Ja, maar hij staat op mijn mobiel, vandaag gemaakt tijdens mijn werk. Weet ff niet zo snel hoe ik die van mijn mobiel moet uploadenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:55 schreef KatrienDuck het volgende:
Krijgen wij die foto ook te zien Erwin?
Wellicht vind die persoon jou wel leukquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:12 schreef ophaling10 het volgende:
zelf heb ik een valentijnskoek gekregen van een der adressen,ook wel leuk
Ik ben het met je eens, maar ik sta mijn mannetje wel! Door mijn levenservaring (ben 50 gepasseerd) loop ik niet in 7 sloten tegelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:08 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het raar vindt dat jij dat moet gaan uitleggen i.p.v. de TC zelf?
Hier was het altijd zo (ik weet niet hoe het nu is) dat de TC zelf bij de klagers langs ging om persoonlijk het probleem op te lossen.
Dat zou ik persoonlijk ook prettiger vinden omdat ik bij gesprekken met van die zeikerds snel geneigd ben om verkeerde dingen te zeggen
Ik kan bij dat dat soort mensen echt het geduld niet meer opbrengen tegenwoordig. Als ik een fout heb gemaakt, prima, dan geef ik dat eerlijk toe en bied ik mijn excuses aan. Maar als mensen mij de schuld gaan geven dat ik het niet goed doe terwijl ik er geen hol mee te maken heb, ben ik echt in staat om iemand een knal voor zijn of haar kop te geven.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef Miepiekiekuut het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar ik sta mijn mannetje wel! Door mijn levenservaring (ben 50 gepasseerd) loop ik niet in 7 sloten tegelijk.
levert het nog iets op?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef eigendeegcookie het volgende:
wil iemand mijn ecco-bonnen kopen?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef eigendeegcookie het volgende:
wil iemand mijn ecco-bonnen kopen?
Nou wij zijn geen ambtenaren hoor, we zijn gedetacheerd. We werken voor een uitkering in een bedrijf dat vroeger een sociale werkplaats was, daarom zijn er regels als sneeuw en regenverlet. Dat geldt weer niet voor de ''normale'' medewerkers van het bedrijf. Waar ik dus hopelijk bij ga horen ooit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:51 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja dat is het voordeel bij de gemeente
heb je het fijn daar?
Pakjes onder rembours ertussen is inderdaad wel heel belachelijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:24 schreef gelestipjes het volgende:
Hier met sorteren de laatste tijd steeds vaker pakjes ertussen waar toch duidelijk een pakketzegel op zit. Toch een beetje lullig, laten ze je eerst 6,75 betalen of zo omdat het te groot/zwaar zou zijn voor de normale post, en dan wordt het vervolgens alsnog door de normale postbode bezorgd en heb je dus gewoon een paar euro teveel betaald.
Had er laatst zelfs een rembours pakje tussen zitten. Een voorbereider/postbezorger zal maar niet opletten en het alsnog gewoon bezorgen terwijl er eigenlijk voor het pakje betaald had moeten worden, zou toch nogal slordig zijn.
Ik kan me op dit moment ook niet echt voorstellen dat ik gewoon weer volle dagen zou gaan werken. Ben na al die tijd zo gewend aan werkdagen van een paar uurtjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 06:27 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nou wij zijn geen ambtenaren hoor, we zijn gedetacheerd. We werken voor een uitkering in een bedrijf dat vroeger een sociale werkplaats was, daarom zijn er regels als sneeuw en regenverlet. Dat geldt weer niet voor de ''normale'' medewerkers van het bedrijf. Waar ik dus hopelijk bij ga horen ooit.
Het werk zelf is goed te doen, al heb ik echt ontzettende spierpijn in mijn torso en armen. Ik kan s'avonds nauwelijks achter de computer zitten van de pijn. Ik weet dat dat weer over gaat, maar nu is het even niet lekkerStraks heb ik een stoer gespierd bovenlijf
![]()
De werkdagen zijn wel flink pittig, ik begin om 07.30 en ben klaar om 16.00 en zit de hele dag met een klein team collega's. Dan is 3 of 4 uurtjes lopen in je eentje toch wel een stuk minder vermoeiendHopelijk wen ik hieraan en komt het in mijn ritme, zou wel fijn zijn voor mijn financiële perspectief. Maar eerst maar eens drie maanden volhouden
Niet helemaal, nu is het volgende week helemáál afzienquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:49 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik kan me op dit moment ook niet echt voorstellen dat ik gewoon weer volle dagen zou gaan werken. Ben na al die tijd zo gewend aan werkdagen van een paar uurtjes.
Als je dan zoveel spierpijn hebt komt de vrieskou zeker als geroepen
Wel in beweging blijven hè? Anders loop je volgende week inderdaad rond als een krom oud omaatjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:16 schreef Selestha het volgende:
[..]
Niet helemaal, nu is het volgende week helemáál afzien
Nee, ik werk 3 maanden voor een uitkeringquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:33 schreef superkimmi het volgende:
het is inderdaad even pittig Selestha.. maar als je er doorheen bent, is je conditie weer stukken beter
En volle werkdagen zal wel leuk staan op je eerste loonstrookje
Mja mijn collega's zijn niet veel anders dan bij de post hoor. Gewoon, over het algemeen laagopgeleide mensen, maar dat zegt niet meteen dat ze zich niet kunnen gedragen. Al is het clubje waar ik mee werk een soort Maaskantje in het echtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:19 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Wel in beweging blijven hè? Anders loop je volgende week inderdaad rond als een krom oud omaatje
Hoe zijn de collega's? Nog geen aangifte hoeven doen van seksuele intimidatie hoop ik?
We hebben allemaal een eigen keet inderdaad, en we hebben per dag 1x 15 minuten pauze, 1x 30 minuten en 1x 5 minuten. Werkt prima, je kan alleen niet stoppen als je zelf even op adem wil komenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:43 schreef KatrienDuck het volgende:
Klinkt best heftig Selestha, zulke werkdagen! Hoe gaat het eigenlijk met de koffie- en lunchpauze? Zit je dan met je clubje in een schaftkeet of zo? Moet je je eigen koffie meenemen?
Zoiets?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:16 schreef Selestha het volgende:
[..]
Mja mijn collega's zijn niet veel anders dan bij de post hoor. Gewoon, over het algemeen laagopgeleide mensen, maar dat zegt niet meteen dat ze zich niet kunnen gedragen. Al is het clubje waar ik mee werk een soort Maaskantje in het echt
Maar zij vinden het vooral zielig voor mij dat ik dit werk moet doen en gedragen zich normaal tegenover mij. Wat tenminste voor hun normaal is dan
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hoorde vandaag dat deze maand de laatste maand is dat je de papieren loonstrook nog krijgt. Voortaan is hij alleen nog via Mijnpostnl in te zien. Lekker, aangezien bij mij deze site nog steeds niet optimaal werkt, en diverse functionaliteiten het nog steeds niet doen.
Dus maar weer even een mailtje gestuurd naar hr.services@postnl.nl met het verzoek om toch de papieren strookjes naar mij te blijven sturen..........
Heb je geen Finbox?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hoorde vandaag dat deze maand de laatste maand is dat je de papieren loonstrook nog krijgt. Voortaan is hij alleen nog via Mijnpostnl in te zien. Lekker, aangezien bij mij deze site nog steeds niet optimaal werkt, en diverse functionaliteiten het nog steeds niet doen.
Dus maar weer even een mailtje gestuurd naar hr.services@postnl.nl met het verzoek om toch de papieren strookjes naar mij te blijven sturen..........
Hmm ja, misschien krijg ik hem daar nog op, maar ik kan niet meer in mijnPostNL. Het zou kunnen dat het daar nog op komt ja, dat hoop ik dan. Maar een eindafrekening is toch sowieso iets dat op schrift gezet wordt?quote:
Nee, en ik wil het ook niet.quote:
Is een goed alternatief om je loonstrook in te zien, maar als jij een website met kuren verkiest boven finbox.. prima.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nee, en ik wil het ook niet.
Haha leuk!quote:
Dat beweer ik nergens. Ik zeg dat ik een papieren loonstrook prefereer boven een digitale.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:54 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Is een goed alternatief om je loonstrook in te zien, maar als jij een website met kuren verkiest boven finbox.. prima.
Dat lijkt me anders wel fijn, om 16.00u klaar zijn!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 06:27 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nou wij zijn geen ambtenaren hoor, we zijn gedetacheerd. We werken voor een uitkering in een bedrijf dat vroeger een sociale werkplaats was, daarom zijn er regels als sneeuw en regenverlet. Dat geldt weer niet voor de ''normale'' medewerkers van het bedrijf. Waar ik dus hopelijk bij ga horen ooit.
Het werk zelf is goed te doen, al heb ik echt ontzettende spierpijn in mijn torso en armen. Ik kan s'avonds nauwelijks achter de computer zitten van de pijn. Ik weet dat dat weer over gaat, maar nu is het even niet lekkerStraks heb ik een stoer gespierd bovenlijf
![]()
De werkdagen zijn wel flink pittig, ik begin om 07.30 en ben klaar om 16.00 en zit de hele dag met een klein team collega's. Dan is 3 of 4 uurtjes lopen in je eentje toch wel een stuk minder vermoeiendHopelijk wen ik hieraan en komt het in mijn ritme, zou wel fijn zijn voor mijn financiële perspectief. Maar eerst maar eens drie maanden volhouden
ah. dan ff wat meer proppen, want ik ga proberen twee wijkjes in één keer mee te nemen op de kar. Scheelt me een ritje naar het depotquote:
Ga je op vakantie dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:39 schreef superkimmi het volgende:
Morgen weer 2 wijken wegbrengen. Wat ben ik toch blij dat ze me dit altijd vragen met heerlijk weer. Lekker extra centjes verdienen die linea recta op de spaarrekening voor amerika gaan
Eerste week van de KNJ van zondag tot vrijdag thuis gezeten met griep. Nog weken last van de naweeën gehad.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik was twee dagen behoorlijk ziek zeg! Daarom kon ik gisteren ook niet werken. Morgen dan toch maar weer gaan proberen. Mijn koorts is weg, m'n oren zitten wat minder verstopt en de verkoudheid is ook minder. Dan moet het wel weer gaan...
PS. Zijn er hier nog meer mensen ziek geweest?![]()
(nogmaals beterschapquote:
Dankequote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:55 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oh ja, jullie moeten werken![]()
Succes
Ik ben nog druk bezig met ziek zijn. Vandaag is geloof ik dag 4. Hoe lang duurt deze griep ongeveer?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik was twee dagen behoorlijk ziek zeg! Daarom kon ik gisteren ook niet werken. Morgen dan toch maar weer gaan proberen. Mijn koorts is weg, m'n oren zitten wat minder verstopt en de verkoudheid is ook minder. Dan moet het wel weer gaan...
PS. Zijn er hier nog meer mensen ziek geweest?![]()
Tip: Als je wacht met aangifte tot 1 maart wordt er een heel groot deel van je gegevens als automatisch ingevuld. Dan hoef je een hele boel dingen alleen nog te controleren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:06 schreef gridjuh het volgende:
Was een snel dagje vandaag
2 zakken post.
We moeten nu de uren doorgeven die wij reeel vinden op woensdag en vrijdag.
Aangezien er dramatisch weinig post is.....
Verder heb ik ff de belastingdienst eens gek gemaakt....Ik wil geldNee ik heb recht op geld over 2012 en die wil ik hebben(heb gewacht op de jaaropgaven) Hopelijk heb ik het goed gedaan
San Fransisco - Las Vegas - Salt Lake -City - Cody - Denver - Durango - Page - Phoenix - LA Inclusief al het natuurschoon wat zich daar tussen bevind met als mijn hoogtepunt Yellowstonequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:22 schreef Atmosphere82 het volgende:
Leuk!In de buurt van Seattle? Of juist aan de kant van New York enzo?
Kun je rest van het forum even helpenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:33 schreef KatrienDuck het volgende:
Wow, weinig post vandaag! Om even over half 10 was de voorbereiding zo goed als klaar! Ik was om kwart voor 10 alweer thuis!
@ Rafierafie, beterschap! Een flinke echte griep ben je wel even zoet mee!
@ Superkimmi, wat een mooie reis zeg, hoe lang gaan jullie?
3 wekenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:33 schreef KatrienDuck het volgende:
Wow, weinig post vandaag! Om even over half 10 was de voorbereiding zo goed als klaar! Ik was om kwart voor 10 alweer thuis!
Nee ging over huur en zorgtoeslag, alles was opzich ingevuld daarin maar de bedragen van loon klopten niet, dus hadden we recht op meerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:07 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Tip: Als je wacht met aangifte tot 1 maart wordt er een heel groot deel van je gegevens als automatisch ingevuld. Dan hoef je een hele boel dingen alleen nog te controleren.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:34 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Kun je rest van het forum even helpen
Ik heb mijn tijd al op een andere wijze zeer nuttig besteed met een paar vervelende huishoudelijke klussen!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:36 schreef superkimmi het volgende:
[..]
3 wekenen idd, als t zo rustig is mag je mijn tweede wijk wel lopen hoor!
mooi he:)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:26 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mijn tijd al op een andere wijze zeer nuttig besteed met een paar vervelende huishoudelijke klussen!
Dank je. Ik had gehoopt de dans te ontspringen met die griep. Normaal gesproken word ik niet zo snel ziek maar nu is echt iedereen in mijn omgeving niet lekker, dus het was slechts een kwestie van tijdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:33 schreef KatrienDuck het volgende:
Dat is balen zo'n dag! Dan ben je er ook wel goed klaar mee!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:53 schreef V__L_N het volgende:
Vandaag 1 en al ellende.Gisteren waren de folders nog niet binnen. dus die moest ik er vandaag bij doen. Vervolgens is de levering te laat. Kunnen ze om kwart over 11 nog maar 1 wijk uitleveren en de tweede om 1 uur.
Ik eerste wijk gelopen, ben ik om half 3 terug op het depo. Zit die tweede wijk vol fouten. Bundelfouten, loopvolgorde fouten en ook nog sorteerfouten.
Was uiteindelijk om half 7 klaar.
Was pure ellende dit en ik en ook echt soort van gesloopt.
Nee, was een geadresseerd extra foldertje, het standaard foldertje ahd ik ook gewoonquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
is dat niet gewoon het standaard Appie foldertje? Die had ik samen met de C1000 en de Poiesz.
Van dat soort mensen moet je bestaan niet eens erkennen. Zoals Cesar Milan zou zeggen; no touch, no talk, no eye contactquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:36 schreef Deezertje het volgende:
Sommige mensen...
Loop ik rustig mijn rondje door de straat, staan er twee dames van een jaar of vijftig met elkaar te praten. Zien ze dus dat ik eraan kom en beginnen ineens oorverdovend hard: ''Oh, heb je wéér verkeerde post gekregen? Begint langzamerhand hier gewoon te worden!!'' (met lege handenwas nog niet eens bij ze geweest, maar goed blijkbaar willen ze een punt maken...) Dus ik geef netjes hun post af (allemaal kloppend natuurlijk) en zeg dat ik alleen op zaterdag werk dus weet niet wat er doordeweeks allemaal goed/fout gaat. Nou dat konden ze dus niet waarderen! Kreeg meteen een héél verhaal dat het vroeger allemaal beter was, en nu is de post er soms pas om jawel 14:00 uur!!! Als ze überhaupt wel post krijgen dan (piek/dal). Echt, je vraagt je soms af wat er van die mensen terecht komt als ze eens een dag geen post krijgen. Tja, wat moeten ze dan toch met hun leventje?
![]()
Oh, en ik begin die C1000 folder op zaterdag na 3 jaar ook wel zat te worden. Vroeger hadden ze nog leuke aanbiedingen. Met de week worden de aanbiedingen slechter, en de helft is gewoon herhaling van de weekfolder... Kom dan op zijn minst met leuke acties, nu denk ik echt steeds: wie zit hier nou op te wachten!Aanbiedingen van AH zijn laatste tijd ook echt om te janken hoor. Koop voortaan wel wanneer er echt een goede aanbieding is flink in.
HAH, V&D, Makro en Kampioenen hier. Had vorige week de oneven nummers, nu precies een week later dus de even nummers. Dat geintje flikken ze bij mij trouwens altijd. Als ik hoor dat het afgelopen week zo rustig was, waarom dan al niet vast de Kampioenen meegeven?
14:00 uur moest ik nog een uurtje lopen tot het einde van mijn wijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:52 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Van dat soort mensen moet je bestaan niet eens erkennen. Zoals Cesar Milan zou zeggen; no touch, no talk, no eye contact
Aan de andere kant vind ik 14.00 uur ook wel echt belachelijk laat. Dan heb je nog maar 4 uur de tijd om nog op tijd de post te bezorgen... dat is wel krap hoor
Die c1000 dingen gaan bij mij steeds vaker stuk als ik ze door de bus probeer te stampen. Ik weet niet wat dat is met die dingen.
De tijden dat er nog geen folders waren op zaterdag..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:36 schreef Deezertje het volgende:
Oh, en ik begin die C1000 folder op zaterdag na 3 jaar ook wel zat te worden. Vroeger hadden ze nog leuke aanbiedingen. Met de week worden de aanbiedingen slechter, en de helft is gewoon herhaling van de weekfolder... Kom dan op zijn minst met leuke acties, nu denk ik echt steeds: wie zit hier nou op te wachten!Aanbiedingen van AH zijn laatste tijd ook echt om te janken hoor. Koop voortaan wel wanneer er echt een goede aanbieding is flink in.
HAH, V&D, Makro en Kampioenen hier. Had vorige week de oneven nummers, nu precies een week later dus de even nummers. Dat geintje flikken ze bij mij trouwens altijd. Als ik hoor dat het afgelopen week zo rustig was, waarom dan al niet vast de Kampioenen meegeven?
Vroeger was er nog wat meer post, nu is het onderhand meer folders dan post...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
De tijden dat er nog geen folders waren op zaterdag..
En die Kampioen.. mja zoiets dacht ik ook. Afgelopen zaterdag een paar en de rest donderdag. Dinsdag was er geen fuck te doen, waarom niet ook een paar op dinsdag.....
Ik zie dat mensen hier het wel vaker hebben over de tijden zonder folders op zaterdag. In welk jaar moet dat dan zijn geweest? Ik weet namelijk niet beter dan dat er folders bij zitten op zaterdag, en ik doe dit nu al ruim 5 jaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
De tijden dat er nog geen folders waren op zaterdag..
En die Kampioen.. mja zoiets dacht ik ook. Afgelopen zaterdag een paar en de rest donderdag. Dinsdag was er geen fuck te doen, waarom niet ook een paar op dinsdag.....
Ik heb de kerstboom nog staan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:36 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag bij iemand gezien dat ie nog een matje met Merry Xmas voor de deur had liggen
Hahahaquote:Op zondag 17 februari 2013 09:18 schreef superkimmi het volgende:
ik had gisteren iemand die een blaadje aan een van zn struiken had geprikt met de tekst: Als je van je hond af wil, laat hem hier dan nog 1x schijten
Toen ik in 2008 begon was het nog bijzonder als we op de zaterdag folders hadden, geen idee eigenlijk wanneer die c1000 folder begonnen is. Weet alleen nog dat ze eerst zeiden dat het voor 3 maanden was, toen was het "tot de zomer" en uiteindelijk is ie gewoon nooit meer weggegaan. En tegenwoordig altijd minstens 3 folders op zaterdag.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:25 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik zie dat mensen hier het wel vaker hebben over de tijden zonder folders op zaterdag. In welk jaar moet dat dan zijn geweest? Ik weet namelijk niet beter dan dat er folders bij zitten op zaterdag, en ik doe dit nu al ruim 5 jaar.
Zwaar irritant is dat, zit je juist in het ritme van je autobestelling, belt de HUB je op.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:22 schreef Herfstblad het volgende:
Verkeerde labels gebeurt hier ook best vaak. Tijd terug nog gehad dat ze een complete wijk verkeerd gelabeld hadden. Dus ik kom op het depot: Zoveel? Waren 9 zakken (die andere wijk is een grote wijk en zit in dezelfde kast met dezelfde letter als mijn wijk, maar heeft een 3 ipv een 2) waarvan 7 dus een verkeerd label hadden.
Hier komt het ook wel voor dat de labels goed zijn, maar dat de post gewoon op het verkeerde depot eruit gegooid wordt.
Een TC die niet bereikbaar isquote:Op maandag 18 februari 2013 12:25 schreef Herfstblad het volgende:
Geloof ik best dat het vervelend is.
In mijn voorbeeld kreeg ik mijn tc ook niet te pakken, dus ik een smsje gestuurd. Waren ze later die wijk dus kwijt
lekker is dat he.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zwaar irritant is dat, zit je juist in het ritme van je autobestelling, belt de HUB je op.
Morgen ga ik dat nogmaals eens aankaarten. Is niet de eerste keer dat men een verkeerd label op de tas doet.
Wij moeten scannen bij elk depot, dus missen kan je het echt niet, en de sjoof is niet schuldig omdat op die zak post het juiste label zat van dat betreffende depot, dat hebben ze binnen dus verkeerd gedaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
lekker is dat he.
Het enige dat ik in die richting meegemaakt heb is dat de sjoof van het autobedrijf een keer vergeten was om het depot aan te doen. Duurde na mijn belletje een kwartiertje tot het rechtgezet werd.
hehehe.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:27 schreef Herfstblad het volgende:
Die tc is ook met stille trom vertrokken. Hij ging op vakantie en nooit meer teruggezien.
Later bleek dat hij ontslagen was.
Maar nu hebben we een nieuwe die ik nog niet echt ken. Maar ik heb nu de nummers van beide tc's, dus als ik 1 niet te pakken krijg, bel ik nummer 2 op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |