abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:35:21 #1
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_122875950

Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van PostNL.
Vanaf 1 Juni heet TNT Post PostNL.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!

Salaristabel:

De Emolumententabel

Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
PostNL voor Thuis
Posttarieven
Juist adresseren
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender

Zakelijke klanten:
TNT Zakelijk

Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sortering

Overige linkjes:
Over PostNL
TPG en klagen
IntranetMail-Thuis voor TNT'ers

Mensen die hier vaak langskomen

ultra_ivo, Ivo, werkzaam in VBG Maastricht
Token_W, werkzaam in Den Haag, Chroomstraat
xxiessiexx, Isabeau, werkzaam in het Westland
Peterselieman, werkzaam in VBG Leeuwarden
Jojoortje, werkzaam ergens in Twente
Bloemhof, Gerwin, werkzaam in Hasselt
Viper86, werkzaam in VBG Sneek
JMT, werkzaam in Amstelveen (ZO)
ries, werkzaam in VBG Den Bosch
silliegirl, werkzaam op Zuid-Beveland
MissSpooky, werkzaam in Kerkrade
Armageddon, werkzaam in Den Haag, Waldorpstraat
seventhseagulll, werkzaam in Den Haag, Fahrenheitstraat
Beaudelaire, werkzaam in Emmen, Weerdingestraat
sbientje, werkzaam in Breda
Dionysiou, Dion, werkzaam in Alkmaar-Noord en Heiloo
geeMc, Leon, werkzaam in Enschede Rigtersbleek
rub3n, Ruben, werkzaam in Kampen
dutch-mamma, werkzaam in Flevoland
Dale__Cooper, werkzaam in Flevoland
Taneli, Danny, werkzaam in Diemen
JochemP, Jochem, werkzaam in Haarlem
ErwinRommel, Erwin, werkzaam bij het autobedrijf Area Centrum
Selestha, werkzaam in Amersfoort
Atmosphere82, werkzaam in Roosendaal

De OP is hier te vinden.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_122876854
Krijgen wij die foto ook te zien Erwin? :Y
"Everybody lies..."
House M.D.
  donderdag 14 februari 2013 @ 17:01:09 #3
110987 ErwinRommel
pi_122877151
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:55 schreef KatrienDuck het volgende:
Krijgen wij die foto ook te zien Erwin? :Y
Ja, maar hij staat op mijn mobiel, vandaag gemaakt tijdens mijn werk. Weet ff niet zo snel hoe ik die van mijn mobiel moet uploaden :')
  donderdag 14 februari 2013 @ 17:08:08 #4
110987 ErwinRommel
pi_122877469
Ahhh, gelukt :)

pi_122877897
Leuk
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_122879889
zelf heb ik een valentijnskoek gekregen van een der adressen,ook wel leuk
  donderdag 14 februari 2013 @ 18:16:42 #7
110987 ErwinRommel
pi_122880021
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 18:12 schreef ophaling10 het volgende:
zelf heb ik een valentijnskoek gekregen van een der adressen,ook wel leuk
Wellicht vind die persoon jou wel leuk ;)
pi_122881144
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:08 schreef ErwinRommel het volgende:

[ afbeelding ]
Kijk, dat heb je als voorbereider nou niet, zoiets leuks! :D
"Everybody lies..."
House M.D.
  donderdag 14 februari 2013 @ 19:13:28 #9
308865 Miepiekiekuut
Ik doe ook maar mijn best
pi_122882422
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:08 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ben ik de enige die het raar vindt dat jij dat moet gaan uitleggen i.p.v. de TC zelf?
Hier was het altijd zo (ik weet niet hoe het nu is) dat de TC zelf bij de klagers langs ging om persoonlijk het probleem op te lossen.
Dat zou ik persoonlijk ook prettiger vinden omdat ik bij gesprekken met van die zeikerds snel geneigd ben om verkeerde dingen te zeggen :P
Ik ben het met je eens, maar ik sta mijn mannetje wel! Door mijn levenservaring (ben 50 gepasseerd) loop ik niet in 7 sloten tegelijk.
~O>
Leven en laten leven
  donderdag 14 februari 2013 @ 19:20:37 #10
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_122882831
Da's vreemd: vond van PostNL een notitie op de deurmat dat een pakket niet afgeleverd kon worden, en dat terwijl ik niets besteld heb. Staat overigens ook nog een 06-nummer op die notitie. :?

Morgen en zaterdag waarschijnlijk weer wat bestelrondes lopen :+
pi_122885948
Haha, lollig, Erwin :)

Ik had gister een envelop waar men geen postzegels opgeplakt had, maar 2 C1000-spaarzegels :').
pi_122887374
Ik had vandaag een kaart waar volgens mij een heel flesje parfum overheen is gegaan.. Kan 'm nog ruiken aan mn handen, de tas zal er ook lekker onder gezeten hebben :P
pi_122889786
Waarom als ik een "te kleine brievenbus" sticker op een pakketje plak krijg ik die dingen altijd een paar dagen later gewoon weer tussen de post? Dat gebeurt hier steeds vaker. En een pakketje zal niet opeens krimpen. Zo irritant!!

Ik snap überhaupt niet waarom pakjes nu eerst naar de pakketdienst gaan. Als zij dat ding niet kunnen afleveren wordt het toch ook gewoon naar een afhaalpunt gebracht? Waarom dan niet direct naar afhaalpunten sturen zoals (daar gaan we weer) vroeger?
pi_122890153
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef Miepiekiekuut het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, maar ik sta mijn mannetje wel! Door mijn levenservaring (ben 50 gepasseerd) loop ik niet in 7 sloten tegelijk.
~O>
Ik kan bij dat dat soort mensen echt het geduld niet meer opbrengen tegenwoordig. Als ik een fout heb gemaakt, prima, dan geef ik dat eerlijk toe en bied ik mijn excuses aan. Maar als mensen mij de schuld gaan geven dat ik het niet goed doe terwijl ik er geen hol mee te maken heb, ben ik echt in staat om iemand een knal voor zijn of haar kop te geven.

Het zal inderdaad wel een leeftijds dingetje zijn. Ik ben pas 24 :D
pi_122891267
wil iemand mijn ecco-bonnen kopen?
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_122893899
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef eigendeegcookie het volgende:
levert het nog iets op? :)
pi_122897302
Hier met sorteren de laatste tijd steeds vaker pakjes ertussen waar toch duidelijk een pakketzegel op zit. Toch een beetje lullig, laten ze je eerst 6,75 betalen of zo omdat het te groot/zwaar zou zijn voor de normale post, en dan wordt het vervolgens alsnog door de normale postbode bezorgd en heb je dus gewoon een paar euro teveel betaald.
Had er laatst zelfs een rembours pakje tussen zitten. Een voorbereider/postbezorger zal maar niet opletten en het alsnog gewoon bezorgen terwijl er eigenlijk voor het pakje betaald had moeten worden, zou toch nogal slordig zijn.
pi_122898361
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef eigendeegcookie het volgende:
_O-
pi_122901087
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:18 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

levert het nog iets op? :)
nou, tot dusver niet nee
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_122902914
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:51 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ja dat is het voordeel bij de gemeente :)
heb je het fijn daar?
Nou wij zijn geen ambtenaren hoor, we zijn gedetacheerd. We werken voor een uitkering in een bedrijf dat vroeger een sociale werkplaats was, daarom zijn er regels als sneeuw en regenverlet. Dat geldt weer niet voor de ''normale'' medewerkers van het bedrijf. Waar ik dus hopelijk bij ga horen ooit.

Het werk zelf is goed te doen, al heb ik echt ontzettende spierpijn in mijn torso en armen. Ik kan s'avonds nauwelijks achter de computer zitten van de pijn. Ik weet dat dat weer over gaat, maar nu is het even niet lekker ;) Straks heb ik een stoer gespierd bovenlijf :)

De werkdagen zijn wel flink pittig, ik begin om 07.30 en ben klaar om 16.00 en zit de hele dag met een klein team collega's. Dan is 3 of 4 uurtjes lopen in je eentje toch wel een stuk minder vermoeiend ;) Hopelijk wen ik hieraan en komt het in mijn ritme, zou wel fijn zijn voor mijn financiële perspectief. Maar eerst maar eens drie maanden volhouden ;)
pi_122903884
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 23:24 schreef gelestipjes het volgende:
Hier met sorteren de laatste tijd steeds vaker pakjes ertussen waar toch duidelijk een pakketzegel op zit. Toch een beetje lullig, laten ze je eerst 6,75 betalen of zo omdat het te groot/zwaar zou zijn voor de normale post, en dan wordt het vervolgens alsnog door de normale postbode bezorgd en heb je dus gewoon een paar euro teveel betaald.
Had er laatst zelfs een rembours pakje tussen zitten. Een voorbereider/postbezorger zal maar niet opletten en het alsnog gewoon bezorgen terwijl er eigenlijk voor het pakje betaald had moeten worden, zou toch nogal slordig zijn.
Pakjes onder rembours ertussen is inderdaad wel heel belachelijk.
Ik had laatst zelf ook een pakje van 6,75 ertussen zitten die van zijn leven nooit in een brievenbus zou passen. Was te breed, te lang én te dik. En omdat die mensen dan niet thuis zijn moet je ook nog een kennisgeving afgeven dat de brievenbus te klein is.
pi_122903912
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 06:27 schreef Selestha het volgende:

[..]

Nou wij zijn geen ambtenaren hoor, we zijn gedetacheerd. We werken voor een uitkering in een bedrijf dat vroeger een sociale werkplaats was, daarom zijn er regels als sneeuw en regenverlet. Dat geldt weer niet voor de ''normale'' medewerkers van het bedrijf. Waar ik dus hopelijk bij ga horen ooit.

Het werk zelf is goed te doen, al heb ik echt ontzettende spierpijn in mijn torso en armen. Ik kan s'avonds nauwelijks achter de computer zitten van de pijn. Ik weet dat dat weer over gaat, maar nu is het even niet lekker ;) Straks heb ik een stoer gespierd bovenlijf :)

De werkdagen zijn wel flink pittig, ik begin om 07.30 en ben klaar om 16.00 en zit de hele dag met een klein team collega's. Dan is 3 of 4 uurtjes lopen in je eentje toch wel een stuk minder vermoeiend ;) Hopelijk wen ik hieraan en komt het in mijn ritme, zou wel fijn zijn voor mijn financiële perspectief. Maar eerst maar eens drie maanden volhouden ;)
Ik kan me op dit moment ook niet echt voorstellen dat ik gewoon weer volle dagen zou gaan werken. Ben na al die tijd zo gewend aan werkdagen van een paar uurtjes.

Als je dan zoveel spierpijn hebt komt de vrieskou zeker als geroepen :D
pi_122904307
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 08:49 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ik kan me op dit moment ook niet echt voorstellen dat ik gewoon weer volle dagen zou gaan werken. Ben na al die tijd zo gewend aan werkdagen van een paar uurtjes.

Als je dan zoveel spierpijn hebt komt de vrieskou zeker als geroepen :D
Niet helemaal, nu is het volgende week helemáál afzien ;)
pi_122904370
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:16 schreef Selestha het volgende:

[..]

Niet helemaal, nu is het volgende week helemáál afzien ;)
Wel in beweging blijven hè? Anders loop je volgende week inderdaad rond als een krom oud omaatje :P

Hoe zijn de collega's? Nog geen aangifte hoeven doen van seksuele intimidatie hoop ik?
pi_122904700
het is inderdaad even pittig Selestha.. maar als je er doorheen bent, is je conditie weer stukken beter ;)

En volle werkdagen zal wel leuk staan op je eerste loonstrookje :P
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_122905664
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:33 schreef superkimmi het volgende:
het is inderdaad even pittig Selestha.. maar als je er doorheen bent, is je conditie weer stukken beter ;)

En volle werkdagen zal wel leuk staan op je eerste loonstrookje :P
Nee, ik werk 3 maanden voor een uitkering ;) En daarna heb ik maar 10% baankans ;)
pi_122905713
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:19 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Wel in beweging blijven hè? Anders loop je volgende week inderdaad rond als een krom oud omaatje :P

Hoe zijn de collega's? Nog geen aangifte hoeven doen van seksuele intimidatie hoop ik?
Mja mijn collega's zijn niet veel anders dan bij de post hoor. Gewoon, over het algemeen laagopgeleide mensen, maar dat zegt niet meteen dat ze zich niet kunnen gedragen. Al is het clubje waar ik mee werk een soort Maaskantje in het echt :')

Maar zij vinden het vooral zielig voor mij dat ik dit werk moet doen en gedragen zich normaal tegenover mij. Wat tenminste voor hun normaal is dan :P
pi_122906402
Klinkt best heftig Selestha, zulke werkdagen! Hoe gaat het eigenlijk met de koffie- en lunchpauze? Zit je dan met je clubje in een schaftkeet of zo? Moet je je eigen koffie meenemen?
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_122907527
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:43 schreef KatrienDuck het volgende:
Klinkt best heftig Selestha, zulke werkdagen! Hoe gaat het eigenlijk met de koffie- en lunchpauze? Zit je dan met je clubje in een schaftkeet of zo? Moet je je eigen koffie meenemen?
We hebben allemaal een eigen keet inderdaad, en we hebben per dag 1x 15 minuten pauze, 1x 30 minuten en 1x 5 minuten. Werkt prima, je kan alleen niet stoppen als je zelf even op adem wil komen ;)
pi_122908134
Morgen weer 2 wijken wegbrengen. Wat ben ik toch blij dat ze me dit altijd vragen met heerlijk weer :D. Lekker extra centjes verdienen die linea recta op de spaarrekening voor amerika gaan :D
  vrijdag 15 februari 2013 @ 14:19:38 #31
110987 ErwinRommel
pi_122913363
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:16 schreef Selestha het volgende:

[..]

Mja mijn collega's zijn niet veel anders dan bij de post hoor. Gewoon, over het algemeen laagopgeleide mensen, maar dat zegt niet meteen dat ze zich niet kunnen gedragen. Al is het clubje waar ik mee werk een soort Maaskantje in het echt :')

Maar zij vinden het vooral zielig voor mij dat ik dit werk moet doen en gedragen zich normaal tegenover mij. Wat tenminste voor hun normaal is dan :P
Zoiets? :D

pi_122917704
Was een snel dagje vandaag :)
2 zakken post.
We moeten nu de uren doorgeven die wij reeel vinden op woensdag en vrijdag.
Aangezien er dramatisch weinig post is.....

Verder heb ik ff de belastingdienst eens gek gemaakt....Ik wil geld ;) Nee ik heb recht op geld over 2012 en die wil ik hebben(heb gewacht op de jaaropgaven) Hopelijk heb ik het goed gedaan :P
pi_122918954
Hoorde vandaag dat deze maand de laatste maand is dat je de papieren loonstrook nog krijgt. Voortaan is hij alleen nog via Mijnpostnl in te zien. Lekker, aangezien bij mij deze site nog steeds niet optimaal werkt, en diverse functionaliteiten het nog steeds niet doen.

Dus maar weer even een mailtje gestuurd naar hr.services@postnl.nl met het verzoek om toch de papieren strookjes naar mij te blijven sturen..........
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_122920955
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hoorde vandaag dat deze maand de laatste maand is dat je de papieren loonstrook nog krijgt. Voortaan is hij alleen nog via Mijnpostnl in te zien. Lekker, aangezien bij mij deze site nog steeds niet optimaal werkt, en diverse functionaliteiten het nog steeds niet doen.

Dus maar weer even een mailtje gestuurd naar hr.services@postnl.nl met het verzoek om toch de papieren strookjes naar mij te blijven sturen..........
:{ Ik heb dat laatste loonstrookje van volgende maand wel nodig voor mijn uitkering.. Ik kom al niet meer in mijnpostNL.. Daar weer achteraan bellen dus.

Of weet iemand hier dat je de eindafrekening sowieso per brief krijgt?

[ Bericht 5% gewijzigd door Selestha op 15-02-2013 17:55:44 ]
pi_122922620
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:

Heb je geen Finbox?
pi_122922746
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:20 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Heb je geen Finbox?
Hmm ja, misschien krijg ik hem daar nog op, maar ik kan niet meer in mijnPostNL. Het zou kunnen dat het daar nog op komt ja, dat hoop ik dan. Maar een eindafrekening is toch sowieso iets dat op schrift gezet wordt?
pi_122924568
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:20 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Heb je geen Finbox?
Nee, en ik wil het ook niet.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_122926220
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Nee, en ik wil het ook niet.
Is een goed alternatief om je loonstrook in te zien, maar als jij een website met kuren verkiest boven finbox.. prima.
pi_122927514
Hoe zou het morgen met de drukte zijn, veel post of weinig? Geen makro's toch?
"Everybody lies..."
House M.D.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 15 februari 2013 @ 20:24:16 #40
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_122927850
hier iig de Kampioenen en verder zou ik het niet weten.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 15 februari 2013 @ 20:26:04 #41
110987 ErwinRommel
pi_122927950
Makro weer morgen :')
  vrijdag 15 februari 2013 @ 20:39:04 #42
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_122928625
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:08 schreef ErwinRommel het volgende:

[ afbeelding ]
Haha leuk! :Y
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_122928643
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:54 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Is een goed alternatief om je loonstrook in te zien, maar als jij een website met kuren verkiest boven finbox.. prima.
Dat beweer ik nergens. Ik zeg dat ik een papieren loonstrook prefereer boven een digitale.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 20:42:56 #44
341900 Atmosphere82
pi_122928848
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 06:27 schreef Selestha het volgende:

[..]

Dat lijkt me anders wel fijn, om 16.00u klaar zijn! :) Om 7.30u beginnen is minder ja...
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 15 februari 2013 @ 20:45:05 #45
Maffe Fries
pi_122928995
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Makro weer morgen :')
ah. dan ff wat meer proppen, want ik ga proberen twee wijkjes in één keer mee te nemen op de kar. Scheelt me een ritje naar het depot :P
  vrijdag 15 februari 2013 @ 20:45:38 #46
341900 Atmosphere82
pi_122929024
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:39 schreef superkimmi het volgende:
Morgen weer 2 wijken wegbrengen. Wat ben ik toch blij dat ze me dit altijd vragen met heerlijk weer :D. Lekker extra centjes verdienen die linea recta op de spaarrekening voor amerika gaan :D
Ga je op vakantie dan? :)
  vrijdag 15 februari 2013 @ 20:47:35 #47
341900 Atmosphere82
pi_122929125
Ik was twee dagen behoorlijk ziek zeg! Daarom kon ik gisteren ook niet werken. Morgen dan toch maar weer gaan proberen. Mijn koorts is weg, m'n oren zitten wat minder verstopt en de verkoudheid is ook minder. Dan moet het wel weer gaan... ;)

PS. Zijn er hier nog meer mensen ziek geweest? :o
pi_122929251
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik was twee dagen behoorlijk ziek zeg! Daarom kon ik gisteren ook niet werken. Morgen dan toch maar weer gaan proberen. Mijn koorts is weg, m'n oren zitten wat minder verstopt en de verkoudheid is ook minder. Dan moet het wel weer gaan... ;)

Eerste week van de KNJ van zondag tot vrijdag thuis gezeten met griep. Nog weken last van de naweeën gehad.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 20:50:17 #49
341900 Atmosphere82
pi_122929273
Irritant hoor! :(
pi_122930785
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Ga je op vakantie dan? :)
(nogmaals beterschap ;))
Ja, ik ga in augustus 3 weken rondreizen door West-Amerika met mijn partner en schoonouders :)
  vrijdag 15 februari 2013 @ 21:22:33 #51
341900 Atmosphere82
pi_122930838
Leuk! ^O^ In de buurt van Seattle? Of juist aan de kant van New York enzo?
  zaterdag 16 februari 2013 @ 08:40:15 #52
110987 ErwinRommel
pi_122942565
Geen zin vandaag -O-
pi_122942648
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 08:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Geen zin vandaag -O-
Oh ja, jullie moeten werken :P

Succes ;)
  zaterdag 16 februari 2013 @ 09:03:55 #54
110987 ErwinRommel
pi_122942719
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 08:55 schreef Selestha het volgende:

[..]

Oh ja, jullie moeten werken :P

Succes ;)
pi_122942735
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:47 schreef Atmosphere82 het volgende:

Ik ben nog druk bezig met ziek zijn. Vandaag is geloof ik dag 4. Hoe lang duurt deze griep ongeveer?
Ik heb de hele tijd het idee dat ik ieder moment van mijn stokje kan gaan :(
pi_122942747
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:06 schreef gridjuh het volgende:
Was een snel dagje vandaag :)
2 zakken post.
We moeten nu de uren doorgeven die wij reeel vinden op woensdag en vrijdag.
Aangezien er dramatisch weinig post is.....

Verder heb ik ff de belastingdienst eens gek gemaakt....Ik wil geld ;) Nee ik heb recht op geld over 2012 en die wil ik hebben(heb gewacht op de jaaropgaven) Hopelijk heb ik het goed gedaan :P
Tip: Als je wacht met aangifte tot 1 maart wordt er een heel groot deel van je gegevens als automatisch ingevuld. Dan hoef je een hele boel dingen alleen nog te controleren.
pi_122942973
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:22 schreef Atmosphere82 het volgende:
Leuk! ^O^ In de buurt van Seattle? Of juist aan de kant van New York enzo?
San Fransisco - Las Vegas - Salt Lake -City - Cody - Denver - Durango - Page - Phoenix - LA Inclusief al het natuurschoon wat zich daar tussen bevind met als mijn hoogtepunt Yellowstone
pi_122943721
Wow, weinig post vandaag! Om even over half 10 was de voorbereiding zo goed als klaar! Ik was om kwart voor 10 alweer thuis!

@ Rafierafie, beterschap! Een flinke echte griep ben je wel even zoet mee!

@ Superkimmi, wat een mooie reis zeg, hoe lang gaan jullie?
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_122943737
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 10:33 schreef KatrienDuck het volgende:
Wow, weinig post vandaag! Om even over half 10 was de voorbereiding zo goed als klaar! Ik was om kwart voor 10 alweer thuis!

Kun je rest van het forum even helpen :)
pi_122943763
quote:

3 weken :) en idd, als t zo rustig is mag je mijn tweede wijk wel lopen hoor! ;)
pi_122944974
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 09:07 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Tip: Als je wacht met aangifte tot 1 maart wordt er een heel groot deel van je gegevens als automatisch ingevuld. Dan hoef je een hele boel dingen alleen nog te controleren.
Nee ging over huur en zorgtoeslag, alles was opzich ingevuld daarin maar de bedragen van loon klopten niet, dus hadden we recht op meer :) mwha zo'n 500 euro op jaarbasis
pi_122945787
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 10:34 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

Kun je rest van het forum even helpen :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 10:36 schreef superkimmi het volgende:

[..]

3 weken :) en idd, als t zo rustig is mag je mijn tweede wijk wel lopen hoor! ;)
Ik heb mijn tijd al op een andere wijze zeer nuttig besteed met een paar vervelende huishoudelijke klussen! ;)
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_122949129
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:26 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

[..]

Ik heb mijn tijd al op een andere wijze zeer nuttig besteed met een paar vervelende huishoudelijke klussen! ;)
mooi he:)

hier was het vrij druk sommige huizen wel 8-15 stuks post en wederom de beroemde kampioen plus makro
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 februari 2013 @ 15:42:57 #64
Maffe Fries
pi_122951619
het was vrij rustig bij ons. Rooie bakjes waren wel weer te laat, maar desondanks vrij op tijd klaar
pi_122952520
Niet superdruk hier, maar toch ook niet echt rustig, met de Makro en Kampioen voor de even nrs.
pi_122952686
Goed te doen vandaag
pi_122953249
pfoeh, thuis!

Ik had 2 HAH, daarbij nog een irritant foldertje van de AH, volgens mij alleen voor bonuskaarthouders.. dus ook heel veel.. en de V&D vip gebeuren, makro en de kampioen. En toch was het nog te doen, kan je bedenken hoe belachelijk weinig er van de rest was haha..

Wel twee wijken.. in de tweede wijk allemaal van die bejaardenflats die dus allemaal vroegen waarom ik zo laat was
pi_122954021
Die AH dingen voor bonuskaarthouders had ik inderdaad ook ja. En verder C1000 en AH als HAH. Makro, V&D en de Kampioen voor de oneven nummers.
pi_122962440
Ik heb zelf een bonuskaart en niets gezien :o maar is me tijdens het bezorgen ook niets van opgevallen dus misschien komt dat nog. Hier geen Kampioen meer, hadden we vorige zaterdag en donderdag. Was geen bijzonder dagje hier verder :P
Maar het was hier van de week echt heel erg weinig, behalve donderdag dan. Toen was er een enorme stapel. Dinsdag was echt flut en gister was ik een half uur eerder klaar dan de normtijd :o
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 februari 2013 @ 20:37:19 #70
Maffe Fries
pi_122962593
is dat niet gewoon het standaard Appie foldertje? Die had ik samen met de C1000 en de Poiesz.
pi_122963112
quote:

Dank je. Ik had gehoopt de dans te ontspringen met die griep. Normaal gesproken word ik niet zo snel ziek maar nu is echt iedereen in mijn omgeving niet lekker, dus het was slechts een kwestie van tijd ;(

Hier was het redelijk druk door de kampioen en de makro. Ondanks dat was ik eerder klaar dan anders. Vraag me niet hoe dat kan.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 20:47:45 #72
177779 GeintegreerdePool
Space... The Final Frontier
pi_122963249
Het zal wel de combinatie van carnaval, de aankomende voorjaarsvakantie en economische crisis zijn dat er zo weinig post is. Trouwens voorjaarsvakantie begint volgende week in Noord en Midden-Nederland, over 2 weken in Zuid-Nederland, dus het zal waarschijnlijk nog minder worden de komende dagen.
Divide et impera
pi_122963565
Vandaag 1 en al ellende.Gisteren waren de folders nog niet binnen. dus die moest ik er vandaag bij doen. Vervolgens is de levering te laat. Kunnen ze om kwart over 11 nog maar 1 wijk uitleveren en de tweede om 1 uur.
Ik eerste wijk gelopen, ben ik om half 3 terug op het depo. Zit die tweede wijk vol fouten. Bundelfouten, loopvolgorde fouten en ook nog sorteerfouten.
Was uiteindelijk om half 7 klaar.

Was pure ellende dit en ik en ook echt soort van gesloopt.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_122965034
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 20:53 schreef V__L_N het volgende:
Vandaag 1 en al ellende.Gisteren waren de folders nog niet binnen. dus die moest ik er vandaag bij doen. Vervolgens is de levering te laat. Kunnen ze om kwart over 11 nog maar 1 wijk uitleveren en de tweede om 1 uur.
Ik eerste wijk gelopen, ben ik om half 3 terug op het depo. Zit die tweede wijk vol fouten. Bundelfouten, loopvolgorde fouten en ook nog sorteerfouten.
Was uiteindelijk om half 7 klaar.

Was pure ellende dit en ik en ook echt soort van gesloopt.
Dat is balen zo'n dag! Dan ben je er ook wel goed klaar mee!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_122966238
Sommige mensen...

Loop ik rustig mijn rondje door de straat, staan er twee dames van een jaar of vijftig met elkaar te praten. Zien ze dus dat ik eraan kom en beginnen ineens oorverdovend hard: ''Oh, heb je wéér verkeerde post gekregen? Begint langzamerhand hier gewoon te worden!!'' (met lege handen :D was nog niet eens bij ze geweest, maar goed blijkbaar willen ze een punt maken...) Dus ik geef netjes hun post af (allemaal kloppend natuurlijk) en zeg dat ik alleen op zaterdag werk dus weet niet wat er doordeweeks allemaal goed/fout gaat. Nou dat konden ze dus niet waarderen! Kreeg meteen een héél verhaal dat het vroeger allemaal beter was, en nu is de post er soms pas om jawel 14:00 uur!!! Als ze überhaupt wel post krijgen dan (piek/dal). Echt, je vraagt je soms af wat er van die mensen terecht komt als ze eens een dag geen post krijgen. Tja, wat moeten ze dan toch met hun leventje? 8)7

Oh, en ik begin die C1000 folder op zaterdag na 3 jaar ook wel zat te worden. Vroeger hadden ze nog leuke aanbiedingen. Met de week worden de aanbiedingen slechter, en de helft is gewoon herhaling van de weekfolder... Kom dan op zijn minst met leuke acties, nu denk ik echt steeds: wie zit hier nou op te wachten! :') Aanbiedingen van AH zijn laatste tijd ook echt om te janken hoor. Koop voortaan wel wanneer er echt een goede aanbieding is flink in.

HAH, V&D, Makro en Kampioenen hier. Had vorige week de oneven nummers, nu precies een week later dus de even nummers. Dat geintje flikken ze bij mij trouwens altijd. Als ik hoor dat het afgelopen week zo rustig was, waarom dan al niet vast de Kampioenen meegeven?
pi_122966845
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
is dat niet gewoon het standaard Appie foldertje? Die had ik samen met de C1000 en de Poiesz.
Nee, was een geadresseerd extra foldertje, het standaard foldertje ahd ik ook gewoon
pi_122967029
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 21:36 schreef Deezertje het volgende:
Sommige mensen...

Loop ik rustig mijn rondje door de straat, staan er twee dames van een jaar of vijftig met elkaar te praten. Zien ze dus dat ik eraan kom en beginnen ineens oorverdovend hard: ''Oh, heb je wéér verkeerde post gekregen? Begint langzamerhand hier gewoon te worden!!'' (met lege handen :D was nog niet eens bij ze geweest, maar goed blijkbaar willen ze een punt maken...) Dus ik geef netjes hun post af (allemaal kloppend natuurlijk) en zeg dat ik alleen op zaterdag werk dus weet niet wat er doordeweeks allemaal goed/fout gaat. Nou dat konden ze dus niet waarderen! Kreeg meteen een héél verhaal dat het vroeger allemaal beter was, en nu is de post er soms pas om jawel 14:00 uur!!! Als ze überhaupt wel post krijgen dan (piek/dal). Echt, je vraagt je soms af wat er van die mensen terecht komt als ze eens een dag geen post krijgen. Tja, wat moeten ze dan toch met hun leventje? 8)7

Oh, en ik begin die C1000 folder op zaterdag na 3 jaar ook wel zat te worden. Vroeger hadden ze nog leuke aanbiedingen. Met de week worden de aanbiedingen slechter, en de helft is gewoon herhaling van de weekfolder... Kom dan op zijn minst met leuke acties, nu denk ik echt steeds: wie zit hier nou op te wachten! :') Aanbiedingen van AH zijn laatste tijd ook echt om te janken hoor. Koop voortaan wel wanneer er echt een goede aanbieding is flink in.

HAH, V&D, Makro en Kampioenen hier. Had vorige week de oneven nummers, nu precies een week later dus de even nummers. Dat geintje flikken ze bij mij trouwens altijd. Als ik hoor dat het afgelopen week zo rustig was, waarom dan al niet vast de Kampioenen meegeven?
Van dat soort mensen moet je bestaan niet eens erkennen. Zoals Cesar Milan zou zeggen; no touch, no talk, no eye contact :D
Aan de andere kant vind ik 14.00 uur ook wel echt belachelijk laat. Dan heb je nog maar 4 uur de tijd om nog op tijd de post te bezorgen... dat is wel krap hoor :P

Die c1000 dingen gaan bij mij steeds vaker stuk als ik ze door de bus probeer te stampen. Ik weet niet wat dat is met die dingen.
pi_122967885
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 21:52 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Van dat soort mensen moet je bestaan niet eens erkennen. Zoals Cesar Milan zou zeggen; no touch, no talk, no eye contact :D
Aan de andere kant vind ik 14.00 uur ook wel echt belachelijk laat. Dan heb je nog maar 4 uur de tijd om nog op tijd de post te bezorgen... dat is wel krap hoor :P

Die c1000 dingen gaan bij mij steeds vaker stuk als ik ze door de bus probeer te stampen. Ik weet niet wat dat is met die dingen.
14:00 uur moest ik nog een uurtje lopen tot het einde van mijn wijk :)
Was rond 11 uur begonnen.
Dus ja sommige mensen wonen ook niet op gunstige plek, als je het allerlaatste huis bent heb je ook altijd als laatst je post hoor :)
pi_122968121
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 21:36 schreef Deezertje het volgende:

De tijden dat er nog geen folders waren op zaterdag.. O+

En die Kampioen.. mja zoiets dacht ik ook. Afgelopen zaterdag een paar en de rest donderdag. Dinsdag was er geen fuck te doen, waarom niet ook een paar op dinsdag.....
pi_122968309
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

En die Kampioen.. mja zoiets dacht ik ook. Afgelopen zaterdag een paar en de rest donderdag. Dinsdag was er geen fuck te doen, waarom niet ook een paar op dinsdag.....
Vroeger was er nog wat meer post, nu is het onderhand meer folders dan post...
Dus wees maar blij dat er nu nog maar 2 HAH hier is op zaterdag meestal (en dan ook nog eens van supermarkten die 5km verderop zitten, maar goed), als het aan de directie had gelegen waren dat er veel meer geworden :P
pi_122968813
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ik zie dat mensen hier het wel vaker hebben over de tijden zonder folders op zaterdag. In welk jaar moet dat dan zijn geweest? Ik weet namelijk niet beter dan dat er folders bij zitten op zaterdag, en ik doe dit nu al ruim 5 jaar.
pi_122969355
Toen ik bijna 5 jaar geleden (eind maart is het zover :')) begon, mocht dat maar iets van 3x per jaar, als uitzondering. Jaar daarna werden volgens mij de regels aangepast omdat de C1000 folder kwam :')
pi_122971064
Hier gemeentelijke HAH ... toch heeft het me niet heel veel extra tijd gekost. Kan wel iets van 60 brieven retour sturen.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 februari 2013 @ 23:36:50 #84
Maffe Fries
pi_122971748
Vandaag bij iemand gezien dat ie nog een matje met Merry Xmas voor de deur had liggen :')
  zondag 17 februari 2013 @ 07:56:36 #85
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_122977965
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:36 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag bij iemand gezien dat ie nog een matje met Merry Xmas voor de deur had liggen :')
Ik heb de kerstboom nog staan. ^O^ :')
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_122978331
ik had gisteren iemand die een blaadje aan een van zn struiken had geprikt met de tekst: Als je van je hond af wil, laat hem hier dan nog 1x schijten :')
pi_122978340
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 09:18 schreef superkimmi het volgende:
ik had gisteren iemand die een blaadje aan een van zn struiken had geprikt met de tekst: Als je van je hond af wil, laat hem hier dan nog 1x schijten :')
Hahaha _O-
pi_122979344
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:25 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ik zie dat mensen hier het wel vaker hebben over de tijden zonder folders op zaterdag. In welk jaar moet dat dan zijn geweest? Ik weet namelijk niet beter dan dat er folders bij zitten op zaterdag, en ik doe dit nu al ruim 5 jaar.
Toen ik in 2008 begon was het nog bijzonder als we op de zaterdag folders hadden, geen idee eigenlijk wanneer die c1000 folder begonnen is. Weet alleen nog dat ze eerst zeiden dat het voor 3 maanden was, toen was het "tot de zomer" en uiteindelijk is ie gewoon nooit meer weggegaan. En tegenwoordig altijd minstens 3 folders op zaterdag.
pi_122980424
Die C1000 folder begon gelooof ik in januari of februari 2009.
Na een tijdje verdween hij uit ons postcode gebied. Maar inmiddels is de Albert Heijn er standaard op zaterdag.
pi_123012121
Hier is er 1 vent die standaard tegen me zegt dat ik laat ben. Tsja, mijn wijk is er niet eerder dan 13:00 uur helaas :P Maar dat zei hij ook al toen ik nog om 11:00 uur liep.
  maandag 18 februari 2013 @ 12:18:47 #91
110987 ErwinRommel
pi_123026050
Afgelopen zaterdag :r

Had de depot ritten al gereden, en begon net met mijn autobestelling.
Werd gebeld door de HUB, of ik ff naar een depot 10 minuten rijden met de auto verderop kon gaan, een sorteerder had een verkeerd labeltje op de tas gedaan }:|
Kon ik gvd vanuit m'n autobestelling naar dat betreffende depot gaan, om het te brengen naar een depot een half uur rijden daarvandaan.
Heb tegen de HUB coördinator gezegd dat ik dat geen tweede keer ga doen en dat ze maar moeten opletten met de juiste labels op de juiste tassen, heeft me gvd meer dan 1 uur gekost om dat zaakje recht te zetten.
pi_123026150
Verkeerde labels gebeurt hier ook best vaak. Tijd terug nog gehad dat ze een complete wijk verkeerd gelabeld hadden. Dus ik kom op het depot: Zoveel? Waren 9 zakken (die andere wijk is een grote wijk en zit in dezelfde kast met dezelfde letter als mijn wijk, maar heeft een 3 ipv een 2) waarvan 7 dus een verkeerd label hadden :').

Hier komt het ook wel voor dat de labels goed zijn, maar dat de post gewoon op het verkeerde depot eruit gegooid wordt.
  maandag 18 februari 2013 @ 12:24:13 #93
110987 ErwinRommel
pi_123026209
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:22 schreef Herfstblad het volgende:
Verkeerde labels gebeurt hier ook best vaak. Tijd terug nog gehad dat ze een complete wijk verkeerd gelabeld hadden. Dus ik kom op het depot: Zoveel? Waren 9 zakken (die andere wijk is een grote wijk en zit in dezelfde kast met dezelfde letter als mijn wijk, maar heeft een 3 ipv een 2) waarvan 7 dus een verkeerd label hadden :').

Hier komt het ook wel voor dat de labels goed zijn, maar dat de post gewoon op het verkeerde depot eruit gegooid wordt.
Zwaar irritant is dat, zit je juist in het ritme van je autobestelling, belt de HUB je op.
Morgen ga ik dat nogmaals eens aankaarten. Is niet de eerste keer dat men een verkeerd label op de tas doet.
pi_123026239
Geloof ik best dat het vervelend is.
In mijn voorbeeld kreeg ik mijn tc ook niet te pakken, dus ik een smsje gestuurd. Waren ze later die wijk dus kwijt :')
  maandag 18 februari 2013 @ 12:25:51 #95
110987 ErwinRommel
pi_123026260
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:25 schreef Herfstblad het volgende:
Geloof ik best dat het vervelend is.
In mijn voorbeeld kreeg ik mijn tc ook niet te pakken, dus ik een smsje gestuurd. Waren ze later die wijk dus kwijt :')
Een TC die niet bereikbaar is o|O
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 februari 2013 @ 12:27:25 #96
Maffe Fries
pi_123026309
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:24 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Zwaar irritant is dat, zit je juist in het ritme van je autobestelling, belt de HUB je op.
Morgen ga ik dat nogmaals eens aankaarten. Is niet de eerste keer dat men een verkeerd label op de tas doet.
lekker is dat he.

Het enige dat ik in die richting meegemaakt heb is dat de sjoof van het autobedrijf een keer vergeten was om het depot aan te doen. Duurde na mijn belletje een kwartiertje tot het rechtgezet werd.
pi_123026318
:P Die tc is ook met stille trom vertrokken. Hij ging op vakantie en nooit meer teruggezien. :') Later bleek dat hij ontslagen was.
Maar nu hebben we een nieuwe die ik nog niet echt ken. Maar ik heb nu de nummers van beide tc's, dus als ik 1 niet te pakken krijg, bel ik nummer 2 op. :P
  maandag 18 februari 2013 @ 12:29:53 #98
110987 ErwinRommel
pi_123026383
quote:
11s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

lekker is dat he.

Het enige dat ik in die richting meegemaakt heb is dat de sjoof van het autobedrijf een keer vergeten was om het depot aan te doen. Duurde na mijn belletje een kwartiertje tot het rechtgezet werd.
Wij moeten scannen bij elk depot, dus missen kan je het echt niet, en de sjoof is niet schuldig omdat op die zak post het juiste label zat van dat betreffende depot, dat hebben ze binnen dus verkeerd gedaan.
  maandag 18 februari 2013 @ 12:30:42 #99
110987 ErwinRommel
pi_123026407
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:27 schreef Herfstblad het volgende:
:P Die tc is ook met stille trom vertrokken. Hij ging op vakantie en nooit meer teruggezien. :') Later bleek dat hij ontslagen was.
Maar nu hebben we een nieuwe die ik nog niet echt ken. Maar ik heb nu de nummers van beide tc's, dus als ik 1 niet te pakken krijg, bel ik nummer 2 op. :P
hehehe.

Ik heb stiekum het privé nummer van mijn TC in handen gekregen, dus als er op den zaterdag wat mis gaat en de HUB niet opneemt bel ik hem thuis, zal hij erg leuk vinden :D
pi_123026413
Dat probleem van verkeerde labels hebben we hier ook regelmatig. Komt ook vaak doordat postbezorgers die labels niet uit hun lege tassen halen. Vervolgens is zo'n voorbereider dan bezig, en die denkt "oh, ik had blijkbaar al een label op de tas gedaan" en dan gaat het mis. En soms worden de labels is de verkeerde mapjes gedaan, heb je 8 labels die wel voor de wijk zijn die je aan het zetten bent, en zit er 1 verkeerde tussen. Dat valt veel mensen dan gewoon niet op, aangezien ze vaak wel dezelfde kleur hebben
  maandag 18 februari 2013 @ 12:34:52 #101
110987 ErwinRommel
pi_123026508
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:30 schreef gelestipjes het volgende:
Dat probleem van verkeerde labels hebben we hier ook regelmatig. Komt ook vaak doordat postbezorgers die labels niet uit hun lege tassen halen. Vervolgens is zo'n voorbereider dan bezig, en die denkt "oh, ik had blijkbaar al een label op de tas gedaan" en dan gaat het mis. En soms worden de labels is de verkeerde mapjes gedaan, heb je 8 labels die wel voor de wijk zijn die je aan het zetten bent, en zit er 1 verkeerde tussen. Dat valt veel mensen dan gewoon niet op, aangezien ze vaak wel dezelfde kleur hebben
vette fout dus, want wij, als chauffeurs autobedrijf, hebben enkele weken geleden nog een kopie moeten ophangen in de depots, om die labels na gebruik uit de tassen te halen en weg te gooien. Dit om er voor te zorgen dat er weer tassen zonder labels terugkomen op de HUB.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 februari 2013 @ 12:35:43 #102
Maffe Fries
pi_123026536
quote:
dat is gewoon verre van slim. Bij ons worden alle tassen verzameld op een grote hoop en zo nu en dan leeggehaald. De labeltjes komen dan via het VOSsen weer op de juiste plaatsen terecht.
pi_123026561
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:34 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

vette fout dus, want wij, als chauffeurs autobedrijf, hebben enkele weken geleden nog een kopie moeten ophangen in de depots, om die labels na gebruik uit de tassen te halen en weg te gooien. Dit om er voor te zorgen dat er weer tassen zonder labels terugkomen op de HUB.
Bij ons hangt dat ook wel op de depots, en het wordt ook op iedere werkbespreking weer gezegd, maar het helpt weinig.
  maandag 18 februari 2013 @ 12:37:15 #104
110987 ErwinRommel
pi_123026586
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

dat is gewoon verre van slim. Bij ons worden alle tassen verzameld op een grote hoop en zo nu en dan leeggehaald. De labeltjes komen dan via het VOSsen weer op de juiste plaatsen terecht.
Hmm, bij ons werken ze met uitgeprinte labeltjes, gesneden met een snijmachine, dit ivm de grootte van onze HUB. Dus niks geplastificeerd, gewoon van papier. Weggooien na gebruik.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 februari 2013 @ 12:39:30 #105
Maffe Fries
pi_123026648
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:37 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Hmm, bij ons werken ze met uitgeprinte labeltjes, gesneden met een snijmachine, dit ivm de grootte van onze HUB. Dus niks geplastificeerd, gewoon van papier. Weggooien na gebruik.
wij hebben voor iedere wijk een stuk of dertig geplastificeerde labeltjes. Dat blijkt soms nog niet genoeg te zijn, want dan liggen alle labeltjes elders op de vestiging :')
pi_123026705
Ik stop mijn labeltjes altijd netjes in mijn bezorgrapport na mijn ronde, maar de geplastificeerde labeltjes zijn al weken spoorloos ofzo, het wordt nu steeds geschreven. :P
  maandag 18 februari 2013 @ 12:41:10 #107
110987 ErwinRommel
pi_123026708
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:39 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

wij hebben voor iedere wijk een stuk of dertig geplastificeerde labeltjes. Dat blijkt soms nog niet genoeg te zijn, want dan liggen alle labeltjes elders op de vestiging :')
heh, 30 stuks, dat lijkt me echt weinig.
  maandag 18 februari 2013 @ 12:42:36 #108
110987 ErwinRommel
pi_123026766
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:41 schreef Herfstblad het volgende:
Ik stop mijn labeltjes altijd netjes in mijn bezorgrapport na mijn ronde, maar de geplastificeerde labeltjes zijn al weken spoorloos ofzo, het wordt nu steeds geschreven. :P
Daar is op zich niks mis mee, maar als men dan wel graag een fatsoenlijk handschrift heeft zodat het duidelijk leesbaar is :)

En tegenwoordig, ik smijt de tassen het depot in ipv in de schappen te doen. Geen zin meer in om 50 tassen in de schappen te zetten, je tilt je een ongeluk.
pi_123026812
Nou ja, vaak zetten ze er alleen de postcode op en niet de wijknaam. En dan weten collega's dus niet meteen welke wijk het is als ik er (nog) niet ben om de zakken in de stellingen te zetten. :P
En duidelijk leesbaar is het niet altijd helaas.
pi_123026849
Overigens is het hier sowieso altijd een beetje een rommeltje met lege tassen en zo. Als je een "lege" tas pakt waarvan de rits dichtzit weet je meestal wel al hoe laat het is, daar zit dan vaak nog huis aan huis troep in en elastieken en labels en zelfs post.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 februari 2013 @ 12:46:57 #111
Maffe Fries
pi_123026929
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:41 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

heh, 30 stuks, dat lijkt me echt weinig.
valt mee. Op piekdagen heb je er maar twee tot vier van nodig. Op daldagen maar eentje, dus je kunt er een week of drie mee doen zonder dat ze op raken.
  maandag 18 februari 2013 @ 12:47:16 #112
110987 ErwinRommel
pi_123026941
meh, nog 3 dagen werken, dan bijna 3 weken vakantie. En als ze me bellen? Reken maar dat ik niet trugkom uit Engeland :)
  maandag 18 februari 2013 @ 12:48:11 #113
110987 ErwinRommel
pi_123026989
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:46 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

valt mee. Op piekdagen heb je er maar twee tot vier van nodig. Op daldagen maar eentje, dus je kunt er een week of drie mee doen zonder dat ze op raken.
Zo weinig?? :D
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 februari 2013 @ 12:50:46 #114
Maffe Fries
pi_123027096
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:48 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Zo weinig?? :D
wij vullen de tassen goed en er zit heel vaak veel fijn spul tussen dat niet zoveel ruimte in neemt ;)
pi_123027277
Als post moeten we toch gewoon alles bezorgen?
Was laatst hier een bewoner in de wijk die alles wat lost en vast zit besteld... had je op een gegeven moment gewoon een halve tot hele (!) tas post/pakjes voor diegene. Sommige collega's zeiden: laat maar ophalen op postkantoor. Maar je hoort toch gewoon langs te gaan en aan te bellen? Zijn ook echt altijd dezelfde die trouwens spullen bestellen he, kan het vaak al raden voordat ik de bundel heb opgengemaakt... :')
pi_123027324
Ja, lijkt me wel dat je gewoon aan moet bellen (of het door de brievenbus gooien).
En inderdaad: Het zijn altijd dezelfde mensen :P
pi_123027358
Ja, uiteraard moet je gewoon alles bezorgen. Wel irritant trouwens, mensen die zoveel pakjes bestellen :P. Toen het autobedrijf er nog niet was bracht de postbode plus dat dan vaak wel even weg nadat ie naar de depots was geweest, maar ja, dat zit er met het autobedrijf niet meer in.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 februari 2013 @ 12:59:10 #118
Maffe Fries
pi_123027378
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:57 schreef Herfstblad het volgende:
Ja, lijkt me wel dat je gewoon aan moet bellen (of het door de brievenbus gooien).
En inderdaad: Het zijn altijd dezelfde mensen :P
klopt. gewoon bestellen. Regelmatig zijn het ook de mensen die hierna flink in de financiële problemen komen :X
pi_123027431
Nou ja daar draait de post wel op natuurlijk. Lang leve de proefpakketjes en andere zooi. Maar laatst had iemand hier gewoon 20 tijdschriften op één dag ofzo.. Heb je gewoon paar kilo vast. :+ En dat zijn dan ook altijd de mensen die sneaky (heeeel toevallig) de brievenbus legen als je net geweest bent...
pi_123027568
Nou, ik vind het vooral irritant als het dan ook nog mensen zijn met zo'n kleine brievenbus waarbij de opening aan de voorkant zit waardoor vrijwel geen enkel pakje erin past, en dat die mensen dan ook nog eens niet thuis zijn. Sta je dan met die hele voorraad aan pakjes.
  maandag 18 februari 2013 @ 13:07:20 #121
110987 ErwinRommel
pi_123027674
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:04 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, ik vind het vooral irritant als het dan ook nog mensen zijn met zo'n kleine brievenbus waarbij de opening aan de voorkant zit waardoor vrijwel geen enkel pakje erin past, en dat die mensen dan ook nog eens niet thuis zijn. Sta je dan met die hele voorraad aan pakjes.
Daar heb ik al een trukje voor gevonden, bij bewoners die geregeld iets bestellen, en het past niet door de brievenbus dus ik bel aan.
Dan vraag ik gelijk dat als ze de volgende keer niet thuis zijn waar ik dat pakketje dan neer kan leggen.
Voor mij dus ideaal, hoef je niet steeds aan te bellen. Leg het dan gewoon op die plek neer.
pi_123027741
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:04 schreef gelestipjes het volgende:
Had ik van't weekend ook. Bij één adres voor de deur met 3 pakketjes en niemand thuis. Maar zo'n pakketdienststicker opgeplakt..
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_123027766
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:07 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Daar heb ik al een trukje voor gevonden, bij bewoners die geregeld iets bestellen, en het past niet door de brievenbus dus ik bel aan.
Dan vraag ik gelijk dat als ze de volgende keer niet thuis zijn waar ik dat pakketje dan neer kan leggen.
Voor mij dus ideaal, hoef je niet steeds aan te bellen. Leg het dan gewoon op die plek neer.
Mjah, maar dan moeten ze maar net zo'n plek hebben he. Bij de huizen waar ik wel eens kom die altijd veel pakjes hebben hebben ze niet echt geschikte "verstopplekken". Dan ligt het altijd gewoon in het zicht vanaf de weg, en dat is natuurlijk niet bepaald ideaal.
  maandag 18 februari 2013 @ 13:12:51 #124
110987 ErwinRommel
pi_123027860
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:09 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Mjah, maar dan moeten ze maar net zo'n plek hebben he. Bij de huizen waar ik wel eens kom die altijd veel pakjes hebben hebben ze niet echt geschikte "verstopplekken". Dan ligt het altijd gewoon in het zicht vanaf de weg, en dat is natuurlijk niet bepaald ideaal.
Voordeel van autobestellingen dus ;)
pi_123029886
quote:
daarom moet het depothoofd alle lege tassen controleren op achtergebleven post en de labels allemaal verwijderen.
btw ik zie al een melding in Finbox,kan het nog niet bekijken
pi_123032891
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:13 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

daarom moet het depothoofd alle lege tassen controleren op achtergebleven post en de labels allemaal verwijderen.
btw ik zie al een melding in Finbox,kan het nog niet bekijken
Dat hoeft bij ons niet, bij ons moet het depothoofd alleen de tassen in de stellingen zetten en een lijst invullen dat alle wijken ook daadwerkelijk weggebracht zijn.
pi_123033327
Hier moet het depothoofd de zakken opruimen (kaartjes eruithalen weet ik niet), checken welke wijken er weggebracht zijn en doorgeven via een sms/telefoontje, stickers bestellen als dat nodig is, de vuilnisbak legen en vuilniszakken vragen als de bak vol is en dat is het.

Mensen met te kleine brievenbussen bestellen hier in elk geval behoorlijk vaak wat. }:|
pi_123033508
In mijn Finnbox zit nog niks!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_123035187
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:57 schreef KatrienDuck het volgende:
Hier ook niet :{
pi_123035391
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 16:37 schreef Selestha het volgende:

[..]

Hier ook niet :{
Waar kan ik het in mijn finbox vinden? Als het erop staat.
Then lit up a cigarette, decided to call his fat friend Fred
pi_123035861
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 16:42 schreef Tietmans het volgende:

[..]

Waar kan ik het in mijn finbox vinden? Als het erop staat.
Als je het hebt aangevraagd staat het in je ING bankpagina.
pi_123037573
quote:
ze blokkeren het tot vannacht/morgenochtend
het staat er wel maar je mag het niet zien :)
pi_123038017
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 17:40 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ze blokkeren het tot vannacht/morgenochtend
het staat er wel maar je mag het niet zien :)
Heb geen finbox maar ik hoop hem morgen tegen te komen op mijnpostnl.....de auto moet gekeurd worden en een nieuwe distributieriem en grote beurt :(
pi_123038048
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 17:53 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Heb geen finbox maar ik hoop hem morgen tegen te komen op mijnpostnl.....de auto moet gekeurd worden en een nieuwe distributieriem en grote beurt :(
dat is een redelijke uitgave zeker de riem,kunnen jullie dat zelf niet?
pi_123038113
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 17:53 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

dat is een redelijke uitgave zeker de riem,kunnen jullie dat zelf niet?
Als ik het zelf kon had ik het idd gedaan....maar bij de ene garage was het minimaal 650 euro alles en bij een andere 470....maar daar mag ik het in 2 delen betalen :) (was beide in het dorp waar ik werk, de eerste deed het "beunen" en de 2e is een garage van 1 persoon)
pi_123038275
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_123038326
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 16:53 schreef Selestha het volgende:

[..]

Als je het hebt aangevraagd staat het in je ING bankpagina.
\
Mijn ING overzicht bedoel je?
Then lit up a cigarette, decided to call his fat friend Fred
pi_123038355
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 17:55 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Als ik het zelf kon had ik het idd gedaan....maar bij de ene garage was het minimaal 650 euro alles en bij een andere 470....maar daar mag ik het in 2 delen betalen :) (was beide in het dorp waar ik werk, de eerste deed het "beunen" en de 2e is een garage van 1 persoon)
ja die bedragen zijn vrij normaal voor zo n repa wat voor een auto is het?
  maandag 18 februari 2013 @ 18:04:22 #139
177779 GeintegreerdePool
pi_123038396
quote:
En zelfs als het erin staat, is het met ons uurloon bijna niks ;)
Divide et impera
pi_123038398
quote:
vind de schade aan de lage kant dat moet veel meer zijn
ik ben hier al een aangetekende kwijt met een schadepost van 2k
pi_123038432
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:04 schreef GeintegreerdePool het volgende:

[..]

En zelfs als het erin staat, is het met ons uurloon bijna niks ;)
die 2% schenk ik volgende maand aan de stichting,ik wil er geen cent van hebben
pi_123038887
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:03 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ja die bedragen zijn vrij normaal voor zo n repa wat voor een auto is het?
mitsubishi space star benzine
pi_123038919
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:04 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

vind de schade aan de lage kant dat moet veel meer zijn
ik ben hier al een aangetekende kwijt met een schadepost van 2k
Daar doen ze tenminste wat, hier kun je ernaar fluiten.
  maandag 18 februari 2013 @ 18:23:01 #144
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_123038964
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:21 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Ik denk zomaar eens dat postbode daar nog echt als een beroep wordt beschouwd, in plaats van een bijbaantje waar jan en alleman de post mag gaan bezorgen, als je maar een fiets hebt.
pi_123039129
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:21 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in,ik kan 50 euro krijgen met een schade van 2k hoezo kop in zand :)
pi_123039207
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:23 schreef Zelva het volgende:

[..]

Ik denk zomaar eens dat postbode daar nog echt als een beroep wordt beschouwd, in plaats van een bijbaantje waar jan en alleman de post mag gaan bezorgen, als je maar een fiets hebt.
de eisen hier:
-kun je naar links kijken
-kun je naar rechts kijken
-heb je 2 armen en 2 benen
--heb je een fiets
-zeur je niet
-wil je voor een habbekrats werken
-wil je gratis overtime doen

voldoe je aan de 7 bovenstaande punten,dan ben je aangenomen,desnoods in vaste dienst :)
pi_123039346
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:20 schreef gridjuh het volgende:

[..]

mitsubishi space star benzine
http://www.onderdelendire(...)distributieriem-sets

http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=175865

tis te doen,onderdelen kosten weinig
komt wel vaak voor bij deze type s
pi_123040336
Trouwens hoeveel krijg je als medewerker wanneer je een nieuw depot binnenbrengt/spot?
Stond toch ooit een bedrag in de MZ journaal?
We fear that which we cannot see
pi_123041754
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:30 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

de eisen hier:
-kun je naar links kijken
-kun je naar rechts kijken
-heb je 2 armen en 2 benen
--heb je een fiets
-zeur je niet
-wil je voor een habbekrats werken
-wil je gratis overtime doen

voldoe je aan de 7 bovenstaande punten,dan ben je aangenomen,desnoods in vaste dienst :)
Zijn ze bij jullie nog streng. Bij ons hoef je enkel recht vooruit te kunnen kijken, een tweede arm is optioneel (want met 1 arm kun je nog best een maandagbestelling doen), en een fiets is ook niet noodzakelijk. We hebben er hier zelfs 1 die kan niet eens fietsen, die doet alles met zo'n karretje. Als we werkoverleg hebben loopt hij 10 km op en neer naar de vestiging.
pi_123048082
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Zijn ze bij jullie nog streng. Bij ons hoef je enkel recht vooruit te kunnen kijken, een tweede arm is optioneel (want met 1 arm kun je nog best een maandagbestelling doen), en een fiets is ook niet noodzakelijk. We hebben er hier zelfs 1 die kan niet eens fietsen, die doet alles met zo'n karretje. Als we werkoverleg hebben loopt hij 10 km op en neer naar de vestiging.
:)

mooi he ik heb weer zo n lollige dag maar tis natuurlijk in en in triest hoe het gaat
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 februari 2013 @ 21:37:29 #152
Maffe Fries
pi_123049009
quote:
Met het pontje over gaan tijdens je postronde is geniaal. Ik kan het weten :P
pi_123049376
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:37 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Met het pontje over gaan tijdens je postronde is geniaal. Ik kan het weten :P
Leuk op daldagen. Voor één brief het pontje over :P
  maandag 18 februari 2013 @ 22:40:11 #154
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_123052769
maar de tijd van het pontje is gegeven.. dus die kan je lekker makkelijk hard maken in je werktijd. bam! haha
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 februari 2013 @ 22:58:20 #155
Maffe Fries
pi_123053815
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Leuk op daldagen. Voor één brief het pontje over :P
dat is nu aan de collega's van het autobedrijf. bij het pontje waar ik het over heb is heen en terug over het eiland in totaal zeven kilometer :P
  dinsdag 19 februari 2013 @ 09:02:02 #156
177779 GeintegreerdePool
pi_123061534
quote:
Ik heb iets vergelijkbaars, er zijn 2 depots dichter bij mijn wijk dan het huidige depot (dat ook nog heuvel op is). Maar je raadt het al, de cijfers van de postcode van mijn wijk zijn anders dan van die andere depots. Blijkbaar wordt het dan te moeilijk om die wijk op een ander te depot aan te leveren.
Divide et impera
pi_123061705
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:00 schreef Deezertje het volgende:
Nou ja daar draait de post wel op natuurlijk. Lang leve de proefpakketjes en andere zooi. Maar laatst had iemand hier gewoon 20 tijdschriften op één dag ofzo.. Heb je gewoon paar kilo vast. :+ En dat zijn dan ook altijd de mensen die sneaky (heeeel toevallig) de brievenbus legen als je net geweest bent...
In een wijk waar ik in het verleden nog wel eens liep woonde een blinde vrouw die vaak braille boeken bestelde. Ik heb dus wel eens meegemaakt dat ik 3 volle tassen had met allemaal van die boeken. En uiteraard is er niemand thuis als je aanbelt. Vervolgens sta je dus minuten lang die boeken een voor een door de bus te duwen.
pi_123062922
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:11 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

In een wijk waar ik in het verleden nog wel eens liep woonde een blinde vrouw die vaak braille boeken bestelde. Ik heb dus wel eens meegemaakt dat ik 3 volle tassen had met allemaal van die boeken. En uiteraard is er niemand thuis als je aanbelt. Vervolgens sta je dus minuten lang die boeken een voor een door de bus te duwen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:11 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

bij zo een moet er gewoon een afsluitbare kist gemonteerd worden,in je eigen tijd 3 zakken legen
lijkt me niks
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:29:36 #159
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_123063410
Word er hier net aangebeld... Krijg ik een bosje bloemen. Kijk ik op het kaartje...
"Bedankt voor je enorme inzet, Het postnl managment" :oo
Dat had ik niet verwacht. :D
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_123065015
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:29 schreef V__L_N het volgende:
Word er hier net aangebeld... Krijg ik een bosje bloemen. Kijk ik op het kaartje...
"Bedankt voor je enorme inzet, Het postnl managment" :oo
Dat had ik niet verwacht. :D
Blijkbaar heel goed je best gedaan! Wat een mooie opsteker!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_123065270
vermakelijke reactie's in deze bron:

http://www.bvpp.nl/index.(...)etservice&Itemid=116
pi_123067658
Aangezien Sandd tegenwoordig bijna alle post van de Belastingdienst en SVB bezorgd is dat wel extra pijnlijk ja...
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:10:44 #164
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_123071352
krijg net mailtje dat ze bij ons de depo's na de bezorging niet meer leeg gaan halen.. dus pas de volgende dag met belevering v/d nieuwe post.. gaan ze dan voor elke wijk 2 zakboekjes maken ofzo? xD
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:21:12 #165
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_123071877
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:10 schreef superkimmi het volgende:
krijg net mailtje dat ze bij ons de depo's na de bezorging niet meer leeg gaan halen.. dus pas de volgende dag met belevering v/d nieuwe post.. gaan ze dan voor elke wijk 2 zakboekjes maken ofzo? xD
Gebeurd bij ons al tijden zo. Wij hebben voor elke wijk 4 of 5 boekjes als ik me niet vergis.
Maar volgende dag ophalen betekent meer vertraging bij foute post die niet in de bus gedaan wordt.
Keiharde porno!
pi_123071945
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:21 schreef dud0r het volgende:

[..]

Gebeurd bij ons al tijden zo. Wij hebben voor elke wijk 4 of 5 boekjes als ik me niet vergis.
Maar volgende dag ophalen betekent meer vertraging bij foute post die niet in de bus gedaan wordt.
En dus kwaliteitsachteruitgang, want foute post of pakjes die niet door de bus passen hebben dan dus al minimaal 2/3 dagen vertraging..
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 februari 2013 @ 14:22:41 #167
Maffe Fries
pi_123071946
bij ons zijn die afgeschaft :')
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:23:01 #168
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_123071962
ja, precies.. er staat ook bij ons dat we zoveel mogelijk in de oranje bussen moeten doen.. maar bij veel pakketjes kan dat helemaal niet..

en nu mail ik altijd al mn uren, maar dat moeten alle zaterdagwerkers natuurlijk weer gaan doen
pi_123072070
Kan volgens mij ook nooit echt overzichtelijk werken als iedereen zijn uren gaat mailen. Krijg je als TC 50 mailtjes op één dag (allemaal verspreid natuurlijk), moet je weer openen... invoeren.. openen.. invoeren etc. in plaats van een stapel briefjes..
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:26:35 #170
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_123072123
volgens mij mailt bij ons al tijden iedereen.. ik heb t nooit anders gedaan
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 februari 2013 @ 14:26:39 #171
Maffe Fries
pi_123072125
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:25 schreef Deezertje het volgende:
Kan volgens mij ook nooit echt overzichtelijk werken als iedereen zijn uren gaat mailen. Krijg je als TC 50 mailtjes op één dag (allemaal verspreid natuurlijk), moet je weer openen... invoeren.. openen.. invoeren etc. in plaats van een stapel briefjes..
excelsheet
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:37:31 #172
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_123072528
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En dus kwaliteitsachteruitgang, want foute post of pakjes die niet door de bus passen hebben dan dus al minimaal 2/3 dagen vertraging..
Inderdaad. Maar kwaliteit is tegenwoordig toch niks waard bij de post.
Keiharde porno!
pi_123075857
Nou, ik moet zeggen dat het maar zelden gebeurt dat er iets niet in de oranje bus past. Die bol.com pakjes passen er bijvoorbeeld wel in, goed, je moet ze dan wel echt precies recht erin doen, want speling heb je verder niet en heel soepel gaat het ook niet, maar het past wel.
Die bezorgmapjes voor postbezorgers hebben we hier volgens mij al 1,5 jaar of langer niet meer.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:01:06 #174
110987 ErwinRommel
pi_123076237
Rustig dagje vandaag :)

Nog twee dagen werken, en dan een weekje vakantie en deels zakelijk naar Engeland *O*

De route.
http://goo.gl/maps/Jg7cG

Eerst naar Waltham Abbey, 1 overnachting, dan naar Reading, Engelse familie van m'n vriendin weer zien, en dan 4 dagen naar Barnstaple in Zuid-West Engeland.
Dan teruk naar Dover
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:15:00 #175
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_123076818
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Rustig dagje vandaag :)

Nog twee dagen werken, en dan een weekje vakantie en deels zakelijk naar Engeland *O*

De route.
http://goo.gl/maps/Jg7cG

Eerst naar Waltham Abbey, 1 overnachting, dan naar Reading, Engelse familie van m'n vriendin weer zien, en dan 4 dagen naar Barnstaple in Zuid-West Engeland.
Dan teruk naar Dover
Neem je wat lekkers mee terug? :9

Ik nog 1 dag en dan 5 dagen vrij. Dagje laminaat leggen, vrijdag komt m'n nieuwe fornuis en dan hopelijk vrijdag de rest van de keuken weer terug zetten.
Keiharde porno!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:19:18 #176
110987 ErwinRommel
pi_123077012
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:15 schreef dud0r het volgende:

[..]

Neem je wat lekkers mee terug? :9

Ik nog 1 dag en dan 5 dagen vrij. Dagje laminaat leggen, vrijdag komt m'n nieuwe fornuis en dan hopelijk vrijdag de rest van de keuken weer terug zetten.
Uiteraard nemen wij wat lekkers mee terug :)

Laminaat leggen, wat een gedoe -O-
Jij bent ook een keukenprins?
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:26:00 #177
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_123077341
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:19 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Uiteraard nemen wij wat lekkers mee terug :)

Laminaat leggen, wat een gedoe -O-
Jij bent ook een keukenprins?
Geen keukenprins, ik vind koken best leuk maar m'n vriendin is degene die er echt van houdt. Zit volgens mij in de familie aangezien mijn schoonvader kok is.
Laminaat leggen valt wel mee. Heb de rest van het huis ook alleen gedaan dan moet die 7m2 keuken ook wel lukken.
Keiharde porno!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:30:44 #178
110987 ErwinRommel
pi_123077572
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:26 schreef dud0r het volgende:

[..]

Geen keukenprins, ik vind koken best leuk maar m'n vriendin is degene die er echt van houdt. Zit volgens mij in de familie aangezien mijn schoonvader kok is.
Laminaat leggen valt wel mee. Heb de rest van het huis ook alleen gedaan dan moet die 7m2 keuken ook wel lukken.
Hier ben ik degene die van koken houdt, als mijn vriendin in de keuken staat dan begint het bij mij al te jeuken en ga me met van alles en nog wat bemoeien :')
Vrouwen in de keuken, die werken niet efficiënt, en laten de afwas maar opstapelen, met als gevolg een mega afwas.
pi_123078187
4x HAH vandaag, dat vond ik best veel, want ik ben niet veel gewend :')
Meestal werk ik op de zaterdag en dan heb ik max 2 HAH
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:46:23 #180
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_123078283
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 15:52 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat het maar zelden gebeurt dat er iets niet in de oranje bus past. Die bol.com pakjes passen er bijvoorbeeld wel in, goed, je moet ze dan wel echt precies recht erin doen, want speling heb je verder niet en heel soepel gaat het ook niet, maar het past wel.
Die bezorgmapjes voor postbezorgers hebben we hier volgens mij al 1,5 jaar of langer niet meer.
grappig, hier hebben we ze pas sinds een halfjaar
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:47:06 #181
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_123078321
overigens vandaag hier de gemeentebelasting op de deurmat.. jeej, hoef ik m niet te doen zaterdag :P
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:50:55 #182
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_123078518
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Hier ben ik degene die van koken houdt, als mijn vriendin in de keuken staat dan begint het bij mij al te jeuken en ga me met van alles en nog wat bemoeien :')
Vrouwen in de keuken, die werken niet efficiënt, en laten de afwas maar opstapelen, met als gevolg een mega afwas.
Mijn vriendin is wat dat betreft precies hetzelfde.
Barbecue is meer mijn ding. Maar misschien ga ik het koken veel leuker met het nieuwe fornuis.
6 pitter, 90cm,teppanyaki plaat erbij *O*
Keiharde porno!
pi_123078809
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:25 schreef Deezertje het volgende:
je hebt wel een bewijsstuk achter de hand,het meest besproken probleem is dat met de uren en uitbetaling,hier gaan ze toch de boot mee in eerdaags.
snap ook niet waar ze over jammeren,een ceo krijgt 500k pj en een pb kan doodvallen
pi_123078855
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 15:52 schreef gelestipjes het volgende:
als je een beetje drukke locatie hebt kan er op een gegeven moment niets meer in :)
pi_123079020
Help! Ik was even vanalles aan het verzamelen maar zie dat ik 2 loonstrookjes mis, misschien wat te fanatiek opgeruimd..

Kan ik gewoon het nummer wat op de strookjes staat bellen en vragen of ze die opsturen? Ik heb namelijk geen login of whatever voor je eigen PostNL site o.i.d waarvan ik de URL ook niet eens weet :P
pi_123079275
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:01 schreef Timmos het volgende:
Help! Ik was even vanalles aan het verzamelen maar zie dat ik 2 loonstrookjes mis, misschien wat te fanatiek opgeruimd..

Kan ik gewoon het nummer wat op de strookjes staat bellen en vragen of ze die opsturen? Ik heb namelijk geen login of whatever voor je eigen PostNL site o.i.d waarvan ik de URL ook niet eens weet :P
je kan er ook mail heensturen met vermelding van je registernr
pi_123079660
waar blijft die salarisstrook dan..
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:28:14 #188
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_123080083
Even lekker klagen! :) :

Ben zojuist terug van een dag uit de hel.

Vanmorgen om 11.00 uur kwam ik bij het depot aan en bleek dat er voor 3 wijken (waaronder die van mij) geen HAH was. Die stond namelijk op het andere depot, waardoor ik een half uur uit mijn neus heb staan vreten.

Het depot waar deze wijk staat is een garage, die niet helemaal lekker meer werkt. De electronische sleutel is zo gammel als iets en daar hebben de bezorgers al weken over geklaagd. Resultaat: als je pech hebt sta je 15 min op het knopje te drukken voordat de garage open gaat. Vandaag dus meer dan een uur uitloop + veel post en HAH, waardoor ik pas na 15.30u klaar zou zijn, dacht ik ..

Na de laatste keer bijladen reed ik op een recht stuk en hoorde ik plotseling getik bij het achterwiel. Voordat ik kon remmen sloeg het noodlot toe. 4 spaken knalden door de lucht en mijn derailleur knalde in mijn achterwiel :o 8)7 -O- :X

Mijn teamcoach is op vakantie en heeft alleen een mailtje achtergelaten met: 'ik ben tot dan en dan weg en die vervangt mij'

Jammer dat ik van diegene geen nummer heb. Nu via-via het nummer van de fietsenmaker kunnen regelen die aan de Post is verbonden, maar dat heeft nu om half 6 geen zin meer. Morgenvroeg maar meteen achteraan.. :'(

Nu eerst een warme douche. Ben kapot!
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:29:35 #189
110987 ErwinRommel
pi_123080134
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef dud0r het volgende:

[..]

Mijn vriendin is wat dat betreft precies hetzelfde.
Barbecue is meer mijn ding. Maar misschien ga ik het koken veel leuker met het nieuwe fornuis.
6 pitter, 90cm,teppanyaki plaat erbij *O*

BBQ _O_

En vrouwen achter het fornuis ;(
pi_123080180
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:57 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

als je een beetje drukke locatie hebt kan er op een gegeven moment niets meer in :)
Hm, dat heb ik hier nog vrijwel nooit meegemaakt, ja, met kerst, maar zelfs dan bijna nooit aangezien ze de bussen dan vaker legen. Op de drukste locatie staan hier gewoon 3 van die tweelingbussen, en dat is wel genoeg
pi_123080233
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Oh wij wisselen het koken af....:)
Maar mijn schoonvader is echt rete comisch met koken....
Ja ik ga een taart maken roept tie dan....
Dan zet mijn schoonmoeder alles klaar....en dan begint het...
Wat bedoelen ze met dit, wat bedoelen ze met dat.....waar staat dit, waar ligt dat....
uhmm......jij ging toch een taart maken :| Niet wij of wel dan
EN hij houd zich precies aan het recept.....wij doen maar een dotje :P
pi_123080298
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

BBQ _O_

Niets mis met vrouwen achter het fornuis.....en wanneer komen jullie nou eens eten ;)
pi_123080500
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:28 schreef Keano het volgende:
Even lekker klagen! :) :

Ben zojuist terug van een dag uit de hel.

Vanmorgen om 11.00 uur kwam ik bij het depot aan en bleek dat er voor 3 wijken (waaronder die van mij) geen HAH was. Die stond namelijk op het andere depot, waardoor ik een half uur uit mijn neus heb staan vreten.

Het depot waar deze wijk staat is een garage, die niet helemaal lekker meer werkt. De electronische sleutel is zo gammel als iets en daar hebben de bezorgers al weken over geklaagd. Resultaat: als je pech hebt sta je 15 min op het knopje te drukken voordat de garage open gaat. Vandaag dus meer dan een uur uitloop + veel post en HAH, waardoor ik pas na 15.30u klaar zou zijn, dacht ik ..

Na de laatste keer bijladen reed ik op een recht stuk en hoorde ik plotseling getik bij het achterwiel. Voordat ik kon remmen sloeg het noodlot toe. 4 spaken knalden door de lucht en mijn derailleur knalde in mijn achterwiel :o 8)7 -O- :X

Mijn teamcoach is op vakantie en heeft alleen een mailtje achtergelaten met: 'ik ben tot dan en dan weg en die vervangt mij'

Jammer dat ik van diegene geen nummer heb. Nu via-via het nummer van de fietsenmaker kunnen regelen die aan de Post is verbonden, maar dat heeft nu om half 6 geen zin meer. Morgenvroeg maar meteen achteraan.. :'(

Nu eerst een warme douche. Ben kapot!
iets met je fiets is ernstig,of het spaken of een lekke band is,dan ben je gelijk verkocht.
zeker als er geen backhand is,die lekker op vakantie is,en jij met de brokken staat.
die depots zijn gemiddeld een aanfluiting,goedkoop en onprofessioneel
pi_123080577
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

BBQ _O_

Ik moet je helaas gelijk geven, ik herken me wel in die afwas die zich maar opstapelt en zo. Ik vind koken niks aan en als ik klaar ben is het meestal 1 groot slagveld waarbij het aanrecht haast niet meer terug te vinden is
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:50:37 #195
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_123080987
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:39 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

iets met je fiets is ernstig,of het spaken of een lekke band is,dan ben je gelijk verkocht.
zeker als er geen backhand is,die lekker op vakantie is,en jij met de brokken staat.
die depots zijn gemiddeld een aanfluiting,goedkoop en onprofessioneel
Klopt idd. Wij hebben een fietsenmaker die in contact staat met Post NL. Zoals ik het heb begrepen.. Ik bel die morgen op, maar ter plekke kan hij dit nooit maken.. Dat zal dus wel een leenfiets worden met wat geluk en anders zou ik niet weten hoe ik morgen zou moeten bezorgen.
pi_123081036
Dat is het nadeel van ons werk. is je fiets kapot dan kan je vaak helemaal niks meer! Daar heb je op een kantoorbaantje geen last van... kan je nog met het OV of meerijden met een collega misschien.
pi_123081228
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:52 schreef Deezertje het volgende:
Dat is het nadeel van ons werk. is je fiets kapot dan kan je vaak helemaal niks meer! Daar heb je op een kantoorbaantje geen last van... kan je nog met het OV of meerijden met een collega misschien.
Bij de meeste fietsenmakers kun je wel een leenfiets krijgen, of je kunt een fiets lenen van een collega die vrij is of van een kennis of zo.
pi_123081251
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:52 schreef Deezertje het volgende:
veel collega s hebben niet eens het geld om een fiets te laten maken(voorschieten)snap niet dat ze geen samenwerkingsverband aangaan met fietsenmakers(zijn er wel maar niet veel)
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:59:56 #199
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_123081369
baaldag Keano! Morgen beter :)
Ik heb 1x een punaise in mn band gehad.. hoorde wat sissen en dacht: nee he.. maar door die punaise juist dieper te drukken en t gat te dichten, kon ik mijn wijk afmaken en daarna nog net mn andere fiets halen thuis (moest toch naar ander deel v/d stad voor wijk 2)
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:12:22 #200
110987 ErwinRommel
pi_123081945
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:32 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Oh wij wisselen het koken af....:)
Maar mijn schoonvader is echt rete comisch met koken....
Ja ik ga een taart maken roept tie dan....
Dan zet mijn schoonmoeder alles klaar....en dan begint het...
Wat bedoelen ze met dit, wat bedoelen ze met dat.....waar staat dit, waar ligt dat....
uhmm......jij ging toch een taart maken :| Niet wij of wel dan
EN hij houd zich precies aan het recept.....wij doen maar een dotje :P
_O-
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:13:00 #201
110987 ErwinRommel
pi_123081977
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:34 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Niets mis met vrouwen achter het fornuis.....en wanneer komen jullie nou eens eten ;)
Ohh ja, vergeten :@
Maar eerst op vakantie :P
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:14:30 #202
110987 ErwinRommel
pi_123082053
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:41 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ik moet je helaas gelijk geven, ik herken me wel in die afwas die zich maar opstapelt en zo. Ik vind koken niks aan en als ik klaar ben is het meestal 1 groot slagveld waarbij het aanrecht haast niet meer terug te vinden is
})
Ik heb dus gewoon gelijk, in veel gevallen dan (8>
Koken, echt, heerlijk om bij te ontspannen, met een wijntje erbij, en erg efficiënt te werk gaan dat het aanrecht altijd overzichtelijk blijft.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 19:08:42 #203
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_123084118
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:57 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

veel collega s hebben niet eens het geld om een fiets te laten maken(voorschieten)snap niet dat ze geen samenwerkingsverband aangaan met fietsenmakers(zijn er wel maar niet veel)
Hier is dus zo'n samenwerkingsverband. Morgen ga ik zien hoe dat in zijn werk gaat.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 19:11:24 #204
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_123084253
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:14 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

})
Ik heb dus gewoon gelijk, in veel gevallen dan (8>
Koken, echt, heerlijk om bij te ontspannen, met een wijntje erbij, en erg efficiënt te werk gaan dat het aanrecht altijd overzichtelijk blijft.
Meestal is het bij mij muziek en bier erbij.
Nog een weekje winter en dan lente hoop ik en lente betekent bbq tijd :-D
Keiharde porno!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 19:22:28 #205
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_123084804
ik ben dol op koken.. en ga ook efficient te werk.. maarja, ben dan ook de man in de relatie ^^ (en ja, mijn man geeft dat ook toe :p)
pi_123087575
Nu staat er helemaal iets''leuks'' in mijn finbox. Ik krijg mijn loon voor de drie dagen die ik in februari heb gewerkt + eindafrekening. Dus da's 77 euro.

Voor het salaris van 31 december tot 27 januari, toen ik gewoon gewerkt heb, staat er niks. Ik krijg dus gewoon mijn salaris niet deze maand! :')
pi_123087909
Ik heb gister iets besteld bij 4Launch, en rond 10 uur was die al verstuurd.

Het is al bijna 20:30 en nog steeds kan die pakketje niet vinden, komt dat nog of?

edit: Vorige week had ik ook een grote bestelling gedaan, kreeg ik ineens een monitor van iemand anders in huis in plaats van een behuizing, de factuur is duidelijk van de doos afgehaald en op de monitor geplakt met opzet.
pi_123088360
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:15 schreef Selestha het volgende:
Nu staat er helemaal iets''leuks'' in mijn finbox. Ik krijg mijn loon voor de drie dagen die ik in februari heb gewerkt + eindafrekening. Dus da's 77 euro.

Voor het salaris van 31 december tot 27 januari, toen ik gewoon gewerkt heb, staat er niks. Ik krijg dus gewoon mijn salaris niet deze maand! :')
Het salaris over januari (je contracturen) heb je, net als iedereen hier, al in januari uitbetaald gekregen.
pi_123088418
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Het salaris over januari (je contracturen) heb je, net als iedereen hier, al in januari uitbetaald gekregen.
In de OP staat iets anders? PostNL loopt toch een maand op de feiten achter?
pi_123088662
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:30 schreef Selestha het volgende:

[..]

In de OP staat iets anders? PostNL loopt toch een maand op de feiten achter?
Alleen de meeruren worden een maand later betaald, je contracturen niet
pi_123088691
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:34 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Alleen de meeruren worden een maand later betaald, je contracturen niet
Oh ok, dan heb ik dat verkeerd begrepen.. Gelukkig heb ik wel een andere manier om het te compenseren :{
pi_123089410
ok dan niet :)
pi_123089785
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:35 schreef Selestha het volgende:

[..]

Oh ok, dan heb ik dat verkeerd begrepen.. Gelukkig heb ik wel een andere manier om het te compenseren :{
Mijn aanbod staat nog steeds hé
  dinsdag 19 februari 2013 @ 20:59:50 #214
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_123090005
@selestha:
Volgens mij krijg je volgende maand nog openstaande verlofuren uitbetaald. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Keiharde porno!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 21:54:33 #215
177779 GeintegreerdePool
pi_123093474
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:20 schreef signex het volgende:

Het is al bijna 20:30 en nog steeds kan die pakketje niet vinden, komt dat nog of?

edit: Vorige week had ik ook een grote bestelling gedaan, kreeg ik ineens een monitor van iemand anders in huis in plaats van een behuizing, de factuur is duidelijk van de doos afgehaald en op de monitor geplakt met opzet.

Uhm, je kan ook proberen wat duidelijker te zijn. Je bedoelt dat het nog niet in Track & Trace staat? Het zou er al in moeten staan, als het gisteren verstuurd is. Heb je wel een juist Track & Trace nummer gekregen?

En met de monitor kunnen we je hier weinig helpen.
Divide et impera
pi_123095726
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:37 schreef dud0r het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar kwaliteit is tegenwoordig toch niks waard bij de post.
Ze hebben ook geen (goede) reputatie meer hoog te houden :P

Kwam vandaag bij een huis waarbij de deurpost flink was toegetakeld met waarschijnlijk een koevoet. Ik denk niet dat ze binnen zijn geweest omdat de (hele dure, grote) tv er nog stond en verder zag het er binnen normaal uit.
Dat hebben ze vlot gedaan. Die mensen zijn namelijk net pas op vakantie. Als hun biggetje thuis was geweest had ie de inbrekers vast wel weggejaagd :D
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:31:36 #217
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_123095992
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:49 schreef signex het volgende:
:')
  woensdag 20 februari 2013 @ 07:57:11 #218
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_123104712
Zo! Mijn humeur is weer wat verbeterd. Zo maar eens met de vestiging gaan bellen en kijken of die fietsenmaker + leenfiets deze kant op kan komen.. Ben benieuwd of ik om 11 uur kan bezorgen :).
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:39:04 #219
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_123105150
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:27 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ze hebben ook geen (goede) reputatie meer hoog te houden :P

Kwam vandaag bij een huis waarbij de deurpost flink was toegetakeld met waarschijnlijk een koevoet. Ik denk niet dat ze binnen zijn geweest omdat de (hele dure, grote) tv er nog stond en verder zag het er binnen normaal uit.
Dat hebben ze vlot gedaan. Die mensen zijn namelijk net pas op vakantie. Als hun biggetje thuis was geweest had ie de inbrekers vast wel weggejaagd :D
Heb je wel de politie hiervan op de hoogte gesteld? Is wel zo sociaal om te doen.
Keiharde porno!
pi_123105308
Eindelijk staat de loonstrook van postnl op mijn finbox. Zal overmorgen wel op mijn rekening staan.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_123105890
quote:
5s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:39 schreef dud0r het volgende:

[..]

Heb je wel de politie hiervan op de hoogte gesteld? Is wel zo sociaal om te doen.
Nope, maar mensen in de buurt weten ervan.
pi_123106882
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:20 schreef signex het volgende:

overal kan weleens wat fout gaan,ik heb er goede ervaringen mee
pi_123106958
http://www.nujij.nl/algem(...)etsen.21667727.lynkx

met dito reactie's

straks moet je als pb /pbz nog fietsbelasting betalen,tijd voor emigratie
pi_123107029
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:17 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Nope, maar mensen in de buurt weten ervan.
het is deze week hoogseizoen voor de boeven,sommige mensen denken slim te zijn om een gordijn voor het raam te hangen(post niet zichtbaar)auto op oprit etc..
de echte crimi s weten het heus wel,btw van mensen bij de post,en andere voordeurbezoekers krijgen ze ook tips.
pi_123107137
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:15 schreef Selestha het volgende:

kun je nagaan 77 voor 3 dagen,veel te weinig om van te leven,hedendaags heb je al gauw 100 p/d nodig
pi_123107341
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

het staat er ook een beetje knullig(ze omschrijven het als tijdvak van 31-12 t/m 27 -1
In principe krijg je een 8/10 dagen voorschot,ga je er onverwacht vandoor hebben ze nog altijd het extra deel OT,en natuurlijk het "vakantiegeld"
misschien dat ze dat gewoon anders moeten doen.
pi_123107564
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:35 schreef Selestha het volgende:

[..]

vorstverlet zit er vast niet meer in voor je, later in de week naar 6 graden(eindelijk begin van het voorjaar)
het plaatje helemaal bovenin verkeerd nog in winterse sferen :)
pi_123107709
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:01 schreef ophaling10 het volgende:

met dito reactie's

Dat is echt achterlijk. Maximaal 4 uur parkeren? Dat is handig als je dus op de fiets naar je werk gaat waarvoor je je fiets in of nabij een winkelcentrum moet parkeren, aangezien de werkdag voor de meeste mensen 8 of 9 uur duurt. wtf?
Ik zou vrezen voor mijn leven als ik zo'n "parkeerwacht" zou zijn.
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:28:48 #229
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_123107890
Zo, busje kwam net voorrijden met een leenfiets. Ik vroeg hoe het nu verder zou gaan.

"wij maken die fiets, over twee dagen brengen we hem terug en de bon gaat naar Post NL"

pi_123107936
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:23 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Dat is echt achterlijk. Maximaal 4 uur parkeren? Dat is handig als je dus op de fiets naar je werk gaat waarvoor je je fiets in of nabij een winkelcentrum moet parkeren, aangezien de werkdag voor de meeste mensen 8 of 9 uur duurt. wtf?
Ik zou vrezen voor mijn leven als ik zo'n "parkeerwacht" zou zijn.
ja helemaal goed ben je niet als je deze baan uberhaupt hebt,ze worden niet voor niks regelmatig bedreigd/mishandeld
pi_123112530
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:01 schreef ophaling10 het volgende:

met dito reactie's

Maar ik neem aan dat jij je fiets tijdens het bezorgen niet 4 uur op dezelfde plek hebt staan?
pi_123112649
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:06 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

kun je nagaan 77 voor 3 dagen,veel te weinig om van te leven,hedendaags heb je al gauw 100 p/d nodig
Jij hebt 3000 euro in de maand nodig? Ik denk dat er dan gewoon iets mis is met je uitgavenpatroon.
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:53:07 #233
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_123113271
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:28 schreef Keano het volgende:
Zo, busje kwam net voorrijden met een leenfiets. Ik vroeg hoe het nu verder zou gaan.

"wij maken die fiets, over twee dagen brengen we hem terug en de bon gaat naar Post NL"

Dat is een nette regeling.
Ik ga eens kijken of we dat hier ook kunnen regelen met een fietsenmaker.
Keiharde porno!
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:11:48 #234
110987 ErwinRommel
pi_123113981
Nu al thuis :D
Autobestelling die normaal 4 tot 4 en een half uur duurt vandaag kunnen doen in 2 uur en twintig minuten, een absoluut record weer :)
pi_123114791
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:33 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat jij je fiets tijdens het bezorgen niet 4 uur op dezelfde plek hebt staan?
pi_123114850
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:36 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Jij hebt 3000 euro in de maand nodig? Ik denk dat er dan gewoon iets mis is met je uitgavenpatroon.
alleen de woonruimte die ik bewoon is al meer dan de helft van dat
pi_123114882
ik had een of andere kerst postzegel op mijn brief geplakt.
nu hoor ik net dat er daar twee van op moeten.
is er een kans dat de brief toch aankomt?
pi_123114922
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:32 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

alleen de woonruimte die ik bewoon is al meer dan de helft van dat
Tja, dat kan natuurlijk, maar ik denk niet dat dat voor de gemiddelde postbezorger ook het geval is.
pi_123114943
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:33 schreef fespo het volgende:
ik had een of andere kerst postzegel op mijn brief geplakt.
nu hoor ik net dat er daar twee van op moeten.
is er een kans dat de brief toch aankomt?
Ja, die kans is er. De kans is wel groot dat de ontvanger dan een boete moet betalen
pi_123114982
in de voorwaarden van die actie staat dat ze deze dan niet accepteren.
pi_123115142
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:35 schreef fespo het volgende:
in de voorwaarden van die actie staat dat ze deze dan niet accepteren.
Oh, nou,. dan moet je net mazzel hebben dat ie niet gecontroleerd wordt.
pi_123121367
Ach post zonder postzegels ((on)bewust vergeten) komt ook geregeld aan, dus er is een kans dat het gewoon aankomt. Ook dat het niet aankomt natuurlijk :P. Van de week 2 poststukken zonder zegels gehad en die zijn allebei zonder boete aangekomen.

Hier was ook echt niet veel vandaag. Wel veel pakjes, dat dan weer wel.
pi_123128138
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:06 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

Dat was bruto ;) Het is 45 uiteindelijk :P
pi_123128271
In februari ontvang je voor het laatst een papieren salarisstrook. Daarna staat je salarisstrook in je digitale personeelsdossier op Zelf doen. Je krijgt iedere maand een e-mail met een link. Er is een uitzondering voor bedrijfsonderdelen die (nog) niet op Zelf doen zijn aangesloten.

20 februari 2013, 1 reactie
Group HR, Zelf doen
Je personeelsdossier staat op Zelf doen. Je komt er via Personele zaken op Mijn PostNL. Op Zelf doen kun je ook je privé e-mailadres invoeren of aanpassen. Op dit e-mailadres krijg je iedere maand bericht als je salarisstrook klaarstaat.

Wie krijgt nog wel een papieren salarisstrook?
Er zijn drie situaties waarin medewerkers nog een papieren salarisstrook blijven ontvangen:
Als je werkt bij een bedrijfsonderdeel dat (nog) niet is aangesloten op Zelf doen. Dat zijn: Pakketten, D&DM, Netwerk VSP, G3 en Worldwide Mail.
Als je meer dan één dienstverband hebt bij PostNL.
Als je al een papieren salarisstrook hebt aangevraagd.
Wil je de papieren salarisstrook blijven ontvangen?
Op Mijn PostNL staat een speciaal aanvraagformulier (zie de link onder dit nieuwsbericht). Stuur het formulier in als je de papieren salarisstrook wilt blijven ontvangen.

Vragen?
Heb je vragen over de digitale salarisstrook of problemen met het aanvraagformulier? Neem dan contact op met Front Office HR via 088 - 868 16 00.
pi_123128302
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:07 schreef Deezertje het volgende:
In februari ontvang je voor het laatst een papieren salarisstrook. Daarna staat je salarisstrook in je digitale personeelsdossier op Zelf doen. Je krijgt iedere maand een e-mail met een link. Er is een uitzondering voor bedrijfsonderdelen die (nog) niet op Zelf doen zijn aangesloten.

20 februari 2013, 1 reactie
Group HR, Zelf doen
Je personeelsdossier staat op Zelf doen. Je komt er via Personele zaken op Mijn PostNL. Op Zelf doen kun je ook je privé e-mailadres invoeren of aanpassen. Op dit e-mailadres krijg je iedere maand bericht als je salarisstrook klaarstaat.

Wie krijgt nog wel een papieren salarisstrook?
Er zijn drie situaties waarin medewerkers nog een papieren salarisstrook blijven ontvangen:
Als je werkt bij een bedrijfsonderdeel dat (nog) niet is aangesloten op Zelf doen. Dat zijn: Pakketten, D&DM, Netwerk VSP, G3 en Worldwide Mail.
Als je meer dan één dienstverband hebt bij PostNL.
Als je al een papieren salarisstrook hebt aangevraagd.
Wil je de papieren salarisstrook blijven ontvangen?
Op Mijn PostNL staat een speciaal aanvraagformulier (zie de link onder dit nieuwsbericht). Stuur het formulier in als je de papieren salarisstrook wilt blijven ontvangen.

Vragen?
Heb je vragen over de digitale salarisstrook of problemen met het aanvraagformulier? Neem dan contact op met Front Office HR via 088 - 868 16 00.
Wat een grafsite is het ook zeg!
Werkt nog steeds niet normaal hier!
pi_123128415
Gelukkig heb ik een papieren strook aangevraagd..
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_123128713
Is er nog nieuws onder de zon?
Het lijkt wel of slecht nieuws over PostNL sneller in de krant komt dan goed nieuws. Maar we hebben natuurlijk veel meer te vertellen. We zijn daarom op zoek naar bijzondere verhalen.

20 februari 2013, 0 reacties
Corporate Communicatie
Waar moet je dan aan denken?
Er gebeuren veel mooie, interessante, grappige, ontroerende en bijzondere dingen binnen ons bedrijf. Tijdens de bezorging van brieven en pakketten bijvoorbeeld. Op straat maken onze bezorgers van alles mee. Maar ook op de areakantoren en het hoofdkantoor vindt genoeg plaats. Voorbeelden? De collega die een oude dame uit de sloot redt. Dat nieuwe product dat inspeelt op de wensen van een klant. Of de groep medewerkers die geld inzamelen voor het World Food Program.

Waar kun je dit nieuws melden?
Alle nieuwsideeën, groot en klein, kun je mailen naar nieuws@postnl.nl. Beschrijf het nieuws en vertel waarom jij vindt dat dit interessant is. We bekijken dan wat we ermee kunnen. In onze eigen interne middelen of in de externe media. Dat laten we je zo snel mogelijk weten. Alvast bedankt!

--

Ah, we leven weer in vroegere tijden? ;)
Beetje raar dit!
pi_123130932
quote:
15s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig heb ik een papieren strook aangevraagd..
Gelukkig ben ik net weg :P (Heb geen printer, zou lastig zijn geweest met de sociale dienst :P )
pi_123131190
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:55 schreef Selestha het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik net weg :P (Heb geen printer, zou lastig zijn geweest met de sociale dienst :P )
Ohhh blij toe?
(ben lang niet meer in dit topic geweest, dus teruglezen was er niet bij)
pi_123132545
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ohhh blij toe?
(ben lang niet meer in dit topic geweest, dus teruglezen was er niet bij)
Nou ja, blij dat ik niet iedere maand moet hannessen om een manier te vinden om mijn loonstrookje geprint te krijgen inderdaad (ouders wonen niet in amersfoort, geen vrienden met printer etc)
pi_123132637
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:23 schreef Selestha het volgende:

[..]

Nou ja, blij dat ik niet iedere maand moet hannessen om een manier te vinden om mijn loonstrookje geprint te krijgen inderdaad (ouders wonen niet in amersfoort, geen vrienden met printer etc)
Blijft gedoe..
pi_123134068
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat een grafsite is het ook zeg!
Werkt nog steeds niet normaal hier!
de fb page brengt alweer genoeg negatieve berichten hierover :)
overheid leest u mee, grijp aub in maak het bedrijf weer rijks,kunnen we er nog iets van maken
pi_123134177
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:15 schreef Deezertje het volgende:
Is er nog nieuws onder de zon?
Het lijkt wel of slecht nieuws over PostNL sneller in de krant komt dan goed nieuws. Maar we hebben natuurlijk veel meer te vertellen. We zijn daarom op zoek naar bijzondere verhalen.

20 februari 2013, 0 reacties
Corporate Communicatie
Waar moet je dan aan denken?
Er gebeuren veel mooie, interessante, grappige, ontroerende en bijzondere dingen binnen ons bedrijf. Tijdens de bezorging van brieven en pakketten bijvoorbeeld. Op straat maken onze bezorgers van alles mee. Maar ook op de areakantoren en het hoofdkantoor vindt genoeg plaats. Voorbeelden? De collega die een oude dame uit de sloot redt. Dat nieuwe product dat inspeelt op de wensen van een klant. Of de groep medewerkers die geld inzamelen voor het World Food Program.

Waar kun je dit nieuws melden?
Alle nieuwsideeën, groot en klein, kun je mailen naar nieuws@postnl.nl. Beschrijf het nieuws en vertel waarom jij vindt dat dit interessant is. We bekijken dan wat we ermee kunnen. In onze eigen interne middelen of in de externe media. Dat laten we je zo snel mogelijk weten. Alvast bedankt!

--

Ah, we leven weer in vroegere tijden? ;)
Beetje raar dit!
wat een verhaal he?
dat wfp gaat straks over in nvpvbz(nederlands voedselprogramma voor postbezorgers)
pi_123134272
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:04 schreef Selestha het volgende:

[..]

Dat was bruto ;) Het is 45 uiteindelijk :P
ja dat is heel weinig 15 p/d
hoop dat je eht wel leuk hebt bij je nieuwe baan,
en vergeet de ellende bij de post,want die wordt nog erger straks.
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:08:31 #255
177779 GeintegreerdePool
pi_123135347
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:15 schreef Deezertje het volgende:
De collega die een oude dame uit de sloot redt.
Oh, dus die post in de sloot gegooid was, was om de oude dame te laten drijven? Zullen wel flink wat bubbeltjes enveloppen zijn geweest ;)
Divide et impera
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:26:03 #256
341900 Atmosphere82
pi_123136448
Afgelopen zaterdag vond ik een onverwacht druk dagje om te bestellen. Sjongejonge, dinsdag heb ik voor het eerst een redelijk grote fietswijk gedaan, op een piekdag dus. Het zal Superkimmi wel bekend zijn, de Landerijen. ;) En daar dus de grote wijk van de twee van. Echt geen pretje met drie tassen post, één tas vol pakjes en twee tassen HAH. Uiteindelijk heb ik dat in het depot tot drie tassen weten te reduceren en heb ik alle HAH maar in m'n mand gepropt! :')

Morgen zou ik kunnen werken, en m'n TC zou vandaag sms'en welke wijk het zou worden. Heeft ie niet gedaan, had ik eigenlijk ook niet verwacht... :O Dus heb ik maar even gemaild. Kijken of ik het morgenochtend dan zal weten... ;)
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:27:31 #257
341900 Atmosphere82
pi_123136531
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 09:33 schreef superkimmi het volgende:

[..]

San Fransisco - Las Vegas - Salt Lake -City - Cody - Denver - Durango - Page - Phoenix - LA Inclusief al het natuurschoon wat zich daar tussen bevind met als mijn hoogtepunt Yellowstone
Gaaf hoor, echt supercool lijkt me dat!!! ^O^
pi_123137149
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:26 schreef Atmosphere82 het volgende:
Afgelopen zaterdag vond ik een onverwacht druk dagje om te bestellen. Sjongejonge, dinsdag heb ik voor het eerst een redelijk grote fietswijk gedaan, op een piekdag dus. Het zal Superkimmi wel bekend zijn, de Landerijen. ;) En daar dus de grote wijk van de twee van. Echt geen pretje met drie tassen post, één tas vol pakjes en twee tassen HAH. Uiteindelijk heb ik dat in het depot tot drie tassen weten te reduceren en heb ik alle HAH maar in m'n mand gepropt! :')

Morgen zou ik kunnen werken, en m'n TC zou vandaag sms'en welke wijk het zou worden. Heeft ie niet gedaan, had ik eigenlijk ook niet verwacht... :O Dus heb ik maar even gemaild. Kijken of ik het morgenochtend dan zal weten... ;)
ow jeetje, ik woon zo'n beetje tegenover de Landerijen.. Dat lijkt me idd een flinke wijk xD. En vrij saai.. want al zijn t mooie huizen, de straten zijn zo enorm rechttoe, rechtaan
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:37:35 #259
341900 Atmosphere82
pi_123137257
Oh grappig! Gelukkig krijg je beide wijken bijna nooit in je eentje. Alhoewel ik ze wel een keer allebei had, maar toen zonder HAH. Maar best saaie straten ja... Woon je dan op de Flintdijk als ik vragen mag? ;)
pi_123137445
Nee, woon in een van de zijstraatjes van de flintdijk ;)
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:41:45 #261
341900 Atmosphere82
pi_123137501
Oké, sorry voor m'n misschien (al te grote) nieuwsgierigheid... :@
pi_123138013
ah nee hoor, geen probleem :) is toch gewoon grappig als je elkaar via zo'n forum leert kennen xD
pi_123140192
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:08 schreef GeintegreerdePool het volgende:

[..]

Oh, dus die post in de sloot gegooid was, was om de oude dame te laten drijven? Zullen wel flink wat bubbeltjes enveloppen zijn geweest ;)
LOL!
Ze krijgen in ieder geval door dat ze toch echt wat moeten doen aan alle negatieve publiciteit. Dat lijkt ook voor het eerst te zijn. Ze lezen dus wel kranten!
Misschien is het een goed idee om een campagne te starten om de PBZ in een beter daglicht te zetten in plaats van dat ze ons alleen maar zwart maken.

Edit: Als ze leuke verhalen zoeken moeten ze hier eens kijken. Als ze dat nog niet doen in ieder geval :P
  donderdag 21 februari 2013 @ 00:35:17 #264
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_123145749
Ik heb advies nodig! Ruim een week geleden een pakket afgegeven bij het postkantoor in de buurt. Gaat om een retour pakket naar een antwoordnummer in Venlo van het bedrijf Amazon.
Was een automatisch voorgedrukte pakketzegel die ik moest opplakken en afgeven.

Nu al 1 week is het pakket in het sorteercentrum en staat erbij dat de zending vertraging heeft en ''Het werkelijke aflevertijdvak kan afwijken, omdat we in jouw wijk momenteel werken aan efficiëntere bezorgroutes. Excuses voor het ongemak.''

Wat nu?
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_123146321
Ik vond vandaag weer een briefje op de mat met daarop de melding dat er weer 'ns een pakket van mij in de papiercontainer lag...

Nu was ik thuis en klooide ergens op zolder met m'n nieuwe iPod en luisterde snoeiharde muziek en heb hierbij de deurbel ff gemist. Maar ik blijf het toch vreemd vinden dat mijn pakketjes dan zo "gedropt" worden.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_123149620
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:52 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ja dat is heel weinig 15 p/d
hoop dat je eht wel leuk hebt bij je nieuwe baan,
en vergeet de ellende bij de post,want die wordt nog erger straks.
Het werk opzich is voor mij prima, vind ik ook fijn om te doen en zou het best willen blijven doen. Maar van de beloftes eromheen die werden gedaan door de gemeente, blijkt er geen één waar te zijn en ik heb uiteindelijk maar 10% kans om hier een baan aan over te houden. Bij de Post had ik tenminste één ding: stabiliteit. Nu is alles weer onzeker :{ Ik snap de logica van de gemeente hier niet in.
pi_123149625
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 00:51 schreef CoExist het volgende:
Ik vond vandaag weer een briefje op de mat met daarop de melding dat er weer 'ns een pakket van mij in de papiercontainer lag...

Nu was ik thuis en klooide ergens op zolder met m'n nieuwe iPod en luisterde snoeiharde muziek en heb hierbij de deurbel ff gemist. Maar ik blijf het toch vreemd vinden dat mijn pakketjes dan zo "gedropt" worden.
Ja, dat hoort natuurlijk niet, gewoon een klacht indienen.
  donderdag 21 februari 2013 @ 08:00:51 #268
177779 GeintegreerdePool
pi_123149765
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 00:35 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb advies nodig! Ruim een week geleden een pakket afgegeven bij het postkantoor in de buurt. Gaat om een retour pakket naar een antwoordnummer in Venlo van het bedrijf Amazon.

Nu al 1 week is het pakket in het sorteercentrum en staat erbij dat de zending vertraging heeft en ''Het werkelijke aflevertijdvak kan afwijken, omdat we in jouw wijk momenteel werken aan efficiëntere bezorgroutes. Excuses voor het ongemak.''

Wat nu?
Je kan het servicenummer van Track & Trace bellen, tegen het belachelijke tarief van 45 cent per minuut :N

Voor vragen over de status van uw pakket kunt u op werkdagen (08.30 tot 20.00) en op zaterdag (09.00 tot 16.00) contact opnemen met 0900-0570 (¤0,45 p/m, max. ¤22,50).

Maar als het om een retourpakket gaat en er is geen haast bij, zou ik gewoon afwachten ipv. een dikke telefoonrekening.
Divide et impera
  donderdag 21 februari 2013 @ 08:08:36 #269
177779 GeintegreerdePool
pi_123149810
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 07:32 schreef Selestha het volgende:

[..]

Het werk opzich is voor mij prima, vind ik ook fijn om te doen en zou het best willen blijven doen. Maar van de beloftes eromheen die werden gedaan door de gemeente, blijkt er geen één waar te zijn en ik heb uiteindelijk maar 10% kans om hier een baan aan over te houden. Bij de Post had ik tenminste één ding: stabiliteit. Nu is alles weer onzeker :{ Ik snap de logica van de gemeente hier niet in.
Heel herkenbaar, toen ik moest stoppen met mijn bedrijf belandde ik ook in de bijstand. Via een re-integratietraject van de gemeente ging ik aan de slag bij een administratieve afdeling van de gemeente, met als doel een vaste baan. Eenmaal daar bleek na paar maanden dat de kans op vast werk 0% was en ik weer mocht gaan solliciteren of daar verder werken voor de bijstand. Zelf vond de gemeente dat er geen sprake was van verkeerde informatie; ik had immers zoveel "werkervaring" en een referentie opgebouwd.

Dus toen maar voor PostNL gekozen en nu weer verder met een nieuw bedrijfje, naast PostNL. Hopelijk bieden ze jou toch een vaste baan aan, maar ik zou er wel steeds op blijven letten dat de gemeente je niet vast gaat houden met loze beloftes.
Divide et impera
pi_123150296
quote:

[..]

Met die valse beloftes hebben ze wel weer een goedkope werkkracht erbij. Ik hoop alleen voor je dat ze op tijd laten weten of je mag blijven of niet omdat het tegenwoordig heel veel tijd kost om een andere baan te vinden.
En wat betreft de logica... Eigenlijk niet veel anders dan bij PostNL toch? De gemeente gedraagt zich gewoon als een modern (groot) bedrijf.
pi_123150530
ik droomde vannacht, dat ik een straat niet kon vinden, ook niet met de GPS op mn telefoon en dat ik daardoor om half 9 's avonds nog bezig was :')
  donderdag 21 februari 2013 @ 09:06:09 #272
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_123150545
Haha, jij neemt je werk niet alleen mee naar huis, maar zelfs mee naar bed.

Totale toewijding!
pi_123151837
quote:

[..]

vind dat weer een naar vooruitzicht voor je,zeker omdat je,je verheugd had op een betere toekomst.
gemeenten zijn ook druk bezig aan het bezuinigen,alleen de hogere ambtenaren vergeten ze daarbij,dat kan natuurlijk gewoon niet.
hoop voor je dat er toch iets van een kans in zit,aan je eigen inzet zal het zeker niet liggen.
misschien kun je,je nog orienteren op een bepaalde studie(omscholing) o.i.d.,
zou zeker niet terug naar de post gaan(wordt alleen maar slechter)
pi_123152003
Ik vind het opzich niet erg dat ze de papieren loonstrook afschaffen.....Maar tot nu toe kan staat er nog geen loonstrook in mijnpostnl :/

Zo en het word hier dinsdag rustig.....we hebben geen hah dat heb ik nog nooit mee gemaakt. Daar tegen over staat, dat er wel tijd van af word gehaald.
pi_123152135
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:05 schreef superkimmi het volgende:
ik droomde vannacht, dat ik een straat niet kon vinden, ook niet met de GPS op mn telefoon en dat ik daardoor om half 9 's avonds nog bezig was :')
Zoiets heb ik heel in het begin meegemaakt,moet je alles nog leren etc..
5uur s morgens beginnen en hoop werk etc..
Lig ik op een dag na het werk in bed(oververmoeid)schrik ik wakker(met het idee dat het half 8 s'morgens was)bel ik naar de vestiging dat ik er zo aan kom.
De toen dienstdoende collega die wist niet, waar ik het over had,bleek het half 8 s avonds te zijn.
Hier hebben ze nog heel lang grapjes overgemaakt.
Was ook in de leuke oude tijd.
pi_123152277
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:17 schreef gridjuh het volgende:
Ik vind het opzich niet erg dat ze de papieren loonstrook afschaffen.....Maar tot nu toe kan staat er nog geen loonstrook in mijnpostnl :/

Zo en het word hier dinsdag rustig.....we hebben geen hah dat heb ik nog nooit mee gemaakt. Daar tegen over staat, dat er wel tijd van af word gehaald.
Daar begrijp ik niks van her en der zijn de uitvoeringstijden verminderd en die is incl hah,maar die 5 min die je ervoor kreeg is er ook af(10-15 pd minder,per wijk, met 2 wijken zomaar 8-10pm minder)
Verder prognoses,kunnen ze alleen vanuit gaan,als bepaalde periodieken er niet zijn.
Wat als in een keer 5000000 mensen besluiten zomaar iets te post(voorbeeld)
Of hebben ze er helderzienden rondlopen :) (dan heb ik het helemaal verkeerd)
Zullen we toch naar het systeem gaan,wat ik eerder aangaf,je moet straks geld meenemen om te mogen werken :)
pi_123152901
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:06 schreef Keano het volgende:
Haha, jij neemt je werk niet alleen mee naar huis, maar zelfs mee naar bed.

Totale toewijding!
haha.. zeker als je bedenkt dat mijn hoofdbezigheid studeren is :P
pi_123154237
Ik droom regelmatig over de post :P Dat ik foute brieven bezorg, kan vliegen met die postfietsttassen etc.

Vervelend, Selestha :( Ik ken dat: Gemeenten die beloftes doen en ze dan niet nakomen.
  donderdag 21 februari 2013 @ 12:32:34 #279
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_123156661
Verdomme zeg.

Het fietsenmakerverhaal gaat toch slecht aflopen vrees ik.

Ik werd net gebeld: 'Hallo meneer, ik vrees dat ik slecht nieuws voor u heb.. Uw fiets is niet meer te maken." (heel verhaal waarom niet blabla.)

Ik heb eigenlijk weinig zin om nu flink wat geld uit te geven aan een nieuwe fiets, omdat ik dit gewoon naast het studeren doe.. Door het gewicht van de post is die fiets gewoon naar de kloten gegaan (vrij nieuwe gazelle) en als ik nu weer zo'n zelfde fiets koop ben ik 2 maanden bezig om met het geld vd post zo'n fiets terug te verdienen.. :|W

Wat zouden jullie doen? Hier thuis hebben ze het erover dat ik Post NL maar aansprakelijk moet stellen en dat zij een nieuwe fiets moeten regelen :o .
  donderdag 21 februari 2013 @ 13:56:51 #280
341900 Atmosphere82
pi_123159501
Ik ben mega laat! Ik moet nu echt weg zeg om te bezorgen! :o
pi_123161496
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 00:35 schreef Dionysiou het volgende:

Wat nu?
Heb ik ook wel eens gehad, geen paniek. Grote kans dat jouw pakket al binnen is bij amazon. Het probleem is dat Track & Trace naar antwoordnummers nooit goed werkt, daar komt het door.
  donderdag 21 februari 2013 @ 15:09:08 #282
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_123162154
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens gehad, geen paniek. Grote kans dat jouw pakket al binnen is bij amazon. Het probleem is dat Track & Trace naar antwoordnummers nooit goed werkt, daar komt het door.
Hmm, okey. Lastig. Ik wacht het wel af, heb ook een berichtje naar het webcare team van PostNL doorgezet voor de zekerheid.. :)
Thanks!
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_123162670
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 00:51 schreef CoExist het volgende:

Ik denk dat dat ook voor een groot deel komt doordat veel mensen juist zeggen dat ze het wel in de papiercontainer mogen leggen als er niemand thuis is.
  donderdag 21 februari 2013 @ 15:43:53 #284
110987 ErwinRommel
pi_123163655
Mooi, salaris is gestort :)
pi_123163765
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:32 schreef Keano het volgende:
Verdomme zeg.

Ik werd net gebeld: 'Hallo meneer, ik vrees dat ik slecht nieuws voor u heb.. Uw fiets is niet meer te maken." (heel verhaal waarom niet blabla.)

Ik heb eigenlijk weinig zin om nu flink wat geld uit te geven aan een nieuwe fiets, omdat ik dit gewoon naast het studeren doe.. Door het gewicht van de post is die fiets gewoon naar de kloten gegaan (vrij nieuwe gazelle) en als ik nu weer zo'n zelfde fiets koop ben ik 2 maanden bezig om met het geld vd post zo'n fiets terug te verdienen.. :|W

Wat zouden jullie doen? Hier thuis hebben ze het erover dat ik Post NL maar aansprakelijk moet stellen en dat zij een nieuwe fiets moeten regelen :o .
dat is geen goed nieuws en de direct verantwoordelijke is er niet(vakantie)zijn er geen leenfietsen op
de vestiging?
de post heeft geen flauw benul van waar een mens van moet leven(of wil het niet weten),een nieuwe fiets zit je gauw richting de 6-7,dit zellfde geldt ook voor kleding en schoenen,of het gros maar even gauw een paar mik uit de zak kan trekken.
pi_123163855
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:32 schreef Keano het volgende:
Verdomme zeg.

Ik zou een tweedehands fiets regelen.
pi_123165479
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Mooi, salaris is gestort :)
Ik ga nu eens kijken.....het scheelt nu kan ik zeker op mijnpostnl mijn loonstrook niet inzien omdat het het nu helemaal niet meer doet.....fijn
  donderdag 21 februari 2013 @ 16:32:13 #288
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_123165599
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:29 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Ik ga nu eens kijken.....het scheelt nu kan ik zeker op mijnpostnl mijn loonstrook niet inzien omdat het het nu helemaal niet meer doet.....fijn
Bij mij is nog niets gestort (ING)
pi_123165624
He ik ben nu met mijn belasting bezig maar ik had 1 vraag,

Moet ik nou loon sv of loon loonheffing gebruiken bij het invullen?
pi_123165640
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef Keano het volgende:

[..]

Nee nog niets gestort....zal morgen wel zijn....Maar ik heb eindelijk mijn loonstrook online pfffftttt
  donderdag 21 februari 2013 @ 16:34:18 #291
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_123165696
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:33 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Nee nog niets gestort....zal morgen wel zijn....Maar ik heb eindelijk mijn loonstrook online pfffftttt
Bij Mijnpostnl krijg ik al weken een foutmelding als ik die wil openen :|W
pi_123165752
Middag :)

Hier nog geen loonstrookje of salaris :(

12april gaat ons depot op zeker naar Heerenveen.
13april eerste werkdag aldaar...voor hoe lang???
Contract loopt tot mei.
Gezien de afstand werd er al geopperd dat er geen zekerheid is op verlenging...jammer!
Kringloper
  donderdag 21 februari 2013 @ 16:36:14 #293
110987 ErwinRommel
pi_123165778
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef Keano het volgende:

[..]

Dat is maf, want ik heb ook ING, maar wellicht een verschil omdat ik bij autobedrijf zit?
  donderdag 21 februari 2013 @ 16:36:41 #294
110987 ErwinRommel
pi_123165807
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef the_X het volgende:
He ik ben nu met mijn belasting bezig maar ik had 1 vraag,

Moet ik nou loon sv of loon loonheffing gebruiken bij het invullen?
Wacht tot 1 maart, dan is vrijwel alles al ingevuld :)
pi_123165847
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:36 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat is maf, want ik heb ook ING, maar wellicht een verschil omdat ik bij autobedrijf zit?
Dat zal het zijn ja. Ik heb ook nog niets bij ING.
pi_123165853
Hier trouwens ook ING en niets...helemaal een lege rekening :P

quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:34 schreef Keano het volgende:

[..]

Bij Mijnpostnl krijg ik al weken een foutmelding als ik die wil openen :|W
deze: Unable to translate name!
Kringloper
  donderdag 21 februari 2013 @ 16:39:29 #297
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_123165947
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:37 schreef peter2671 het volgende:
Hier trouwens ook ING en niets...helemaal een lege rekening :P

[..]

deze: Unable to translate name!
Protocolwijziging in HTTPS niet mogelijk: HTTPS nt geconfigureerd/actief
SSO-aanmelding niet mogel.: aanmeldticket browser wordt niet geaccepteerd
Selecteer "Aanmelden" om door te gaan. Er wordt een popup weergegeven waarin u uw gebruikersnaam en password kunt invoeren
Er is niet naar HTTPS overgeschakeld, dus is password verzenden onveilig
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 21 februari 2013 @ 16:43:40 #298
Maffe Fries
pi_123166161
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:35 schreef peter2671 het volgende:
Middag :)

Hier nog geen loonstrookje of salaris :(

12april gaat ons depot op zeker naar Heerenveen.
13april eerste werkdag aldaar...voor hoe lang???
Contract loopt tot mei.
Gezien de afstand werd er al geopperd dat er geen zekerheid is op verlenging...jammer!
sorteerder of bezorger?
pi_123166180
quote:
14s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:43 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

sorteerder of bezorger?
Sorteren.
Kringloper
pi_123166239
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:39 schreef Keano het volgende:

[..]

Protocolwijziging in HTTPS niet mogelijk: HTTPS nt geconfigureerd/actief
SSO-aanmelding niet mogel.: aanmeldticket browser wordt niet geaccepteerd
Selecteer "Aanmelden" om door te gaan. Er wordt een popup weergegeven waarin u uw gebruikersnaam en password kunt invoeren
Er is niet naar HTTPS overgeschakeld, dus is password verzenden onveilig
Probeer het in Internet Explorer. Bij mij werkt het alleen op deze browser.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 21 februari 2013 @ 16:47:19 #301
Maffe Fries
pi_123166334
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:44 schreef peter2671 het volgende:

[..]

Sorteren.
Vanaf Sneek moet het toch te doen zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties