Dat is nou Jelmer. En aangezien de cam niet op de dienstdoende dj staat, moet Rob er wel zijn, want die wil niet op de cam.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:09 schreef ddx het volgende:
Ik zie anders nog geen Rob op de webcam, geen idee wie het is maar volgens mij gewoon leerling dj ofzo ?
Klopt waquote:
jewel, maar vandaag zijn de instructies in het spaans en daar ben ik niet goed in.quote:
Ik bedoel die met die rood/grijze trui.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:16 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is nou Jelmer. En aangezien de cam niet op de dienstdoende dj staat, moet Rob er wel zijn, want die wil niet op de cam.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Echt? Ik zou dan dagelijks daar gaan eten.
Ook weer ingeschakeld hier, vakantie.
Oh ja die zit er altijd bij, zal wel productie doen of stage lopen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:18 schreef ddx het volgende:
[..]
Ik bedoel die met die rood/grijze trui.
Jelmer zag ik net ook langslopen idd.
Datquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
L'Amour Toujours
Goede herinneringen.
Weten we al.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
GIGI![]()
![]()
Het meisje waar ik destijds verliefd op was, was helemaal gek op dit nummer
Johnny Cashquote:
quote:
Inb4 grappen over 'extra lange'.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:19 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik weet nu de weg, dus ik vrees... Maar gut, zo'n extra lange krijg je toch nooit weg? Ik had al moeite met een halve
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |