Doen varkens dat dan niet? Mijn cavia bv wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:11 schreef IPA35 het volgende:
Gehersenspoeld waarmee?
De ouwe Turkse mythe dat varkens poep eten?
Dit dus. Ik vind het echt getuigen van brutaliteit van de Turkse regering.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:26 schreef Flow3r het volgende:
Waar je mee omgaat word je mee besmet zeggen ze wel eens...Ik zou er dus rekening mee houden dat mijn kind een eventuele keuze zou kunnen maken voor de islam als ik er voor heb gekozen om hem op te laten groeien in een moslimland.Hetzelfde geldt natuurlijk voor opvang in een pleeggezin mocht ik om wat voor reden dan ook niet meer zelf voor hem kunnen zorgen.
Dat soort dingen behoor je in te calculeren als je in een land woont waar normen en waarden af kunnen wijken van je eigen voorkeur.
Wil je dat niet dan zal je goed moeten zorgen dat je van tevoren geregeld hebt hoe je die eventuele opvang vorm wil geven zodat je het niet aan anderen over hoeft te laten.
Hoe dan ook wordt een kind voor een reden uit huis geplaatst. Vaak door direct toedoen van de ouders. Op zo'n moment heb je als ouders niks meer te willen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Het is gewoon meer dat Turkse ouders hun kinderen liever in een gezin met een man en een vrouw zien omdat het tegen hun principes en geloof ingaat om hun kind door 2 mannen op te laten voeden,kan ik begrijpen. Ik heb verder dan ook niks tegen homo's. Ook weet ik uit eigen ervaring dat heel veel kindjes bij Jeugdzorg onterecht en vaak op een te heftige manier worden afgenomen bij hun ouders.
Jeugdzorg kan niet redelijkerwijs garanderen dat een kind wat geplaatst wordt niks overkomt. Niemand kan dat. Je kan als organisatie slechts je best doen om een kind een beter huis te geven en niks wijst er op dat homostellen daar op een of andere manier ongeschikter voor zijn dan pleeggezinnen van een andere samenstelling.quote:En vaak gaat het er ook niet goed aan toe bij gezinnen. Neem nou een 7 jarig (Turks) jongetje, hij wordt uit huis geplaatst vanwege een of andere flutreden, komt in een pleeggezin en wordt daar mishandeld door zijn pleegouders. Hij wordt daarna overgeplaatst naar een ander pleeggezin met meerdere pleegkinderen wordt verkracht door zijn 17 jarige (Marokkaanse) pleegbroer. Lekker verstandig bezig Jeugdzorg. En ik weet niet of mensen dit http://www.geenstijl.nl/m(...)_en_politie_hou.html hebben gezien? Hartverscheurend. Kom maar met je vooroordelen dat ouders hun kinderen mishandelen en ze daarom uit huis geplaatst moeten worden. Ze worden net zo goed mishandeld in tehuizen door geschifte SPHertjes.
Dit kan alleen maar iemand zeggen die daadwerkelijk bij Jeugdzorg werkt. Ik zou mijn kinderen best een weekje bij een homostel laten logeren.Ik heb er persoonlijk niks op tegen, maar snap wel dat gelovige ouders daar gewoon moeite mee hebben. En Jeugdzorg maakt grote fouten, dat heb ik meerdere gezinsvoogden horen zeggen. Mijn zus is werkt ook in een tehuis en ziet dagelijks wat voor onnodige overplaatsingen en onveilige situaties zich er voordoen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:30 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hoe dan ook wordt een kind voor een reden uit huis geplaatst. Vaak door direct toedoen van de ouders. Op zo'n moment heb je als ouders niks meer te willen.
[..]
Jeugdzorg kan niet redelijkerwijs garanderen dat een kind wat geplaatst wordt niks overkomt. Niemand kan dat. Je kans als organisatie alleen maar hopen dat je een kind een beter huis kan geven en niks wijst er op dat homostellen daar op een of andere manier slechter in zijn.
Je wil deze discussie op 2 verschillende vlakken voeren waarmee je op een of andere manier de suggestie wilt wekken dat ze met elkaar te maken hebben. Ik werk niet bij jeugdzorg, noch weet ik afgezien van wat dingen in de krant weinig van de misstanden dat geef ik toe. Maar van dit gedeelte van de discussie wil ik eigenlijk af zijn want het heeft niks maar dan ook echt niks te maken met de kwestie of jeugdzorg wel of niet rekening moet houden met de wensen van de biologische ouders. En daar gaat dit topic over.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit kan alleen maar iemand zeggen die daadwerkelijk bij Jeugdzorg werkt. Ik zou mijn kinderen best een weekje bij een homostel laten logeren.Ik heb er persoonlijk niks op tegen, maar snap wel dat gelovige ouders daar gewoon moeite mee hebben. En Jeugdzorg maakt grote fouten, dat heb ik meerdere gezinsvoogden horen zeggen. Mijn zus is werkt ook in een tehuis en ziet dagelijks wat voor onnodige overplaatsingen en onveilige situaties zich er voordoen.
Waar bemoeit die mafketel zich mee en waarom laten wij dit toe?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:15 schreef Cobra4 het volgende:
Lesbische moeders Turks kind duiken onder
DEN HAAG - De 9-jarige Turkse jongen Yunus en zijn twee lesbische moeders zijn noodgedwongen ondergedoken. Het gezin uit Den Haag doet dat uit angst voor de ophef die in Turkse kringen is ontstaan over islamitische kinderen die in West-Europa worden grootgebracht door homoseksuele en christelijke ouders.
Dat meldt Bureau Jeugdzorg aan verschillende media. In overleg met de gemeente, Jeugdzorg en de politie is besloten het gezin voor hun eigen veiligheid voorlopig onder te brengen op een geheim adres. Yunus woont al sinds zijn babytijd bij het lesbische paar. Zijn biologische moeder voert in de Turkse media echter een verwoede strijd om haar zoon terug te krijgen.
Het gezin wacht met angst en beven het bezoek af dat de Turkse premier Erdogan volgende week aan Nederland brengt. In eigen land kondigde hij aan het gezin te willen bezoeken om zo de druk op de moeders op te voeren om Yunus af te staan.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_duiken_onder__.html
Ik hoop dat je daarmee de uitlatingen van Erdogan bedoelt.quote:
Gelukkig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:48 schreef De_Guidance het volgende:
Volgens mij is het een gerucht dat hij het gezin wil bezoeken. Kan het niet echt terug vinden.
Het is dom dat men hier zo een issue van maakt en het lesbische gezin moet onderduiken. Waarschijnlijk zijn het prima ouders.
Nee dit is een puur voorbeeld van geforceerde assimilatie.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:48 schreef De_Guidance het volgende:
Volgens mij is het een gerucht dat hij het gezin wil bezoeken. Kan het niet echt terug vinden.
Het is dom dat men hier zo een issue van maakt en het lesbische gezin moet onderduiken. Waarschijnlijk zijn het prima ouders.
Beetje laat hè, of kon het de moeder eerst niet schelen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee dit is een puur voorbeeld van geforceerde assimilatie.
Erdogan
Overigens zit niet alleen Erdogan op deze zaak maar ook de Turkse media begint er warm voor te lopen. De eerste campagnes lopen al.
Geforceerde assimilatie?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Erdogan
Overigens zit niet alleen Erdogan op deze zaak maar ook de Turkse media begint er warm voor te lopen. De eerste campagnes lopen al.
Ik vind het een grote schande dat jij dit toejuicht. Ik vind ook dat Turkije zich met zijn eigen zaken moet bemoeien, want o wee als er bemoeienis is met Turkije vanuit andere landen, dan zijn de rapen gaar. Over heel wat gevoelige kwesties mag niks gezegd worden want de Turkse Tenen zijn oneindig.quote:Bureau Jeugdzorg Haaglanden zegt het zeer zorgelijk te vinden dat de discussie over pleeggezinnen en religie wordt gevoerd over het hoofd van één jongetje. 'Yunus kan door al deze ophef nu niet naar school', aldus een woordvoerster.
Volgens Bureau Jeugdzorg leveren de pleegmoeders fantastisch werk. 'Ze verdiepen zich in de etnische achtergrond, zijn naar Turkije geweest en zitten op Turkse les. Maar door deze hetze worden zij voortdurend aangesproken, op school, op straat en bij de bakker.'
Ben je nou simpel of ben je een troll? Afgezien van de inhoud van dit topic, even. Je komt echt megadom over.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Erdogan
Ja, je pakt gewoon een eigenschap van de adoptie-ouders waarvan je weet dat het gros van de mensen erop tegen is zodat het een rel wordt. Wel slim gedaan. Snap alleen niet dat Turkije zich hier zo druk om maakt mja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:58 schreef De_Guidance het volgende:
Het lijkt mij een klassiek gevalletje ouders willen kinderen terug en het is "sexy" voor de politiek en media vanwege de geaardheid van de adoptie-ouders.
Op nu.nl (of was het nou VK) las ik dat het een gerucht is. Denk sowieso niet dat NL autoriteiten zoiets toelaten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gelukkig.
Tja, er staat in eigen land kondigde hij aan....Ik heb geen kennis van de Turkse media en ik kan toch geen Turks, maar als de mainstreammedia zoiets aangeeft dan zullen ze daar eerst hun bronnen voor gepleegd hebben. Wat Erdogans precieze woorden waren en in welke context, dat weten we vooralsnog niet. Maar een beetje dom van iemand met zo'n positie lijkt me een understatement.
Een beetje 'Maxima dom' ook nog wel.
Ja, want onze Turken, die kunnen pas kinderen opvoeden..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Erdogan
Maar goed, dat is dus ook genoeg tijd voor jeugdzorg om te bewijzen dat er iets serieus mis is bij het gezin en er dus ook voldoende reden is om bij de pleeggezin te blijven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:01 schreef Leandra het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang moeder al probeert haar kind terug te krijgen, want 9 jaar in een pleeggezin is behoorlijk lang.
En die zijn totaal niet van de geforceerde assimilatie ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, want onze Turken, die kunnen pas kinderen opvoeden..
Turkenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:21 schreef alors het volgende:
[..]
En die zijn totaal niet van de geforceerde assimilatie ook
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Clapyourhands is een smerige racist.
Nogal een understatement dusquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
![]()
De verpaupering van Nederland kan me niet snel genoeg voortgezet worden, het kan me echt geen ene tyfus schelen. Uiteindelijk zal de autochtoon de minderheidsgroep worden in NL en is kan het feest beginnen, kijken wanneer men massaal elkaar de hersenen gaan inslaan.
Fluwelen taalgebruik en lieve mensen.quote:
Haha, hap hap...quote:
Alsof ik deze tjappies begrijp. Grote bek, nou, meld je dan aan als pleegouder.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Haha, hap hap...
Maar als je dit soort homohaat normaal vindt dan heb ik liever dat je terug gaat naar waar je vandaan komt. Ogen open en accepteren dat de mensen die in dit land wonen misschien iets anders over dingen denken dan de inwoners van Turkije.
De praktijken binnen jeugdzorg staan los van het feit dat de ouders lesbisch zijn. Als het de biologische moeder of premier `kijk mij stoer zijn` Erdogan daarom gaat dien je dat ook als argument aan te dragen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alsof ik deze tjappies begrijp. Grote bek, nou, meld je dan aan als pleegouder.
Trouwens, in NL heerst ook onder autochtonen veel homohaat. De praktijken binnen jeugdzorg is ook schandalig. Ik begrijp dus de bezorgdheid van mensen.
Dit is heel slim van Erdogan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
De praktijken binnen jeugdzorg staan los van het feit dat de ouders lesbisch zijn. Als het de biologische moeder of premier `kijk mij stoer zijn` Erdogan daarom gaat dien je dat ook als argument aan te dragen.
Dit is gewoon een laffe manier om een politiek statement via media-aandacht kracht bij te zetten en doelbewust het leven van dit gezin te verzieken. Het zal je maar overkomen....
Dat moet je zelf weten... iedereen die homo's haat uit naam van een boek dat duizenden jaren oud is mag wat mij betreft op de brandstapel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit is heel slim van Erdogan.Ik vind die man helemaal geweldig.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten... iedereen die homo's haat uit naam van een boek dat duizenden jaren oud is mag wat mij betreft op de brandstapel.
Slim? Hahahahahahaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit is heel slim van Erdogan.Ik vind die man helemaal geweldig.
Slim. Hij komt op voor het volk dat niet in Turkije woont. Houdt die band erg strak.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Slim? Hahahahahaha
Ik zou me om andere dingen druk maken als ik hem was....
Nee hoor, er is geen plaats voor dat soort mensen in onze samenleving. Leven en laten leven. Als jij iets wilt beoefenen, een religie, een hobby, een levenvisie of wat dan ook is dat jouw keuze. Ga alleen niemand anders er mee lastig vallen en gedraag je in het openbaar normaal.quote:
Volk dat niet in Turkije woont is geen Turk meer, dus heeft een eigen regering die voor ze opkomt. Als ze dat niet willen of niet genoeg bijval krijgen, dan moeten ze terug naar Turkije ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Slim. Hij komt op voor het volk dat niet in Turkije woont. Houdt die band erg strak.
Ja, dit is inderdaad echt in het belang van die jongen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Slim. Hij komt op voor het volk dat niet in Turkije woont. Houdt die band erg strak.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ije_ongepast___.htmlquote:Asscher: bemoeienis Turkije ongepast Den Haag -
Bemoeienis van Turkije met het 9-jarige Turkse jongetje Yunus is ''volstrekt ongepast". Dat zie vice-premier Lodewijk Asscher vrijdag na afloop van de ministerraad.
De Turkse premier Tayyip Erdogan komt volgende week op bezoek in Nederland. Na commotie in Turkije over de Nederlandse lesbische pleegouders van het jongetje zou Erdogan de kwestie bij zijn bezoek aan de orde kunnen stellen. Asscher noemde het ,,aanmatigend" als een buitenlandse mogendheid een oordeel heeft over het onderbrengen van een kind bij deze ouders.
Jij kan er weinig aan doen toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:54 schreef Ambipur het volgende:
Godver, ik schaam me dood voor die Turken.
Alsof de meeste Nederlanders genoeg intelligentie bezitten om door te hebben dat niet alle Turken zo denkenquote:
Ach, genoeg 'landgenoten' die net zo hersenloos, zo niet hersenlozer zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alsof de meeste Nederlanders genoeg intelligentie bezitten om door te hebben dat niet alle Turken zo denken
Ik doe het maar niet. Dan lezen m'n vrienden ook mee, en daar zitten ook turken bij. Normaal hebben we het nooit over dat soort zaken, mja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben dat al een beetje aan het doen
quote:
Mijn Turkse vrienden zijn het negatiefst over Turkije en Turken, mijn Marokkaanse vrienden hebben hetzelfde met Marokko en Marokkanen, ik praat er vaak over met ze.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik doe het maar niet. Dan lezen m'n vrienden ook mee, en daar zitten ook turken bij. Normaal hebben we het nooit over dat soort zaken, mja.
Maar mijn god wat een haat zeg, en ze weten niet eens iets van de situatie van die jongen.
Kijk, dit soort schijnheiligheid, staan "jullie" bekend om. Je vrienden zullen je niet haten, hoor, om jouw andere mening. Wees eens trots op jezelf en plaats je mening.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik doe het maar niet. Dan lezen m'n vrienden ook mee, en daar zitten ook turken bij. Normaal hebben we het nooit over dat soort zaken, mja.
Maar mijn god wat een haat zeg, en ze weten niet eens iets van de situatie van die jongen.
Als NL zo'n kloteland is, waarom dan niet terug naar Turkije?
Maar ja, ze gaan maar lekker demonsteren. Dat recht hebben ze in dit 'kutland'. Dat kan je in hun heilige Turkije dus niet om wat je maar wilt. Dom volk.
En nee Ambipur, natuurlijk zijn lang niet alle Turken zo. Maar wat een driftkikkers zijn dit zeg. En natuurlijk geen woord over de bedreigingen waarvoor het gezin zit ondergedoken. Dat vinden ze allemaal wel prima.
Schijnheilig? Pardon?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kijk, dit soort schijnheiligheid, staan "jullie" bekend om. Je vrienden zullen je niet haten, hoor, om jouw andere mening. Wees eens trots op jezelf en plaats je mening.
Schijnheiligheid? Ik zou het eerder 'bewaar de lieve vrede' noemen wat wij doen. Tolerantie enzo. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, en soms, als die gegeven wordt door Nederlanders, dan reageren mensen heel emotioneel en intolerant. Dan bedenk je je nog wel een keer voordat je je mening geeft.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kijk, dit soort schijnheiligheid, staan "jullie" bekend om. Je vrienden zullen je niet haten, hoor, om jouw andere mening. Wees eens trots op jezelf en plaats je mening.
Ik vond het juist wel iets hebben. Laat onze kinderen met rust, high five!quote:
Ik vind eigenlijk dat er vooral door de Turken heel erge dingen worden gezegd over homoseksuelen ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:22 schreef Ambipur het volgende:
Die reacties..... Van die Hollanders en die Turken.....
Gewoon deels logisch te verklarenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:27 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik vind dat nationalisme of patriottisme onder Nederlands-Turkse jongeren altijd zo'n merkwaardig fenomeen. Zijn (vrijwel) allemaal hier in Nederland geboren, maar praten over Turkije als een soort thuisland, dan wel paradijs waar ze uit verbannen zijn. Vind dat maar heel moeilijk te begrijpen; weet iemand toevallig een goed artikel daarover?
Gewoon ff de link sturen van die pagina, problem solved.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een gescheld en bedreigingen op die site zeg. En dan willen ze gaan demonstreren, maar dan moeten ze wel toestemming krijgen van de burgemeester van Rotterdam.
Zou zomaar kunnen dat daar dus niks van terecht gaat komen...
Ik vind Turken meer nationalistisch.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef ocho het volgende:
En maar trots zijn op Turkije en maar in Europa willen wonen, net als Marokkanen alles is klote hier maar ze staan te trappelen om naar Europa te komen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:12 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ije_ongepast___.html
En nou maar hopen dat Asscher niet terugkrabbelt op het moment dat Erdogan hier volgende week op de stoep staat.
Welja, hij heeft het nieuws en schandalen van de afgelopen jaren niet meegekregen?quote:Hij benadrukte dat de selectie van een pleeggezin in Nederland heel zorgvuldig gebeurt
Denk dat je het relatief moet bekijken. Ik ken de getallen niet hoor, maar als het in minder dan 1% fout gaat denk ik dat hij wel gelijk heeft.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Welja, hij heeft het nieuws en schandalen van de afgelopen jaren niet meegekregen?
Wel vreemd inderdaad dat turkije zich geen zorgen maakt over meldingen van kindermisbruik en mishandeling bij gastgezinnen. Maar bij een lesbisch stel staat de premier opeens op de stoepquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Welja, hij heeft het nieuws en schandalen van de afgelopen jaren niet meegekregen?
En dan noemen ze ons hypocriet en schijnheiligquote:En natuurlijk geen woord over de bedreigingen waarvoor het gezin zit ondergedoken. Dat vinden ze allemaal wel prima.
Dat is nou ook weer niet wat er gezegd isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wel vreemd inderdaad dat turkije zich geen zorgen maakt over meldingen van kindermisbruik en mishandeling bij gastgezinnen. Maar bij een lesbisch stel staat de premier opeens op de stoep
Gekke moslims.
Dat Nederland dan te klein is verzin je.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:55 schreef yvonne het volgende:
Zijn de messen al geslepen of is er nog ruimte om vragen te stellen?
Als er een Joods kindje bij moslims geplaatst zou worden zou nederland te klein zijn, want: het kind wordt niet volgens het juiste geloof opgevoed.
Dit is ook al jaren gaande met kinderen van refo's die niet bij katholieken komen, en vul hier alle geloven maar in.
Waarom dan een moslim kindje bij niet moslims plaatsen?
Denk je niet dat dit veel eerder aan het licht was gekomen als dit al jarenlang opzettelijk gedaan wordt, ongeacht moslims/katholieken etc ?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:55 schreef yvonne het volgende:
Als er een Joods kindje bij moslims geplaatst zou worden zou nederland te klein zijn, want: het kind wordt niet volgens het juiste geloof opgevoed.
Dit is ook al jaren gaande met kinderen van refo's die niet bij katholieken komen, en vul hier alle geloven maar in.
Nee, er wordt namel;ijk rekening mee gehoudenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk je niet dat dit veel eerder aan het licht was gekomen als dit al jarenlang opzettelijk gedaan wordt, ongeacht moslims/katholieken etc ?
Hoe kom je hier in godsnaam bij?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:55 schreef yvonne het volgende:
Ow dat is niet waar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:55 schreef yvonne het volgende:
Men houdt rekening met het kind, bij uit huis plaatsing, of onderbrengen bij een ander gezin. Er moeten zoveel mogelijk raakvlakken zijn, een kind dat al opgevoed is als refo, brengt men niet bij praktiserende katholieken onder. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:
En het land zou te klein zijn wanneer dit niet gebeurde?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Men houdt rekening met het kind, bij uit huis plaatsing, of onderbrengen bij een ander gezin. Er moeten zoveel mogelijk raakvlakken zijn, een kind dat al opgevoed is als refo, brengt men niet bij praktiserende katholieken onder. Om maar een voorbeeld te noemen.
De voorraad Turkse pleeggezinnen zal niet onuitputtelijk zijn, neem ik aan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Men houdt rekening met het kind, bij uit huis plaatsing, of onderbrengen bij een ander gezin. Er moeten zoveel mogelijk raakvlakken zijn, een kind dat al opgevoed is als refo, brengt men niet bij praktiserende katholieken onder. Om maar een voorbeeld te noemen.
Dat denk ik ook niet nee, helaas. Alhoewel er wel meer moslim-gezinnen zijn die niet Turks zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:07 schreef mootie het volgende:
[..]
De voorraad Turkse pleeggezinnen zal niet onuitputtelijk zijn, neem ik aan.
Een PVV-gezin of een lesbisch knuffelstel zijn dan wel weer de andere uitersten, denk je niet?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:07 schreef mootie het volgende:
[..]
De voorraad Turkse pleeggezinnen zal niet onuitputtelijk zijn, neem ik aan.
Dat sloeg op dit gedeelte:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:05 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En het land zou te klein zijn wanneer dit niet gebeurde?
Ja ik denk dat de verontwaardiging groot zou zijn,quote:ls er een Joods kindje bij moslims geplaatst zou worden zou nederland te klein zijn
Meh, als het kind maar terechtkomt bij ouders die hem met alle liefde omringen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een PVV-gezin of een lesbisch knuffelstel zijn dan wel weer de andere uitersten, denk je niet?
Kon kleine Sunus (of hoe heetie) niet gewoon door een lekker heteroseksueel PvdA-stel geadopteerd worden ofzo?
Ik denk dat het voor de meeste mensen lood om oud ijzer zou zijn, als het tenminste ging om een kind dat van een orthodox joods naar een orthodox islamitisch gezin werd overgeheveld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat sloeg op dit gedeelte:
A
[..]
Ja ik denk dat de verontwaardiging groot zou zijn,
Je vergt veel van zo'n kind. Adoptiekinderen komen over het algemeen juist beter terecht dan gewone kinderen, maar dat heeft denk ik vooral met de gezondere gesteldheid van de ouders (financieel, sociaal, educatief) te maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, als het kind maar terechtkomt bij ouders die hem met alle liefde omringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |