Hier GBTTZquote:
Ik ook, alleen Eddie en Gigi even meegepikt, 90s playlist met nu Even Flow.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:23 schreef D. het volgende:
[..]
Zit jij stiekem naar echte muziek te luisteren?
ze kwamen hier afgelopen jaar op het bevrijdingsfestival een uur te laat en ze vonden zichzelf o zo geweldig.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hier GBTTZ![]()
Wat een topband is dat![]()
Saaiste band die ik ooit live heb gezien ookEn ik heb zelfs Gordon een keer live gezien
Dat laatste vooral jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ze kwamen hier afgelopen jaar op het bevrijdingsfestival een uur te laat en ze vonden zichzelf o zo geweldig.
Terecht!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Blijkbaar populairder dan Viva la Vida.
Ik heb ze op Parkpop gezien... kansloze kneuzenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ze kwamen hier afgelopen jaar op het bevrijdingsfestival een uur te laat en ze vonden zichzelf o zo geweldig.
Ja, nu Yellowquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:23 schreef D. het volgende:
[..]
Zit jij stiekem naar echte muziek te luisteren?
Ja, en? Ik heb een pinpas, maar daarover hoor je mij toch ook niet pochen??quote:
Als er niets op de bank staat heb je niets aan zo'n pasquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en? Ik heb een pinpas, maar daarover hoor je mij toch ook niet pochen??
Geen klachtenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef D. het volgende:
[..]
Als er niets op de bank staat heb je niets aan zo'n pas
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veel mooier worden ze vanmiddag niet..
.
.
.
.
Dat is mijn ultieme MAVO plaat, hele weg in de bus naar werkweek dat nummer gedraaid.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:29 schreef alors het volgende:
Ik zag Freestyler staan maar ik dacht altijd dat dat 90s was, is het ook, maar hier pas in 2000 uitgekomen.
Eén luisterbeurt heeft je toch moeten overtuigenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:31 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, omdat het blijkbaar moet:
Johnny Cash
Niets moetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:31 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, omdat het blijkbaar moet:
Johnny Cash
Het lijkt wel een normale 3FM dagquote:
Ophangen zulke lui.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
En dan heb je altijd van die mongolen die Johnny Cash coveren
Heiligschennis
Dan luister je selectief.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het lijkt wel een normale 3FM dag
Het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Heiligschennis
Walgelijk. Gladjakkerijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Heiligschennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |