Wat bedoel je met dat plop? Kan er geen touw aan vastknopenquote:
naaienquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
wel lief doen tegen elkaar
liefde!
Krijgen we het resultaat nog te zienquote:
Pino! Kop m ff inquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijgen we het resultaat nog te zien
Jurkje hoeft niet aan hoor
als ie hopelijk dit weekend af komt. Is nog al een arbeidsintensief jurkje.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan is ze naaktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wat waar wanneerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat plop? Kan er geen touw aan vastknopen![]()
En ik ben geen mopjen meer, je hebt me beledigd![]()
quote:
die conclusie had ik ook al gemaakt. Maar ik dacht kop hem maar niet in .quote:
Omdat: Jijquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:19 schreef CindieY het volgende:
Die teksten van Outkast altijd:
"What's cooler than being cool? Icecold!"
"Shake it like a polaroid picture."
Ik hoor m elke dag op Veronicaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
Boulevard of Broken Dreams
Toen liep ik stage op de TU-Delft
Spanjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
kan iemand spaans? aangezien de beschrijving in spaans is en ik er niet meer uit kom.
Ik hoor hem niet zoveel meer, dus voor mij alleen maar mooie herinneringen en ik blijf het wel een sterk nummer vinden...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoor m elke dag op Veronica
Nu is het goede er wel een eind af helaas.
un pocoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
kan iemand spaans? aangezien de beschrijving in spaans is en ik er niet meer uit kom.
Jij mag helemaal je bakkes houdenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
Goed zo broertje! Ze loopt continu mij de grond in te trappen, dus bedankt
die komt niet zover met spaanse naaitermen. helaas. Ach ik doe wel wat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:26 schreef alors het volgende:
[..]
un poco
Maar google translate weet vast meer.
¿Quieres dormir conmigo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
die komt niet zover met spaanse naaitermen. helaas. Ach ik doe wel wat.
Lekker naaien tot je er bij neervaltquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
die komt niet zover met spaanse naaitermen. helaas. Ach ik doe wel wat.
Jijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij mag helemaal je bakkes houden![]()
Aaah, lekker dit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |