Dankequote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:55 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oh ja, jullie moeten werken![]()
Succes
Ik ben nog druk bezig met ziek zijn. Vandaag is geloof ik dag 4. Hoe lang duurt deze griep ongeveer?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik was twee dagen behoorlijk ziek zeg! Daarom kon ik gisteren ook niet werken. Morgen dan toch maar weer gaan proberen. Mijn koorts is weg, m'n oren zitten wat minder verstopt en de verkoudheid is ook minder. Dan moet het wel weer gaan...
PS. Zijn er hier nog meer mensen ziek geweest?![]()
Tip: Als je wacht met aangifte tot 1 maart wordt er een heel groot deel van je gegevens als automatisch ingevuld. Dan hoef je een hele boel dingen alleen nog te controleren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:06 schreef gridjuh het volgende:
Was een snel dagje vandaag
2 zakken post.
We moeten nu de uren doorgeven die wij reeel vinden op woensdag en vrijdag.
Aangezien er dramatisch weinig post is.....
Verder heb ik ff de belastingdienst eens gek gemaakt....Ik wil geldNee ik heb recht op geld over 2012 en die wil ik hebben(heb gewacht op de jaaropgaven) Hopelijk heb ik het goed gedaan
San Fransisco - Las Vegas - Salt Lake -City - Cody - Denver - Durango - Page - Phoenix - LA Inclusief al het natuurschoon wat zich daar tussen bevind met als mijn hoogtepunt Yellowstonequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:22 schreef Atmosphere82 het volgende:
Leuk!In de buurt van Seattle? Of juist aan de kant van New York enzo?
Kun je rest van het forum even helpenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:33 schreef KatrienDuck het volgende:
Wow, weinig post vandaag! Om even over half 10 was de voorbereiding zo goed als klaar! Ik was om kwart voor 10 alweer thuis!
@ Rafierafie, beterschap! Een flinke echte griep ben je wel even zoet mee!
@ Superkimmi, wat een mooie reis zeg, hoe lang gaan jullie?
3 wekenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:33 schreef KatrienDuck het volgende:
Wow, weinig post vandaag! Om even over half 10 was de voorbereiding zo goed als klaar! Ik was om kwart voor 10 alweer thuis!
Nee ging over huur en zorgtoeslag, alles was opzich ingevuld daarin maar de bedragen van loon klopten niet, dus hadden we recht op meerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:07 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Tip: Als je wacht met aangifte tot 1 maart wordt er een heel groot deel van je gegevens als automatisch ingevuld. Dan hoef je een hele boel dingen alleen nog te controleren.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:34 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Kun je rest van het forum even helpen
Ik heb mijn tijd al op een andere wijze zeer nuttig besteed met een paar vervelende huishoudelijke klussen!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:36 schreef superkimmi het volgende:
[..]
3 wekenen idd, als t zo rustig is mag je mijn tweede wijk wel lopen hoor!
mooi he:)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:26 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mijn tijd al op een andere wijze zeer nuttig besteed met een paar vervelende huishoudelijke klussen!
Dank je. Ik had gehoopt de dans te ontspringen met die griep. Normaal gesproken word ik niet zo snel ziek maar nu is echt iedereen in mijn omgeving niet lekker, dus het was slechts een kwestie van tijdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:33 schreef KatrienDuck het volgende:
Dat is balen zo'n dag! Dan ben je er ook wel goed klaar mee!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:53 schreef V__L_N het volgende:
Vandaag 1 en al ellende.Gisteren waren de folders nog niet binnen. dus die moest ik er vandaag bij doen. Vervolgens is de levering te laat. Kunnen ze om kwart over 11 nog maar 1 wijk uitleveren en de tweede om 1 uur.
Ik eerste wijk gelopen, ben ik om half 3 terug op het depo. Zit die tweede wijk vol fouten. Bundelfouten, loopvolgorde fouten en ook nog sorteerfouten.
Was uiteindelijk om half 7 klaar.
Was pure ellende dit en ik en ook echt soort van gesloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |