Ohh ja, vergetenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:34 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Niets mis met vrouwen achter het fornuis.....en wanneer komen jullie nou eens eten
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:41 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik moet je helaas gelijk geven, ik herken me wel in die afwas die zich maar opstapelt en zo. Ik vind koken niks aan en als ik klaar ben is het meestal 1 groot slagveld waarbij het aanrecht haast niet meer terug te vinden is
Hier is dus zo'n samenwerkingsverband. Morgen ga ik zien hoe dat in zijn werk gaat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:57 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
veel collega s hebben niet eens het geld om een fiets te laten maken(voorschieten)snap niet dat ze geen samenwerkingsverband aangaan met fietsenmakers(zijn er wel maar niet veel)
Meestal is het bij mij muziek en bier erbij.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Ik heb dus gewoon gelijk, in veel gevallen dan![]()
Koken, echt, heerlijk om bij te ontspannen, met een wijntje erbij, en erg efficiënt te werk gaan dat het aanrecht altijd overzichtelijk blijft.
Het salaris over januari (je contracturen) heb je, net als iedereen hier, al in januari uitbetaald gekregen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:15 schreef Selestha het volgende:
Nu staat er helemaal iets''leuks'' in mijn finbox. Ik krijg mijn loon voor de drie dagen die ik in februari heb gewerkt + eindafrekening. Dus da's 77 euro.
Voor het salaris van 31 december tot 27 januari, toen ik gewoon gewerkt heb, staat er niks. Ik krijg dus gewoon mijn salaris niet deze maand!
In de OP staat iets anders? PostNL loopt toch een maand op de feiten achter?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het salaris over januari (je contracturen) heb je, net als iedereen hier, al in januari uitbetaald gekregen.
Alleen de meeruren worden een maand later betaald, je contracturen nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:30 schreef Selestha het volgende:
[..]
In de OP staat iets anders? PostNL loopt toch een maand op de feiten achter?
Oh ok, dan heb ik dat verkeerd begrepen.. Gelukkig heb ik wel een andere manier om het te compenserenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:34 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Alleen de meeruren worden een maand later betaald, je contracturen niet
Mijn aanbod staat nog steeds héquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:35 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oh ok, dan heb ik dat verkeerd begrepen.. Gelukkig heb ik wel een andere manier om het te compenseren
Uhm, je kan ook proberen wat duidelijker te zijn. Je bedoelt dat het nog niet in Track & Trace staat? Het zou er al in moeten staan, als het gisteren verstuurd is. Heb je wel een juist Track & Trace nummer gekregen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:20 schreef signex het volgende:
Ik heb gister iets besteld bij 4Launch, en rond 10 uur was die al verstuurd.
Het is al bijna 20:30 en nog steeds kan die pakketje niet vinden, komt dat nog of?
edit: Vorige week had ik ook een grote bestelling gedaan, kreeg ik ineens een monitor van iemand anders in huis in plaats van een behuizing, de factuur is duidelijk van de doos afgehaald en op de monitor geplakt met opzet.
ok dan niet
Ze hebben ook geen (goede) reputatie meer hoog te houdenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar kwaliteit is tegenwoordig toch niks waard bij de post.
Heb je wel de politie hiervan op de hoogte gesteld? Is wel zo sociaal om te doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:27 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen (goede) reputatie meer hoog te houden
Kwam vandaag bij een huis waarbij de deurpost flink was toegetakeld met waarschijnlijk een koevoet. Ik denk niet dat ze binnen zijn geweest omdat de (hele dure, grote) tv er nog stond en verder zag het er binnen normaal uit.
Dat hebben ze vlot gedaan. Die mensen zijn namelijk net pas op vakantie. Als hun biggetje thuis was geweest had ie de inbrekers vast wel weggejaagd
Nope, maar mensen in de buurt weten ervan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je wel de politie hiervan op de hoogte gesteld? Is wel zo sociaal om te doen.
overal kan weleens wat fout gaan,ik heb er goede ervaringen meequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:20 schreef signex het volgende:
Ik heb gister iets besteld bij 4Launch, en rond 10 uur was die al verstuurd.
Het is al bijna 20:30 en nog steeds kan die pakketje niet vinden, komt dat nog of?
edit: Vorige week had ik ook een grote bestelling gedaan, kreeg ik ineens een monitor van iemand anders in huis in plaats van een behuizing, de factuur is duidelijk van de doos afgehaald en op de monitor geplakt met opzet.
het is deze week hoogseizoen voor de boeven,sommige mensen denken slim te zijn om een gordijn voor het raam te hangen(post niet zichtbaar)auto op oprit etc..quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:17 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Nope, maar mensen in de buurt weten ervan.
kun je nagaan 77 voor 3 dagen,veel te weinig om van te leven,hedendaags heb je al gauw 100 p/d nodigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:15 schreef Selestha het volgende:
Nu staat er helemaal iets''leuks'' in mijn finbox. Ik krijg mijn loon voor de drie dagen die ik in februari heb gewerkt + eindafrekening. Dus da's 77 euro.
Voor het salaris van 31 december tot 27 januari, toen ik gewoon gewerkt heb, staat er niks. Ik krijg dus gewoon mijn salaris niet deze maand!
het staat er ook een beetje knullig(ze omschrijven het als tijdvak van 31-12 t/m 27 -1quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het salaris over januari (je contracturen) heb je, net als iedereen hier, al in januari uitbetaald gekregen.
vorstverlet zit er vast niet meer in voor je, later in de week naar 6 graden(eindelijk begin van het voorjaar)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:35 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oh ok, dan heb ik dat verkeerd begrepen.. Gelukkig heb ik wel een andere manier om het te compenseren
Dat is echt achterlijk. Maximaal 4 uur parkeren? Dat is handig als je dus op de fiets naar je werk gaat waarvoor je je fiets in of nabij een winkelcentrum moet parkeren, aangezien de werkdag voor de meeste mensen 8 of 9 uur duurt. wtf?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:01 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.nujij.nl/algem(...)etsen.21667727.lynkx
met dito reactie's
straks moet je als pb /pbz nog fietsbelasting betalen,tijd voor emigratie
ja helemaal goed ben je niet als je deze baan uberhaupt hebt,ze worden niet voor niks regelmatig bedreigd/mishandeldquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:23 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Dat is echt achterlijk. Maximaal 4 uur parkeren? Dat is handig als je dus op de fiets naar je werk gaat waarvoor je je fiets in of nabij een winkelcentrum moet parkeren, aangezien de werkdag voor de meeste mensen 8 of 9 uur duurt. wtf?
Ik zou vrezen voor mijn leven als ik zo'n "parkeerwacht" zou zijn.
Maar ik neem aan dat jij je fiets tijdens het bezorgen niet 4 uur op dezelfde plek hebt staan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:01 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.nujij.nl/algem(...)etsen.21667727.lynkx
met dito reactie's
straks moet je als pb /pbz nog fietsbelasting betalen,tijd voor emigratie
Jij hebt 3000 euro in de maand nodig? Ik denk dat er dan gewoon iets mis is met je uitgavenpatroon.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:06 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
kun je nagaan 77 voor 3 dagen,veel te weinig om van te leven,hedendaags heb je al gauw 100 p/d nodig
Dat is een nette regeling.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:28 schreef Keano het volgende:
Zo, busje kwam net voorrijden met een leenfiets. Ik vroeg hoe het nu verder zou gaan.
"wij maken die fiets, over twee dagen brengen we hem terug en de bon gaat naar Post NL"
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:33 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat jij je fiets tijdens het bezorgen niet 4 uur op dezelfde plek hebt staan?
alleen de woonruimte die ik bewoon is al meer dan de helft van datquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:36 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Jij hebt 3000 euro in de maand nodig? Ik denk dat er dan gewoon iets mis is met je uitgavenpatroon.
Tja, dat kan natuurlijk, maar ik denk niet dat dat voor de gemiddelde postbezorger ook het geval is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:32 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
alleen de woonruimte die ik bewoon is al meer dan de helft van dat
Ja, die kans is er. De kans is wel groot dat de ontvanger dan een boete moet betalenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:33 schreef fespo het volgende:
ik had een of andere kerst postzegel op mijn brief geplakt.
nu hoor ik net dat er daar twee van op moeten.
is er een kans dat de brief toch aankomt?
Oh, nou,. dan moet je net mazzel hebben dat ie niet gecontroleerd wordt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:35 schreef fespo het volgende:
in de voorwaarden van die actie staat dat ze deze dan niet accepteren.
Dat was brutoquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:06 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
kun je nagaan 77 voor 3 dagen,veel te weinig om van te leven,hedendaags heb je al gauw 100 p/d nodig
Wat een grafsite is het ook zeg!quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:07 schreef Deezertje het volgende:
In februari ontvang je voor het laatst een papieren salarisstrook. Daarna staat je salarisstrook in je digitale personeelsdossier op Zelf doen. Je krijgt iedere maand een e-mail met een link. Er is een uitzondering voor bedrijfsonderdelen die (nog) niet op Zelf doen zijn aangesloten.
20 februari 2013, 1 reactie
Group HR, Zelf doen
Je personeelsdossier staat op Zelf doen. Je komt er via Personele zaken op Mijn PostNL. Op Zelf doen kun je ook je privé e-mailadres invoeren of aanpassen. Op dit e-mailadres krijg je iedere maand bericht als je salarisstrook klaarstaat.
Wie krijgt nog wel een papieren salarisstrook?
Er zijn drie situaties waarin medewerkers nog een papieren salarisstrook blijven ontvangen:
Als je werkt bij een bedrijfsonderdeel dat (nog) niet is aangesloten op Zelf doen. Dat zijn: Pakketten, D&DM, Netwerk VSP, G3 en Worldwide Mail.
Als je meer dan één dienstverband hebt bij PostNL.
Als je al een papieren salarisstrook hebt aangevraagd.
Wil je de papieren salarisstrook blijven ontvangen?
Op Mijn PostNL staat een speciaal aanvraagformulier (zie de link onder dit nieuwsbericht). Stuur het formulier in als je de papieren salarisstrook wilt blijven ontvangen.
Vragen?
Heb je vragen over de digitale salarisstrook of problemen met het aanvraagformulier? Neem dan contact op met Front Office HR via 088 - 868 16 00.
Gelukkig ben ik net wegquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig heb ik een papieren strook aangevraagd..
Ohhh blij toe?quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:55 schreef Selestha het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik net weg(Heb geen printer, zou lastig zijn geweest met de sociale dienst
)
Nou ja, blij dat ik niet iedere maand moet hannessen om een manier te vinden om mijn loonstrookje geprint te krijgen inderdaad (ouders wonen niet in amersfoort, geen vrienden met printer etc)quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh blij toe?
(ben lang niet meer in dit topic geweest, dus teruglezen was er niet bij)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |