abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123132637
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:23 schreef Selestha het volgende:

[..]

Nou ja, blij dat ik niet iedere maand moet hannessen om een manier te vinden om mijn loonstrookje geprint te krijgen inderdaad (ouders wonen niet in amersfoort, geen vrienden met printer etc)
Blijft gedoe..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_123134068
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat een grafsite is het ook zeg!
Werkt nog steeds niet normaal hier!
de fb page brengt alweer genoeg negatieve berichten hierover :)
overheid leest u mee, grijp aub in maak het bedrijf weer rijks,kunnen we er nog iets van maken
pi_123134177
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:15 schreef Deezertje het volgende:
Is er nog nieuws onder de zon?
Het lijkt wel of slecht nieuws over PostNL sneller in de krant komt dan goed nieuws. Maar we hebben natuurlijk veel meer te vertellen. We zijn daarom op zoek naar bijzondere verhalen.

20 februari 2013, 0 reacties
Corporate Communicatie
Waar moet je dan aan denken?
Er gebeuren veel mooie, interessante, grappige, ontroerende en bijzondere dingen binnen ons bedrijf. Tijdens de bezorging van brieven en pakketten bijvoorbeeld. Op straat maken onze bezorgers van alles mee. Maar ook op de areakantoren en het hoofdkantoor vindt genoeg plaats. Voorbeelden? De collega die een oude dame uit de sloot redt. Dat nieuwe product dat inspeelt op de wensen van een klant. Of de groep medewerkers die geld inzamelen voor het World Food Program.

Waar kun je dit nieuws melden?
Alle nieuwsideeën, groot en klein, kun je mailen naar nieuws@postnl.nl. Beschrijf het nieuws en vertel waarom jij vindt dat dit interessant is. We bekijken dan wat we ermee kunnen. In onze eigen interne middelen of in de externe media. Dat laten we je zo snel mogelijk weten. Alvast bedankt!

--

Ah, we leven weer in vroegere tijden? ;)
Beetje raar dit!
wat een verhaal he?
dat wfp gaat straks over in nvpvbz(nederlands voedselprogramma voor postbezorgers)
pi_123134272
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:04 schreef Selestha het volgende:

[..]

Dat was bruto ;) Het is 45 uiteindelijk :P
ja dat is heel weinig 15 p/d
hoop dat je eht wel leuk hebt bij je nieuwe baan,
en vergeet de ellende bij de post,want die wordt nog erger straks.
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:08:31 #255
177779 GeintegreerdePool
Space... The Final Frontier
pi_123135347
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:15 schreef Deezertje het volgende:
De collega die een oude dame uit de sloot redt.
Oh, dus die post in de sloot gegooid was, was om de oude dame te laten drijven? Zullen wel flink wat bubbeltjes enveloppen zijn geweest ;)
Divide et impera
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:26:03 #256
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_123136448
Afgelopen zaterdag vond ik een onverwacht druk dagje om te bestellen. Sjongejonge, dinsdag heb ik voor het eerst een redelijk grote fietswijk gedaan, op een piekdag dus. Het zal Superkimmi wel bekend zijn, de Landerijen. ;) En daar dus de grote wijk van de twee van. Echt geen pretje met drie tassen post, één tas vol pakjes en twee tassen HAH. Uiteindelijk heb ik dat in het depot tot drie tassen weten te reduceren en heb ik alle HAH maar in m'n mand gepropt! :')

Morgen zou ik kunnen werken, en m'n TC zou vandaag sms'en welke wijk het zou worden. Heeft ie niet gedaan, had ik eigenlijk ook niet verwacht... :O Dus heb ik maar even gemaild. Kijken of ik het morgenochtend dan zal weten... ;)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:27:31 #257
341900 Atmosphere82
pi_123136531
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 09:33 schreef superkimmi het volgende:

[..]

San Fransisco - Las Vegas - Salt Lake -City - Cody - Denver - Durango - Page - Phoenix - LA Inclusief al het natuurschoon wat zich daar tussen bevind met als mijn hoogtepunt Yellowstone
Gaaf hoor, echt supercool lijkt me dat!!! ^O^
pi_123137149
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:26 schreef Atmosphere82 het volgende:
Afgelopen zaterdag vond ik een onverwacht druk dagje om te bestellen. Sjongejonge, dinsdag heb ik voor het eerst een redelijk grote fietswijk gedaan, op een piekdag dus. Het zal Superkimmi wel bekend zijn, de Landerijen. ;) En daar dus de grote wijk van de twee van. Echt geen pretje met drie tassen post, één tas vol pakjes en twee tassen HAH. Uiteindelijk heb ik dat in het depot tot drie tassen weten te reduceren en heb ik alle HAH maar in m'n mand gepropt! :')

Morgen zou ik kunnen werken, en m'n TC zou vandaag sms'en welke wijk het zou worden. Heeft ie niet gedaan, had ik eigenlijk ook niet verwacht... :O Dus heb ik maar even gemaild. Kijken of ik het morgenochtend dan zal weten... ;)
ow jeetje, ik woon zo'n beetje tegenover de Landerijen.. Dat lijkt me idd een flinke wijk xD. En vrij saai.. want al zijn t mooie huizen, de straten zijn zo enorm rechttoe, rechtaan
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:37:35 #259
341900 Atmosphere82
pi_123137257
Oh grappig! Gelukkig krijg je beide wijken bijna nooit in je eentje. Alhoewel ik ze wel een keer allebei had, maar toen zonder HAH. Maar best saaie straten ja... Woon je dan op de Flintdijk als ik vragen mag? ;)
pi_123137445
Nee, woon in een van de zijstraatjes van de flintdijk ;)
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:41:45 #261
341900 Atmosphere82
pi_123137501
Oké, sorry voor m'n misschien (al te grote) nieuwsgierigheid... :@
pi_123138013
ah nee hoor, geen probleem :) is toch gewoon grappig als je elkaar via zo'n forum leert kennen xD
pi_123140192
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:08 schreef GeintegreerdePool het volgende:

[..]

Oh, dus die post in de sloot gegooid was, was om de oude dame te laten drijven? Zullen wel flink wat bubbeltjes enveloppen zijn geweest ;)
LOL!
Ze krijgen in ieder geval door dat ze toch echt wat moeten doen aan alle negatieve publiciteit. Dat lijkt ook voor het eerst te zijn. Ze lezen dus wel kranten!
Misschien is het een goed idee om een campagne te starten om de PBZ in een beter daglicht te zetten in plaats van dat ze ons alleen maar zwart maken.

Edit: Als ze leuke verhalen zoeken moeten ze hier eens kijken. Als ze dat nog niet doen in ieder geval :P
  donderdag 21 februari 2013 @ 00:35:17 #264
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_123145749
Ik heb advies nodig! Ruim een week geleden een pakket afgegeven bij het postkantoor in de buurt. Gaat om een retour pakket naar een antwoordnummer in Venlo van het bedrijf Amazon.
Was een automatisch voorgedrukte pakketzegel die ik moest opplakken en afgeven.

Nu al 1 week is het pakket in het sorteercentrum en staat erbij dat de zending vertraging heeft en ''Het werkelijke aflevertijdvak kan afwijken, omdat we in jouw wijk momenteel werken aan efficiëntere bezorgroutes. Excuses voor het ongemak.''

Wat nu?
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_123146321
Ik vond vandaag weer een briefje op de mat met daarop de melding dat er weer 'ns een pakket van mij in de papiercontainer lag...

Nu was ik thuis en klooide ergens op zolder met m'n nieuwe iPod en luisterde snoeiharde muziek en heb hierbij de deurbel ff gemist. Maar ik blijf het toch vreemd vinden dat mijn pakketjes dan zo "gedropt" worden.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_123149620
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:52 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ja dat is heel weinig 15 p/d
hoop dat je eht wel leuk hebt bij je nieuwe baan,
en vergeet de ellende bij de post,want die wordt nog erger straks.
Het werk opzich is voor mij prima, vind ik ook fijn om te doen en zou het best willen blijven doen. Maar van de beloftes eromheen die werden gedaan door de gemeente, blijkt er geen één waar te zijn en ik heb uiteindelijk maar 10% kans om hier een baan aan over te houden. Bij de Post had ik tenminste één ding: stabiliteit. Nu is alles weer onzeker :{ Ik snap de logica van de gemeente hier niet in.
pi_123149625
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 00:51 schreef CoExist het volgende:
Ik vond vandaag weer een briefje op de mat met daarop de melding dat er weer 'ns een pakket van mij in de papiercontainer lag...

Nu was ik thuis en klooide ergens op zolder met m'n nieuwe iPod en luisterde snoeiharde muziek en heb hierbij de deurbel ff gemist. Maar ik blijf het toch vreemd vinden dat mijn pakketjes dan zo "gedropt" worden.
Ja, dat hoort natuurlijk niet, gewoon een klacht indienen.
  donderdag 21 februari 2013 @ 08:00:51 #268
177779 GeintegreerdePool
pi_123149765
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 00:35 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb advies nodig! Ruim een week geleden een pakket afgegeven bij het postkantoor in de buurt. Gaat om een retour pakket naar een antwoordnummer in Venlo van het bedrijf Amazon.
Was een automatisch voorgedrukte pakketzegel die ik moest opplakken en afgeven.

Nu al 1 week is het pakket in het sorteercentrum en staat erbij dat de zending vertraging heeft en ''Het werkelijke aflevertijdvak kan afwijken, omdat we in jouw wijk momenteel werken aan efficiëntere bezorgroutes. Excuses voor het ongemak.''

Wat nu?
Je kan het servicenummer van Track & Trace bellen, tegen het belachelijke tarief van 45 cent per minuut :N

Voor vragen over de status van uw pakket kunt u op werkdagen (08.30 tot 20.00) en op zaterdag (09.00 tot 16.00) contact opnemen met 0900-0570 (¤0,45 p/m, max. ¤22,50).

Maar als het om een retourpakket gaat en er is geen haast bij, zou ik gewoon afwachten ipv. een dikke telefoonrekening.
Divide et impera
  donderdag 21 februari 2013 @ 08:08:36 #269
177779 GeintegreerdePool
pi_123149810
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 07:32 schreef Selestha het volgende:

[..]

Het werk opzich is voor mij prima, vind ik ook fijn om te doen en zou het best willen blijven doen. Maar van de beloftes eromheen die werden gedaan door de gemeente, blijkt er geen één waar te zijn en ik heb uiteindelijk maar 10% kans om hier een baan aan over te houden. Bij de Post had ik tenminste één ding: stabiliteit. Nu is alles weer onzeker :{ Ik snap de logica van de gemeente hier niet in.
Heel herkenbaar, toen ik moest stoppen met mijn bedrijf belandde ik ook in de bijstand. Via een re-integratietraject van de gemeente ging ik aan de slag bij een administratieve afdeling van de gemeente, met als doel een vaste baan. Eenmaal daar bleek na paar maanden dat de kans op vast werk 0% was en ik weer mocht gaan solliciteren of daar verder werken voor de bijstand. Zelf vond de gemeente dat er geen sprake was van verkeerde informatie; ik had immers zoveel "werkervaring" en een referentie opgebouwd.

Dus toen maar voor PostNL gekozen en nu weer verder met een nieuw bedrijfje, naast PostNL. Hopelijk bieden ze jou toch een vaste baan aan, maar ik zou er wel steeds op blijven letten dat de gemeente je niet vast gaat houden met loze beloftes.
Divide et impera
pi_123150296
quote:

[..]

Met die valse beloftes hebben ze wel weer een goedkope werkkracht erbij. Ik hoop alleen voor je dat ze op tijd laten weten of je mag blijven of niet omdat het tegenwoordig heel veel tijd kost om een andere baan te vinden.
En wat betreft de logica... Eigenlijk niet veel anders dan bij PostNL toch? De gemeente gedraagt zich gewoon als een modern (groot) bedrijf.
pi_123150530
ik droomde vannacht, dat ik een straat niet kon vinden, ook niet met de GPS op mn telefoon en dat ik daardoor om half 9 's avonds nog bezig was :')
  donderdag 21 februari 2013 @ 09:06:09 #272
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_123150545
Haha, jij neemt je werk niet alleen mee naar huis, maar zelfs mee naar bed.

Totale toewijding!
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_123151837
quote:

[..]

vind dat weer een naar vooruitzicht voor je,zeker omdat je,je verheugd had op een betere toekomst.
gemeenten zijn ook druk bezig aan het bezuinigen,alleen de hogere ambtenaren vergeten ze daarbij,dat kan natuurlijk gewoon niet.
hoop voor je dat er toch iets van een kans in zit,aan je eigen inzet zal het zeker niet liggen.
misschien kun je,je nog orienteren op een bepaalde studie(omscholing) o.i.d.,
zou zeker niet terug naar de post gaan(wordt alleen maar slechter)
pi_123152003
Ik vind het opzich niet erg dat ze de papieren loonstrook afschaffen.....Maar tot nu toe kan staat er nog geen loonstrook in mijnpostnl :/

Zo en het word hier dinsdag rustig.....we hebben geen hah dat heb ik nog nooit mee gemaakt. Daar tegen over staat, dat er wel tijd van af word gehaald.
pi_123152135
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:05 schreef superkimmi het volgende:
ik droomde vannacht, dat ik een straat niet kon vinden, ook niet met de GPS op mn telefoon en dat ik daardoor om half 9 's avonds nog bezig was :')
Zoiets heb ik heel in het begin meegemaakt,moet je alles nog leren etc..
5uur s morgens beginnen en hoop werk etc..
Lig ik op een dag na het werk in bed(oververmoeid)schrik ik wakker(met het idee dat het half 8 s'morgens was)bel ik naar de vestiging dat ik er zo aan kom.
De toen dienstdoende collega die wist niet, waar ik het over had,bleek het half 8 s avonds te zijn.
Hier hebben ze nog heel lang grapjes overgemaakt.
Was ook in de leuke oude tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')