abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:35:21 #1
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_122875950

Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van PostNL.
Vanaf 1 Juni heet TNT Post PostNL.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!

Salaristabel:

De Emolumententabel

Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
PostNL voor Thuis
Posttarieven
Juist adresseren
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender

Zakelijke klanten:
TNT Zakelijk

Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sortering

Overige linkjes:
Over PostNL
TPG en klagen
IntranetMail-Thuis voor TNT'ers

Mensen die hier vaak langskomen

ultra_ivo, Ivo, werkzaam in VBG Maastricht
Token_W, werkzaam in Den Haag, Chroomstraat
xxiessiexx, Isabeau, werkzaam in het Westland
Peterselieman, werkzaam in VBG Leeuwarden
Jojoortje, werkzaam ergens in Twente
Bloemhof, Gerwin, werkzaam in Hasselt
Viper86, werkzaam in VBG Sneek
JMT, werkzaam in Amstelveen (ZO)
ries, werkzaam in VBG Den Bosch
silliegirl, werkzaam op Zuid-Beveland
MissSpooky, werkzaam in Kerkrade
Armageddon, werkzaam in Den Haag, Waldorpstraat
seventhseagulll, werkzaam in Den Haag, Fahrenheitstraat
Beaudelaire, werkzaam in Emmen, Weerdingestraat
sbientje, werkzaam in Breda
Dionysiou, Dion, werkzaam in Alkmaar-Noord en Heiloo
geeMc, Leon, werkzaam in Enschede Rigtersbleek
rub3n, Ruben, werkzaam in Kampen
dutch-mamma, werkzaam in Flevoland
Dale__Cooper, werkzaam in Flevoland
Taneli, Danny, werkzaam in Diemen
JochemP, Jochem, werkzaam in Haarlem
ErwinRommel, Erwin, werkzaam bij het autobedrijf Area Centrum
Selestha, werkzaam in Amersfoort
Atmosphere82, werkzaam in Roosendaal

De OP is hier te vinden.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_122876854
Krijgen wij die foto ook te zien Erwin? :Y
"Everybody lies..."
House M.D.
  donderdag 14 februari 2013 @ 17:01:09 #3
110987 ErwinRommel
pi_122877151
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:55 schreef KatrienDuck het volgende:
Krijgen wij die foto ook te zien Erwin? :Y
Ja, maar hij staat op mijn mobiel, vandaag gemaakt tijdens mijn werk. Weet ff niet zo snel hoe ik die van mijn mobiel moet uploaden :')
  donderdag 14 februari 2013 @ 17:08:08 #4
110987 ErwinRommel
pi_122877469
Ahhh, gelukt :)

pi_122877897
Leuk
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_122879889
zelf heb ik een valentijnskoek gekregen van een der adressen,ook wel leuk
  donderdag 14 februari 2013 @ 18:16:42 #7
110987 ErwinRommel
pi_122880021
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 18:12 schreef ophaling10 het volgende:
zelf heb ik een valentijnskoek gekregen van een der adressen,ook wel leuk
Wellicht vind die persoon jou wel leuk ;)
pi_122881144
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:08 schreef ErwinRommel het volgende:

[ afbeelding ]
Kijk, dat heb je als voorbereider nou niet, zoiets leuks! :D
"Everybody lies..."
House M.D.
  donderdag 14 februari 2013 @ 19:13:28 #9
308865 Miepiekiekuut
Ik doe ook maar mijn best
pi_122882422
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:08 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ben ik de enige die het raar vindt dat jij dat moet gaan uitleggen i.p.v. de TC zelf?
Hier was het altijd zo (ik weet niet hoe het nu is) dat de TC zelf bij de klagers langs ging om persoonlijk het probleem op te lossen.
Dat zou ik persoonlijk ook prettiger vinden omdat ik bij gesprekken met van die zeikerds snel geneigd ben om verkeerde dingen te zeggen :P
Ik ben het met je eens, maar ik sta mijn mannetje wel! Door mijn levenservaring (ben 50 gepasseerd) loop ik niet in 7 sloten tegelijk.
~O>
Leven en laten leven
  donderdag 14 februari 2013 @ 19:20:37 #10
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_122882831
Da's vreemd: vond van PostNL een notitie op de deurmat dat een pakket niet afgeleverd kon worden, en dat terwijl ik niets besteld heb. Staat overigens ook nog een 06-nummer op die notitie. :?

Morgen en zaterdag waarschijnlijk weer wat bestelrondes lopen :+
pi_122885948
Haha, lollig, Erwin :)

Ik had gister een envelop waar men geen postzegels opgeplakt had, maar 2 C1000-spaarzegels :').
pi_122887374
Ik had vandaag een kaart waar volgens mij een heel flesje parfum overheen is gegaan.. Kan 'm nog ruiken aan mn handen, de tas zal er ook lekker onder gezeten hebben :P
pi_122889786
Waarom als ik een "te kleine brievenbus" sticker op een pakketje plak krijg ik die dingen altijd een paar dagen later gewoon weer tussen de post? Dat gebeurt hier steeds vaker. En een pakketje zal niet opeens krimpen. Zo irritant!!

Ik snap überhaupt niet waarom pakjes nu eerst naar de pakketdienst gaan. Als zij dat ding niet kunnen afleveren wordt het toch ook gewoon naar een afhaalpunt gebracht? Waarom dan niet direct naar afhaalpunten sturen zoals (daar gaan we weer) vroeger?
pi_122890153
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef Miepiekiekuut het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, maar ik sta mijn mannetje wel! Door mijn levenservaring (ben 50 gepasseerd) loop ik niet in 7 sloten tegelijk.
~O>
Ik kan bij dat dat soort mensen echt het geduld niet meer opbrengen tegenwoordig. Als ik een fout heb gemaakt, prima, dan geef ik dat eerlijk toe en bied ik mijn excuses aan. Maar als mensen mij de schuld gaan geven dat ik het niet goed doe terwijl ik er geen hol mee te maken heb, ben ik echt in staat om iemand een knal voor zijn of haar kop te geven.

Het zal inderdaad wel een leeftijds dingetje zijn. Ik ben pas 24 :D
pi_122891267
wil iemand mijn ecco-bonnen kopen?
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_122893899
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef eigendeegcookie het volgende:
levert het nog iets op? :)
pi_122897302
Hier met sorteren de laatste tijd steeds vaker pakjes ertussen waar toch duidelijk een pakketzegel op zit. Toch een beetje lullig, laten ze je eerst 6,75 betalen of zo omdat het te groot/zwaar zou zijn voor de normale post, en dan wordt het vervolgens alsnog door de normale postbode bezorgd en heb je dus gewoon een paar euro teveel betaald.
Had er laatst zelfs een rembours pakje tussen zitten. Een voorbereider/postbezorger zal maar niet opletten en het alsnog gewoon bezorgen terwijl er eigenlijk voor het pakje betaald had moeten worden, zou toch nogal slordig zijn.
pi_122898361
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef eigendeegcookie het volgende:
_O-
pi_122901087
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:18 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

levert het nog iets op? :)
nou, tot dusver niet nee
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_122902914
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:51 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ja dat is het voordeel bij de gemeente :)
heb je het fijn daar?
Nou wij zijn geen ambtenaren hoor, we zijn gedetacheerd. We werken voor een uitkering in een bedrijf dat vroeger een sociale werkplaats was, daarom zijn er regels als sneeuw en regenverlet. Dat geldt weer niet voor de ''normale'' medewerkers van het bedrijf. Waar ik dus hopelijk bij ga horen ooit.

Het werk zelf is goed te doen, al heb ik echt ontzettende spierpijn in mijn torso en armen. Ik kan s'avonds nauwelijks achter de computer zitten van de pijn. Ik weet dat dat weer over gaat, maar nu is het even niet lekker ;) Straks heb ik een stoer gespierd bovenlijf :)

De werkdagen zijn wel flink pittig, ik begin om 07.30 en ben klaar om 16.00 en zit de hele dag met een klein team collega's. Dan is 3 of 4 uurtjes lopen in je eentje toch wel een stuk minder vermoeiend ;) Hopelijk wen ik hieraan en komt het in mijn ritme, zou wel fijn zijn voor mijn financiële perspectief. Maar eerst maar eens drie maanden volhouden ;)
pi_122903884
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 23:24 schreef gelestipjes het volgende:
Hier met sorteren de laatste tijd steeds vaker pakjes ertussen waar toch duidelijk een pakketzegel op zit. Toch een beetje lullig, laten ze je eerst 6,75 betalen of zo omdat het te groot/zwaar zou zijn voor de normale post, en dan wordt het vervolgens alsnog door de normale postbode bezorgd en heb je dus gewoon een paar euro teveel betaald.
Had er laatst zelfs een rembours pakje tussen zitten. Een voorbereider/postbezorger zal maar niet opletten en het alsnog gewoon bezorgen terwijl er eigenlijk voor het pakje betaald had moeten worden, zou toch nogal slordig zijn.
Pakjes onder rembours ertussen is inderdaad wel heel belachelijk.
Ik had laatst zelf ook een pakje van 6,75 ertussen zitten die van zijn leven nooit in een brievenbus zou passen. Was te breed, te lang én te dik. En omdat die mensen dan niet thuis zijn moet je ook nog een kennisgeving afgeven dat de brievenbus te klein is.
pi_122903912
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 06:27 schreef Selestha het volgende:

[..]

Nou wij zijn geen ambtenaren hoor, we zijn gedetacheerd. We werken voor een uitkering in een bedrijf dat vroeger een sociale werkplaats was, daarom zijn er regels als sneeuw en regenverlet. Dat geldt weer niet voor de ''normale'' medewerkers van het bedrijf. Waar ik dus hopelijk bij ga horen ooit.

Het werk zelf is goed te doen, al heb ik echt ontzettende spierpijn in mijn torso en armen. Ik kan s'avonds nauwelijks achter de computer zitten van de pijn. Ik weet dat dat weer over gaat, maar nu is het even niet lekker ;) Straks heb ik een stoer gespierd bovenlijf :)

De werkdagen zijn wel flink pittig, ik begin om 07.30 en ben klaar om 16.00 en zit de hele dag met een klein team collega's. Dan is 3 of 4 uurtjes lopen in je eentje toch wel een stuk minder vermoeiend ;) Hopelijk wen ik hieraan en komt het in mijn ritme, zou wel fijn zijn voor mijn financiële perspectief. Maar eerst maar eens drie maanden volhouden ;)
Ik kan me op dit moment ook niet echt voorstellen dat ik gewoon weer volle dagen zou gaan werken. Ben na al die tijd zo gewend aan werkdagen van een paar uurtjes.

Als je dan zoveel spierpijn hebt komt de vrieskou zeker als geroepen :D
pi_122904307
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 08:49 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ik kan me op dit moment ook niet echt voorstellen dat ik gewoon weer volle dagen zou gaan werken. Ben na al die tijd zo gewend aan werkdagen van een paar uurtjes.

Als je dan zoveel spierpijn hebt komt de vrieskou zeker als geroepen :D
Niet helemaal, nu is het volgende week helemáál afzien ;)
pi_122904370
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:16 schreef Selestha het volgende:

[..]

Niet helemaal, nu is het volgende week helemáál afzien ;)
Wel in beweging blijven hè? Anders loop je volgende week inderdaad rond als een krom oud omaatje :P

Hoe zijn de collega's? Nog geen aangifte hoeven doen van seksuele intimidatie hoop ik?
pi_122904700
het is inderdaad even pittig Selestha.. maar als je er doorheen bent, is je conditie weer stukken beter ;)

En volle werkdagen zal wel leuk staan op je eerste loonstrookje :P
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_122905664
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:33 schreef superkimmi het volgende:
het is inderdaad even pittig Selestha.. maar als je er doorheen bent, is je conditie weer stukken beter ;)

En volle werkdagen zal wel leuk staan op je eerste loonstrookje :P
Nee, ik werk 3 maanden voor een uitkering ;) En daarna heb ik maar 10% baankans ;)
pi_122905713
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:19 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Wel in beweging blijven hè? Anders loop je volgende week inderdaad rond als een krom oud omaatje :P

Hoe zijn de collega's? Nog geen aangifte hoeven doen van seksuele intimidatie hoop ik?
Mja mijn collega's zijn niet veel anders dan bij de post hoor. Gewoon, over het algemeen laagopgeleide mensen, maar dat zegt niet meteen dat ze zich niet kunnen gedragen. Al is het clubje waar ik mee werk een soort Maaskantje in het echt :')

Maar zij vinden het vooral zielig voor mij dat ik dit werk moet doen en gedragen zich normaal tegenover mij. Wat tenminste voor hun normaal is dan :P
pi_122906402
Klinkt best heftig Selestha, zulke werkdagen! Hoe gaat het eigenlijk met de koffie- en lunchpauze? Zit je dan met je clubje in een schaftkeet of zo? Moet je je eigen koffie meenemen?
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_122907527
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:43 schreef KatrienDuck het volgende:
Klinkt best heftig Selestha, zulke werkdagen! Hoe gaat het eigenlijk met de koffie- en lunchpauze? Zit je dan met je clubje in een schaftkeet of zo? Moet je je eigen koffie meenemen?
We hebben allemaal een eigen keet inderdaad, en we hebben per dag 1x 15 minuten pauze, 1x 30 minuten en 1x 5 minuten. Werkt prima, je kan alleen niet stoppen als je zelf even op adem wil komen ;)
pi_122908134
Morgen weer 2 wijken wegbrengen. Wat ben ik toch blij dat ze me dit altijd vragen met heerlijk weer :D. Lekker extra centjes verdienen die linea recta op de spaarrekening voor amerika gaan :D
  vrijdag 15 februari 2013 @ 14:19:38 #31
110987 ErwinRommel
pi_122913363
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:16 schreef Selestha het volgende:

[..]

Mja mijn collega's zijn niet veel anders dan bij de post hoor. Gewoon, over het algemeen laagopgeleide mensen, maar dat zegt niet meteen dat ze zich niet kunnen gedragen. Al is het clubje waar ik mee werk een soort Maaskantje in het echt :')

Maar zij vinden het vooral zielig voor mij dat ik dit werk moet doen en gedragen zich normaal tegenover mij. Wat tenminste voor hun normaal is dan :P
Zoiets? :D

pi_122917704
Was een snel dagje vandaag :)
2 zakken post.
We moeten nu de uren doorgeven die wij reeel vinden op woensdag en vrijdag.
Aangezien er dramatisch weinig post is.....

Verder heb ik ff de belastingdienst eens gek gemaakt....Ik wil geld ;) Nee ik heb recht op geld over 2012 en die wil ik hebben(heb gewacht op de jaaropgaven) Hopelijk heb ik het goed gedaan :P
pi_122918954
Hoorde vandaag dat deze maand de laatste maand is dat je de papieren loonstrook nog krijgt. Voortaan is hij alleen nog via Mijnpostnl in te zien. Lekker, aangezien bij mij deze site nog steeds niet optimaal werkt, en diverse functionaliteiten het nog steeds niet doen.

Dus maar weer even een mailtje gestuurd naar hr.services@postnl.nl met het verzoek om toch de papieren strookjes naar mij te blijven sturen..........
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_122920955
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hoorde vandaag dat deze maand de laatste maand is dat je de papieren loonstrook nog krijgt. Voortaan is hij alleen nog via Mijnpostnl in te zien. Lekker, aangezien bij mij deze site nog steeds niet optimaal werkt, en diverse functionaliteiten het nog steeds niet doen.

Dus maar weer even een mailtje gestuurd naar hr.services@postnl.nl met het verzoek om toch de papieren strookjes naar mij te blijven sturen..........
:{ Ik heb dat laatste loonstrookje van volgende maand wel nodig voor mijn uitkering.. Ik kom al niet meer in mijnpostNL.. Daar weer achteraan bellen dus.

Of weet iemand hier dat je de eindafrekening sowieso per brief krijgt?

[ Bericht 5% gewijzigd door Selestha op 15-02-2013 17:55:44 ]
pi_122922620
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:

Heb je geen Finbox?
pi_122922746
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:20 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Heb je geen Finbox?
Hmm ja, misschien krijg ik hem daar nog op, maar ik kan niet meer in mijnPostNL. Het zou kunnen dat het daar nog op komt ja, dat hoop ik dan. Maar een eindafrekening is toch sowieso iets dat op schrift gezet wordt?
pi_122924568
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:20 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Heb je geen Finbox?
Nee, en ik wil het ook niet.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_122926220
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Nee, en ik wil het ook niet.
Is een goed alternatief om je loonstrook in te zien, maar als jij een website met kuren verkiest boven finbox.. prima.
pi_122927514
Hoe zou het morgen met de drukte zijn, veel post of weinig? Geen makro's toch?
"Everybody lies..."
House M.D.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 15 februari 2013 @ 20:24:16 #40
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_122927850
hier iig de Kampioenen en verder zou ik het niet weten.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 15 februari 2013 @ 20:26:04 #41
110987 ErwinRommel
pi_122927950
Makro weer morgen :')
  vrijdag 15 februari 2013 @ 20:39:04 #42
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_122928625
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:08 schreef ErwinRommel het volgende:

[ afbeelding ]
Haha leuk! :Y
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_122928643
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:54 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Is een goed alternatief om je loonstrook in te zien, maar als jij een website met kuren verkiest boven finbox.. prima.
Dat beweer ik nergens. Ik zeg dat ik een papieren loonstrook prefereer boven een digitale.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 20:42:56 #44
341900 Atmosphere82
pi_122928848
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 06:27 schreef Selestha het volgende:

[..]

Dat lijkt me anders wel fijn, om 16.00u klaar zijn! :) Om 7.30u beginnen is minder ja...
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 15 februari 2013 @ 20:45:05 #45
Maffe Fries
pi_122928995
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Makro weer morgen :')
ah. dan ff wat meer proppen, want ik ga proberen twee wijkjes in één keer mee te nemen op de kar. Scheelt me een ritje naar het depot :P
  vrijdag 15 februari 2013 @ 20:45:38 #46
341900 Atmosphere82
pi_122929024
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:39 schreef superkimmi het volgende:
Morgen weer 2 wijken wegbrengen. Wat ben ik toch blij dat ze me dit altijd vragen met heerlijk weer :D. Lekker extra centjes verdienen die linea recta op de spaarrekening voor amerika gaan :D
Ga je op vakantie dan? :)
  vrijdag 15 februari 2013 @ 20:47:35 #47
341900 Atmosphere82
pi_122929125
Ik was twee dagen behoorlijk ziek zeg! Daarom kon ik gisteren ook niet werken. Morgen dan toch maar weer gaan proberen. Mijn koorts is weg, m'n oren zitten wat minder verstopt en de verkoudheid is ook minder. Dan moet het wel weer gaan... ;)

PS. Zijn er hier nog meer mensen ziek geweest? :o
pi_122929251
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik was twee dagen behoorlijk ziek zeg! Daarom kon ik gisteren ook niet werken. Morgen dan toch maar weer gaan proberen. Mijn koorts is weg, m'n oren zitten wat minder verstopt en de verkoudheid is ook minder. Dan moet het wel weer gaan... ;)

Eerste week van de KNJ van zondag tot vrijdag thuis gezeten met griep. Nog weken last van de naweeën gehad.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 20:50:17 #49
341900 Atmosphere82
pi_122929273
Irritant hoor! :(
pi_122930785
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Ga je op vakantie dan? :)
(nogmaals beterschap ;))
Ja, ik ga in augustus 3 weken rondreizen door West-Amerika met mijn partner en schoonouders :)
  vrijdag 15 februari 2013 @ 21:22:33 #51
341900 Atmosphere82
pi_122930838
Leuk! ^O^ In de buurt van Seattle? Of juist aan de kant van New York enzo?
  zaterdag 16 februari 2013 @ 08:40:15 #52
110987 ErwinRommel
pi_122942565
Geen zin vandaag -O-
pi_122942648
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 08:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Geen zin vandaag -O-
Oh ja, jullie moeten werken :P

Succes ;)
  zaterdag 16 februari 2013 @ 09:03:55 #54
110987 ErwinRommel
pi_122942719
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 08:55 schreef Selestha het volgende:

[..]

Oh ja, jullie moeten werken :P

Succes ;)
pi_122942735
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:47 schreef Atmosphere82 het volgende:

Ik ben nog druk bezig met ziek zijn. Vandaag is geloof ik dag 4. Hoe lang duurt deze griep ongeveer?
Ik heb de hele tijd het idee dat ik ieder moment van mijn stokje kan gaan :(
pi_122942747
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:06 schreef gridjuh het volgende:
Was een snel dagje vandaag :)
2 zakken post.
We moeten nu de uren doorgeven die wij reeel vinden op woensdag en vrijdag.
Aangezien er dramatisch weinig post is.....

Verder heb ik ff de belastingdienst eens gek gemaakt....Ik wil geld ;) Nee ik heb recht op geld over 2012 en die wil ik hebben(heb gewacht op de jaaropgaven) Hopelijk heb ik het goed gedaan :P
Tip: Als je wacht met aangifte tot 1 maart wordt er een heel groot deel van je gegevens als automatisch ingevuld. Dan hoef je een hele boel dingen alleen nog te controleren.
pi_122942973
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:22 schreef Atmosphere82 het volgende:
Leuk! ^O^ In de buurt van Seattle? Of juist aan de kant van New York enzo?
San Fransisco - Las Vegas - Salt Lake -City - Cody - Denver - Durango - Page - Phoenix - LA Inclusief al het natuurschoon wat zich daar tussen bevind met als mijn hoogtepunt Yellowstone
pi_122943721
Wow, weinig post vandaag! Om even over half 10 was de voorbereiding zo goed als klaar! Ik was om kwart voor 10 alweer thuis!

@ Rafierafie, beterschap! Een flinke echte griep ben je wel even zoet mee!

@ Superkimmi, wat een mooie reis zeg, hoe lang gaan jullie?
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_122943737
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 10:33 schreef KatrienDuck het volgende:
Wow, weinig post vandaag! Om even over half 10 was de voorbereiding zo goed als klaar! Ik was om kwart voor 10 alweer thuis!

Kun je rest van het forum even helpen :)
pi_122943763
quote:

3 weken :) en idd, als t zo rustig is mag je mijn tweede wijk wel lopen hoor! ;)
pi_122944974
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 09:07 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Tip: Als je wacht met aangifte tot 1 maart wordt er een heel groot deel van je gegevens als automatisch ingevuld. Dan hoef je een hele boel dingen alleen nog te controleren.
Nee ging over huur en zorgtoeslag, alles was opzich ingevuld daarin maar de bedragen van loon klopten niet, dus hadden we recht op meer :) mwha zo'n 500 euro op jaarbasis
pi_122945787
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 10:34 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

Kun je rest van het forum even helpen :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 10:36 schreef superkimmi het volgende:

[..]

3 weken :) en idd, als t zo rustig is mag je mijn tweede wijk wel lopen hoor! ;)
Ik heb mijn tijd al op een andere wijze zeer nuttig besteed met een paar vervelende huishoudelijke klussen! ;)
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_122949129
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:26 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

[..]

Ik heb mijn tijd al op een andere wijze zeer nuttig besteed met een paar vervelende huishoudelijke klussen! ;)
mooi he:)

hier was het vrij druk sommige huizen wel 8-15 stuks post en wederom de beroemde kampioen plus makro
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 februari 2013 @ 15:42:57 #64
Maffe Fries
pi_122951619
het was vrij rustig bij ons. Rooie bakjes waren wel weer te laat, maar desondanks vrij op tijd klaar
pi_122952520
Niet superdruk hier, maar toch ook niet echt rustig, met de Makro en Kampioen voor de even nrs.
pi_122952686
Goed te doen vandaag
pi_122953249
pfoeh, thuis!

Ik had 2 HAH, daarbij nog een irritant foldertje van de AH, volgens mij alleen voor bonuskaarthouders.. dus ook heel veel.. en de V&D vip gebeuren, makro en de kampioen. En toch was het nog te doen, kan je bedenken hoe belachelijk weinig er van de rest was haha..

Wel twee wijken.. in de tweede wijk allemaal van die bejaardenflats die dus allemaal vroegen waarom ik zo laat was
pi_122954021
Die AH dingen voor bonuskaarthouders had ik inderdaad ook ja. En verder C1000 en AH als HAH. Makro, V&D en de Kampioen voor de oneven nummers.
pi_122962440
Ik heb zelf een bonuskaart en niets gezien :o maar is me tijdens het bezorgen ook niets van opgevallen dus misschien komt dat nog. Hier geen Kampioen meer, hadden we vorige zaterdag en donderdag. Was geen bijzonder dagje hier verder :P
Maar het was hier van de week echt heel erg weinig, behalve donderdag dan. Toen was er een enorme stapel. Dinsdag was echt flut en gister was ik een half uur eerder klaar dan de normtijd :o
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 februari 2013 @ 20:37:19 #70
Maffe Fries
pi_122962593
is dat niet gewoon het standaard Appie foldertje? Die had ik samen met de C1000 en de Poiesz.
pi_122963112
quote:

Dank je. Ik had gehoopt de dans te ontspringen met die griep. Normaal gesproken word ik niet zo snel ziek maar nu is echt iedereen in mijn omgeving niet lekker, dus het was slechts een kwestie van tijd ;(

Hier was het redelijk druk door de kampioen en de makro. Ondanks dat was ik eerder klaar dan anders. Vraag me niet hoe dat kan.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 20:47:45 #72
177779 GeintegreerdePool
Space... The Final Frontier
pi_122963249
Het zal wel de combinatie van carnaval, de aankomende voorjaarsvakantie en economische crisis zijn dat er zo weinig post is. Trouwens voorjaarsvakantie begint volgende week in Noord en Midden-Nederland, over 2 weken in Zuid-Nederland, dus het zal waarschijnlijk nog minder worden de komende dagen.
Divide et impera
pi_122963565
Vandaag 1 en al ellende.Gisteren waren de folders nog niet binnen. dus die moest ik er vandaag bij doen. Vervolgens is de levering te laat. Kunnen ze om kwart over 11 nog maar 1 wijk uitleveren en de tweede om 1 uur.
Ik eerste wijk gelopen, ben ik om half 3 terug op het depo. Zit die tweede wijk vol fouten. Bundelfouten, loopvolgorde fouten en ook nog sorteerfouten.
Was uiteindelijk om half 7 klaar.

Was pure ellende dit en ik en ook echt soort van gesloopt.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_122965034
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 20:53 schreef V__L_N het volgende:
Vandaag 1 en al ellende.Gisteren waren de folders nog niet binnen. dus die moest ik er vandaag bij doen. Vervolgens is de levering te laat. Kunnen ze om kwart over 11 nog maar 1 wijk uitleveren en de tweede om 1 uur.
Ik eerste wijk gelopen, ben ik om half 3 terug op het depo. Zit die tweede wijk vol fouten. Bundelfouten, loopvolgorde fouten en ook nog sorteerfouten.
Was uiteindelijk om half 7 klaar.

Was pure ellende dit en ik en ook echt soort van gesloopt.
Dat is balen zo'n dag! Dan ben je er ook wel goed klaar mee!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_122966238
Sommige mensen...

Loop ik rustig mijn rondje door de straat, staan er twee dames van een jaar of vijftig met elkaar te praten. Zien ze dus dat ik eraan kom en beginnen ineens oorverdovend hard: ''Oh, heb je wéér verkeerde post gekregen? Begint langzamerhand hier gewoon te worden!!'' (met lege handen :D was nog niet eens bij ze geweest, maar goed blijkbaar willen ze een punt maken...) Dus ik geef netjes hun post af (allemaal kloppend natuurlijk) en zeg dat ik alleen op zaterdag werk dus weet niet wat er doordeweeks allemaal goed/fout gaat. Nou dat konden ze dus niet waarderen! Kreeg meteen een héél verhaal dat het vroeger allemaal beter was, en nu is de post er soms pas om jawel 14:00 uur!!! Als ze überhaupt wel post krijgen dan (piek/dal). Echt, je vraagt je soms af wat er van die mensen terecht komt als ze eens een dag geen post krijgen. Tja, wat moeten ze dan toch met hun leventje? 8)7

Oh, en ik begin die C1000 folder op zaterdag na 3 jaar ook wel zat te worden. Vroeger hadden ze nog leuke aanbiedingen. Met de week worden de aanbiedingen slechter, en de helft is gewoon herhaling van de weekfolder... Kom dan op zijn minst met leuke acties, nu denk ik echt steeds: wie zit hier nou op te wachten! :') Aanbiedingen van AH zijn laatste tijd ook echt om te janken hoor. Koop voortaan wel wanneer er echt een goede aanbieding is flink in.

HAH, V&D, Makro en Kampioenen hier. Had vorige week de oneven nummers, nu precies een week later dus de even nummers. Dat geintje flikken ze bij mij trouwens altijd. Als ik hoor dat het afgelopen week zo rustig was, waarom dan al niet vast de Kampioenen meegeven?
pi_122966845
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
is dat niet gewoon het standaard Appie foldertje? Die had ik samen met de C1000 en de Poiesz.
Nee, was een geadresseerd extra foldertje, het standaard foldertje ahd ik ook gewoon
pi_122967029
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 21:36 schreef Deezertje het volgende:
Sommige mensen...

Loop ik rustig mijn rondje door de straat, staan er twee dames van een jaar of vijftig met elkaar te praten. Zien ze dus dat ik eraan kom en beginnen ineens oorverdovend hard: ''Oh, heb je wéér verkeerde post gekregen? Begint langzamerhand hier gewoon te worden!!'' (met lege handen :D was nog niet eens bij ze geweest, maar goed blijkbaar willen ze een punt maken...) Dus ik geef netjes hun post af (allemaal kloppend natuurlijk) en zeg dat ik alleen op zaterdag werk dus weet niet wat er doordeweeks allemaal goed/fout gaat. Nou dat konden ze dus niet waarderen! Kreeg meteen een héél verhaal dat het vroeger allemaal beter was, en nu is de post er soms pas om jawel 14:00 uur!!! Als ze überhaupt wel post krijgen dan (piek/dal). Echt, je vraagt je soms af wat er van die mensen terecht komt als ze eens een dag geen post krijgen. Tja, wat moeten ze dan toch met hun leventje? 8)7

Oh, en ik begin die C1000 folder op zaterdag na 3 jaar ook wel zat te worden. Vroeger hadden ze nog leuke aanbiedingen. Met de week worden de aanbiedingen slechter, en de helft is gewoon herhaling van de weekfolder... Kom dan op zijn minst met leuke acties, nu denk ik echt steeds: wie zit hier nou op te wachten! :') Aanbiedingen van AH zijn laatste tijd ook echt om te janken hoor. Koop voortaan wel wanneer er echt een goede aanbieding is flink in.

HAH, V&D, Makro en Kampioenen hier. Had vorige week de oneven nummers, nu precies een week later dus de even nummers. Dat geintje flikken ze bij mij trouwens altijd. Als ik hoor dat het afgelopen week zo rustig was, waarom dan al niet vast de Kampioenen meegeven?
Van dat soort mensen moet je bestaan niet eens erkennen. Zoals Cesar Milan zou zeggen; no touch, no talk, no eye contact :D
Aan de andere kant vind ik 14.00 uur ook wel echt belachelijk laat. Dan heb je nog maar 4 uur de tijd om nog op tijd de post te bezorgen... dat is wel krap hoor :P

Die c1000 dingen gaan bij mij steeds vaker stuk als ik ze door de bus probeer te stampen. Ik weet niet wat dat is met die dingen.
pi_122967885
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 21:52 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Van dat soort mensen moet je bestaan niet eens erkennen. Zoals Cesar Milan zou zeggen; no touch, no talk, no eye contact :D
Aan de andere kant vind ik 14.00 uur ook wel echt belachelijk laat. Dan heb je nog maar 4 uur de tijd om nog op tijd de post te bezorgen... dat is wel krap hoor :P

Die c1000 dingen gaan bij mij steeds vaker stuk als ik ze door de bus probeer te stampen. Ik weet niet wat dat is met die dingen.
14:00 uur moest ik nog een uurtje lopen tot het einde van mijn wijk :)
Was rond 11 uur begonnen.
Dus ja sommige mensen wonen ook niet op gunstige plek, als je het allerlaatste huis bent heb je ook altijd als laatst je post hoor :)
pi_122968121
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 21:36 schreef Deezertje het volgende:

De tijden dat er nog geen folders waren op zaterdag.. O+

En die Kampioen.. mja zoiets dacht ik ook. Afgelopen zaterdag een paar en de rest donderdag. Dinsdag was er geen fuck te doen, waarom niet ook een paar op dinsdag.....
pi_122968309
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

En die Kampioen.. mja zoiets dacht ik ook. Afgelopen zaterdag een paar en de rest donderdag. Dinsdag was er geen fuck te doen, waarom niet ook een paar op dinsdag.....
Vroeger was er nog wat meer post, nu is het onderhand meer folders dan post...
Dus wees maar blij dat er nu nog maar 2 HAH hier is op zaterdag meestal (en dan ook nog eens van supermarkten die 5km verderop zitten, maar goed), als het aan de directie had gelegen waren dat er veel meer geworden :P
pi_122968813
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ik zie dat mensen hier het wel vaker hebben over de tijden zonder folders op zaterdag. In welk jaar moet dat dan zijn geweest? Ik weet namelijk niet beter dan dat er folders bij zitten op zaterdag, en ik doe dit nu al ruim 5 jaar.
pi_122969355
Toen ik bijna 5 jaar geleden (eind maart is het zover :')) begon, mocht dat maar iets van 3x per jaar, als uitzondering. Jaar daarna werden volgens mij de regels aangepast omdat de C1000 folder kwam :')
pi_122971064
Hier gemeentelijke HAH ... toch heeft het me niet heel veel extra tijd gekost. Kan wel iets van 60 brieven retour sturen.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 februari 2013 @ 23:36:50 #84
Maffe Fries
pi_122971748
Vandaag bij iemand gezien dat ie nog een matje met Merry Xmas voor de deur had liggen :')
  zondag 17 februari 2013 @ 07:56:36 #85
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_122977965
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:36 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag bij iemand gezien dat ie nog een matje met Merry Xmas voor de deur had liggen :')
Ik heb de kerstboom nog staan. ^O^ :')
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_122978331
ik had gisteren iemand die een blaadje aan een van zn struiken had geprikt met de tekst: Als je van je hond af wil, laat hem hier dan nog 1x schijten :')
pi_122978340
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 09:18 schreef superkimmi het volgende:
ik had gisteren iemand die een blaadje aan een van zn struiken had geprikt met de tekst: Als je van je hond af wil, laat hem hier dan nog 1x schijten :')
Hahaha _O-
pi_122979344
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:25 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ik zie dat mensen hier het wel vaker hebben over de tijden zonder folders op zaterdag. In welk jaar moet dat dan zijn geweest? Ik weet namelijk niet beter dan dat er folders bij zitten op zaterdag, en ik doe dit nu al ruim 5 jaar.
Toen ik in 2008 begon was het nog bijzonder als we op de zaterdag folders hadden, geen idee eigenlijk wanneer die c1000 folder begonnen is. Weet alleen nog dat ze eerst zeiden dat het voor 3 maanden was, toen was het "tot de zomer" en uiteindelijk is ie gewoon nooit meer weggegaan. En tegenwoordig altijd minstens 3 folders op zaterdag.
pi_122980424
Die C1000 folder begon gelooof ik in januari of februari 2009.
Na een tijdje verdween hij uit ons postcode gebied. Maar inmiddels is de Albert Heijn er standaard op zaterdag.
pi_123012121
Hier is er 1 vent die standaard tegen me zegt dat ik laat ben. Tsja, mijn wijk is er niet eerder dan 13:00 uur helaas :P Maar dat zei hij ook al toen ik nog om 11:00 uur liep.
  maandag 18 februari 2013 @ 12:18:47 #91
110987 ErwinRommel
pi_123026050
Afgelopen zaterdag :r

Had de depot ritten al gereden, en begon net met mijn autobestelling.
Werd gebeld door de HUB, of ik ff naar een depot 10 minuten rijden met de auto verderop kon gaan, een sorteerder had een verkeerd labeltje op de tas gedaan }:|
Kon ik gvd vanuit m'n autobestelling naar dat betreffende depot gaan, om het te brengen naar een depot een half uur rijden daarvandaan.
Heb tegen de HUB coördinator gezegd dat ik dat geen tweede keer ga doen en dat ze maar moeten opletten met de juiste labels op de juiste tassen, heeft me gvd meer dan 1 uur gekost om dat zaakje recht te zetten.
pi_123026150
Verkeerde labels gebeurt hier ook best vaak. Tijd terug nog gehad dat ze een complete wijk verkeerd gelabeld hadden. Dus ik kom op het depot: Zoveel? Waren 9 zakken (die andere wijk is een grote wijk en zit in dezelfde kast met dezelfde letter als mijn wijk, maar heeft een 3 ipv een 2) waarvan 7 dus een verkeerd label hadden :').

Hier komt het ook wel voor dat de labels goed zijn, maar dat de post gewoon op het verkeerde depot eruit gegooid wordt.
  maandag 18 februari 2013 @ 12:24:13 #93
110987 ErwinRommel
pi_123026209
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:22 schreef Herfstblad het volgende:
Verkeerde labels gebeurt hier ook best vaak. Tijd terug nog gehad dat ze een complete wijk verkeerd gelabeld hadden. Dus ik kom op het depot: Zoveel? Waren 9 zakken (die andere wijk is een grote wijk en zit in dezelfde kast met dezelfde letter als mijn wijk, maar heeft een 3 ipv een 2) waarvan 7 dus een verkeerd label hadden :').

Hier komt het ook wel voor dat de labels goed zijn, maar dat de post gewoon op het verkeerde depot eruit gegooid wordt.
Zwaar irritant is dat, zit je juist in het ritme van je autobestelling, belt de HUB je op.
Morgen ga ik dat nogmaals eens aankaarten. Is niet de eerste keer dat men een verkeerd label op de tas doet.
pi_123026239
Geloof ik best dat het vervelend is.
In mijn voorbeeld kreeg ik mijn tc ook niet te pakken, dus ik een smsje gestuurd. Waren ze later die wijk dus kwijt :')
  maandag 18 februari 2013 @ 12:25:51 #95
110987 ErwinRommel
pi_123026260
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:25 schreef Herfstblad het volgende:
Geloof ik best dat het vervelend is.
In mijn voorbeeld kreeg ik mijn tc ook niet te pakken, dus ik een smsje gestuurd. Waren ze later die wijk dus kwijt :')
Een TC die niet bereikbaar is o|O
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 februari 2013 @ 12:27:25 #96
Maffe Fries
pi_123026309
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:24 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Zwaar irritant is dat, zit je juist in het ritme van je autobestelling, belt de HUB je op.
Morgen ga ik dat nogmaals eens aankaarten. Is niet de eerste keer dat men een verkeerd label op de tas doet.
lekker is dat he.

Het enige dat ik in die richting meegemaakt heb is dat de sjoof van het autobedrijf een keer vergeten was om het depot aan te doen. Duurde na mijn belletje een kwartiertje tot het rechtgezet werd.
pi_123026318
:P Die tc is ook met stille trom vertrokken. Hij ging op vakantie en nooit meer teruggezien. :') Later bleek dat hij ontslagen was.
Maar nu hebben we een nieuwe die ik nog niet echt ken. Maar ik heb nu de nummers van beide tc's, dus als ik 1 niet te pakken krijg, bel ik nummer 2 op. :P
  maandag 18 februari 2013 @ 12:29:53 #98
110987 ErwinRommel
pi_123026383
quote:
11s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

lekker is dat he.

Het enige dat ik in die richting meegemaakt heb is dat de sjoof van het autobedrijf een keer vergeten was om het depot aan te doen. Duurde na mijn belletje een kwartiertje tot het rechtgezet werd.
Wij moeten scannen bij elk depot, dus missen kan je het echt niet, en de sjoof is niet schuldig omdat op die zak post het juiste label zat van dat betreffende depot, dat hebben ze binnen dus verkeerd gedaan.
  maandag 18 februari 2013 @ 12:30:42 #99
110987 ErwinRommel
pi_123026407
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:27 schreef Herfstblad het volgende:
:P Die tc is ook met stille trom vertrokken. Hij ging op vakantie en nooit meer teruggezien. :') Later bleek dat hij ontslagen was.
Maar nu hebben we een nieuwe die ik nog niet echt ken. Maar ik heb nu de nummers van beide tc's, dus als ik 1 niet te pakken krijg, bel ik nummer 2 op. :P
hehehe.

Ik heb stiekum het privé nummer van mijn TC in handen gekregen, dus als er op den zaterdag wat mis gaat en de HUB niet opneemt bel ik hem thuis, zal hij erg leuk vinden :D
pi_123026413
Dat probleem van verkeerde labels hebben we hier ook regelmatig. Komt ook vaak doordat postbezorgers die labels niet uit hun lege tassen halen. Vervolgens is zo'n voorbereider dan bezig, en die denkt "oh, ik had blijkbaar al een label op de tas gedaan" en dan gaat het mis. En soms worden de labels is de verkeerde mapjes gedaan, heb je 8 labels die wel voor de wijk zijn die je aan het zetten bent, en zit er 1 verkeerde tussen. Dat valt veel mensen dan gewoon niet op, aangezien ze vaak wel dezelfde kleur hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')