Nee, het is niet het graag willen voldoen aan de eisen van Turkije, er zal sowieso een voorkeur zijn een kind te plaatsen in een pleeggezin met een afkomst die overeenkomt met die van het kind.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ah, de Nederlandse overheid wil dus wel voldoen aan alle eisen van Turkije, maar kan dat niet.
Simpelweg omdat er te weinig Islamitische pleeggezinnen zijn. Geen verrassend scenario.
Hoe vinden de medeFOK!kers dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:01 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ja. Dat is hetzelfde als je Christelijke kinderen wegneemt van hun ouders en hun op laat groeien bij Moslims.
Want?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:06 schreef ems. het volgende:
Nouja, christelijke homo's zijn nog altijd te prefereren boven moslims lijkt me zo.
Als ik in een Moslimland zou wonen dan weet ik dat dat het risico is als ik om een of andere manier niet meer in staat zou zijn zelf voor mijn kind te zorgen.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoe vinden de medeFOK!kers dat eigenlijk?
Ik denk dat Turkije wel wat beters te doen heeft. Ze wilden gewoon even hun kont tegen de krib gooien. Niet op reageren is nog het beste.quote:Op maandag 11 maart 2013 02:54 schreef arjan1212 het volgende:
De turkse premier klaagt dat er turkse pleeg kinderen bij christenen en homo's worden geplaats
De nederlandse jeugdzorg antwoord we hebben te weinig aanmeldingen van turkse pleeg-ouders
Nu is de turkse regering aan zet lijkt me
wat kunnen hun doen om voor meer turkse pleegouders te zorgen... iedere turks gezin in nederland een brief sturen in het turks met een officieel stempel van de turkse overheid met de mededeling dat ze geacht worden om hun burgerplicht te doen en zich aan te melden bij jeugdzorg met het adres en telefoon nummer erbij.. en dat de turkse overheid zorgd voor turkse ambtenaren die daar de telefoon openemen enz. of... als dat niet werkt.. haald turkije turkse kinderen terug naar turkije om ze daar in een kindertehuis te plaatsen?
u zegt het maar.
Niet mee eens, een kind met homoseksuele ouders heeft het sowieso zwaarder op school dan met ouders die religieus zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:12 schreef krullenbolletje het volgende:
Liever kinderen bij homoseksuelen dan bij religieuzen.
Precies. Dit soort uitingen zijn bedoeld voor binnenlands gebruik om dan vervolgens te worden vergeten.quote:Op maandag 11 maart 2013 03:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat Turkije wel wat beters te doen heeft. Ze wilden gewoon even hun kont tegen de krib gooien. Niet op reageren is nog het beste.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat kinderen alleen bij Atheïsten geplaatst zouden moeten worden, maar er is toch niets mis met homo's?
Je vergeet even je eigen Nederlandsche bril te verwisselen door de Turkse. De Turkse superioriteit en nationaliteit wordt er van kinds af aan al flink ingeindoctrineerd. Onderdeel van dat Turks-zijn is ook de islam, al is dat wat minder strikt dan in omliggende landen.quote:Op maandag 11 maart 2013 07:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]![]()
![]()
Kan iemand mij uitleggen waarom de Turkse overheid / regering er zo weinig moeite mee heeft om hyper racistisch/nationalistisch over te komen? Je zou denken dat het een schaamplekje is wat ze niet zo snel met de buitenwereld zouden willen delen.
Moeten wij willen dat buitenlandse staten allerlei dingen gaan lopen 'regelen' in ons land?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze ook niet, maar als ze lopen te jankzakken dat Turkse kinderen hier bij Christelijke en homoseksuele pleegouders geplaatst worden, dan moeten ze maar zorgen dat de Turkse bevolking in Nederland beschikbaar is als pleegouder.
Ja, dat is wel te verklaren. De AKP heeft 50% van de stemmen nodig om hun wijziging van de grondwet door te douwen. Die 50% hebben ze niet, dus ze zijn aan het regelen dat ze die stemmen wel krijgen. Aan de rechterkant door fascistoide nationalisten blij te maken (zie dit onderwerp) en aan de andere kant de Koerden (praten met Ocalan).quote:Op maandag 11 maart 2013 07:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]![]()
![]()
Kan iemand mij uitleggen waarom de Turkse overheid / regering er zo weinig moeite mee heeft om hyper racistisch/nationalistisch over te komen? Je zou denken dat het een schaamplekje is wat ze niet zo snel met de buitenwereld zouden willen delen.
Ik kies om niet te kiezen. Als je nergens in geloofd, ben je geen Atheïst.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat kinderen alleen bij Atheïsten geplaatst zouden moeten worden, maar er is toch niets mis met homo's?
Ja het waait te hard. Anders zijn ze buiten, hosselen enzo jeweet.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:41 schreef Specularium het volgende:
Hoop Turkentopics de laatste tijd.
Komt dat door het weer?
Geloven is ooit bedacht, niet geloven is de originele natuurlijke staat van de mens en dus niet iets wat opgedrongen wordt.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:42 schreef ATan het volgende:
[..]
Ik kies om niet te kiezen. Als je nergens in geloofd, ben je geen Atheïst.
Waarom bij Atheïsten plaatsen? Atheïsten hebben gekozen te geloven dat er geen God of andere entiteit bestaat. Worden de kinderen alsnog een geloof opgedrongen
Stel ik ergens dat ze het moeten regelen? Nee, ze moeten hoogstens een beroep doen op de Turken in het buitenland beschikbaar te zijn als pleeggezin.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:21 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Moeten wij willen dat buitenlandse staten allerlei dingen gaan lopen 'regelen' in ons land?
Lijkt me geen goede ontwikkeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |