Nee, dat was Why does my heart feel so bad.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
was dit het zielige clipje met het getekende mannetje en hondje die uiteindelijk maar naar de maan verhuisde?
deze dusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nee, dat was Why does my heart feel so bad.
Jep. Betere plaat, uit een veel betere tijd (90'squote:
Doet me altijd denken aan de verkorte versie van dit nummer:quote:
Bah...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
Gestylde nonchalantie:
[ afbeelding ]
Kom nou eens met een plaatje van een vent waarvan jij gaat soppen?quote:
ik luister aandachtig naar het nieuws.quote:
Neu, niet nodig. Gewoon, normaal, geen onnozele poespas is voor mij voldoendequote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kom nou eens met een plaatje van een vent waarvan jij gaat soppen?Ik kan jouw smaak echt niet inschatten
Omschrijf "normaal" en "gewoon"quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, niet nodig. Gewoon, normaal, geen onnozele poespas is voor mij voldoende
Waarom vind je dat zo interessant om te weten? Dat is het namelijk totaal nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omschrijf "normaal" en "gewoon"
Jawel, ik ben oprecht geïnteresseerd in jequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom vind je dat zo interessant om te weten? Dat is het namelijk totaal niet
Hoe zwaar ik soms ook door de bagger moet, ik verlies nooit m'n hoopquote:
Hoop doet levenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe zwaar ik soms ook door de bagger moet, ik verlies nooit m'n hoop
Hoeft niet, doe geen moeite. Ik red me primaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jawel, ik ben oprecht geïnteresseerd in je
Maar je bent een gesloten boek
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoeft niet, doe geen moeite. Ik red me prima
Ik mis jouw vrolijke humeurquote:
quote:
Ik niet. Een dagje heerlijk van je af bekken is ook niet verkeerdquote:
Nope, Arrow. Alleen een klein draagbaar klere-radiootje tot m'n beschikking hier.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
zo ff een nonchalante vlecht in mijn haar gelegd
neuh mijn hele haar in een vlecht. Dit is nog te gestyled.quote:
Ik een rommelig knotje. Zonder elastiekje of speldjes of wat dan ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
zo ff een nonchalante vlecht in mijn haar gelegd
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
alleen dan iets netter.
Moet het ook zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
het moet gestylede zijn![]()
Vind ik gewoon
ik niet, maar zo interessant is het niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan de drang om te klikken weerstaan
schuif de schuld maar weer op een ander.quote:
Ik ontkracht enkel dat er sprake was van typ(e)werkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
schuif de schuld maar weer op een ander.
Een Lauren Verster vlechtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
alleen dan iets netter.
Lauren Versterquote:
Zo vreemd is dat toch niet? Je bent een zeer doorgewinterde gebruiker van het product tenslotte.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Geniaal![]()
Ik krijg een enquete over studentenov, terwijl ik al 1,5 maand geen studentenov meer heb.
Dat wel, maar vraag 3 is gelijk: welk studentenov heeft u momenteel. Ja niets meer dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat toch niet? Je bent een zeer doorgewinterde gebruiker van het product tenslotte.
bijnaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
laat iemand het weten als dit schijt nummer van metallica afgelopen is?
Ik ook, bleah!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
owh maar crazy vind ik ook vreselijk.
Is het ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:27 schreef minthy het volgende:
Nog best te kanen, dat spul van Subway
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ga mijn naaimachine onder het stof vandaan halen. Want werken aan mijn scriptie gaat niet gebeuren vandaag.
Jurkje maken
Ik wist het nietquote:
Subway is goed voer!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:27 schreef minthy het volgende:
Nog best te kanen, dat spul van Subway
Ik heb er 1 op loopafstand van m'n huisquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wist het niet![]()
Sinds een paar maanden zit er een vestiging onder mijn kantoor, nog aardig lang kunnen ontwijken...
Echt? Ik zou dan dagelijks daar gaan etenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wist het niet![]()
Sinds een paar maanden zit er een vestiging onder mijn kantoor, nog aardig lang kunnen ontwijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |