Tja, we werken er allemaal nog aan mee ook. We doen ook boodschappen bij de Aldi terwijl het algemeen bekend is dat die (en supermarkten in het algemeen) schandalig omgaan met hun personeel. Het is een rat race to the bottem, zijn we in het Westen niet gewend maar door de voortgaande globalisering leren ook wij hier tegenwoordig in steeds grotere getale hoe het voelt om aan de 'verkeerde' kant van het kapitalistische systeem te staan....quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:12 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Inderdaad! Helaas is deze onderneming niet de enige die aan deze praktijken doet (al is PostNL dan wel heel extreem). Heel de maatschappij lijkt op dit vlak te verloederen. Overal graaiers, overal lieden die zich over andermans rug willen verrijken, en een overheid waar je niet echt van op aan kan. Rijken worden nog rijker, armen worden armer en ook ontevredener. Ik denk dat het hele westen erg op z'n retour gaat wat betreft normen en waarden. In het dagblad Trouw las ik laatst een column waarbij de columnist de hedendaagse westerse beschaving vergeleek met de ondergang van het Romeinse Rijk... Triest, maar wel waar denk ik...
uurtarief staat ook op je loonstrook(zoals onderstaande collega al vertelde tegen gelijk tarief)quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:31 schreef Achtentachtig het volgende:
Even tussendoor: waar kun je vinden of en tegen welk 'tarief' je overuren kunt laten uitbetalen?
Bedankt allen voor de snelle reacties!quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:18 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
uurtarief staat ook op je loonstrook(zoals onderstaande collega al vertelde tegen gelijk tarief)
Vrijdag en zaterdag wordt het weer wat warmer, dan is die troep weer wegquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:24 schreef ophaling10 het volgende:
btw zo straks gaat geen beste dag worden voor de post,sneeuw,ijsregen,ijzel en regen en natuurlijk glibberen
Zou pas laat op de middag beginnen toch? Dus met wat mazzel zijn we dan allemaal weer thuisquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:24 schreef ophaling10 het volgende:
btw zo straks gaat geen beste dag worden voor de post,sneeuw,ijsregen,ijzel en regen en natuurlijk glibberen
Hier viel het op zich nog mee met de drukte. Zag wel pallets met Kampioenen staan, maar die gaan ze er denk ik zaterdag pas doorheen gooien. En dat terwijl het hele gebouw is volgehangen met posters waar op staat op welke dag de Kampioen mee gaat, en daar staat toch echt op dinsdag of donderdagquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef ophaling10 het volgende:
Het systeem van de kampioenen (om en om)is niets ergs mee,
alleen op zo n slechte weerdag als vandaag kunnen ze,ze beter verschuiven naar bijv a.s za
ja bij jullie zullen ze het a.s. za wel als volumeaanpassing toevoegen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier viel het op zich nog mee met de drukte. Zag wel pallets met Kampioenen staan, maar die gaan ze er denk ik zaterdag pas doorheen gooien. En dat terwijl het hele gebouw is volgehangen met posters waar op staat op welke dag de Kampioen mee gaat, en daar staat toch echt op dinsdag of donderdag
ja dat is het voordeel bij de gemeentequote:Op donderdag 14 februari 2013 15:46 schreef Selestha het volgende:
Sterkte allemaal vandaag en morgen
Ik heb vorstverlet
Het betere werk!quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:46 schreef Selestha het volgende:
Ik heb vorstverlet
Betere werkquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:46 schreef Selestha het volgende:
Ik heb vorstverlet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |