NOS.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:45 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, kom eens met een bron dan, tot die tijd is het gewoon een doorgedraaide wildersfan denk ik... of denk de tweede met een wiskundeknobbel in zijn broek
Je kunt dat ook pareren door de bron te publiceren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Je wil het niet weten dus moet het wel van je aangenomen Stormfront versies komen.
Echt. Jullie vooroordelen gaan soms verder dan diegene die je veroordeeld. Hulde voor die bekrompen denkwijze.
Dit zegt Maslow, een wetenschapper:quote:Op maandag 25 februari 2013 23:19 schreef hearmeout het volgende:
Gvd wat heb ik het toch gehad met dit smerige kutgedrag en de daarbijhorende goedpraterij van een stel idioten hier.
Al zou Nederland niks voor de Marokkanen gedaan hebben (wat niet het geval is) en ze volledig links hebben laten liggen al die jaren, dan nog is het altijd nog je EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID om iets van je leven te maken.
Doe je dat niet, dan ben je gewoon een idioot. Niet zeiken op anderen of 'ja maar vroeger dit / vroeger dat'.
Je bent er zelf nog altijd bij. Bevalt het hier niet? Dan ga je in Saudi-Arabië wonen. Kun je mooi genieten van hoe alles daar geregeld is en conform je normen en waarden gaat.
Kijk programma's zoals opsporing verzocht en dergelijke en het zijn in 90% van de gevallen Marokkanen en Antillianen die overvallen en geweldplegingen op hun naam hebben staan.
Is niks racistisch aan, is gewoon de waarheid.
Bekijk het eens andersom ipv de Nederlandse staat en de Nederlanders de schuld te geven. Als jij in een land woont waar je kotst op de regels, de halfnaakte sletten op straat, de posters met uitdagende vrouwen, overal alcohol drinkende varkensvleesetende ongelovige kuttekoppen om je heen, een racistische staat, etc, natuurlijk sta je dan op springen! Natuurlijk val je dan zo'n ongelovige minderwaardige sukkel direct aan als hij je eer aantast. Natuurlijk spuug je op die blonde hoeren die toch naar de hel gaan. Wat denken ze wel? En durft die blanke ongelovige scheidsrechter mij hier onrechtmatig te behandelen en te beledigen op het veld? Natuurlijk zal hij zijn lesje leren!
Jullie hebben totaal niet in de gaten dat een groot deel van onze favoriete bevolkingsgroep op deze manier in het leven staat hier. Als ik in Saudi-Arabië ging wonen zou ik ook continu op springen staan.
Onze culturen passen gewoon niet bij elkaar, dat is het probleem. Heeft niks te maken met de Nederlandse staat, de geschiedenis, racisme, achterlijkheid of wat dan ook. Het past niet en er is continu irritatie bij de 'gasten' waarvan hun normen en waarden extreem afwijken van die van 'ons'. Dan ga je je er tegen afzetten, en hard ook.
Moraal van het verhaal? Kappen met het verdedigen maar spoor deze kuttekoppen aan om te vertrekken. Goedschiks of kwaadschiks. Als het je hier niet bevalt, dan flikker je maar op. Er is geen enkel argument om je zo te gedragen als wij regelmatig moeten zien. Geen slachtoffer-rol aannemen, maar verantwoordelijkheid nemen voor je eigen daden en gedrag. Kun je dat niet? Dan moeten wij het maar eens voor ze gaan doen.
NOS wat?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
NOS.
Kun je zo met google een beetje freubelen.
Succes. En bedankt voor je openbaring hoe snel je met vingertjes wijst. Nog sneller dan PVV'ers die Marokkanen aanwijzen.
Er is er maar 1. Kan het niet anders maken voor je.quote:
Beetje auw gedaan en nu probeer je gevat te doen? Waar slaat dit op, mijn bochtenwringer?quote:is Wilders al terug van zijn overwinningsrondje Australie om wat kamervragen te stellen
ik weet niet beter knul, je laat een of anderbroddelgrafiekje zien zonder enige verdere uitleg en dan moeten wij vol bewondering naar het grafiekje kijken en interpreteren volgens jouw denkwijze... of die van een geflipte wilderfan, dat kan ook, we weten het namelijk nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Er is er maar 1. Kan het niet anders maken voor je.
[..]
Beetje auw gedaan en nu probeer je gevat te doen? Waar slaat dit op, mijn bochtenwringer?
maar als het niet te controleren is ga je dus op je onderbuik af?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:37 schreef Re het volgende:
[..]
uhmmm 3-voud plaatste de grafiek... persoonlijk denk ik dat het van een doorgedraaide wildersfreak komt, maar ja dat kunnen we dus niet controleren...
jij als hoogopgeleide allochtoon moet toch zo het ongelijk van een simpele pauper kunnen aantonen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:54 schreef De_Guidance het volgende:
NOS ja en dan een tinypic link. Erg geloofwaardig.
Maar goed, liegen is niet nieuw voor 3-voud.
nou ja het kan ook een schizofrene berberlikker zijn met een grudge... maar ik ga op de poster van de post af en pas ijn subjectieve interpretatie aan aan zijn bijbedoelingenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:55 schreef Chahna het volgende:
[..]
maar als het niet te controleren is ga je dus op je onderbuik af?
Als iemand komt met een grafiekje ligt bij hem de verantwoordelijkheid om aan te tonen wat de bron is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:55 schreef Chahna het volgende:
[..]
maar als het niet te controleren is ga je dus op je onderbuik af?
[..]
jij als hoogopgeleide allochtoon moet toch zo het ongelijk van een simpele pauper kunnen aantonen?
ik wacht even
Dus omdat het al vaker voor is gekomen, is de nieuwigheid er vanaf en hoort het niet op een nieuws-site? Maar het 80e nieuwsbericht over Justin Bieber, een gerucht over een gerucht van Apple komen er wel op..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Helaas, verkeerd geraden.
Ik ben een hoogopgeleide allochtoon en wordt een beetje moe van mensen die denken dat alles de schuld is van allochtonen onderbouwd met rammelende statistiek.
En ik zal de laatste zijn die de relatieve oververtegenwoordiging ontkent of de problematiek ontkent.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Genoeg marokkanen die wél normaal een toekomst hebben in dit land, kijk bv naar Aboutaleb.
Als je je zo gedraagt zoals in dit filmpje dan maak je jezelf wel kansloos ja. Of als je je gedraagt zoals die marokkanen die gisteren die juwelier overvallen hadden of als je je gedraagt zoals die marokkanen die de vorige keer in Eindhoven iemand neerhakten met zijn allen. Of als je ... vul zelf maar in.
Met een strafblad kom je niet zo ver in dit land nee maar dat heb je nogal zelf in de hand.
En dat gelul over de taal niet kennen? Wtf man, doe normaal. Als je ergens heen emigreert leer je de taal en als je kinderen uitwerpt in dat land lijkt het me wel zo normaal dat je je kinderen de taal van het land waar ze wonen aanleert en naar een nederlands sprekende school stuurt en normaal opvoedt.
Genoeg landen waar je niet eens binnenkomt als je de taal niet kent. En terecht.
Als dit soort problemen vaker voor gaan komen zou het me niet verbazen als er een keer massaal opstand komt waarbij het wél echt compleet misgaat.
[..]
Als het nederlanders waren geweest had ik me ook kapot geschaamd voor mijn eigen volk.
Dan kan je daarna 2 dingen doen:
1) laten zien dat er ook normale mensen van jouw volk zijn en dit gedrag afkeuren
2) je net zo gaan gedragen als dat straatafval en je volk nóg meer te kakken zetten.
Marokkanen schijnen graag voor optie 2 te kiezen terwijl andere bevolkingsgroepen toch bijna altijd voor 1 kiezen.
Ik zou 112 gebeld hebben maar dat was het dan ook wel.quote:
De FP is op jouw hand hoor. Geen zorgen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:01 schreef Funkel het volgende:
[..]
Dus omdat het al vaker voor is gekomen, is de nieuwigheid er vanaf en hoort het niet op een nieuws-site? Maar het 80e nieuwsbericht over Justin Bieber, een gerucht over een gerucht van Apple komen er wel op..
Censuur, linkse propaganda.. Ook wordt er in FP-berichten nooit wat gezegd over de afkomst, terwijl dit zelfs op de NOS bericht wordt..
Ik wacht op een link naar de bron.quote:
Neuh. Andere dag, zelfde voorval.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hé ouwe pik, ik had je al gemist in dit topic, het gaat dit keer over allochtonen, spannend he.
ik zie hier diverse mensen iets roepen wat ze blijkbaar doen nav onderbuikgevoelens.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als iemand komt met een grafiekje ligt bij hem de verantwoordelijkheid om aan te tonen wat de bron is.
Niet bij iemand anders.
En jaloers much ?
Die pauper moest gewoon niet strak doen tegen m'n matties, dan kan je fittie verwachten je weet tog OGquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neuh. Andere dag, zelfde voorval.
Heb jij het slachtoffer al veroordeeld op basis dat er vooraf wel iets gebeurd moet zijn?
Tjee...jij bent vroeg je bed uitquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
![]()
Het feit dat je over over "jouw volk" spreekt zegt genoeg over je denkwijze, en zoals die van vele anderen. Eisen dat men "integreert" (assimilatie eigenlijk) en tegelijkertijd immigranten als 3e rangs burgers behandelen vanuit het volk schiet natuurlijk niet op. Maar oké, veel plezier.
De verpaupering van Nederland kan me niet snel genoeg voortgezet worden, het kan me echt geen ene tyfus schelen. Uiteindelijk zal de autochtoon de minderheidsgroep worden in NL en is kan het feest beginnen, kijken wanneer men massaal elkaar de hersenen gaan inslaan.
Wat wil je eigenlijk met dit soort reacties?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
![]()
Het feit dat je over over "jouw volk" spreekt zegt genoeg over je denkwijze, en zoals die van vele anderen. Eisen dat men "integreert" (assimilatie eigenlijk) en tegelijkertijd immigranten als 3e rangs burgers behandelen vanuit het volk schiet natuurlijk niet op. Maar oké, veel plezier.
De verpaupering van Nederland kan me niet snel genoeg voortgezet worden, het kan me echt geen ene tyfus schelen. Uiteindelijk zal de autochtoon de minderheidsgroep worden in NL en is kan het feest beginnen, kijken wanneer men massaal elkaar de hersenen gaan inslaan.
Ja want als je je bed uitkomt ga je gelijk FOK! op?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:06 schreef cempexo het volgende:
[..]
Tjee...jij bent vroeg je bed uit
Uiteindelijk zal de autochtoon de minderheidsgroep worden in NL en is kan het feest beginnen, kijken wanneer men massaal elkaar de hersenen gaan inslaan.
Ik neem aan dat jij een plan hebt om daar aktief aan deel te nemen. Tenzij je op afstand graag toekijkt.
Wat is dat plan?
Het boeit me echt 0,0 of het contraproductief is of niet, men houdt mij (en jou trouwens ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat wil je eigenlijk met dit soort reacties?
Je zegt dat je boos bent op de haatreacties maar hiermee ben je juist op de hand van de haters.
Het lucht vast op voor jezelf verder is het heel dom en contraproductief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zedenmisdrijven binnenhuis komen dan ook helaas niet bij Opsporing Verzocht, dat zou het percentage flink laten dalen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb een aantal keren Opsporing Verzocht gezien. Hij heeft gelijk. Denk dat het zelfs 96% is.
Besef je wel hoe triest je eigenlijk bent?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb een aantal keren Opsporing Verzocht gezien. Hij heeft gelijk. Denk dat het zelfs 96% is.
Ik vind de aannamens die gedaan worden ook voorbarig. Maar de vraag wat de bron is, is niet onredelijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:04 schreef Chahna het volgende:
[..]
ik zie hier diverse mensen iets roepen wat ze blijkbaar doen nav onderbuikgevoelens.
diezelfde users ageren altijd tegen reageren vanuit de onderbuik.
hypocriet much?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |