abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2013 @ 11:46:29 #201
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_123361300
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:45 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja, kom eens met een bron dan, tot die tijd is het gewoon een doorgedraaide wildersfan denk ik... of denk de tweede met een wiskundeknobbel in zijn broek
NOS.

Kun je zo met google een beetje freubelen.
Succes. En bedankt voor je openbaring hoe snel je met vingertjes wijst. Nog sneller dan PVV'ers die Marokkanen aanwijzen. ^O^
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_123361340
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:43 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Lol. Je wil het niet weten dus moet het wel van je aangenomen Stormfront versies komen.
Echt. Jullie vooroordelen gaan soms verder dan diegene die je veroordeeld. Hulde voor die bekrompen denkwijze.
Je kunt dat ook pareren door de bron te publiceren.
pi_123361343
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 23:19 schreef hearmeout het volgende:
Gvd wat heb ik het toch gehad met dit smerige kutgedrag en de daarbijhorende goedpraterij van een stel idioten hier.

Al zou Nederland niks voor de Marokkanen gedaan hebben (wat niet het geval is) en ze volledig links hebben laten liggen al die jaren, dan nog is het altijd nog je EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID om iets van je leven te maken.

Doe je dat niet, dan ben je gewoon een idioot. Niet zeiken op anderen of 'ja maar vroeger dit / vroeger dat'.
Je bent er zelf nog altijd bij. Bevalt het hier niet? Dan ga je in Saudi-Arabië wonen. Kun je mooi genieten van hoe alles daar geregeld is en conform je normen en waarden gaat.

Kijk programma's zoals opsporing verzocht en dergelijke en het zijn in 90% van de gevallen Marokkanen en Antillianen die overvallen en geweldplegingen op hun naam hebben staan.
Is niks racistisch aan, is gewoon de waarheid.

Bekijk het eens andersom ipv de Nederlandse staat en de Nederlanders de schuld te geven. Als jij in een land woont waar je kotst op de regels, de halfnaakte sletten op straat, de posters met uitdagende vrouwen, overal alcohol drinkende varkensvleesetende ongelovige kuttekoppen om je heen, een racistische staat, etc, natuurlijk sta je dan op springen! Natuurlijk val je dan zo'n ongelovige minderwaardige sukkel direct aan als hij je eer aantast. Natuurlijk spuug je op die blonde hoeren die toch naar de hel gaan. Wat denken ze wel? En durft die blanke ongelovige scheidsrechter mij hier onrechtmatig te behandelen en te beledigen op het veld? Natuurlijk zal hij zijn lesje leren!

Jullie hebben totaal niet in de gaten dat een groot deel van onze favoriete bevolkingsgroep op deze manier in het leven staat hier. Als ik in Saudi-Arabië ging wonen zou ik ook continu op springen staan.
Onze culturen passen gewoon niet bij elkaar, dat is het probleem. Heeft niks te maken met de Nederlandse staat, de geschiedenis, racisme, achterlijkheid of wat dan ook. Het past niet en er is continu irritatie bij de 'gasten' waarvan hun normen en waarden extreem afwijken van die van 'ons'. Dan ga je je er tegen afzetten, en hard ook.

Moraal van het verhaal? Kappen met het verdedigen maar spoor deze kuttekoppen aan om te vertrekken. Goedschiks of kwaadschiks. Als het je hier niet bevalt, dan flikker je maar op. Er is geen enkel argument om je zo te gedragen als wij regelmatig moeten zien. Geen slachtoffer-rol aannemen, maar verantwoordelijkheid nemen voor je eigen daden en gedrag. Kun je dat niet? Dan moeten wij het maar eens voor ze gaan doen.
Dit zegt Maslow, een wetenschapper:

Maslows behoeftehiërarchie ziet er als volgt uit:

1. Organische of lichamelijke behoeften, deze fysiologische behoeften houden verband met de homeostase van het organisme en het lichamelijk evenwicht. Hieronder vallen onder meer behoefte aan slaap, voedsel, drinken en het uitscheiden van ontlasting.
Maslow classificeert hieronder ook seks en andere lichamelijke zaken zoals sport en comfort.

2. Behoefte aan veiligheid en zekerheid, het individu gaat beveiliging zoeken in een georganiseerde kleine of grote groep. Dit kan bijvoorbeeld de buurt, het gezin of het bedrijf zijn. Typische voorbeelden zijn: huisvesting, werk en relaties. Er wordt gepoogd dit op te vangen door een uitgebreid stelsel van sociale zekerheid.

3. Behoefte aan saamhorigheid, behoefte aan vriendschap, liefde en positief-sociale relaties.

4. Behoefte aan waardering, erkenning en zelfrespect, die de competentie en het aanzien in groepsverband verhogen; het belang hechten aan de status in sociaal verband.

5. Behoefte aan zelfverwerkelijking of zelfactualisatie, is de behoefte om zijn persoonlijkheid en zijn mentale groeimogelijkheden te ontwikkelen en te valoriseren. Het sociale milieu is niet weg te cijferen als steunende basis van deze actualisatietendens.

Compexo:
Het gaat vooral om punt 3 en om punt 4. Dat zijn absolute voorwaarden om te kunnen intergreren.
De vraag is nu of dat haalbaar is. De man of vrouw moet het namelijk zelf aanpakken.

Vooral het groepsgedrag speelt een belangrijke en bepalende rol. Welke groep kiest de immigrant? Wel, die hij kent en waarbij hij zich veilig voelt.

Dat zijn vooral en bepalend zijn medelandgenoten met hun roots en backing! Ik denk ook dat hij niet veel anders kan. Zeer zeker niet in de beginfase van waaruit je kunt opbouwen. Dat heeft gevolgen.

Vandaar dat ik zeg dat integratie niet bestaat of kan bestaan.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:47:54 #204
262 Re
Kiss & Swallow
pi_123361347
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:46 schreef 3-voud het volgende:

[..]

NOS.

Kun je zo met google een beetje freubelen.
Succes. En bedankt voor je openbaring hoe snel je met vingertjes wijst. Nog sneller dan PVV'ers die Marokkanen aanwijzen. ^O^
NOS wat?

is Wilders al terug van zijn overwinningsrondje Australie om wat kamervragen te stellen :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2013 @ 11:49:07 #205
341203 3-voud
pi_123361382
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:47 schreef Re het volgende:

[..]

NOS wat?
Er is er maar 1. Kan het niet anders maken voor je.

quote:
is Wilders al terug van zijn overwinningsrondje Australie om wat kamervragen te stellen :')
Beetje auw gedaan en nu probeer je gevat te doen? Waar slaat dit op, mijn bochtenwringer?
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:50:50 #206
262 Re
Kiss & Swallow
pi_123361434
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:49 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Er is er maar 1. Kan het niet anders maken voor je.

[..]

Beetje auw gedaan en nu probeer je gevat te doen? Waar slaat dit op, mijn bochtenwringer?
ik weet niet beter knul, je laat een of anderbroddelgrafiekje zien zonder enige verdere uitleg en dan moeten wij vol bewondering naar het grafiekje kijken en interpreteren volgens jouw denkwijze... of die van een geflipte wilderfan, dat kan ook, we weten het namelijk niet
pi_123361535
NOS ja en dan een tinypic link. Erg geloofwaardig.

[ Bericht 35% gewijzigd door Frutsel op 26-02-2013 12:05:06 ]
pi_123361553
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:37 schreef Re het volgende:

[..]

uhmmm 3-voud plaatste de grafiek... persoonlijk denk ik dat het van een doorgedraaide wildersfreak komt, maar ja dat kunnen we dus niet controleren...
maar als het niet te controleren is ga je dus op je onderbuik af?

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:54 schreef De_Guidance het volgende:
NOS ja en dan een tinypic link. Erg geloofwaardig.

Maar goed, liegen is niet nieuw voor 3-voud.
jij als hoogopgeleide allochtoon moet toch zo het ongelijk van een simpele pauper kunnen aantonen?

ik wacht even *O*
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:56:46 #209
262 Re
Kiss & Swallow
pi_123361607
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:55 schreef Chahna het volgende:

[..]

nou ja het kan ook een schizofrene berberlikker zijn met een grudge... maar ik ga op de poster van de post af en pas ijn subjectieve interpretatie aan aan zijn bijbedoelingen
pi_123361663
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:55 schreef Chahna het volgende:

[..]

[..]

jij als hoogopgeleide allochtoon moet toch zo het ongelijk van een simpele pauper kunnen aantonen?

ik wacht even *O*
Als iemand komt met een grafiekje ligt bij hem de verantwoordelijkheid om aan te tonen wat de bron is.

Niet bij iemand anders.

En jaloers much ? :')
pi_123361752
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:40 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Helaas, verkeerd geraden.

Ik ben een hoogopgeleide allochtoon en wordt een beetje moe van mensen die denken dat alles de schuld is van allochtonen onderbouwd met rammelende statistiek.

En ik zal de laatste zijn die de relatieve oververtegenwoordiging ontkent of de problematiek ontkent.
Dus omdat het al vaker voor is gekomen, is de nieuwigheid er vanaf en hoort het niet op een nieuws-site? Maar het 80e nieuwsbericht over Justin Bieber, een gerucht over een gerucht van Apple komen er wel op..

Censuur, linkse propaganda.. Ook wordt er in FP-berichten nooit wat gezegd over de afkomst, terwijl dit zelfs op de NOS bericht wordt..
pi_123361759
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 08:46 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Genoeg marokkanen die wél normaal een toekomst hebben in dit land, kijk bv naar Aboutaleb.

Als je je zo gedraagt zoals in dit filmpje dan maak je jezelf wel kansloos ja. Of als je je gedraagt zoals die marokkanen die gisteren die juwelier overvallen hadden of als je je gedraagt zoals die marokkanen die de vorige keer in Eindhoven iemand neerhakten met zijn allen. Of als je ... vul zelf maar in.

Met een strafblad kom je niet zo ver in dit land nee maar dat heb je nogal zelf in de hand.

En dat gelul over de taal niet kennen? Wtf man, doe normaal. Als je ergens heen emigreert leer je de taal en als je kinderen uitwerpt in dat land lijkt het me wel zo normaal dat je je kinderen de taal van het land waar ze wonen aanleert en naar een nederlands sprekende school stuurt en normaal opvoedt.

Genoeg landen waar je niet eens binnenkomt als je de taal niet kent. En terecht.

Als dit soort problemen vaker voor gaan komen zou het me niet verbazen als er een keer massaal opstand komt waarbij het wél echt compleet misgaat.

[..]

Als het nederlanders waren geweest had ik me ook kapot geschaamd voor mijn eigen volk.
Dan kan je daarna 2 dingen doen:

1) laten zien dat er ook normale mensen van jouw volk zijn en dit gedrag afkeuren
2) je net zo gaan gedragen als dat straatafval en je volk nóg meer te kakken zetten.

Marokkanen schijnen graag voor optie 2 te kiezen terwijl andere bevolkingsgroepen toch bijna altijd voor 1 kiezen.

:D :'( :D
Het feit dat je over over "jouw volk" spreekt zegt genoeg over je denkwijze, en zoals die van vele anderen. Eisen dat men "integreert" (assimilatie eigenlijk) en tegelijkertijd immigranten als 3e rangs burgers behandelen vanuit het volk schiet natuurlijk niet op. Maar oké, veel plezier.

De verpaupering van Nederland kan me niet snel genoeg voortgezet worden, het kan me echt geen ene tyfus schelen. Uiteindelijk zal de autochtoon de minderheidsgroep worden in NL en is kan het feest beginnen, kijken wanneer men massaal elkaar de hersenen gaan inslaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 26-02-2013 12:07:50 ]
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:02:09 #213
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_123361761
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:41 schreef Chadi het volgende:
En al die omstanders die niets deden
Ik zou 112 gebeld hebben maar dat was het dan ook wel.
Zal best laf zijn enzo maar voel er weinig voor me ook bewusteloos te laten slaan.

Misschien van een afstandje volgen om de positie door te bellen, maar meer ook niet helaas.
We zullen zien, zei de blinde.
pi_123361796
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:01 schreef Funkel het volgende:

[..]

Dus omdat het al vaker voor is gekomen, is de nieuwigheid er vanaf en hoort het niet op een nieuws-site? Maar het 80e nieuwsbericht over Justin Bieber, een gerucht over een gerucht van Apple komen er wel op..

Censuur, linkse propaganda.. Ook wordt er in FP-berichten nooit wat gezegd over de afkomst, terwijl dit zelfs op de NOS bericht wordt..
De FP is op jouw hand hoor. Geen zorgen. :')

Alleen maar onzinnige moslimberichten en zeer agressieve reacties de laatste tijd. Blijkbaar gaat het je niet te ver genoeg.

Tijd om eens bij jezelf te rade te gaan als je zelfs de FP links noemt. :D
pi_123361811
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:59 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik wacht op een link naar de bron.

[ Bericht 10% gewijzigd door Frutsel op 26-02-2013 12:08:12 ]
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2013 @ 12:04:28 #216
341203 3-voud
pi_123361813
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Hé ouwe pik, ik had je al gemist in dit topic, het gaat dit keer over allochtonen, spannend he.
Neuh. Andere dag, zelfde voorval.

Heb jij het slachtoffer al veroordeeld op basis dat er vooraf wel iets gebeurd moet zijn?
pi_123361825
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:58 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Als iemand komt met een grafiekje ligt bij hem de verantwoordelijkheid om aan te tonen wat de bron is.

Niet bij iemand anders.

En jaloers much ? :')
ik zie hier diverse mensen iets roepen wat ze blijkbaar doen nav onderbuikgevoelens.
diezelfde users ageren altijd tegen reageren vanuit de onderbuik.

hypocriet much?
pi_123361841
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:04 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Neuh. Andere dag, zelfde voorval.

Heb jij het slachtoffer al veroordeeld op basis dat er vooraf wel iets gebeurd moet zijn?
Die pauper moest gewoon niet strak doen tegen m'n matties, dan kan je fittie verwachten je weet tog OG
pi_123361880
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Het feit dat je over over "jouw volk" spreekt zegt genoeg over je denkwijze, en zoals die van vele anderen. Eisen dat men "integreert" (assimilatie eigenlijk) en tegelijkertijd immigranten als 3e rangs burgers behandelen vanuit het volk schiet natuurlijk niet op. Maar oké, veel plezier.

De verpaupering van Nederland kan me niet snel genoeg voortgezet worden, het kan me echt geen ene tyfus schelen. Uiteindelijk zal de autochtoon de minderheidsgroep worden in NL en is kan het feest beginnen, kijken wanneer men massaal elkaar de hersenen gaan inslaan.
Tjee...jij bent vroeg je bed uit

Uiteindelijk zal de autochtoon de minderheidsgroep worden in NL en is kan het feest beginnen, kijken wanneer men massaal elkaar de hersenen gaan inslaan.

Ik neem aan dat jij een plan hebt om daar aktief aan deel te nemen. Tenzij je op afstand graag toekijkt.

Wat is dat plan?
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_123361890
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Wat wil je eigenlijk met dit soort reacties?

Je zegt dat je boos bent op de haatreacties maar hiermee ben je juist op de hand van de haters.

Het lucht vast op voor jezelf verder is het heel dom en contraproductief.
pi_123361916
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:06 schreef cempexo het volgende:

[..]

Tjee...jij bent vroeg je bed uit

Uiteindelijk zal de autochtoon de minderheidsgroep worden in NL en is kan het feest beginnen, kijken wanneer men massaal elkaar de hersenen gaan inslaan.

Ik neem aan dat jij een plan hebt om daar aktief aan deel te nemen. Tenzij je op afstand graag toekijkt.

Wat is dat plan?
Ja want als je je bed uitkomt ga je gelijk FOK! op? :D

En ik ben van plan tot die tijd al weg te zijn, moet voetbalmanager2 het verhaal nog 50 keer herhalen?
pi_123361983
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:07 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Wat wil je eigenlijk met dit soort reacties?

Je zegt dat je boos bent op de haatreacties maar hiermee ben je juist op de hand van de haters.

Het lucht vast op voor jezelf verder is het heel dom en contraproductief.
Het boeit me echt 0,0 of het contraproductief is of niet, men houdt mij (en jou trouwens ook :D) toch wel verantwoordelijk voor wat "mijn volk" doet. Daar moet je doorheen prikken, het is wij tegen zij, geloof niet wat anderen zeggen, want uiteindelijk staan wij er alleen voor kardeş

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123362025
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:10 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Heb een aantal keren Opsporing Verzocht gezien. Hij heeft gelijk. Denk dat het zelfs 96% is.
Zedenmisdrijven binnenhuis komen dan ook helaas niet bij Opsporing Verzocht, dat zou het percentage flink laten dalen.
pi_123362027
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:10 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Heb een aantal keren Opsporing Verzocht gezien. Hij heeft gelijk. Denk dat het zelfs 96% is.
Besef je wel hoe triest je eigenlijk bent?

Een oude man die verzint dat hij rijk is en nu ook nog met een loos plaatje komt en er een bron bij verzint.

Als jij je eigenwaarde moet halen uit het neerkijken op allochtonen moet je het zelf weten hoor. Maar het is pathetisch.
pi_123362047
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:04 schreef Chahna het volgende:

[..]

ik zie hier diverse mensen iets roepen wat ze blijkbaar doen nav onderbuikgevoelens.
diezelfde users ageren altijd tegen reageren vanuit de onderbuik.

hypocriet much?
Ik vind de aannamens die gedaan worden ook voorbarig. Maar de vraag wat de bron is, is niet onredelijk.

Dat hier niet aan voldaan wordt vind ik verdacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')