vette fout dus, want wij, als chauffeurs autobedrijf, hebben enkele weken geleden nog een kopie moeten ophangen in de depots, om die labels na gebruik uit de tassen te halen en weg te gooien. Dit om er voor te zorgen dat er weer tassen zonder labels terugkomen op de HUB.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:30 schreef gelestipjes het volgende:
Dat probleem van verkeerde labels hebben we hier ook regelmatig. Komt ook vaak doordat postbezorgers die labels niet uit hun lege tassen halen. Vervolgens is zo'n voorbereider dan bezig, en die denkt "oh, ik had blijkbaar al een label op de tas gedaan" en dan gaat het mis. En soms worden de labels is de verkeerde mapjes gedaan, heb je 8 labels die wel voor de wijk zijn die je aan het zetten bent, en zit er 1 verkeerde tussen. Dat valt veel mensen dan gewoon niet op, aangezien ze vaak wel dezelfde kleur hebben
dat is gewoon verre van slim. Bij ons worden alle tassen verzameld op een grote hoop en zo nu en dan leeggehaald. De labeltjes komen dan via het VOSsen weer op de juiste plaatsen terecht.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:30 schreef gelestipjes het volgende:
Dat probleem van verkeerde labels hebben we hier ook regelmatig. Komt ook vaak doordat postbezorgers die labels niet uit hun lege tassen halen. Vervolgens is zo'n voorbereider dan bezig, en die denkt "oh, ik had blijkbaar al een label op de tas gedaan" en dan gaat het mis. En soms worden de labels is de verkeerde mapjes gedaan, heb je 8 labels die wel voor de wijk zijn die je aan het zetten bent, en zit er 1 verkeerde tussen. Dat valt veel mensen dan gewoon niet op, aangezien ze vaak wel dezelfde kleur hebben
Bij ons hangt dat ook wel op de depots, en het wordt ook op iedere werkbespreking weer gezegd, maar het helpt weinig.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
vette fout dus, want wij, als chauffeurs autobedrijf, hebben enkele weken geleden nog een kopie moeten ophangen in de depots, om die labels na gebruik uit de tassen te halen en weg te gooien. Dit om er voor te zorgen dat er weer tassen zonder labels terugkomen op de HUB.
Hmm, bij ons werken ze met uitgeprinte labeltjes, gesneden met een snijmachine, dit ivm de grootte van onze HUB. Dus niks geplastificeerd, gewoon van papier. Weggooien na gebruik.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is gewoon verre van slim. Bij ons worden alle tassen verzameld op een grote hoop en zo nu en dan leeggehaald. De labeltjes komen dan via het VOSsen weer op de juiste plaatsen terecht.
wij hebben voor iedere wijk een stuk of dertig geplastificeerde labeltjes. Dat blijkt soms nog niet genoeg te zijn, want dan liggen alle labeltjes elders op de vestigingquote:Op maandag 18 februari 2013 12:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmm, bij ons werken ze met uitgeprinte labeltjes, gesneden met een snijmachine, dit ivm de grootte van onze HUB. Dus niks geplastificeerd, gewoon van papier. Weggooien na gebruik.
heh, 30 stuks, dat lijkt me echt weinig.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wij hebben voor iedere wijk een stuk of dertig geplastificeerde labeltjes. Dat blijkt soms nog niet genoeg te zijn, want dan liggen alle labeltjes elders op de vestiging
Daar is op zich niks mis mee, maar als men dan wel graag een fatsoenlijk handschrift heeft zodat het duidelijk leesbaar isquote:Op maandag 18 februari 2013 12:41 schreef Herfstblad het volgende:
Ik stop mijn labeltjes altijd netjes in mijn bezorgrapport na mijn ronde, maar de geplastificeerde labeltjes zijn al weken spoorloos ofzo, het wordt nu steeds geschreven.
valt mee. Op piekdagen heb je er maar twee tot vier van nodig. Op daldagen maar eentje, dus je kunt er een week of drie mee doen zonder dat ze op raken.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, 30 stuks, dat lijkt me echt weinig.
Zo weinig??quote:Op maandag 18 februari 2013 12:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
valt mee. Op piekdagen heb je er maar twee tot vier van nodig. Op daldagen maar eentje, dus je kunt er een week of drie mee doen zonder dat ze op raken.
wij vullen de tassen goed en er zit heel vaak veel fijn spul tussen dat niet zoveel ruimte in neemtquote:
klopt. gewoon bestellen. Regelmatig zijn het ook de mensen die hierna flink in de financiële problemen komenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:57 schreef Herfstblad het volgende:
Ja, lijkt me wel dat je gewoon aan moet bellen (of het door de brievenbus gooien).
En inderdaad: Het zijn altijd dezelfde mensen
Daar heb ik al een trukje voor gevonden, bij bewoners die geregeld iets bestellen, en het past niet door de brievenbus dus ik bel aan.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:04 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, ik vind het vooral irritant als het dan ook nog mensen zijn met zo'n kleine brievenbus waarbij de opening aan de voorkant zit waardoor vrijwel geen enkel pakje erin past, en dat die mensen dan ook nog eens niet thuis zijn. Sta je dan met die hele voorraad aan pakjes.
Had ik van't weekend ook. Bij één adres voor de deur met 3 pakketjes en niemand thuis. Maar zo'n pakketdienststicker opgeplakt..quote:Op maandag 18 februari 2013 13:04 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, ik vind het vooral irritant als het dan ook nog mensen zijn met zo'n kleine brievenbus waarbij de opening aan de voorkant zit waardoor vrijwel geen enkel pakje erin past, en dat die mensen dan ook nog eens niet thuis zijn. Sta je dan met die hele voorraad aan pakjes.
Mjah, maar dan moeten ze maar net zo'n plek hebben he. Bij de huizen waar ik wel eens kom die altijd veel pakjes hebben hebben ze niet echt geschikte "verstopplekken". Dan ligt het altijd gewoon in het zicht vanaf de weg, en dat is natuurlijk niet bepaald ideaal.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar heb ik al een trukje voor gevonden, bij bewoners die geregeld iets bestellen, en het past niet door de brievenbus dus ik bel aan.
Dan vraag ik gelijk dat als ze de volgende keer niet thuis zijn waar ik dat pakketje dan neer kan leggen.
Voor mij dus ideaal, hoef je niet steeds aan te bellen. Leg het dan gewoon op die plek neer.
Voordeel van autobestellingen dusquote:Op maandag 18 februari 2013 13:09 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Mjah, maar dan moeten ze maar net zo'n plek hebben he. Bij de huizen waar ik wel eens kom die altijd veel pakjes hebben hebben ze niet echt geschikte "verstopplekken". Dan ligt het altijd gewoon in het zicht vanaf de weg, en dat is natuurlijk niet bepaald ideaal.
daarom moet het depothoofd alle lege tassen controleren op achtergebleven post en de labels allemaal verwijderen.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:30 schreef gelestipjes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |