Doet hij niet aan. Sander of Paul zullen er wel zitten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:56 schreef ddx het volgende:
Zou Rob zo nog komen/alleen maar de top 100 nummers draaien ?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:57 schreef alors het volgende:
[..]
Doet hij niet aan. Sander of Paul zullen er wel zitten.
Laatst met een lijstje was ie er wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:57 schreef alors het volgende:
[..]
Doet hij niet aan. Sander of Paul zullen er wel zitten.
Ja zat ik me ook te bedenken, welke lijst was dat dan, 90s? Die lijst is dan ook wel weer 10x beter en meer des Robs dan deze lijst.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Laatst met een lijstje was ie er wel.
Top SR? Weet niet meer precies.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ja zat ik me ook te bedenken, welke lijst was dat dan, 90s? Die lijst is dan ook wel weer 10x beter en meer des Robs dan deze lijst.
Naaien is een kunstquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
ja ik naai de verkeerde onderdelen op elkaar
Ohquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Niet heel snel, want ik quote 'm bijna een minuut nadat jij 'm postte
Dat is nou Jelmer. En aangezien de cam niet op de dienstdoende dj staat, moet Rob er wel zijn, want die wil niet op de cam.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:09 schreef ddx het volgende:
Ik zie anders nog geen Rob op de webcam, geen idee wie het is maar volgens mij gewoon leerling dj ofzo ?
Klopt waquote:
jewel, maar vandaag zijn de instructies in het spaans en daar ben ik niet goed in.quote:
Ik bedoel die met die rood/grijze trui.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:16 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is nou Jelmer. En aangezien de cam niet op de dienstdoende dj staat, moet Rob er wel zijn, want die wil niet op de cam.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Echt? Ik zou dan dagelijks daar gaan eten.
Ook weer ingeschakeld hier, vakantie.
Oh ja die zit er altijd bij, zal wel productie doen of stage lopen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:18 schreef ddx het volgende:
[..]
Ik bedoel die met die rood/grijze trui.
Jelmer zag ik net ook langslopen idd.
Datquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
L'Amour Toujours
Goede herinneringen.
Weten we al.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
GIGI![]()
![]()
Het meisje waar ik destijds verliefd op was, was helemaal gek op dit nummer
Johnny Cashquote:
quote:
Inb4 grappen over 'extra lange'.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:19 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik weet nu de weg, dus ik vrees... Maar gut, zo'n extra lange krijg je toch nooit weg? Ik had al moeite met een halve
FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Nou... Nee....quote:
Hier GBTTZquote:
Ik ook, alleen Eddie en Gigi even meegepikt, 90s playlist met nu Even Flow.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:23 schreef D. het volgende:
[..]
Zit jij stiekem naar echte muziek te luisteren?
ze kwamen hier afgelopen jaar op het bevrijdingsfestival een uur te laat en ze vonden zichzelf o zo geweldig.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hier GBTTZ![]()
Wat een topband is dat![]()
Saaiste band die ik ooit live heb gezien ookEn ik heb zelfs Gordon een keer live gezien
Dat laatste vooral jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ze kwamen hier afgelopen jaar op het bevrijdingsfestival een uur te laat en ze vonden zichzelf o zo geweldig.
Terecht!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Blijkbaar populairder dan Viva la Vida.
Ik heb ze op Parkpop gezien... kansloze kneuzenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ze kwamen hier afgelopen jaar op het bevrijdingsfestival een uur te laat en ze vonden zichzelf o zo geweldig.
Ja, nu Yellowquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:23 schreef D. het volgende:
[..]
Zit jij stiekem naar echte muziek te luisteren?
Ja, en? Ik heb een pinpas, maar daarover hoor je mij toch ook niet pochen??quote:
Als er niets op de bank staat heb je niets aan zo'n pasquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en? Ik heb een pinpas, maar daarover hoor je mij toch ook niet pochen??
Geen klachtenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef D. het volgende:
[..]
Als er niets op de bank staat heb je niets aan zo'n pas
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veel mooier worden ze vanmiddag niet..
.
.
.
.
Dat is mijn ultieme MAVO plaat, hele weg in de bus naar werkweek dat nummer gedraaid.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:29 schreef alors het volgende:
Ik zag Freestyler staan maar ik dacht altijd dat dat 90s was, is het ook, maar hier pas in 2000 uitgekomen.
Eén luisterbeurt heeft je toch moeten overtuigenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:31 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, omdat het blijkbaar moet:
Johnny Cash
Niets moetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:31 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, omdat het blijkbaar moet:
Johnny Cash
Het lijkt wel een normale 3FM dagquote:
Ophangen zulke lui.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
En dan heb je altijd van die mongolen die Johnny Cash coveren
Heiligschennis
Dan luister je selectief.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het lijkt wel een normale 3FM dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |