Uiteraard nemen wij wat lekkers mee terugquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neem je wat lekkers mee terug?![]()
Ik nog 1 dag en dan 5 dagen vrij. Dagje laminaat leggen, vrijdag komt m'n nieuwe fornuis en dan hopelijk vrijdag de rest van de keuken weer terug zetten.
Geen keukenprins, ik vind koken best leuk maar m'n vriendin is degene die er echt van houdt. Zit volgens mij in de familie aangezien mijn schoonvader kok is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteraard nemen wij wat lekkers mee terug
Laminaat leggen, wat een gedoe![]()
Jij bent ook een keukenprins?
Hier ben ik degene die van koken houdt, als mijn vriendin in de keuken staat dan begint het bij mij al te jeuken en ga me met van alles en nog wat bemoeienquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen keukenprins, ik vind koken best leuk maar m'n vriendin is degene die er echt van houdt. Zit volgens mij in de familie aangezien mijn schoonvader kok is.
Laminaat leggen valt wel mee. Heb de rest van het huis ook alleen gedaan dan moet die 7m2 keuken ook wel lukken.
grappig, hier hebben we ze pas sinds een halfjaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:52 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat het maar zelden gebeurt dat er iets niet in de oranje bus past. Die bol.com pakjes passen er bijvoorbeeld wel in, goed, je moet ze dan wel echt precies recht erin doen, want speling heb je verder niet en heel soepel gaat het ook niet, maar het past wel.
Die bezorgmapjes voor postbezorgers hebben we hier volgens mij al 1,5 jaar of langer niet meer.
Mijn vriendin is wat dat betreft precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hier ben ik degene die van koken houdt, als mijn vriendin in de keuken staat dan begint het bij mij al te jeuken en ga me met van alles en nog wat bemoeien![]()
Vrouwen in de keuken, die werken niet efficiënt, en laten de afwas maar opstapelen, met als gevolg een mega afwas.
je hebt wel een bewijsstuk achter de hand,het meest besproken probleem is dat met de uren en uitbetaling,hier gaan ze toch de boot mee in eerdaags.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:25 schreef Deezertje het volgende:
Kan volgens mij ook nooit echt overzichtelijk werken als iedereen zijn uren gaat mailen. Krijg je als TC 50 mailtjes op één dag (allemaal verspreid natuurlijk), moet je weer openen... invoeren.. openen.. invoeren etc. in plaats van een stapel briefjes..
als je een beetje drukke locatie hebt kan er op een gegeven moment niets meer inquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:52 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat het maar zelden gebeurt dat er iets niet in de oranje bus past. Die bol.com pakjes passen er bijvoorbeeld wel in, goed, je moet ze dan wel echt precies recht erin doen, want speling heb je verder niet en heel soepel gaat het ook niet, maar het past wel.
Die bezorgmapjes voor postbezorgers hebben we hier volgens mij al 1,5 jaar of langer niet meer.
je kan er ook mail heensturen met vermelding van je registernrquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:01 schreef Timmos het volgende:
Help! Ik was even vanalles aan het verzamelen maar zie dat ik 2 loonstrookjes mis, misschien wat te fanatiek opgeruimd..
Kan ik gewoon het nummer wat op de strookjes staat bellen en vragen of ze die opsturen? Ik heb namelijk geen login of whatever voor je eigen PostNL site o.i.d waarvan ik de URL ook niet eens weet
BBQquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn vriendin is wat dat betreft precies hetzelfde.
Barbecue is meer mijn ding. Maar misschien ga ik het koken veel leuker met het nieuwe fornuis.
6 pitter, 90cm,teppanyaki plaat erbij
Hm, dat heb ik hier nog vrijwel nooit meegemaakt, ja, met kerst, maar zelfs dan bijna nooit aangezien ze de bussen dan vaker legen. Op de drukste locatie staan hier gewoon 3 van die tweelingbussen, en dat is wel genoegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:57 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
als je een beetje drukke locatie hebt kan er op een gegeven moment niets meer in
Oh wij wisselen het koken af....:)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hier ben ik degene die van koken houdt, als mijn vriendin in de keuken staat dan begint het bij mij al te jeuken en ga me met van alles en nog wat bemoeien![]()
Vrouwen in de keuken, die werken niet efficiënt, en laten de afwas maar opstapelen, met als gevolg een mega afwas.
Niets mis met vrouwen achter het fornuis.....en wanneer komen jullie nou eens etenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
BBQ![]()
En vrouwen achter het fornuis
iets met je fiets is ernstig,of het spaken of een lekke band is,dan ben je gelijk verkocht.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:28 schreef Keano het volgende:
Even lekker klagen!:
Ben zojuist terug van een dag uit de hel.
Vanmorgen om 11.00 uur kwam ik bij het depot aan en bleek dat er voor 3 wijken (waaronder die van mij) geen HAH was. Die stond namelijk op het andere depot, waardoor ik een half uur uit mijn neus heb staan vreten.
Het depot waar deze wijk staat is een garage, die niet helemaal lekker meer werkt. De electronische sleutel is zo gammel als iets en daar hebben de bezorgers al weken over geklaagd. Resultaat: als je pech hebt sta je 15 min op het knopje te drukken voordat de garage open gaat. Vandaag dus meer dan een uur uitloop + veel post en HAH, waardoor ik pas na 15.30u klaar zou zijn, dacht ik ..
Na de laatste keer bijladen reed ik op een recht stuk en hoorde ik plotseling getik bij het achterwiel. Voordat ik kon remmen sloeg het noodlot toe. 4 spaken knalden door de lucht en mijn derailleur knalde in mijn achterwiel![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn teamcoach is op vakantie en heeft alleen een mailtje achtergelaten met: 'ik ben tot dan en dan weg en die vervangt mij'
Jammer dat ik van diegene geen nummer heb. Nu via-via het nummer van de fietsenmaker kunnen regelen die aan de Post is verbonden, maar dat heeft nu om half 6 geen zin meer. Morgenvroeg maar meteen achteraan..![]()
Nu eerst een warme douche. Ben kapot!
Ik moet je helaas gelijk geven, ik herken me wel in die afwas die zich maar opstapelt en zo. Ik vind koken niks aan en als ik klaar ben is het meestal 1 groot slagveld waarbij het aanrecht haast niet meer terug te vinden isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
BBQ![]()
En vrouwen achter het fornuis
Klopt idd. Wij hebben een fietsenmaker die in contact staat met Post NL. Zoals ik het heb begrepen.. Ik bel die morgen op, maar ter plekke kan hij dit nooit maken.. Dat zal dus wel een leenfiets worden met wat geluk en anders zou ik niet weten hoe ik morgen zou moeten bezorgen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:39 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
iets met je fiets is ernstig,of het spaken of een lekke band is,dan ben je gelijk verkocht.
zeker als er geen backhand is,die lekker op vakantie is,en jij met de brokken staat.
die depots zijn gemiddeld een aanfluiting,goedkoop en onprofessioneel
Bij de meeste fietsenmakers kun je wel een leenfiets krijgen, of je kunt een fiets lenen van een collega die vrij is of van een kennis of zo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:52 schreef Deezertje het volgende:
Dat is het nadeel van ons werk. is je fiets kapot dan kan je vaak helemaal niks meer! Daar heb je op een kantoorbaantje geen last van... kan je nog met het OV of meerijden met een collega misschien.
veel collega s hebben niet eens het geld om een fiets te laten maken(voorschieten)snap niet dat ze geen samenwerkingsverband aangaan met fietsenmakers(zijn er wel maar niet veel)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:52 schreef Deezertje het volgende:
Dat is het nadeel van ons werk. is je fiets kapot dan kan je vaak helemaal niks meer! Daar heb je op een kantoorbaantje geen last van... kan je nog met het OV of meerijden met een collega misschien.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:32 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Oh wij wisselen het koken af....:)
Maar mijn schoonvader is echt rete comisch met koken....
Ja ik ga een taart maken roept tie dan....
Dan zet mijn schoonmoeder alles klaar....en dan begint het...
Wat bedoelen ze met dit, wat bedoelen ze met dat.....waar staat dit, waar ligt dat....
uhmm......jij ging toch een taart maken :| Niet wij of wel dan
EN hij houd zich precies aan het recept.....wij doen maar een dotje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |