Dat hoeft bij ons niet, bij ons moet het depothoofd alleen de tassen in de stellingen zetten en een lijst invullen dat alle wijken ook daadwerkelijk weggebracht zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:13 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
daarom moet het depothoofd alle lege tassen controleren op achtergebleven post en de labels allemaal verwijderen.
btw ik zie al een melding in Finbox,kan het nog niet bekijken
Waar kan ik het in mijn finbox vinden? Als het erop staat.quote:
Als je het hebt aangevraagd staat het in je ING bankpagina.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:42 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Waar kan ik het in mijn finbox vinden? Als het erop staat.
Heb geen finbox maar ik hoop hem morgen tegen te komen op mijnpostnl.....de auto moet gekeurd worden en een nieuwe distributieriem en grote beurtquote:Op maandag 18 februari 2013 17:40 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ze blokkeren het tot vannacht/morgenochtend
het staat er wel maar je mag het niet zien
dat is een redelijke uitgave zeker de riem,kunnen jullie dat zelf niet?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:53 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Heb geen finbox maar ik hoop hem morgen tegen te komen op mijnpostnl.....de auto moet gekeurd worden en een nieuwe distributieriem en grote beurt
Als ik het zelf kon had ik het idd gedaan....maar bij de ene garage was het minimaal 650 euro alles en bij een andere 470....maar daar mag ik het in 2 delen betalenquote:Op maandag 18 februari 2013 17:53 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dat is een redelijke uitgave zeker de riem,kunnen jullie dat zelf niet?
\quote:Op maandag 18 februari 2013 16:53 schreef Selestha het volgende:
[..]
Als je het hebt aangevraagd staat het in je ING bankpagina.
ja die bedragen zijn vrij normaal voor zo n repa wat voor een auto is het?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:55 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Als ik het zelf kon had ik het idd gedaan....maar bij de ene garage was het minimaal 650 euro alles en bij een andere 470....maar daar mag ik het in 2 delen betalen(was beide in het dorp waar ik werk, de eerste deed het "beunen" en de 2e is een garage van 1 persoon)
vind de schade aan de lage kant dat moet veel meer zijnquote:Op maandag 18 februari 2013 18:00 schreef Achtentachtig het volgende:
Celstraf voor begraven post
http://m.nos.nl/pl/svt/si(...)1361206622/pa/248725
die 2% schenk ik volgende maand aan de stichting,ik wil er geen cent van hebbenquote:Op maandag 18 februari 2013 18:04 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
En zelfs als het erin staat, is het met ons uurloon bijna niks
mitsubishi space star benzinequote:Op maandag 18 februari 2013 18:03 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja die bedragen zijn vrij normaal voor zo n repa wat voor een auto is het?
Daar doen ze tenminste wat, hier kun je ernaar fluiten.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:04 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
vind de schade aan de lage kant dat moet veel meer zijn
ik ben hier al een aangetekende kwijt met een schadepost van 2k
Ik denk zomaar eens dat postbode daar nog echt als een beroep wordt beschouwd, in plaats van een bijbaantje waar jan en alleman de post mag gaan bezorgen, als je maar een fiets hebt.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:21 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Daar doen ze tenminste wat, hier kun je ernaar fluiten.
daar heb je gelijk in,ik kan 50 euro krijgen met een schade van 2k hoezo kop in zandquote:Op maandag 18 februari 2013 18:21 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Daar doen ze tenminste wat, hier kun je ernaar fluiten.
de eisen hier:quote:Op maandag 18 februari 2013 18:23 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik denk zomaar eens dat postbode daar nog echt als een beroep wordt beschouwd, in plaats van een bijbaantje waar jan en alleman de post mag gaan bezorgen, als je maar een fiets hebt.
http://www.onderdelendire(...)distributieriem-setsquote:
Zijn ze bij jullie nog streng. Bij ons hoef je enkel recht vooruit te kunnen kijken, een tweede arm is optioneel (want met 1 arm kun je nog best een maandagbestelling doen), en een fiets is ook niet noodzakelijk. We hebben er hier zelfs 1 die kan niet eens fietsen, die doet alles met zo'n karretje. Als we werkoverleg hebben loopt hij 10 km op en neer naar de vestiging.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:30 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
de eisen hier:
-kun je naar links kijken
-kun je naar rechts kijken
-heb je 2 armen en 2 benen
--heb je een fiets
-zeur je niet
-wil je voor een habbekrats werken
-wil je gratis overtime doen
voldoe je aan de 7 bovenstaande punten,dan ben je aangenomen,desnoods in vaste dienst
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zijn ze bij jullie nog streng. Bij ons hoef je enkel recht vooruit te kunnen kijken, een tweede arm is optioneel (want met 1 arm kun je nog best een maandagbestelling doen), en een fiets is ook niet noodzakelijk. We hebben er hier zelfs 1 die kan niet eens fietsen, die doet alles met zo'n karretje. Als we werkoverleg hebben loopt hij 10 km op en neer naar de vestiging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |