Nee, dat was Why does my heart feel so bad.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
was dit het zielige clipje met het getekende mannetje en hondje die uiteindelijk maar naar de maan verhuisde?
deze dusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nee, dat was Why does my heart feel so bad.
Jep. Betere plaat, uit een veel betere tijd (90'squote:
Doet me altijd denken aan de verkorte versie van dit nummer:quote:
Bah...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
Gestylde nonchalantie:
[ afbeelding ]
Kom nou eens met een plaatje van een vent waarvan jij gaat soppen?quote:
ik luister aandachtig naar het nieuws.quote:
Neu, niet nodig. Gewoon, normaal, geen onnozele poespas is voor mij voldoendequote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kom nou eens met een plaatje van een vent waarvan jij gaat soppen?Ik kan jouw smaak echt niet inschatten
Omschrijf "normaal" en "gewoon"quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, niet nodig. Gewoon, normaal, geen onnozele poespas is voor mij voldoende
Waarom vind je dat zo interessant om te weten? Dat is het namelijk totaal nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omschrijf "normaal" en "gewoon"
Jawel, ik ben oprecht geïnteresseerd in jequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom vind je dat zo interessant om te weten? Dat is het namelijk totaal niet
Hoe zwaar ik soms ook door de bagger moet, ik verlies nooit m'n hoopquote:
Hoop doet levenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe zwaar ik soms ook door de bagger moet, ik verlies nooit m'n hoop
Hoeft niet, doe geen moeite. Ik red me primaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jawel, ik ben oprecht geïnteresseerd in je
Maar je bent een gesloten boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |