Ja, maar hij staat op mijn mobiel, vandaag gemaakt tijdens mijn werk. Weet ff niet zo snel hoe ik die van mijn mobiel moet uploadenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:55 schreef KatrienDuck het volgende:
Krijgen wij die foto ook te zien Erwin?
Wellicht vind die persoon jou wel leukquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:12 schreef ophaling10 het volgende:
zelf heb ik een valentijnskoek gekregen van een der adressen,ook wel leuk
Ik ben het met je eens, maar ik sta mijn mannetje wel! Door mijn levenservaring (ben 50 gepasseerd) loop ik niet in 7 sloten tegelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:08 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het raar vindt dat jij dat moet gaan uitleggen i.p.v. de TC zelf?
Hier was het altijd zo (ik weet niet hoe het nu is) dat de TC zelf bij de klagers langs ging om persoonlijk het probleem op te lossen.
Dat zou ik persoonlijk ook prettiger vinden omdat ik bij gesprekken met van die zeikerds snel geneigd ben om verkeerde dingen te zeggen
Ik kan bij dat dat soort mensen echt het geduld niet meer opbrengen tegenwoordig. Als ik een fout heb gemaakt, prima, dan geef ik dat eerlijk toe en bied ik mijn excuses aan. Maar als mensen mij de schuld gaan geven dat ik het niet goed doe terwijl ik er geen hol mee te maken heb, ben ik echt in staat om iemand een knal voor zijn of haar kop te geven.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef Miepiekiekuut het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar ik sta mijn mannetje wel! Door mijn levenservaring (ben 50 gepasseerd) loop ik niet in 7 sloten tegelijk.
levert het nog iets op?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef eigendeegcookie het volgende:
wil iemand mijn ecco-bonnen kopen?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef eigendeegcookie het volgende:
wil iemand mijn ecco-bonnen kopen?
Nou wij zijn geen ambtenaren hoor, we zijn gedetacheerd. We werken voor een uitkering in een bedrijf dat vroeger een sociale werkplaats was, daarom zijn er regels als sneeuw en regenverlet. Dat geldt weer niet voor de ''normale'' medewerkers van het bedrijf. Waar ik dus hopelijk bij ga horen ooit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:51 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja dat is het voordeel bij de gemeente
heb je het fijn daar?
Pakjes onder rembours ertussen is inderdaad wel heel belachelijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:24 schreef gelestipjes het volgende:
Hier met sorteren de laatste tijd steeds vaker pakjes ertussen waar toch duidelijk een pakketzegel op zit. Toch een beetje lullig, laten ze je eerst 6,75 betalen of zo omdat het te groot/zwaar zou zijn voor de normale post, en dan wordt het vervolgens alsnog door de normale postbode bezorgd en heb je dus gewoon een paar euro teveel betaald.
Had er laatst zelfs een rembours pakje tussen zitten. Een voorbereider/postbezorger zal maar niet opletten en het alsnog gewoon bezorgen terwijl er eigenlijk voor het pakje betaald had moeten worden, zou toch nogal slordig zijn.
Ik kan me op dit moment ook niet echt voorstellen dat ik gewoon weer volle dagen zou gaan werken. Ben na al die tijd zo gewend aan werkdagen van een paar uurtjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 06:27 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nou wij zijn geen ambtenaren hoor, we zijn gedetacheerd. We werken voor een uitkering in een bedrijf dat vroeger een sociale werkplaats was, daarom zijn er regels als sneeuw en regenverlet. Dat geldt weer niet voor de ''normale'' medewerkers van het bedrijf. Waar ik dus hopelijk bij ga horen ooit.
Het werk zelf is goed te doen, al heb ik echt ontzettende spierpijn in mijn torso en armen. Ik kan s'avonds nauwelijks achter de computer zitten van de pijn. Ik weet dat dat weer over gaat, maar nu is het even niet lekkerStraks heb ik een stoer gespierd bovenlijf
![]()
De werkdagen zijn wel flink pittig, ik begin om 07.30 en ben klaar om 16.00 en zit de hele dag met een klein team collega's. Dan is 3 of 4 uurtjes lopen in je eentje toch wel een stuk minder vermoeiendHopelijk wen ik hieraan en komt het in mijn ritme, zou wel fijn zijn voor mijn financiële perspectief. Maar eerst maar eens drie maanden volhouden
Niet helemaal, nu is het volgende week helemáál afzienquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:49 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik kan me op dit moment ook niet echt voorstellen dat ik gewoon weer volle dagen zou gaan werken. Ben na al die tijd zo gewend aan werkdagen van een paar uurtjes.
Als je dan zoveel spierpijn hebt komt de vrieskou zeker als geroepen
Wel in beweging blijven hè? Anders loop je volgende week inderdaad rond als een krom oud omaatjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:16 schreef Selestha het volgende:
[..]
Niet helemaal, nu is het volgende week helemáál afzien
Nee, ik werk 3 maanden voor een uitkeringquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:33 schreef superkimmi het volgende:
het is inderdaad even pittig Selestha.. maar als je er doorheen bent, is je conditie weer stukken beter
En volle werkdagen zal wel leuk staan op je eerste loonstrookje
Mja mijn collega's zijn niet veel anders dan bij de post hoor. Gewoon, over het algemeen laagopgeleide mensen, maar dat zegt niet meteen dat ze zich niet kunnen gedragen. Al is het clubje waar ik mee werk een soort Maaskantje in het echtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:19 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Wel in beweging blijven hè? Anders loop je volgende week inderdaad rond als een krom oud omaatje
Hoe zijn de collega's? Nog geen aangifte hoeven doen van seksuele intimidatie hoop ik?
We hebben allemaal een eigen keet inderdaad, en we hebben per dag 1x 15 minuten pauze, 1x 30 minuten en 1x 5 minuten. Werkt prima, je kan alleen niet stoppen als je zelf even op adem wil komenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:43 schreef KatrienDuck het volgende:
Klinkt best heftig Selestha, zulke werkdagen! Hoe gaat het eigenlijk met de koffie- en lunchpauze? Zit je dan met je clubje in een schaftkeet of zo? Moet je je eigen koffie meenemen?
Zoiets?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:16 schreef Selestha het volgende:
[..]
Mja mijn collega's zijn niet veel anders dan bij de post hoor. Gewoon, over het algemeen laagopgeleide mensen, maar dat zegt niet meteen dat ze zich niet kunnen gedragen. Al is het clubje waar ik mee werk een soort Maaskantje in het echt
Maar zij vinden het vooral zielig voor mij dat ik dit werk moet doen en gedragen zich normaal tegenover mij. Wat tenminste voor hun normaal is dan
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hoorde vandaag dat deze maand de laatste maand is dat je de papieren loonstrook nog krijgt. Voortaan is hij alleen nog via Mijnpostnl in te zien. Lekker, aangezien bij mij deze site nog steeds niet optimaal werkt, en diverse functionaliteiten het nog steeds niet doen.
Dus maar weer even een mailtje gestuurd naar hr.services@postnl.nl met het verzoek om toch de papieren strookjes naar mij te blijven sturen..........
Heb je geen Finbox?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hoorde vandaag dat deze maand de laatste maand is dat je de papieren loonstrook nog krijgt. Voortaan is hij alleen nog via Mijnpostnl in te zien. Lekker, aangezien bij mij deze site nog steeds niet optimaal werkt, en diverse functionaliteiten het nog steeds niet doen.
Dus maar weer even een mailtje gestuurd naar hr.services@postnl.nl met het verzoek om toch de papieren strookjes naar mij te blijven sturen..........
Hmm ja, misschien krijg ik hem daar nog op, maar ik kan niet meer in mijnPostNL. Het zou kunnen dat het daar nog op komt ja, dat hoop ik dan. Maar een eindafrekening is toch sowieso iets dat op schrift gezet wordt?quote:
Nee, en ik wil het ook niet.quote:
Is een goed alternatief om je loonstrook in te zien, maar als jij een website met kuren verkiest boven finbox.. prima.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nee, en ik wil het ook niet.
Haha leuk!quote:
Dat beweer ik nergens. Ik zeg dat ik een papieren loonstrook prefereer boven een digitale.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:54 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Is een goed alternatief om je loonstrook in te zien, maar als jij een website met kuren verkiest boven finbox.. prima.
Dat lijkt me anders wel fijn, om 16.00u klaar zijn!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 06:27 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nou wij zijn geen ambtenaren hoor, we zijn gedetacheerd. We werken voor een uitkering in een bedrijf dat vroeger een sociale werkplaats was, daarom zijn er regels als sneeuw en regenverlet. Dat geldt weer niet voor de ''normale'' medewerkers van het bedrijf. Waar ik dus hopelijk bij ga horen ooit.
Het werk zelf is goed te doen, al heb ik echt ontzettende spierpijn in mijn torso en armen. Ik kan s'avonds nauwelijks achter de computer zitten van de pijn. Ik weet dat dat weer over gaat, maar nu is het even niet lekkerStraks heb ik een stoer gespierd bovenlijf
![]()
De werkdagen zijn wel flink pittig, ik begin om 07.30 en ben klaar om 16.00 en zit de hele dag met een klein team collega's. Dan is 3 of 4 uurtjes lopen in je eentje toch wel een stuk minder vermoeiendHopelijk wen ik hieraan en komt het in mijn ritme, zou wel fijn zijn voor mijn financiële perspectief. Maar eerst maar eens drie maanden volhouden
ah. dan ff wat meer proppen, want ik ga proberen twee wijkjes in één keer mee te nemen op de kar. Scheelt me een ritje naar het depotquote:
Ga je op vakantie dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:39 schreef superkimmi het volgende:
Morgen weer 2 wijken wegbrengen. Wat ben ik toch blij dat ze me dit altijd vragen met heerlijk weer. Lekker extra centjes verdienen die linea recta op de spaarrekening voor amerika gaan
Eerste week van de KNJ van zondag tot vrijdag thuis gezeten met griep. Nog weken last van de naweeën gehad.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik was twee dagen behoorlijk ziek zeg! Daarom kon ik gisteren ook niet werken. Morgen dan toch maar weer gaan proberen. Mijn koorts is weg, m'n oren zitten wat minder verstopt en de verkoudheid is ook minder. Dan moet het wel weer gaan...
PS. Zijn er hier nog meer mensen ziek geweest?![]()
(nogmaals beterschapquote:
Dankequote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:55 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oh ja, jullie moeten werken![]()
Succes
Ik ben nog druk bezig met ziek zijn. Vandaag is geloof ik dag 4. Hoe lang duurt deze griep ongeveer?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik was twee dagen behoorlijk ziek zeg! Daarom kon ik gisteren ook niet werken. Morgen dan toch maar weer gaan proberen. Mijn koorts is weg, m'n oren zitten wat minder verstopt en de verkoudheid is ook minder. Dan moet het wel weer gaan...
PS. Zijn er hier nog meer mensen ziek geweest?![]()
Tip: Als je wacht met aangifte tot 1 maart wordt er een heel groot deel van je gegevens als automatisch ingevuld. Dan hoef je een hele boel dingen alleen nog te controleren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:06 schreef gridjuh het volgende:
Was een snel dagje vandaag
2 zakken post.
We moeten nu de uren doorgeven die wij reeel vinden op woensdag en vrijdag.
Aangezien er dramatisch weinig post is.....
Verder heb ik ff de belastingdienst eens gek gemaakt....Ik wil geldNee ik heb recht op geld over 2012 en die wil ik hebben(heb gewacht op de jaaropgaven) Hopelijk heb ik het goed gedaan
San Fransisco - Las Vegas - Salt Lake -City - Cody - Denver - Durango - Page - Phoenix - LA Inclusief al het natuurschoon wat zich daar tussen bevind met als mijn hoogtepunt Yellowstonequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:22 schreef Atmosphere82 het volgende:
Leuk!In de buurt van Seattle? Of juist aan de kant van New York enzo?
Kun je rest van het forum even helpenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:33 schreef KatrienDuck het volgende:
Wow, weinig post vandaag! Om even over half 10 was de voorbereiding zo goed als klaar! Ik was om kwart voor 10 alweer thuis!
@ Rafierafie, beterschap! Een flinke echte griep ben je wel even zoet mee!
@ Superkimmi, wat een mooie reis zeg, hoe lang gaan jullie?
3 wekenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:33 schreef KatrienDuck het volgende:
Wow, weinig post vandaag! Om even over half 10 was de voorbereiding zo goed als klaar! Ik was om kwart voor 10 alweer thuis!
Nee ging over huur en zorgtoeslag, alles was opzich ingevuld daarin maar de bedragen van loon klopten niet, dus hadden we recht op meerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:07 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Tip: Als je wacht met aangifte tot 1 maart wordt er een heel groot deel van je gegevens als automatisch ingevuld. Dan hoef je een hele boel dingen alleen nog te controleren.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:34 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Kun je rest van het forum even helpen
Ik heb mijn tijd al op een andere wijze zeer nuttig besteed met een paar vervelende huishoudelijke klussen!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:36 schreef superkimmi het volgende:
[..]
3 wekenen idd, als t zo rustig is mag je mijn tweede wijk wel lopen hoor!
mooi he:)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:26 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mijn tijd al op een andere wijze zeer nuttig besteed met een paar vervelende huishoudelijke klussen!
Dank je. Ik had gehoopt de dans te ontspringen met die griep. Normaal gesproken word ik niet zo snel ziek maar nu is echt iedereen in mijn omgeving niet lekker, dus het was slechts een kwestie van tijdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:33 schreef KatrienDuck het volgende:
Dat is balen zo'n dag! Dan ben je er ook wel goed klaar mee!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:53 schreef V__L_N het volgende:
Vandaag 1 en al ellende.Gisteren waren de folders nog niet binnen. dus die moest ik er vandaag bij doen. Vervolgens is de levering te laat. Kunnen ze om kwart over 11 nog maar 1 wijk uitleveren en de tweede om 1 uur.
Ik eerste wijk gelopen, ben ik om half 3 terug op het depo. Zit die tweede wijk vol fouten. Bundelfouten, loopvolgorde fouten en ook nog sorteerfouten.
Was uiteindelijk om half 7 klaar.
Was pure ellende dit en ik en ook echt soort van gesloopt.
Nee, was een geadresseerd extra foldertje, het standaard foldertje ahd ik ook gewoonquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
is dat niet gewoon het standaard Appie foldertje? Die had ik samen met de C1000 en de Poiesz.
Van dat soort mensen moet je bestaan niet eens erkennen. Zoals Cesar Milan zou zeggen; no touch, no talk, no eye contactquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:36 schreef Deezertje het volgende:
Sommige mensen...
Loop ik rustig mijn rondje door de straat, staan er twee dames van een jaar of vijftig met elkaar te praten. Zien ze dus dat ik eraan kom en beginnen ineens oorverdovend hard: ''Oh, heb je wéér verkeerde post gekregen? Begint langzamerhand hier gewoon te worden!!'' (met lege handenwas nog niet eens bij ze geweest, maar goed blijkbaar willen ze een punt maken...) Dus ik geef netjes hun post af (allemaal kloppend natuurlijk) en zeg dat ik alleen op zaterdag werk dus weet niet wat er doordeweeks allemaal goed/fout gaat. Nou dat konden ze dus niet waarderen! Kreeg meteen een héél verhaal dat het vroeger allemaal beter was, en nu is de post er soms pas om jawel 14:00 uur!!! Als ze überhaupt wel post krijgen dan (piek/dal). Echt, je vraagt je soms af wat er van die mensen terecht komt als ze eens een dag geen post krijgen. Tja, wat moeten ze dan toch met hun leventje?
![]()
Oh, en ik begin die C1000 folder op zaterdag na 3 jaar ook wel zat te worden. Vroeger hadden ze nog leuke aanbiedingen. Met de week worden de aanbiedingen slechter, en de helft is gewoon herhaling van de weekfolder... Kom dan op zijn minst met leuke acties, nu denk ik echt steeds: wie zit hier nou op te wachten!Aanbiedingen van AH zijn laatste tijd ook echt om te janken hoor. Koop voortaan wel wanneer er echt een goede aanbieding is flink in.
HAH, V&D, Makro en Kampioenen hier. Had vorige week de oneven nummers, nu precies een week later dus de even nummers. Dat geintje flikken ze bij mij trouwens altijd. Als ik hoor dat het afgelopen week zo rustig was, waarom dan al niet vast de Kampioenen meegeven?
14:00 uur moest ik nog een uurtje lopen tot het einde van mijn wijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:52 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Van dat soort mensen moet je bestaan niet eens erkennen. Zoals Cesar Milan zou zeggen; no touch, no talk, no eye contact
Aan de andere kant vind ik 14.00 uur ook wel echt belachelijk laat. Dan heb je nog maar 4 uur de tijd om nog op tijd de post te bezorgen... dat is wel krap hoor
Die c1000 dingen gaan bij mij steeds vaker stuk als ik ze door de bus probeer te stampen. Ik weet niet wat dat is met die dingen.
De tijden dat er nog geen folders waren op zaterdag..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:36 schreef Deezertje het volgende:
Oh, en ik begin die C1000 folder op zaterdag na 3 jaar ook wel zat te worden. Vroeger hadden ze nog leuke aanbiedingen. Met de week worden de aanbiedingen slechter, en de helft is gewoon herhaling van de weekfolder... Kom dan op zijn minst met leuke acties, nu denk ik echt steeds: wie zit hier nou op te wachten!Aanbiedingen van AH zijn laatste tijd ook echt om te janken hoor. Koop voortaan wel wanneer er echt een goede aanbieding is flink in.
HAH, V&D, Makro en Kampioenen hier. Had vorige week de oneven nummers, nu precies een week later dus de even nummers. Dat geintje flikken ze bij mij trouwens altijd. Als ik hoor dat het afgelopen week zo rustig was, waarom dan al niet vast de Kampioenen meegeven?
Vroeger was er nog wat meer post, nu is het onderhand meer folders dan post...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
De tijden dat er nog geen folders waren op zaterdag..
En die Kampioen.. mja zoiets dacht ik ook. Afgelopen zaterdag een paar en de rest donderdag. Dinsdag was er geen fuck te doen, waarom niet ook een paar op dinsdag.....
Ik zie dat mensen hier het wel vaker hebben over de tijden zonder folders op zaterdag. In welk jaar moet dat dan zijn geweest? Ik weet namelijk niet beter dan dat er folders bij zitten op zaterdag, en ik doe dit nu al ruim 5 jaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
De tijden dat er nog geen folders waren op zaterdag..
En die Kampioen.. mja zoiets dacht ik ook. Afgelopen zaterdag een paar en de rest donderdag. Dinsdag was er geen fuck te doen, waarom niet ook een paar op dinsdag.....
Ik heb de kerstboom nog staan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:36 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag bij iemand gezien dat ie nog een matje met Merry Xmas voor de deur had liggen
Hahahaquote:Op zondag 17 februari 2013 09:18 schreef superkimmi het volgende:
ik had gisteren iemand die een blaadje aan een van zn struiken had geprikt met de tekst: Als je van je hond af wil, laat hem hier dan nog 1x schijten
Toen ik in 2008 begon was het nog bijzonder als we op de zaterdag folders hadden, geen idee eigenlijk wanneer die c1000 folder begonnen is. Weet alleen nog dat ze eerst zeiden dat het voor 3 maanden was, toen was het "tot de zomer" en uiteindelijk is ie gewoon nooit meer weggegaan. En tegenwoordig altijd minstens 3 folders op zaterdag.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:25 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik zie dat mensen hier het wel vaker hebben over de tijden zonder folders op zaterdag. In welk jaar moet dat dan zijn geweest? Ik weet namelijk niet beter dan dat er folders bij zitten op zaterdag, en ik doe dit nu al ruim 5 jaar.
Zwaar irritant is dat, zit je juist in het ritme van je autobestelling, belt de HUB je op.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:22 schreef Herfstblad het volgende:
Verkeerde labels gebeurt hier ook best vaak. Tijd terug nog gehad dat ze een complete wijk verkeerd gelabeld hadden. Dus ik kom op het depot: Zoveel? Waren 9 zakken (die andere wijk is een grote wijk en zit in dezelfde kast met dezelfde letter als mijn wijk, maar heeft een 3 ipv een 2) waarvan 7 dus een verkeerd label hadden.
Hier komt het ook wel voor dat de labels goed zijn, maar dat de post gewoon op het verkeerde depot eruit gegooid wordt.
Een TC die niet bereikbaar isquote:Op maandag 18 februari 2013 12:25 schreef Herfstblad het volgende:
Geloof ik best dat het vervelend is.
In mijn voorbeeld kreeg ik mijn tc ook niet te pakken, dus ik een smsje gestuurd. Waren ze later die wijk dus kwijt
lekker is dat he.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zwaar irritant is dat, zit je juist in het ritme van je autobestelling, belt de HUB je op.
Morgen ga ik dat nogmaals eens aankaarten. Is niet de eerste keer dat men een verkeerd label op de tas doet.
Wij moeten scannen bij elk depot, dus missen kan je het echt niet, en de sjoof is niet schuldig omdat op die zak post het juiste label zat van dat betreffende depot, dat hebben ze binnen dus verkeerd gedaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
lekker is dat he.
Het enige dat ik in die richting meegemaakt heb is dat de sjoof van het autobedrijf een keer vergeten was om het depot aan te doen. Duurde na mijn belletje een kwartiertje tot het rechtgezet werd.
hehehe.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:27 schreef Herfstblad het volgende:
Die tc is ook met stille trom vertrokken. Hij ging op vakantie en nooit meer teruggezien.
Later bleek dat hij ontslagen was.
Maar nu hebben we een nieuwe die ik nog niet echt ken. Maar ik heb nu de nummers van beide tc's, dus als ik 1 niet te pakken krijg, bel ik nummer 2 op.
vette fout dus, want wij, als chauffeurs autobedrijf, hebben enkele weken geleden nog een kopie moeten ophangen in de depots, om die labels na gebruik uit de tassen te halen en weg te gooien. Dit om er voor te zorgen dat er weer tassen zonder labels terugkomen op de HUB.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:30 schreef gelestipjes het volgende:
Dat probleem van verkeerde labels hebben we hier ook regelmatig. Komt ook vaak doordat postbezorgers die labels niet uit hun lege tassen halen. Vervolgens is zo'n voorbereider dan bezig, en die denkt "oh, ik had blijkbaar al een label op de tas gedaan" en dan gaat het mis. En soms worden de labels is de verkeerde mapjes gedaan, heb je 8 labels die wel voor de wijk zijn die je aan het zetten bent, en zit er 1 verkeerde tussen. Dat valt veel mensen dan gewoon niet op, aangezien ze vaak wel dezelfde kleur hebben
dat is gewoon verre van slim. Bij ons worden alle tassen verzameld op een grote hoop en zo nu en dan leeggehaald. De labeltjes komen dan via het VOSsen weer op de juiste plaatsen terecht.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:30 schreef gelestipjes het volgende:
Dat probleem van verkeerde labels hebben we hier ook regelmatig. Komt ook vaak doordat postbezorgers die labels niet uit hun lege tassen halen. Vervolgens is zo'n voorbereider dan bezig, en die denkt "oh, ik had blijkbaar al een label op de tas gedaan" en dan gaat het mis. En soms worden de labels is de verkeerde mapjes gedaan, heb je 8 labels die wel voor de wijk zijn die je aan het zetten bent, en zit er 1 verkeerde tussen. Dat valt veel mensen dan gewoon niet op, aangezien ze vaak wel dezelfde kleur hebben
Bij ons hangt dat ook wel op de depots, en het wordt ook op iedere werkbespreking weer gezegd, maar het helpt weinig.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
vette fout dus, want wij, als chauffeurs autobedrijf, hebben enkele weken geleden nog een kopie moeten ophangen in de depots, om die labels na gebruik uit de tassen te halen en weg te gooien. Dit om er voor te zorgen dat er weer tassen zonder labels terugkomen op de HUB.
Hmm, bij ons werken ze met uitgeprinte labeltjes, gesneden met een snijmachine, dit ivm de grootte van onze HUB. Dus niks geplastificeerd, gewoon van papier. Weggooien na gebruik.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is gewoon verre van slim. Bij ons worden alle tassen verzameld op een grote hoop en zo nu en dan leeggehaald. De labeltjes komen dan via het VOSsen weer op de juiste plaatsen terecht.
wij hebben voor iedere wijk een stuk of dertig geplastificeerde labeltjes. Dat blijkt soms nog niet genoeg te zijn, want dan liggen alle labeltjes elders op de vestigingquote:Op maandag 18 februari 2013 12:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmm, bij ons werken ze met uitgeprinte labeltjes, gesneden met een snijmachine, dit ivm de grootte van onze HUB. Dus niks geplastificeerd, gewoon van papier. Weggooien na gebruik.
heh, 30 stuks, dat lijkt me echt weinig.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wij hebben voor iedere wijk een stuk of dertig geplastificeerde labeltjes. Dat blijkt soms nog niet genoeg te zijn, want dan liggen alle labeltjes elders op de vestiging
Daar is op zich niks mis mee, maar als men dan wel graag een fatsoenlijk handschrift heeft zodat het duidelijk leesbaar isquote:Op maandag 18 februari 2013 12:41 schreef Herfstblad het volgende:
Ik stop mijn labeltjes altijd netjes in mijn bezorgrapport na mijn ronde, maar de geplastificeerde labeltjes zijn al weken spoorloos ofzo, het wordt nu steeds geschreven.
valt mee. Op piekdagen heb je er maar twee tot vier van nodig. Op daldagen maar eentje, dus je kunt er een week of drie mee doen zonder dat ze op raken.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, 30 stuks, dat lijkt me echt weinig.
Zo weinig??quote:Op maandag 18 februari 2013 12:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
valt mee. Op piekdagen heb je er maar twee tot vier van nodig. Op daldagen maar eentje, dus je kunt er een week of drie mee doen zonder dat ze op raken.
wij vullen de tassen goed en er zit heel vaak veel fijn spul tussen dat niet zoveel ruimte in neemtquote:
klopt. gewoon bestellen. Regelmatig zijn het ook de mensen die hierna flink in de financiële problemen komenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:57 schreef Herfstblad het volgende:
Ja, lijkt me wel dat je gewoon aan moet bellen (of het door de brievenbus gooien).
En inderdaad: Het zijn altijd dezelfde mensen
Daar heb ik al een trukje voor gevonden, bij bewoners die geregeld iets bestellen, en het past niet door de brievenbus dus ik bel aan.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:04 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, ik vind het vooral irritant als het dan ook nog mensen zijn met zo'n kleine brievenbus waarbij de opening aan de voorkant zit waardoor vrijwel geen enkel pakje erin past, en dat die mensen dan ook nog eens niet thuis zijn. Sta je dan met die hele voorraad aan pakjes.
Had ik van't weekend ook. Bij één adres voor de deur met 3 pakketjes en niemand thuis. Maar zo'n pakketdienststicker opgeplakt..quote:Op maandag 18 februari 2013 13:04 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, ik vind het vooral irritant als het dan ook nog mensen zijn met zo'n kleine brievenbus waarbij de opening aan de voorkant zit waardoor vrijwel geen enkel pakje erin past, en dat die mensen dan ook nog eens niet thuis zijn. Sta je dan met die hele voorraad aan pakjes.
Mjah, maar dan moeten ze maar net zo'n plek hebben he. Bij de huizen waar ik wel eens kom die altijd veel pakjes hebben hebben ze niet echt geschikte "verstopplekken". Dan ligt het altijd gewoon in het zicht vanaf de weg, en dat is natuurlijk niet bepaald ideaal.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar heb ik al een trukje voor gevonden, bij bewoners die geregeld iets bestellen, en het past niet door de brievenbus dus ik bel aan.
Dan vraag ik gelijk dat als ze de volgende keer niet thuis zijn waar ik dat pakketje dan neer kan leggen.
Voor mij dus ideaal, hoef je niet steeds aan te bellen. Leg het dan gewoon op die plek neer.
Voordeel van autobestellingen dusquote:Op maandag 18 februari 2013 13:09 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Mjah, maar dan moeten ze maar net zo'n plek hebben he. Bij de huizen waar ik wel eens kom die altijd veel pakjes hebben hebben ze niet echt geschikte "verstopplekken". Dan ligt het altijd gewoon in het zicht vanaf de weg, en dat is natuurlijk niet bepaald ideaal.
daarom moet het depothoofd alle lege tassen controleren op achtergebleven post en de labels allemaal verwijderen.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:30 schreef gelestipjes het volgende:
Dat hoeft bij ons niet, bij ons moet het depothoofd alleen de tassen in de stellingen zetten en een lijst invullen dat alle wijken ook daadwerkelijk weggebracht zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:13 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
daarom moet het depothoofd alle lege tassen controleren op achtergebleven post en de labels allemaal verwijderen.
btw ik zie al een melding in Finbox,kan het nog niet bekijken
Waar kan ik het in mijn finbox vinden? Als het erop staat.quote:
Als je het hebt aangevraagd staat het in je ING bankpagina.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:42 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Waar kan ik het in mijn finbox vinden? Als het erop staat.
Heb geen finbox maar ik hoop hem morgen tegen te komen op mijnpostnl.....de auto moet gekeurd worden en een nieuwe distributieriem en grote beurtquote:Op maandag 18 februari 2013 17:40 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ze blokkeren het tot vannacht/morgenochtend
het staat er wel maar je mag het niet zien
dat is een redelijke uitgave zeker de riem,kunnen jullie dat zelf niet?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:53 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Heb geen finbox maar ik hoop hem morgen tegen te komen op mijnpostnl.....de auto moet gekeurd worden en een nieuwe distributieriem en grote beurt
Als ik het zelf kon had ik het idd gedaan....maar bij de ene garage was het minimaal 650 euro alles en bij een andere 470....maar daar mag ik het in 2 delen betalenquote:Op maandag 18 februari 2013 17:53 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dat is een redelijke uitgave zeker de riem,kunnen jullie dat zelf niet?
\quote:Op maandag 18 februari 2013 16:53 schreef Selestha het volgende:
[..]
Als je het hebt aangevraagd staat het in je ING bankpagina.
ja die bedragen zijn vrij normaal voor zo n repa wat voor een auto is het?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:55 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Als ik het zelf kon had ik het idd gedaan....maar bij de ene garage was het minimaal 650 euro alles en bij een andere 470....maar daar mag ik het in 2 delen betalen(was beide in het dorp waar ik werk, de eerste deed het "beunen" en de 2e is een garage van 1 persoon)
vind de schade aan de lage kant dat moet veel meer zijnquote:Op maandag 18 februari 2013 18:00 schreef Achtentachtig het volgende:
Celstraf voor begraven post
http://m.nos.nl/pl/svt/si(...)1361206622/pa/248725
die 2% schenk ik volgende maand aan de stichting,ik wil er geen cent van hebbenquote:Op maandag 18 februari 2013 18:04 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
En zelfs als het erin staat, is het met ons uurloon bijna niks
mitsubishi space star benzinequote:Op maandag 18 februari 2013 18:03 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja die bedragen zijn vrij normaal voor zo n repa wat voor een auto is het?
Daar doen ze tenminste wat, hier kun je ernaar fluiten.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:04 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
vind de schade aan de lage kant dat moet veel meer zijn
ik ben hier al een aangetekende kwijt met een schadepost van 2k
Ik denk zomaar eens dat postbode daar nog echt als een beroep wordt beschouwd, in plaats van een bijbaantje waar jan en alleman de post mag gaan bezorgen, als je maar een fiets hebt.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:21 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Daar doen ze tenminste wat, hier kun je ernaar fluiten.
daar heb je gelijk in,ik kan 50 euro krijgen met een schade van 2k hoezo kop in zandquote:Op maandag 18 februari 2013 18:21 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Daar doen ze tenminste wat, hier kun je ernaar fluiten.
de eisen hier:quote:Op maandag 18 februari 2013 18:23 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik denk zomaar eens dat postbode daar nog echt als een beroep wordt beschouwd, in plaats van een bijbaantje waar jan en alleman de post mag gaan bezorgen, als je maar een fiets hebt.
http://www.onderdelendire(...)distributieriem-setsquote:
Zijn ze bij jullie nog streng. Bij ons hoef je enkel recht vooruit te kunnen kijken, een tweede arm is optioneel (want met 1 arm kun je nog best een maandagbestelling doen), en een fiets is ook niet noodzakelijk. We hebben er hier zelfs 1 die kan niet eens fietsen, die doet alles met zo'n karretje. Als we werkoverleg hebben loopt hij 10 km op en neer naar de vestiging.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:30 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
de eisen hier:
-kun je naar links kijken
-kun je naar rechts kijken
-heb je 2 armen en 2 benen
--heb je een fiets
-zeur je niet
-wil je voor een habbekrats werken
-wil je gratis overtime doen
voldoe je aan de 7 bovenstaande punten,dan ben je aangenomen,desnoods in vaste dienst
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zijn ze bij jullie nog streng. Bij ons hoef je enkel recht vooruit te kunnen kijken, een tweede arm is optioneel (want met 1 arm kun je nog best een maandagbestelling doen), en een fiets is ook niet noodzakelijk. We hebben er hier zelfs 1 die kan niet eens fietsen, die doet alles met zo'n karretje. Als we werkoverleg hebben loopt hij 10 km op en neer naar de vestiging.
Met het pontje over gaan tijdens je postronde is geniaal. Ik kan het wetenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:35 schreef Deezertje het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)wageningen-1.3673934
Leuk op daldagen. Voor één brief het pontje overquote:Op maandag 18 februari 2013 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met het pontje over gaan tijdens je postronde is geniaal. Ik kan het weten
dat is nu aan de collega's van het autobedrijf. bij het pontje waar ik het over heb is heen en terug over het eiland in totaal zeven kilometerquote:Op maandag 18 februari 2013 21:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Leuk op daldagen. Voor één brief het pontje over
Ik heb iets vergelijkbaars, er zijn 2 depots dichter bij mijn wijk dan het huidige depot (dat ook nog heuvel op is). Maar je raadt het al, de cijfers van de postcode van mijn wijk zijn anders dan van die andere depots. Blijkbaar wordt het dan te moeilijk om die wijk op een ander te depot aan te leveren.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:35 schreef Deezertje het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)wageningen-1.3673934
In een wijk waar ik in het verleden nog wel eens liep woonde een blinde vrouw die vaak braille boeken bestelde. Ik heb dus wel eens meegemaakt dat ik 3 volle tassen had met allemaal van die boeken. En uiteraard is er niemand thuis als je aanbelt. Vervolgens sta je dus minuten lang die boeken een voor een door de bus te duwen.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:00 schreef Deezertje het volgende:
Nou ja daar draait de post wel op natuurlijk. Lang leve de proefpakketjes en andere zooi. Maar laatst had iemand hier gewoon 20 tijdschriften op één dag ofzo.. Heb je gewoon paar kilo vast.En dat zijn dan ook altijd de mensen die sneaky (heeeel toevallig) de brievenbus legen als je net geweest bent...
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:11 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
In een wijk waar ik in het verleden nog wel eens liep woonde een blinde vrouw die vaak braille boeken bestelde. Ik heb dus wel eens meegemaakt dat ik 3 volle tassen had met allemaal van die boeken. En uiteraard is er niemand thuis als je aanbelt. Vervolgens sta je dus minuten lang die boeken een voor een door de bus te duwen.
bij zo een moet er gewoon een afsluitbare kist gemonteerd worden,in je eigen tijd 3 zakken legenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:11 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
In een wijk waar ik in het verleden nog wel eens liep woonde een blinde vrouw die vaak braille boeken bestelde. Ik heb dus wel eens meegemaakt dat ik 3 volle tassen had met allemaal van die boeken. En uiteraard is er niemand thuis als je aanbelt. Vervolgens sta je dus minuten lang die boeken een voor een door de bus te duwen.
Blijkbaar heel goed je best gedaan! Wat een mooie opsteker!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:29 schreef V__L_N het volgende:
Word er hier net aangebeld... Krijg ik een bosje bloemen. Kijk ik op het kaartje...
"Bedankt voor je enorme inzet, Het postnl managment"o
Dat had ik niet verwacht.
Gebeurd bij ons al tijden zo. Wij hebben voor elke wijk 4 of 5 boekjes als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:10 schreef superkimmi het volgende:
krijg net mailtje dat ze bij ons de depo's na de bezorging niet meer leeg gaan halen.. dus pas de volgende dag met belevering v/d nieuwe post.. gaan ze dan voor elke wijk 2 zakboekjes maken ofzo? xD
En dus kwaliteitsachteruitgang, want foute post of pakjes die niet door de bus passen hebben dan dus al minimaal 2/3 dagen vertraging..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gebeurd bij ons al tijden zo. Wij hebben voor elke wijk 4 of 5 boekjes als ik me niet vergis.
Maar volgende dag ophalen betekent meer vertraging bij foute post die niet in de bus gedaan wordt.
excelsheetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:25 schreef Deezertje het volgende:
Kan volgens mij ook nooit echt overzichtelijk werken als iedereen zijn uren gaat mailen. Krijg je als TC 50 mailtjes op één dag (allemaal verspreid natuurlijk), moet je weer openen... invoeren.. openen.. invoeren etc. in plaats van een stapel briefjes..
Inderdaad. Maar kwaliteit is tegenwoordig toch niks waard bij de post.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En dus kwaliteitsachteruitgang, want foute post of pakjes die niet door de bus passen hebben dan dus al minimaal 2/3 dagen vertraging..
Neem je wat lekkers mee terug?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Rustig dagje vandaag
Nog twee dagen werken, en dan een weekje vakantie en deels zakelijk naar Engeland![]()
De route.
http://goo.gl/maps/Jg7cG
Eerst naar Waltham Abbey, 1 overnachting, dan naar Reading, Engelse familie van m'n vriendin weer zien, en dan 4 dagen naar Barnstaple in Zuid-West Engeland.
Dan teruk naar Dover
Uiteraard nemen wij wat lekkers mee terugquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neem je wat lekkers mee terug?![]()
Ik nog 1 dag en dan 5 dagen vrij. Dagje laminaat leggen, vrijdag komt m'n nieuwe fornuis en dan hopelijk vrijdag de rest van de keuken weer terug zetten.
Geen keukenprins, ik vind koken best leuk maar m'n vriendin is degene die er echt van houdt. Zit volgens mij in de familie aangezien mijn schoonvader kok is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteraard nemen wij wat lekkers mee terug
Laminaat leggen, wat een gedoe![]()
Jij bent ook een keukenprins?
Hier ben ik degene die van koken houdt, als mijn vriendin in de keuken staat dan begint het bij mij al te jeuken en ga me met van alles en nog wat bemoeienquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen keukenprins, ik vind koken best leuk maar m'n vriendin is degene die er echt van houdt. Zit volgens mij in de familie aangezien mijn schoonvader kok is.
Laminaat leggen valt wel mee. Heb de rest van het huis ook alleen gedaan dan moet die 7m2 keuken ook wel lukken.
grappig, hier hebben we ze pas sinds een halfjaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:52 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat het maar zelden gebeurt dat er iets niet in de oranje bus past. Die bol.com pakjes passen er bijvoorbeeld wel in, goed, je moet ze dan wel echt precies recht erin doen, want speling heb je verder niet en heel soepel gaat het ook niet, maar het past wel.
Die bezorgmapjes voor postbezorgers hebben we hier volgens mij al 1,5 jaar of langer niet meer.
Mijn vriendin is wat dat betreft precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hier ben ik degene die van koken houdt, als mijn vriendin in de keuken staat dan begint het bij mij al te jeuken en ga me met van alles en nog wat bemoeien![]()
Vrouwen in de keuken, die werken niet efficiënt, en laten de afwas maar opstapelen, met als gevolg een mega afwas.
je hebt wel een bewijsstuk achter de hand,het meest besproken probleem is dat met de uren en uitbetaling,hier gaan ze toch de boot mee in eerdaags.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:25 schreef Deezertje het volgende:
Kan volgens mij ook nooit echt overzichtelijk werken als iedereen zijn uren gaat mailen. Krijg je als TC 50 mailtjes op één dag (allemaal verspreid natuurlijk), moet je weer openen... invoeren.. openen.. invoeren etc. in plaats van een stapel briefjes..
als je een beetje drukke locatie hebt kan er op een gegeven moment niets meer inquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:52 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat het maar zelden gebeurt dat er iets niet in de oranje bus past. Die bol.com pakjes passen er bijvoorbeeld wel in, goed, je moet ze dan wel echt precies recht erin doen, want speling heb je verder niet en heel soepel gaat het ook niet, maar het past wel.
Die bezorgmapjes voor postbezorgers hebben we hier volgens mij al 1,5 jaar of langer niet meer.
je kan er ook mail heensturen met vermelding van je registernrquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:01 schreef Timmos het volgende:
Help! Ik was even vanalles aan het verzamelen maar zie dat ik 2 loonstrookjes mis, misschien wat te fanatiek opgeruimd..
Kan ik gewoon het nummer wat op de strookjes staat bellen en vragen of ze die opsturen? Ik heb namelijk geen login of whatever voor je eigen PostNL site o.i.d waarvan ik de URL ook niet eens weet
BBQquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn vriendin is wat dat betreft precies hetzelfde.
Barbecue is meer mijn ding. Maar misschien ga ik het koken veel leuker met het nieuwe fornuis.
6 pitter, 90cm,teppanyaki plaat erbij
Hm, dat heb ik hier nog vrijwel nooit meegemaakt, ja, met kerst, maar zelfs dan bijna nooit aangezien ze de bussen dan vaker legen. Op de drukste locatie staan hier gewoon 3 van die tweelingbussen, en dat is wel genoegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:57 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
als je een beetje drukke locatie hebt kan er op een gegeven moment niets meer in
Oh wij wisselen het koken af....:)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hier ben ik degene die van koken houdt, als mijn vriendin in de keuken staat dan begint het bij mij al te jeuken en ga me met van alles en nog wat bemoeien![]()
Vrouwen in de keuken, die werken niet efficiënt, en laten de afwas maar opstapelen, met als gevolg een mega afwas.
Niets mis met vrouwen achter het fornuis.....en wanneer komen jullie nou eens etenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
BBQ![]()
En vrouwen achter het fornuis
iets met je fiets is ernstig,of het spaken of een lekke band is,dan ben je gelijk verkocht.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:28 schreef Keano het volgende:
Even lekker klagen!:
Ben zojuist terug van een dag uit de hel.
Vanmorgen om 11.00 uur kwam ik bij het depot aan en bleek dat er voor 3 wijken (waaronder die van mij) geen HAH was. Die stond namelijk op het andere depot, waardoor ik een half uur uit mijn neus heb staan vreten.
Het depot waar deze wijk staat is een garage, die niet helemaal lekker meer werkt. De electronische sleutel is zo gammel als iets en daar hebben de bezorgers al weken over geklaagd. Resultaat: als je pech hebt sta je 15 min op het knopje te drukken voordat de garage open gaat. Vandaag dus meer dan een uur uitloop + veel post en HAH, waardoor ik pas na 15.30u klaar zou zijn, dacht ik ..
Na de laatste keer bijladen reed ik op een recht stuk en hoorde ik plotseling getik bij het achterwiel. Voordat ik kon remmen sloeg het noodlot toe. 4 spaken knalden door de lucht en mijn derailleur knalde in mijn achterwiel![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn teamcoach is op vakantie en heeft alleen een mailtje achtergelaten met: 'ik ben tot dan en dan weg en die vervangt mij'
Jammer dat ik van diegene geen nummer heb. Nu via-via het nummer van de fietsenmaker kunnen regelen die aan de Post is verbonden, maar dat heeft nu om half 6 geen zin meer. Morgenvroeg maar meteen achteraan..![]()
Nu eerst een warme douche. Ben kapot!
Ik moet je helaas gelijk geven, ik herken me wel in die afwas die zich maar opstapelt en zo. Ik vind koken niks aan en als ik klaar ben is het meestal 1 groot slagveld waarbij het aanrecht haast niet meer terug te vinden isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
BBQ![]()
En vrouwen achter het fornuis
Klopt idd. Wij hebben een fietsenmaker die in contact staat met Post NL. Zoals ik het heb begrepen.. Ik bel die morgen op, maar ter plekke kan hij dit nooit maken.. Dat zal dus wel een leenfiets worden met wat geluk en anders zou ik niet weten hoe ik morgen zou moeten bezorgen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:39 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
iets met je fiets is ernstig,of het spaken of een lekke band is,dan ben je gelijk verkocht.
zeker als er geen backhand is,die lekker op vakantie is,en jij met de brokken staat.
die depots zijn gemiddeld een aanfluiting,goedkoop en onprofessioneel
Bij de meeste fietsenmakers kun je wel een leenfiets krijgen, of je kunt een fiets lenen van een collega die vrij is of van een kennis of zo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:52 schreef Deezertje het volgende:
Dat is het nadeel van ons werk. is je fiets kapot dan kan je vaak helemaal niks meer! Daar heb je op een kantoorbaantje geen last van... kan je nog met het OV of meerijden met een collega misschien.
veel collega s hebben niet eens het geld om een fiets te laten maken(voorschieten)snap niet dat ze geen samenwerkingsverband aangaan met fietsenmakers(zijn er wel maar niet veel)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:52 schreef Deezertje het volgende:
Dat is het nadeel van ons werk. is je fiets kapot dan kan je vaak helemaal niks meer! Daar heb je op een kantoorbaantje geen last van... kan je nog met het OV of meerijden met een collega misschien.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:32 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Oh wij wisselen het koken af....:)
Maar mijn schoonvader is echt rete comisch met koken....
Ja ik ga een taart maken roept tie dan....
Dan zet mijn schoonmoeder alles klaar....en dan begint het...
Wat bedoelen ze met dit, wat bedoelen ze met dat.....waar staat dit, waar ligt dat....
uhmm......jij ging toch een taart maken :| Niet wij of wel dan
EN hij houd zich precies aan het recept.....wij doen maar een dotje
Ohh ja, vergetenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:34 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Niets mis met vrouwen achter het fornuis.....en wanneer komen jullie nou eens eten
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:41 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik moet je helaas gelijk geven, ik herken me wel in die afwas die zich maar opstapelt en zo. Ik vind koken niks aan en als ik klaar ben is het meestal 1 groot slagveld waarbij het aanrecht haast niet meer terug te vinden is
Hier is dus zo'n samenwerkingsverband. Morgen ga ik zien hoe dat in zijn werk gaat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:57 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
veel collega s hebben niet eens het geld om een fiets te laten maken(voorschieten)snap niet dat ze geen samenwerkingsverband aangaan met fietsenmakers(zijn er wel maar niet veel)
Meestal is het bij mij muziek en bier erbij.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Ik heb dus gewoon gelijk, in veel gevallen dan![]()
Koken, echt, heerlijk om bij te ontspannen, met een wijntje erbij, en erg efficiënt te werk gaan dat het aanrecht altijd overzichtelijk blijft.
Het salaris over januari (je contracturen) heb je, net als iedereen hier, al in januari uitbetaald gekregen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:15 schreef Selestha het volgende:
Nu staat er helemaal iets''leuks'' in mijn finbox. Ik krijg mijn loon voor de drie dagen die ik in februari heb gewerkt + eindafrekening. Dus da's 77 euro.
Voor het salaris van 31 december tot 27 januari, toen ik gewoon gewerkt heb, staat er niks. Ik krijg dus gewoon mijn salaris niet deze maand!
In de OP staat iets anders? PostNL loopt toch een maand op de feiten achter?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het salaris over januari (je contracturen) heb je, net als iedereen hier, al in januari uitbetaald gekregen.
Alleen de meeruren worden een maand later betaald, je contracturen nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:30 schreef Selestha het volgende:
[..]
In de OP staat iets anders? PostNL loopt toch een maand op de feiten achter?
Oh ok, dan heb ik dat verkeerd begrepen.. Gelukkig heb ik wel een andere manier om het te compenserenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:34 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Alleen de meeruren worden een maand later betaald, je contracturen niet
Mijn aanbod staat nog steeds héquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:35 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oh ok, dan heb ik dat verkeerd begrepen.. Gelukkig heb ik wel een andere manier om het te compenseren
Uhm, je kan ook proberen wat duidelijker te zijn. Je bedoelt dat het nog niet in Track & Trace staat? Het zou er al in moeten staan, als het gisteren verstuurd is. Heb je wel een juist Track & Trace nummer gekregen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:20 schreef signex het volgende:
Ik heb gister iets besteld bij 4Launch, en rond 10 uur was die al verstuurd.
Het is al bijna 20:30 en nog steeds kan die pakketje niet vinden, komt dat nog of?
edit: Vorige week had ik ook een grote bestelling gedaan, kreeg ik ineens een monitor van iemand anders in huis in plaats van een behuizing, de factuur is duidelijk van de doos afgehaald en op de monitor geplakt met opzet.
ok dan niet
Ze hebben ook geen (goede) reputatie meer hoog te houdenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar kwaliteit is tegenwoordig toch niks waard bij de post.
Heb je wel de politie hiervan op de hoogte gesteld? Is wel zo sociaal om te doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:27 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen (goede) reputatie meer hoog te houden
Kwam vandaag bij een huis waarbij de deurpost flink was toegetakeld met waarschijnlijk een koevoet. Ik denk niet dat ze binnen zijn geweest omdat de (hele dure, grote) tv er nog stond en verder zag het er binnen normaal uit.
Dat hebben ze vlot gedaan. Die mensen zijn namelijk net pas op vakantie. Als hun biggetje thuis was geweest had ie de inbrekers vast wel weggejaagd
Nope, maar mensen in de buurt weten ervan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je wel de politie hiervan op de hoogte gesteld? Is wel zo sociaal om te doen.
overal kan weleens wat fout gaan,ik heb er goede ervaringen meequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:20 schreef signex het volgende:
Ik heb gister iets besteld bij 4Launch, en rond 10 uur was die al verstuurd.
Het is al bijna 20:30 en nog steeds kan die pakketje niet vinden, komt dat nog of?
edit: Vorige week had ik ook een grote bestelling gedaan, kreeg ik ineens een monitor van iemand anders in huis in plaats van een behuizing, de factuur is duidelijk van de doos afgehaald en op de monitor geplakt met opzet.
het is deze week hoogseizoen voor de boeven,sommige mensen denken slim te zijn om een gordijn voor het raam te hangen(post niet zichtbaar)auto op oprit etc..quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:17 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Nope, maar mensen in de buurt weten ervan.
kun je nagaan 77 voor 3 dagen,veel te weinig om van te leven,hedendaags heb je al gauw 100 p/d nodigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:15 schreef Selestha het volgende:
Nu staat er helemaal iets''leuks'' in mijn finbox. Ik krijg mijn loon voor de drie dagen die ik in februari heb gewerkt + eindafrekening. Dus da's 77 euro.
Voor het salaris van 31 december tot 27 januari, toen ik gewoon gewerkt heb, staat er niks. Ik krijg dus gewoon mijn salaris niet deze maand!
het staat er ook een beetje knullig(ze omschrijven het als tijdvak van 31-12 t/m 27 -1quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het salaris over januari (je contracturen) heb je, net als iedereen hier, al in januari uitbetaald gekregen.
vorstverlet zit er vast niet meer in voor je, later in de week naar 6 graden(eindelijk begin van het voorjaar)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:35 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oh ok, dan heb ik dat verkeerd begrepen.. Gelukkig heb ik wel een andere manier om het te compenseren
Dat is echt achterlijk. Maximaal 4 uur parkeren? Dat is handig als je dus op de fiets naar je werk gaat waarvoor je je fiets in of nabij een winkelcentrum moet parkeren, aangezien de werkdag voor de meeste mensen 8 of 9 uur duurt. wtf?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:01 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.nujij.nl/algem(...)etsen.21667727.lynkx
met dito reactie's
straks moet je als pb /pbz nog fietsbelasting betalen,tijd voor emigratie
ja helemaal goed ben je niet als je deze baan uberhaupt hebt,ze worden niet voor niks regelmatig bedreigd/mishandeldquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:23 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Dat is echt achterlijk. Maximaal 4 uur parkeren? Dat is handig als je dus op de fiets naar je werk gaat waarvoor je je fiets in of nabij een winkelcentrum moet parkeren, aangezien de werkdag voor de meeste mensen 8 of 9 uur duurt. wtf?
Ik zou vrezen voor mijn leven als ik zo'n "parkeerwacht" zou zijn.
Maar ik neem aan dat jij je fiets tijdens het bezorgen niet 4 uur op dezelfde plek hebt staan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:01 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.nujij.nl/algem(...)etsen.21667727.lynkx
met dito reactie's
straks moet je als pb /pbz nog fietsbelasting betalen,tijd voor emigratie
Jij hebt 3000 euro in de maand nodig? Ik denk dat er dan gewoon iets mis is met je uitgavenpatroon.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:06 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
kun je nagaan 77 voor 3 dagen,veel te weinig om van te leven,hedendaags heb je al gauw 100 p/d nodig
Dat is een nette regeling.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:28 schreef Keano het volgende:
Zo, busje kwam net voorrijden met een leenfiets. Ik vroeg hoe het nu verder zou gaan.
"wij maken die fiets, over twee dagen brengen we hem terug en de bon gaat naar Post NL"
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:33 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat jij je fiets tijdens het bezorgen niet 4 uur op dezelfde plek hebt staan?
alleen de woonruimte die ik bewoon is al meer dan de helft van datquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:36 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Jij hebt 3000 euro in de maand nodig? Ik denk dat er dan gewoon iets mis is met je uitgavenpatroon.
Tja, dat kan natuurlijk, maar ik denk niet dat dat voor de gemiddelde postbezorger ook het geval is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:32 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
alleen de woonruimte die ik bewoon is al meer dan de helft van dat
Ja, die kans is er. De kans is wel groot dat de ontvanger dan een boete moet betalenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:33 schreef fespo het volgende:
ik had een of andere kerst postzegel op mijn brief geplakt.
nu hoor ik net dat er daar twee van op moeten.
is er een kans dat de brief toch aankomt?
Oh, nou,. dan moet je net mazzel hebben dat ie niet gecontroleerd wordt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:35 schreef fespo het volgende:
in de voorwaarden van die actie staat dat ze deze dan niet accepteren.
Dat was brutoquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:06 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
kun je nagaan 77 voor 3 dagen,veel te weinig om van te leven,hedendaags heb je al gauw 100 p/d nodig
Wat een grafsite is het ook zeg!quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:07 schreef Deezertje het volgende:
In februari ontvang je voor het laatst een papieren salarisstrook. Daarna staat je salarisstrook in je digitale personeelsdossier op Zelf doen. Je krijgt iedere maand een e-mail met een link. Er is een uitzondering voor bedrijfsonderdelen die (nog) niet op Zelf doen zijn aangesloten.
20 februari 2013, 1 reactie
Group HR, Zelf doen
Je personeelsdossier staat op Zelf doen. Je komt er via Personele zaken op Mijn PostNL. Op Zelf doen kun je ook je privé e-mailadres invoeren of aanpassen. Op dit e-mailadres krijg je iedere maand bericht als je salarisstrook klaarstaat.
Wie krijgt nog wel een papieren salarisstrook?
Er zijn drie situaties waarin medewerkers nog een papieren salarisstrook blijven ontvangen:
Als je werkt bij een bedrijfsonderdeel dat (nog) niet is aangesloten op Zelf doen. Dat zijn: Pakketten, D&DM, Netwerk VSP, G3 en Worldwide Mail.
Als je meer dan één dienstverband hebt bij PostNL.
Als je al een papieren salarisstrook hebt aangevraagd.
Wil je de papieren salarisstrook blijven ontvangen?
Op Mijn PostNL staat een speciaal aanvraagformulier (zie de link onder dit nieuwsbericht). Stuur het formulier in als je de papieren salarisstrook wilt blijven ontvangen.
Vragen?
Heb je vragen over de digitale salarisstrook of problemen met het aanvraagformulier? Neem dan contact op met Front Office HR via 088 - 868 16 00.
Gelukkig ben ik net wegquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig heb ik een papieren strook aangevraagd..
Ohhh blij toe?quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:55 schreef Selestha het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik net weg(Heb geen printer, zou lastig zijn geweest met de sociale dienst
)
Nou ja, blij dat ik niet iedere maand moet hannessen om een manier te vinden om mijn loonstrookje geprint te krijgen inderdaad (ouders wonen niet in amersfoort, geen vrienden met printer etc)quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh blij toe?
(ben lang niet meer in dit topic geweest, dus teruglezen was er niet bij)
Blijft gedoe..quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:23 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nou ja, blij dat ik niet iedere maand moet hannessen om een manier te vinden om mijn loonstrookje geprint te krijgen inderdaad (ouders wonen niet in amersfoort, geen vrienden met printer etc)
de fb page brengt alweer genoeg negatieve berichten hieroverquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat een grafsite is het ook zeg!
Werkt nog steeds niet normaal hier!
wat een verhaal he?quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:15 schreef Deezertje het volgende:
Is er nog nieuws onder de zon?
Het lijkt wel of slecht nieuws over PostNL sneller in de krant komt dan goed nieuws. Maar we hebben natuurlijk veel meer te vertellen. We zijn daarom op zoek naar bijzondere verhalen.
20 februari 2013, 0 reacties
Corporate Communicatie
Waar moet je dan aan denken?
Er gebeuren veel mooie, interessante, grappige, ontroerende en bijzondere dingen binnen ons bedrijf. Tijdens de bezorging van brieven en pakketten bijvoorbeeld. Op straat maken onze bezorgers van alles mee. Maar ook op de areakantoren en het hoofdkantoor vindt genoeg plaats. Voorbeelden? De collega die een oude dame uit de sloot redt. Dat nieuwe product dat inspeelt op de wensen van een klant. Of de groep medewerkers die geld inzamelen voor het World Food Program.
Waar kun je dit nieuws melden?
Alle nieuwsideeën, groot en klein, kun je mailen naar nieuws@postnl.nl. Beschrijf het nieuws en vertel waarom jij vindt dat dit interessant is. We bekijken dan wat we ermee kunnen. In onze eigen interne middelen of in de externe media. Dat laten we je zo snel mogelijk weten. Alvast bedankt!
--
Ah, we leven weer in vroegere tijden?
Beetje raar dit!
ja dat is heel weinig 15 p/dquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:04 schreef Selestha het volgende:
[..]
Dat was brutoHet is 45 uiteindelijk
Oh, dus die post in de sloot gegooid was, was om de oude dame te laten drijven? Zullen wel flink wat bubbeltjes enveloppen zijn geweestquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:15 schreef Deezertje het volgende:
De collega die een oude dame uit de sloot redt.
Gaaf hoor, echt supercool lijkt me dat!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:33 schreef superkimmi het volgende:
[..]
San Fransisco - Las Vegas - Salt Lake -City - Cody - Denver - Durango - Page - Phoenix - LA Inclusief al het natuurschoon wat zich daar tussen bevind met als mijn hoogtepunt Yellowstone
ow jeetje, ik woon zo'n beetje tegenover de Landerijen.. Dat lijkt me idd een flinke wijk xD. En vrij saai.. want al zijn t mooie huizen, de straten zijn zo enorm rechttoe, rechtaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:26 schreef Atmosphere82 het volgende:
Afgelopen zaterdag vond ik een onverwacht druk dagje om te bestellen. Sjongejonge, dinsdag heb ik voor het eerst een redelijk grote fietswijk gedaan, op een piekdag dus. Het zal Superkimmi wel bekend zijn, de Landerijen.En daar dus de grote wijk van de twee van. Echt geen pretje met drie tassen post, één tas vol pakjes en twee tassen HAH. Uiteindelijk heb ik dat in het depot tot drie tassen weten te reduceren en heb ik alle HAH maar in m'n mand gepropt!
![]()
Morgen zou ik kunnen werken, en m'n TC zou vandaag sms'en welke wijk het zou worden. Heeft ie niet gedaan, had ik eigenlijk ook niet verwacht...Dus heb ik maar even gemaild. Kijken of ik het morgenochtend dan zal weten...
LOL!quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:08 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Oh, dus die post in de sloot gegooid was, was om de oude dame te laten drijven? Zullen wel flink wat bubbeltjes enveloppen zijn geweest
Het werk opzich is voor mij prima, vind ik ook fijn om te doen en zou het best willen blijven doen. Maar van de beloftes eromheen die werden gedaan door de gemeente, blijkt er geen één waar te zijn en ik heb uiteindelijk maar 10% kans om hier een baan aan over te houden. Bij de Post had ik tenminste één ding: stabiliteit. Nu is alles weer onzekerquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:52 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja dat is heel weinig 15 p/d
hoop dat je eht wel leuk hebt bij je nieuwe baan,
en vergeet de ellende bij de post,want die wordt nog erger straks.
Ja, dat hoort natuurlijk niet, gewoon een klacht indienen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:51 schreef CoExist het volgende:
Ik vond vandaag weer een briefje op de mat met daarop de melding dat er weer 'ns een pakket van mij in de papiercontainer lag...
Nu was ik thuis en klooide ergens op zolder met m'n nieuwe iPod en luisterde snoeiharde muziek en heb hierbij de deurbel ff gemist. Maar ik blijf het toch vreemd vinden dat mijn pakketjes dan zo "gedropt" worden.
Je kan het servicenummer van Track & Trace bellen, tegen het belachelijke tarief van 45 cent per minuutquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:35 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb advies nodig! Ruim een week geleden een pakket afgegeven bij het postkantoor in de buurt. Gaat om een retour pakket naar een antwoordnummer in Venlo van het bedrijf Amazon.
Was een automatisch voorgedrukte pakketzegel die ik moest opplakken en afgeven.
Nu al 1 week is het pakket in het sorteercentrum en staat erbij dat de zending vertraging heeft en ''Het werkelijke aflevertijdvak kan afwijken, omdat we in jouw wijk momenteel werken aan efficiëntere bezorgroutes. Excuses voor het ongemak.''
Wat nu?
Heel herkenbaar, toen ik moest stoppen met mijn bedrijf belandde ik ook in de bijstand. Via een re-integratietraject van de gemeente ging ik aan de slag bij een administratieve afdeling van de gemeente, met als doel een vaste baan. Eenmaal daar bleek na paar maanden dat de kans op vast werk 0% was en ik weer mocht gaan solliciteren of daar verder werken voor de bijstand. Zelf vond de gemeente dat er geen sprake was van verkeerde informatie; ik had immers zoveel "werkervaring" en een referentie opgebouwd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 07:32 schreef Selestha het volgende:
[..]
Het werk opzich is voor mij prima, vind ik ook fijn om te doen en zou het best willen blijven doen. Maar van de beloftes eromheen die werden gedaan door de gemeente, blijkt er geen één waar te zijn en ik heb uiteindelijk maar 10% kans om hier een baan aan over te houden. Bij de Post had ik tenminste één ding: stabiliteit. Nu is alles weer onzekerIk snap de logica van de gemeente hier niet in.
Met die valse beloftes hebben ze wel weer een goedkope werkkracht erbij. Ik hoop alleen voor je dat ze op tijd laten weten of je mag blijven of niet omdat het tegenwoordig heel veel tijd kost om een andere baan te vinden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 07:32 schreef Selestha het volgende:
[..]
Het werk opzich is voor mij prima, vind ik ook fijn om te doen en zou het best willen blijven doen. Maar van de beloftes eromheen die werden gedaan door de gemeente, blijkt er geen één waar te zijn en ik heb uiteindelijk maar 10% kans om hier een baan aan over te houden. Bij de Post had ik tenminste één ding: stabiliteit. Nu is alles weer onzekerIk snap de logica van de gemeente hier niet in.
vind dat weer een naar vooruitzicht voor je,zeker omdat je,je verheugd had op een betere toekomst.quote:Op donderdag 21 februari 2013 07:32 schreef Selestha het volgende:
[..]
Zoiets heb ik heel in het begin meegemaakt,moet je alles nog leren etc..quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:05 schreef superkimmi het volgende:
ik droomde vannacht, dat ik een straat niet kon vinden, ook niet met de GPS op mn telefoon en dat ik daardoor om half 9 's avonds nog bezig was
Daar begrijp ik niks van her en der zijn de uitvoeringstijden verminderd en die is incl hah,maar die 5 min die je ervoor kreeg is er ook af(10-15 pd minder,per wijk, met 2 wijken zomaar 8-10pm minder)quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:17 schreef gridjuh het volgende:
Ik vind het opzich niet erg dat ze de papieren loonstrook afschaffen.....Maar tot nu toe kan staat er nog geen loonstrook in mijnpostnl :/
Zo en het word hier dinsdag rustig.....we hebben geen hah dat heb ik nog nooit mee gemaakt. Daar tegen over staat, dat er wel tijd van af word gehaald.
haha.. zeker als je bedenkt dat mijn hoofdbezigheid studeren isquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:06 schreef Keano het volgende:
Haha, jij neemt je werk niet alleen mee naar huis, maar zelfs mee naar bed.
Totale toewijding!
Heb ik ook wel eens gehad, geen paniek. Grote kans dat jouw pakket al binnen is bij amazon. Het probleem is dat Track & Trace naar antwoordnummers nooit goed werkt, daar komt het door.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:35 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb advies nodig! Ruim een week geleden een pakket afgegeven bij het postkantoor in de buurt. Gaat om een retour pakket naar een antwoordnummer in Venlo van het bedrijf Amazon.
Was een automatisch voorgedrukte pakketzegel die ik moest opplakken en afgeven.
Nu al 1 week is het pakket in het sorteercentrum en staat erbij dat de zending vertraging heeft en ''Het werkelijke aflevertijdvak kan afwijken, omdat we in jouw wijk momenteel werken aan efficiëntere bezorgroutes. Excuses voor het ongemak.''
Wat nu?
Hmm, okey. Lastig. Ik wacht het wel af, heb ook een berichtje naar het webcare team van PostNL doorgezet voor de zekerheid..quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad, geen paniek. Grote kans dat jouw pakket al binnen is bij amazon. Het probleem is dat Track & Trace naar antwoordnummers nooit goed werkt, daar komt het door.
Ik denk dat dat ook voor een groot deel komt doordat veel mensen juist zeggen dat ze het wel in de papiercontainer mogen leggen als er niemand thuis is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:51 schreef CoExist het volgende:
Ik vond vandaag weer een briefje op de mat met daarop de melding dat er weer 'ns een pakket van mij in de papiercontainer lag...
Nu was ik thuis en klooide ergens op zolder met m'n nieuwe iPod en luisterde snoeiharde muziek en heb hierbij de deurbel ff gemist. Maar ik blijf het toch vreemd vinden dat mijn pakketjes dan zo "gedropt" worden.
dat is geen goed nieuws en de direct verantwoordelijke is er niet(vakantie)zijn er geen leenfietsen opquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:32 schreef Keano het volgende:
Verdomme zeg.
Het fietsenmakerverhaal gaat toch slecht aflopen vrees ik.
Ik werd net gebeld: 'Hallo meneer, ik vrees dat ik slecht nieuws voor u heb.. Uw fiets is niet meer te maken." (heel verhaal waarom niet blabla.)
Ik heb eigenlijk weinig zin om nu flink wat geld uit te geven aan een nieuwe fiets, omdat ik dit gewoon naast het studeren doe.. Door het gewicht van de post is die fiets gewoon naar de kloten gegaan (vrij nieuwe gazelle) en als ik nu weer zo'n zelfde fiets koop ben ik 2 maanden bezig om met het geld vd post zo'n fiets terug te verdienen..![]()
Wat zouden jullie doen? Hier thuis hebben ze het erover dat ik Post NL maar aansprakelijk moet stellen en dat zij een nieuwe fiets moeten regelen.
Ik zou een tweedehands fiets regelen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:32 schreef Keano het volgende:
Verdomme zeg.
Het fietsenmakerverhaal gaat toch slecht aflopen vrees ik.
Ik werd net gebeld: 'Hallo meneer, ik vrees dat ik slecht nieuws voor u heb.. Uw fiets is niet meer te maken." (heel verhaal waarom niet blabla.)
Ik heb eigenlijk weinig zin om nu flink wat geld uit te geven aan een nieuwe fiets, omdat ik dit gewoon naast het studeren doe.. Door het gewicht van de post is die fiets gewoon naar de kloten gegaan (vrij nieuwe gazelle) en als ik nu weer zo'n zelfde fiets koop ben ik 2 maanden bezig om met het geld vd post zo'n fiets terug te verdienen..![]()
Wat zouden jullie doen? Hier thuis hebben ze het erover dat ik Post NL maar aansprakelijk moet stellen en dat zij een nieuwe fiets moeten regelen.
Ik ga nu eens kijken.....het scheelt nu kan ik zeker op mijnpostnl mijn loonstrook niet inzien omdat het het nu helemaal niet meer doet.....fijnquote:
Bij mij is nog niets gestort (ING)quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:29 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik ga nu eens kijken.....het scheelt nu kan ik zeker op mijnpostnl mijn loonstrook niet inzien omdat het het nu helemaal niet meer doet.....fijn
Nee nog niets gestort....zal morgen wel zijn....Maar ik heb eindelijk mijn loonstrook online pffffttttquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef Keano het volgende:
[..]
Bij mij is nog niets gestort (ING)
Bij Mijnpostnl krijg ik al weken een foutmelding als ik die wil openenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:33 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Nee nog niets gestort....zal morgen wel zijn....Maar ik heb eindelijk mijn loonstrook online pfffftttt
Dat is maf, want ik heb ook ING, maar wellicht een verschil omdat ik bij autobedrijf zit?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef Keano het volgende:
[..]
Bij mij is nog niets gestort (ING)
Wacht tot 1 maart, dan is vrijwel alles al ingevuldquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef the_X het volgende:
He ik ben nu met mijn belasting bezig maar ik had 1 vraag,
Moet ik nou loon sv of loon loonheffing gebruiken bij het invullen?
Dat zal het zijn ja. Ik heb ook nog niets bij ING.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is maf, want ik heb ook ING, maar wellicht een verschil omdat ik bij autobedrijf zit?
deze: Unable to translate name!quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:34 schreef Keano het volgende:
[..]
Bij Mijnpostnl krijg ik al weken een foutmelding als ik die wil openen
Protocolwijziging in HTTPS niet mogelijk: HTTPS nt geconfigureerd/actiefquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:37 schreef peter2671 het volgende:
Hier trouwens ook ING en niets...helemaal een lege rekening
[..]
deze: Unable to translate name!
sorteerder of bezorger?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:35 schreef peter2671 het volgende:
Middag
Hier nog geen loonstrookje of salaris
12april gaat ons depot op zeker naar Heerenveen.
13april eerste werkdag aldaar...voor hoe lang???
Contract loopt tot mei.
Gezien de afstand werd er al geopperd dat er geen zekerheid is op verlenging...jammer!
Probeer het in Internet Explorer. Bij mij werkt het alleen op deze browser.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:39 schreef Keano het volgende:
[..]
Protocolwijziging in HTTPS niet mogelijk: HTTPS nt geconfigureerd/actief
SSO-aanmelding niet mogel.: aanmeldticket browser wordt niet geaccepteerd
Selecteer "Aanmelden" om door te gaan. Er wordt een popup weergegeven waarin u uw gebruikersnaam en password kunt invoeren
Er is niet naar HTTPS overgeschakeld, dus is password verzenden onveilig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |