg gezelschap van mij
Maar als een vrouw nee zegt...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, ik ben duidelijk genoeg. Nee blijft nee in dezen
Nou gister was wel een topavondje, dus vanavond denk ik rust, maar morgen toch maar weer wat doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik dacht dat je een rust weekend had? of zijn de plannen weer gewijzigd?
Nee hoor, die hoef ik niet te starten. Een en al rottigheid daarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je probeert een rel te starten?
Wat is er mis met het westen?
Bedanktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, die hoef ik niet te starten. Een en al rottigheid daar
Geen idee wat het bij de gemiddelde vrouw betekent, maar hier blijft de poot stijfquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar als een vrouw nee zegt...
Naja, laat maar dan
Mission accomplished (oid)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bedankt
Je hebt me gekwetst tot op het bot nu
Wat een nacht wat een nacht!!!!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:47 schreef Pino112 het volgende:
Domien doet 1-4 vannacht![]()
.
Oa Chagall is te gast
Ben jij er zo eenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
als ik nee zeg tegen een jongen, maakt ie nog een kans als hij mij goed verleidt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
Nou FU dan![]()
Ben dus gewoon naar huis gegaan!
Oh echt... Flikker dan ook maar op, met dat soort volk ben ik snel klaar tegenwoordigquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben jij er zo een
Ik was ooit wat drinken met m'n ex, ik mee met haar naar huis...
Zegt ze: je mag blijven slapen, maar wel op de bank...
ik: nou dan ga ik wel naar huis
loop ik de deur uit, zegt ze vlak voordat ik buiten ben: als je beter je best had gedaan was het wel gelukt...
Nou FU dan![]()
20.30, door de bandleden van Snow Patrol.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een nacht wat een nacht!!!!!!
Is Giel gestopt ofzo?
Wanneer gaat het huis op slot?
je moet als man natuurlijk wel je best doen he?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben jij er zo een
loop ik de deur uit, zegt ze vlak voordat ik buiten ben: als je beter je best had gedaan was het wel gelukt...
Nou FU dan![]()
Eigenlijk wel blij om, want ik weet nu al dat ik de dag erna spijt had gehad...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh echt... Flikker dan ook maar op, met dat soort volk ben ik snel klaar tegenwoordig
Het kan ook wat langer duren voordat je klaar bent natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh echt... Flikker dan ook maar op, met dat soort volk ben ik snel klaar tegenwoordig
Heb je nog meer sappige exverhalen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben jij er zo een
Nou FU dan![]()
ja maar voor seks met je ex, wat gewoon puur om de lust is... sorry hoor, daar begin ik niet aanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je moet als man natuurlijk wel je best doen he?
Bij mij niet hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het kan ook wat langer duren voordat je klaar bent natuurlijk
Heyoooo
Nee, heb niet zoveel ex-enquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je nog meer sappige exverhalen?
En ook daarom; alcoholquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eigenlijk wel blij om, want ik weet nu al dat ik de dag erna spijt had gehad...
Was een zwak momentje van mijEn iets met alcohol
Geen problemen mee hier, maar bedankt voor je belangstellingquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het kan ook wat langer duren voordat je klaar bent natuurlijk
Heyoooo
Zonder alcohol ben ik binnen 10 seconden klaarquote:
Plopquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen problemen mee hier, maar bedankt voor je belangstelling
Wat bedoel je met dat plop? Kan er geen touw aan vastknopenquote:
naaienquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
wel lief doen tegen elkaar
liefde!
Krijgen we het resultaat nog te zienquote:
Pino! Kop m ff inquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijgen we het resultaat nog te zien
Jurkje hoeft niet aan hoor
als ie hopelijk dit weekend af komt. Is nog al een arbeidsintensief jurkje.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan is ze naaktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wat waar wanneerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat plop? Kan er geen touw aan vastknopen![]()
En ik ben geen mopjen meer, je hebt me beledigd![]()
quote:
die conclusie had ik ook al gemaakt. Maar ik dacht kop hem maar niet in .quote:
Omdat: Jijquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:19 schreef CindieY het volgende:
Die teksten van Outkast altijd:
"What's cooler than being cool? Icecold!"
"Shake it like a polaroid picture."
Ik hoor m elke dag op Veronicaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
Boulevard of Broken Dreams
Toen liep ik stage op de TU-Delft
Spanjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
kan iemand spaans? aangezien de beschrijving in spaans is en ik er niet meer uit kom.
Ik hoor hem niet zoveel meer, dus voor mij alleen maar mooie herinneringen en ik blijf het wel een sterk nummer vinden...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoor m elke dag op Veronica
Nu is het goede er wel een eind af helaas.
un pocoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
kan iemand spaans? aangezien de beschrijving in spaans is en ik er niet meer uit kom.
Jij mag helemaal je bakkes houdenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
Goed zo broertje! Ze loopt continu mij de grond in te trappen, dus bedankt
die komt niet zover met spaanse naaitermen. helaas. Ach ik doe wel wat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:26 schreef alors het volgende:
[..]
un poco
Maar google translate weet vast meer.
¿Quieres dormir conmigo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
die komt niet zover met spaanse naaitermen. helaas. Ach ik doe wel wat.
Lekker naaien tot je er bij neervaltquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
die komt niet zover met spaanse naaitermen. helaas. Ach ik doe wel wat.
Jijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij mag helemaal je bakkes houden![]()
Aaah, lekker dit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |